*

Αποστολέας Θέμα: Μάθημα ή "ψυχαγωγία" στα ιδιαίτερα;  (Αναγνώστηκε 2833 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος antigone87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Μάθημα ή "ψυχαγωγία" στα ιδιαίτερα;
« στις: Οκτώβριος 09, 2013, 10:59:50 μμ »
Καλησπέρα, το ερώτημά μου μπορεί να φαίνεται παράξενο αλλά εννοώ ακριβώς αυτό. Τελικά οι γονείς (ή μήπως τα παιδιά μιας και μετράει η γνώμη τους περισσότερο;) θέλουν κάποιον να ψυχαγωγεί/διασκεδάζει/ηρεμεί το παιδί τους για κάποιες ώρες τη βδομάδα ή κάποιον που να κάνει ουσιαστικό μάθημα; Μιλάω κυρίως για μελέτη δημοτικού και φιλολογικά μαθήματα στο Γυμνάσιο γιατί έχω αποκομίσει την άποψη οτι γενικά πρέπει να είσαι πολύ γλυκομίλητη με το παιδί, να κουτσομπολεύεις (ειδικά με τα κορίτσια), να κολακεύεις και όλα αυτά τα οποία μου φαίνονται κάπως τραγικά να πω την αλήθεια. Ξέρω πολλούς που τα κάνουν  και μου λένε πως οι γονείς τα θέλουν αυτά. Όταν ήμουν μαθήτρια είχα καθηγήτριες στα ιδιαίτερα οι οποίες ξόδευαν το 70% του μαθήματος για μπλα-μπλα μαζί μου και συζητήσεις περί ανέμων και υδάτων, κάτι μου δεν μου άρεσε καθόλου γι αυτό και σταμάτησα με τις συγκεκριμένες. Για να μην παρεξηγηθώ θεωρώ νορμάλ μια συζήτηση 5 λεπτάκια με το παιδί για γενικά θέματα και εννοείται πως θα είμαι χαμογελαστή αλλά ακούω από δω κι από κεί να λένε πως το παιδί πρέπει να συμπαθήσει κλπ κλπ λες και μιλάμε για καμιά οντισιόν για θέατρο. Ή να του δίνεις καμιά σοκολάτα και δε ξέρω γω τί άλλο. Τελικά τί παίζει; Μας θέλουν για μάθημα ή διασκέδαση; Για να ξέρω προς τα πού να το πάω!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μάθημα ή "ψυχαγωγία" στα ιδιαίτερα;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:03:54 »

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα ή "ψυχαγωγία" στα ιδιαίτερα;
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 09, 2013, 11:08:09 μμ »
...να κουτσομπολευεις...να κολακευεις...70% του μαθηματος για μπλα μπλα...συζητησεις περι ανεμων και υδατων...σοκολατες και διασκεδαση...!!! ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ, ετσι δεν ειναι; Σε λιγο θα μας πεις οτι οσοι κανουν ιδιαιτερα, πρεπει να προσφερουν ...κι αλλες "υπηρεσιες"!!!
Τρολλ;;;;
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος antigone87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα ή "ψυχαγωγία" στα ιδιαίτερα;
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 09, 2013, 11:17:09 μμ »
τρόλλ; Μακάρι... Να ξεκαθαρίσω οτι είμαι κάπως αρχάρια στο θέμα και πρόκειται να αναλάβω σύντομα 2 παιδιά δημοτικού (που με αγχώνουν περισσότερο από τα μεγάλα) και έχω ακούσει ΟΛΑ αυτά που ανέφερα + τις προσωπικές μου εμπειρίες από καθηγήτριες που απλά κορόιδευαν...   Ίσως να ακούγονται υπερβολικά αλλά θες να μου πείς πως δεν υπάρχουν καθηγήτριες που στηρίζουν όλη τη δουλειά τους στο "καλόπιασμα"  περισσότερο παρά στην ουσία; Οτι υπάρχουν το ξέρω.. το θέμα είναι αν αρέσει τελικά όντως στους γονείς αυτό.

