*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2040149 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος el ΠΕ 02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 242
    • Προφίλ
κανεις λαθος σε αυτο ακομα και στην δικη σου ειδικοτητα.Παρα πολλοι που ειχανε επιτυχια και καλη σειρα το 2006 και οργωσανε την επαρχια δεν εδωσαν καν το 2008. Το οτι καποιοι επισης περασανε την βαση το 2006 δεν προυποθετει οτι την περασανε και το 2008


Δεν ειπα οτι ισχυει για ολους, αλλα για καποιους. Το οτι καποιοι ενδεχομενως δε δωσανε το 2008 γιατι ειχαν κληθει αναπληρωτες και θα διοριζονταν με το 24μηνο το ανεφερα και πιο πανω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ran

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Eτσι είναι ...ειναι αλλο να δουλευεις με το κεφαλι ψηλα κι επειδη δικαιωθηκαν οι κοποι σου κι αλλο επειδη συρθηκες εσκυψες κι εγλειψες...!

Σε ότι αφορα αυτο που λες για τον πινακα  καθαρης προυπηρεσιας εκει θα μπορουσε να μπει προαπαιτουμενη επιτυχια στον ασεπ για να ειμαστε ενταξει και με το στε...

Αυτο δεν μπορει να γίνει, δες την απόφαση του ΣΤΕ ,γιατι προαπαιτουμε ήταν η επιτυχία για το 24μηνο αλλα ........
Οσο αφορα το πως δουλεψε ο καθένας αυτο είναι μια ιστορία πικρη αλλα εδω που έχουμε φτασει δεν έχει νόημα να είμαστε εμπαθεις .... φτανουν τα μίση και οι κακίες δεν οδηγούν σε κάτι θετικο  ,νομίζω ότι ύπαρχει χώρος για όλους στην εκπαίδευση ,αρκει βέβαια να γίνονται διορισμοί ;)
 
 

Αποσυνδεδεμένος ALITHINOS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 279
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κακώς βάζουν  επιτυχία ΑΣΕΠ του 2008... Καλύτερα να δώσουν απευθείας τα ονόματα αυτών που θέλουν να διορίσουν να τελειώνουμε...Σε 10 χρόνια έχουν αλλάξει 500 νόμοι που αφορούν τους διορισμούς και άλλοι τόσοι που αφορούν τις πανελλήνιες εξετάσεις... Το κόκκινο φως λείπει σε αυτή τη χώρα...

Αποσυνδεδεμένος dimitra68

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 841
    • Προφίλ
Αυτο δεν μπορει να γίνει, δες την απόφαση του ΣΤΕ ,γιατι προαπαιτουμε ήταν η επιτυχία για το 24μηνο αλλα ........
Οσο αφορα το πως δουλεψε ο καθένας αυτο είναι μια ιστορία πικρη αλλα εδω που έχουμε φτασει δεν έχει νόημα να είμαστε εμπαθεις .... φτανουν τα μίση και οι κακίες δεν οδηγούν σε κάτι θετικο  ,νομίζω ότι ύπαρχει χώρος για όλους στην εκπαίδευση ,αρκει βέβαια να γίνονται διορισμοί ;)
 