Με λίγα λόγια εννοώ οτι μου φαίνεται πως κάποιοι/πολλοί δεν θέλουν το παιδί τους να μάθει, ούτε και να το "στριμώξεις" αλλά να το έχεις χαλαρά, να μη το αγχώνεις να είσαι γλυκιά κλπ.  Τα υπόλοιπα που αναφέρω είναι ενδείξεις... Δεν εννοώ τπτ ύποπτες διασκεδάσεις, έλεος!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 09, 2013, 11:21:32 μμ από antigone87 »

Αποσυνδεδεμένος anastasiakll

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 197
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα ή "ψυχαγωγία" στα ιδιαίτερα;
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 10, 2013, 12:03:49 πμ »
πιστευω πως οι γονεις θελουν το παιδι τους να εχει προοδο με οποιο τροπο κι αν επιτυγχανεται αυτο..δεν νομιζω να πληρωνουν για τα περιττα..
απο εκει και περα ο καθε καθηγητης εχει το συστημα του οπως και τις ωρες του..για καποιον θα ειναι καλος για καποιον αλλο οχι..
οι γονεις ειναι ευχαριστημενοι οταν ειναι το παιδι κι οταν ζηταει να κανει μαθημα τοτε εχεις κερδισει..
δεν υπαρχουν κολπα η τεχνικες για το πως το πετυχαινει ο καθενας και αν τελικα τ πετυχει
We're making it up. The world, the universe, life, reality. Especially reality.    ???

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μάθημα ή "ψυχαγωγία" στα ιδιαίτερα;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:03:54 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα ή "ψυχαγωγία" στα ιδιαίτερα;
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 10, 2013, 12:17:21 πμ »
 Κι εγώ πιστεύω οτι κρίνεσαι εκ του αποτελέσματος.
Στα φιλολογικά Γυμνασίου, ίσως το "μπλα-μπλα" περί διαφόρων θεμάτων, αλλά σε κάποια διδακτικά πλαίσια, να κάνει καλό στον τρόπο έκφρασης του παιδιού.
 Εγώ, από προσωπική εμπειρία ξέρω οτι οι ίδιοι οι μαθητές "κατευθύνουν" πολλές φορές το πόσο σφιχτό ή χαλαρό θέλουν να είναι το μάθημα. Για μαθηματικά ας πούμε, ένας μαθητής Γ' Κατεύθυνσης θα θελήσει ένα πολύ σφιχτό μάθημα, ενώ ένας μαθητής Γ' ΕΠΑΛ θα θέλει (συνήθως) να είναι πιό χαλαρός. Αυτό δεν σημαίνει οτι ο 2ος δεν θα πάει καλά στις Πανελλήνιες, αφού το μάθημά του είναι σαφώς λιγότερο απαιτητικό από του 1ου μαθητή.

 Για Δημοτικό δεν ξέρω πολλά και δεν μπορώ να σας πώ κάποια άποψη!  ;)
  

Αποσυνδεδεμένος katerina05

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα ή "ψυχαγωγία" στα ιδιαίτερα;
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 10, 2013, 12:21:17 πμ »
η αλήθεια είναι πως με τα μικρά παιδιά είναι τελείως διαφορετικά τα πράγματα...το μικρό παιδί σαφώς κ πρέπει πρώτα να σε συμπαθήσει για να σε ακούει κ να μαθαίνει...κ φυσικά με τα μικρά ο δάσκαλος πρέπει να είναι ευχάριστος κ να κάνει κ αστειά

Αποσυνδεδεμένος antigone87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα ή "ψυχαγωγία" στα ιδιαίτερα;
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 10, 2013, 12:57:54 πμ »
Χμ, χρήσιμες οι παρατηρήσεις σας... η αλήθεια είναι πως όταν ξεκίνησα να ασχοληθώ με το θέμα το είχα δεί πολύ "σοβαρά", ίσως υπερβολικά και ακούγοντας και βλέποντας αυτά που σας είπα κάπως μου φάνηκε. Τελικά μάλλον όντως δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές και είναι θέμα αλληλεπίδρασης συγκεκριμένου παιδιού-καθηγητή. Ευχαριστώ, όπως και να χει!

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα ή "ψυχαγωγία" στα ιδιαίτερα;
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 10, 2013, 01:21:13 πμ »
η αλήθεια είναι πως με τα μικρά παιδιά είναι τελείως διαφορετικά τα πράγματα...το μικρό παιδί σαφώς κ πρέπει πρώτα να σε συμπαθήσει για να σε ακούει κ να μαθαίνει...κ φυσικά με τα μικρά ο δάσκαλος πρέπει να είναι ευχάριστος κ να κάνει κ αστειά
Συμφωνω απολυτα μαζι σου. Ομως ειναι αλλο αυτο που λες εσυ, δηλ. να σε συμπαθησει το παιδι και ο δασκαλος να ειναι ευχαριστος και να κανει αστεια και άλλο το κουτσομπολιο, η κολακεια και ολα τα αλλα που ανεφερε η συναδελφος, τα οποια τα θεωρω εντελως αντιπαιδαγωγικα, γιατι δινουν λαθος μηνυματα στα παιδια.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 10, 2013, 01:22:58 πμ από fotini18 »
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος avrile

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα ή "ψυχαγωγία" στα ιδιαίτερα;
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 10, 2013, 02:38:35 μμ »
Το βασικό είναι το αποτέλεσμα.
Πρέπει να υπάρχει εξέλιξη και πρόοδος στην επίδοση του παιδιού. Τα υπόλοιπα είναι κατά την γνώμη μου περιττά.
Μου έχει τύχει πολλές φορές να πιέζω πάρα πολύ μαθητές μου και να είμαι αυστηρή μαζί τους γιατί έτσι έπρεπε εάν ήθελαν να δουν βελτίωση. Νομίζω ότι κάποιες φορές τους ήμουν μέχρι και αντιπαθητική αλλά δεν μετανιώνω καθόλου.
Δεν κάνουμε marketing. Ειδικά όταν έχεις μαθητές κοντά στα πτυχία. Σύντομα η δουλειά σου θα φανερωθεί.

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Μάθημα ή "ψυχαγωγία" στα ιδιαίτερα;
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 11, 2013, 12:53:39 μμ »
Έχω σε καθημερινή βάση Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο. Οι γονείς των μικρών παιδιών (Δημοτικό) απαιτούν τα παιδιά τους να είναι διαβασμένα για την επόμενη μέρα αφού τελειωσει το μάθημά μας. Μια απόλυτη φυσιολογική απαίτηση καθώς εργάζονται και όταν επιστρέψουν αργά το απόγευμα πρέπει τα παιδιά να είναι διαβασμένα. Η αλήθεια είναι ότι έχουν αρκετά για την επόμενη: αντιγραφή, ορθογραφία, ανάγνωση, ασκήσεις γλώσσας και μαθηματικών και αν είναι μεγαλύτερα από Τρίτη Δημοτικού έχουν να μάθουν και Ιστορία, Θρησκευτικά. Πραγματικά αφού δώσω μια αγκαλιά στους μικρους μου μαθητές ξεκινάμε το διάβασμα τρέχοντας γιατί ίσα που προλαβαίνουμε. Το ξέρουν και τα ίδια τα παιδιά ότι είναι αρκετά και χρειάζεται να έχουμε τελειώσει μετά το πέρας της ώρας. Δε μένει χρόνος για αστεία και μπλα-μπλα..αυτό είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας! Και φυσικά ούτε ο γονιός που σε πληρώνει περιμένει κάτι τέτοιο. Ο ίδιος μπορεί να θέλει το μπλα μπλα αφού τελειώσει το μάθημα, όχι όμως κατά τη διάρκεια.

Γυμνάσιο-Λύκειο: 70% μπλα μπλα; Ξέχασέ το! Στην παρούσα οικονομική φάση οι γονείς κόβουν όσες ώρες μπορούν και σε αυτό που μένει, πίστεψέ με δεν έχεις καθόλου περιθώριο για μπλα μπλα πέρα από το μάθημα της Έκθεσης που συζητώντας ένα θέμα μπορεί η κουβέντα να οδηγήσει και σε προσωπικά βιώματα του παιδιού ή του καθηγητή. Καλά, αν ειδικά έχεις μαθητή Λυκείου ή Κατευθυνση, τί μπλα μπλα και αστεία..ούτε να ξυστείς δεν προλαβαινεις!


Αποσυνδεδεμένος Amor omnia vincit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα ή "ψυχαγωγία" στα ιδιαίτερα;
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 11, 2013, 08:42:25 μμ »
Μια φυσιολογική κι ανθρώπινη κουβέντα στα πλαίσια του μαθήματος μόνο καλό μπορεί να κάνει, ειδικά σε μικρότερες ηλικίες, οι μεγάλοι έτσι κι αλλιώς συνήθως είναι πιο στοχοπροσηλωμένοι κι από μόνοι τους αποφεύγουν τις πολλές παρεκβάσεις. Από εκεί και πέρα τα όρια με την φλυαρία και το κουτσομπολιό είναι αρκετά σαφή ώστε να μην τα διακρίνει κάποιος.

Αποσυνδεδεμένος engedu

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα ή "ψυχαγωγία" στα ιδιαίτερα;
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 11, 2013, 09:47:28 μμ »
Σε ότι έχει να κάνει με μικρά παιδιά ηλικίας 7-9 ετών θεωρώ πως χρειάζεται το ''καλόπιασμα'' διότι είναι η αρχή της μαθητικής τους ζωής και πρέπει να διδάσκονται σε ένα ευχάριστο περιβάλλον. Μην τρομάξουν και δημιουργήσουν άσχημη εντύπωση είτε για το σχολείο είτε για τις ξένες γλώσσες. Πρέπει να μπουν ομαλά στο κλίμα της τάξης. Αυτό σημαίνει ότι και καλόπιασμα θα κάνουμε και κάποιο σχόλιο προκειμένου να νιώσουν όμορφα. Είναι παιδιά και ζουν σ'αυτές τις ηλικίες ακόμα στον δικό τους κόσμο. Τα θέλουν αυτά. Επίσης όσο προχωράει η χρονιά και η ύλη αυξάνονται οι απαιτήσεις και δεν έχεις εκ των πραγμάτων χρόνο για πολλά πολλά. Οι γονείς από την άλλη και εκείνοι σχολιάζουν θετικά μια χαμογελαστή και ευδιάθετη καθηγήτρια η οποία βάζει τα όρια της όμως και έχει κάποια μέτρα και σταθμά. Φυσικά το θέμα ''καλόπιασμα-χαμόγελο'' είναι και λίγο marketing. Όλα αυτά στην αρχή. Μετά δεν χωρά καμία ελαστικότητα σε θέμα διαβάσματος και επίδοσης. Θεωρώ πως τον πρώτο μήνα υπάρχει μεγάλη κούραση μέχρι να μάθεις το παιδί και να σε μάθει και να μπείτε σε ένα καλούπι. Αν γίνει αυτό με επιτυχία μετά ο χρόνος κυλά ομαλά (κατά βάση) χωρίς να χρειάζεται η διπλωματία.

Αποσυνδεδεμένος antigone87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα ή "ψυχαγωγία" στα ιδιαίτερα;
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 11, 2013, 10:22:26 μμ »
Και πάλι ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, κάποιοι "πιάσατε" ακριβώς το θέμα που με προβληματίζει, δηλαδή το "marketing" και το βαθμό στον οποίο μπορεί αυτό να συνδυαστεί με επιτυχή αποτελέσματα για το παιδί. Δηλ. και να σε συμπαθεί αλλά και να γίνεται σωστό μάθημα. Απλώς έχω δεί περιπτώσεις οπου παίζει περισσότερο μάρκετινγκ παρά ουσία και σκεπτόμενη κάτι τέτοια ψιλοέφριξα και έκανα το ποστ. Καλά αυτά προφανώς είναι και θέματα παιδαγωγικής, αλλά αυτό είναι μεγάλη συζήτηση...

Αποσυνδεδεμένος Tasoula Fazzoula

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω τα παιδιά,τα ζώα,τα ταξίδια,τη μουσική!
    • Προφίλ
Απ: Μάθημα ή "ψυχαγωγία" στα ιδιαίτερα;
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 13, 2013, 08:43:34 μμ »
Το μπλα-μπλα σε ενα ιδιαιτερο...Ελαχιστο.Μοναχα ως διαλειμμα,συνηθως ενα 3λεπτο στο διωρο που κανουμε σε καθε μαθημα....Εκτος κι αν το απαιτει το ιδιο το μαθημα,οπως ενα που κανω με αγορακι Ε'δημοτικου,με το οποιο δουλευουμε την προφορικη κ γραπτη του εκφραση.Ποτε ομως δεν ξεφευγουμε.Κι αλλωστε,εσυ ο ιδιος ξεκαθαριζεις τι κανεις με το παιδι μαζι με τους γονεις εξαρχης....Γι'αυτο και πληρωνομαστε,για να το βοηθαμε,οχι για να καθομαστε.Απο κει κ περα,στο χερι μας ειναι να το κανουμε και διασκεδαστικο το μαθημα ;)
Ποτέ μην αφήνεις για αύριο αυτό που μπορείς να κάνεις σήμερα...Η ζωή είναι μικρή!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160908
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 380
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 299
Σύνολο: 302

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.062 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.