το θεμα δεν ειναι εμπαθεια η αποδοχη ειτε θυτης δηλ ειτε θυμα...! το θεμα ειναι να μην υπαρχουν περιθωρια για τετοια διλημματα
κι ουτε μου αρεσει να σκεφτομαι οτι δουλευω με αργοσχολους; αλλακαι ουτε να κραταω σαν κηφηνας θεση ατομου που θα μπορουσε να αποδωσει πολυ καλυτερα απο εμενα. Η πιο καλη μου φιλη ειναι αριστη νηπιαγωγος δημιουργικη χαρουμενη και χαρισματικη ,κι ομως ειναι εκτος εκπαιδευσης. Ειμαι σίγουρη οτι όλοι εχετε καποιο γνωστο συναδελφο που μπορειτε να αναγνωρισετε την αξια του , κι ομως αυτος δεν δουλευει...ετσι;
Θελω να πω λοιπον οτι ετσι οπως ειναι τα πραγματα στην Ελλαδα ακομα η δουλεια του εκπαιδευτικου έχει καποια πλεονεκτηματα εναντι άλλων. Η προσελευση στις εξετασεις ασεπ ειναι τρομακτικη γυρω στις 80000 ατομα αν θυμαμαι καλα...και δουλευουμε αναπληρωτες και μονιμοι βασει τελευταιων διαγωνισμων οι 20000 περιπου τα τελευταια χρονια...εχει αναρωτηθει κανεις μηπως και καποιοιαπο τουςι 60000 που εμειναν απεξω, μηπως αξιζαν περισσοτερο απο εμας μεσα στην ταξη; και μηπως το να μπαινεις απο το παραθυρο ειναι βρωμικο ανηθικο κι εγκληματικο;
γιατι δε μπαινουμε και λιγο στη θεση αυτων που αδικα εμειναν απεξω εξαιτιας των βυσματιων;
αρα λοιπον μη μιλας για εμπαθεια σε μενα τουλαχιστον...πρεπει καποια στιγμη να αναγνωριζουμε τα προβληματα σε ολες τους τις διαστασεις
και να απαιτουμε την αξιοκρατια
φιλικα
"Δε συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες ό,τι πιστεύεις" Βολταίρος.
"Ο έρωτας είναι παιδί τσιγγάνας ποτέ μα ποτέ δε γνώρισε το νόμο" - Κάρμεν (Μπιζέ)
Η συνέλευση των ποντικών
http://www.youtube.com/watch?v=3gkqNvx-RwQ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Μια αλλη σκεψη. το υπουργειο ξερει οτι υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να δικαιωθουν καποτε οι επιλαχοντες ασεπιτες μεσω στε. Δεχεται πιεσεις και φυσικα θελει να διορισει ατομα χωρις ασεπ αλλα μονο με προυπηρεσια και γιατι οχι και ημερομηνια κτησης πτυχιου (ασχολιαστο το τι μονο μπορει καποιοι να ζητουν σα κριτηριο!). Το οτι στο υπουργειο (αλλα και οι συνδικαλιστες) πως δε γουσταρουν ατομα με ασεπ ειναι ξεκαθαρο, γιατι πολυ απλα δεν ειχαν την αναγκη τους ποτε για παρακαλι. Τοσα χρονια φαινεται αλλωστε. Οποτε ισως σκεφτηκαν, οτι αφου υπαρχει θεμα με το στε και θα αναγκαστω να μην αγνοησω την παραμετρο ασεπ (δυστυχως για αυτους) ας παρω μονο ασεπιτες (τους επιλαχοντες) να το παιξω και υπερμαχος της αξιοκρατιας. Ετσι και αλλιως αν διορισει απο επιλαχοντες ασεπιτες θα τους εχει αφαιρεσει απο μελλοντικη υποχρεωση του να τους διορισει σε περιπτωση δικαστικης νικης των επιλαχοντων. Τωρα το αν ειναι σωστο να βαζεις στο παιχνιδι τους επιτυχοντες ασεπ 08 αλλα οχι τους προηγουμενους ειναι τραγικο. Ειναι εξισου σημαντικη και η επιτυχια του 2002 και του 2008. Προσωπικα αν και σαν ανθρωπος δε θα θελα να εμεναν εκτος ατομα που επι χρονια εργαζοταν χωρις καμια επιτυχια ασεπ (μιλαω κυριως για κλαδους Πε02,03,04) αντικειμενικα θα ηταν σωστο να αποκλειοταν ολοι αυτοι και για μια χρονια να εργαζοταν μονο οσοι εστω σε εναν οποιονδηποτε ασεπ επιασαν τη βαση. Νομιζω πως πολυς κοσμος θα ειχε νιωσει μια ηθικη ικανοποιηση.

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το σκεπτικό της 527/2015 απόφασης του ΣΤΕ δεν υποστηρίζει κατά κανένα τρόπο την αποκλειστικότητα διορισμού εκπαιδευτικών στο δημόσιο μέσω γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ. Αντίθετα στο σκεπτικό αναφέρεται ρητώς:
«…Επειδή, με την παρ. 7 του άρθρου 103 του Συντάγματος κατοχυρώνονται οι αρχές της αξιοκρατίας και της διαφάνειας κατά το διορισμό των δημόσιων υπαλλήλων, οι οποίες συνάγονται, καταρχήν, και από τις γενικότερες διατάξεις της παρ. 1 του ίδιου άρθρου και αποτελούν ειδικότερη έκφραση της συνταγματικής αρχής της ισότητας και του δικαιώματος ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας και συμμετοχής στην οικονομική ζωή της χώρας (άρθρα 4 παρ. 1 και 5 παρ. 1 Συντάγματος). Ειδικότερα, η πρόσληψη υπαλλήλων α) γίνεται με δύο τρόπους, είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και β) υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής. Ο έλεγχος μπορεί είτε να είναι πλήρης, είτε να αφορά τη νομιμότητα της διαδικασίας του διαγωνισμού ή της επιλογής και να περιλαμβάνει τον έλεγχο νομιμότητας της πράξης με την οποία τελειούται η οικεία, κατά περίπτωση, διαδικασία· μέσω δε αυτού, ενόψει της φύσεως της διαδικασίας ως σύνθετης διοικητικής ενέργειας, ελέγχεται η νομιμότητα και των προηγούμενων σταδίων αυτής (βλ. σχετ. Π.Ε. 230/2008 Ολομ.)».
Παρακάτω αναφέρεται:
Επειδή, κατά την παρ. 1 του άρθρου 103 του Συντάγματος: «Οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι εκτελεστές της θέλησης του Κράτους και υπηρετούν το λαό·... Τα προσόντα και ο τρόπος του διορισμού τους ορίζονται από το νόμο»· κατά την παρ. 7, προστεθείσα με το από 6.4.2001 Ψήφισμα της Ζ΄ Αναθεωρητικής Βουλής: «Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, ..., γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει. …». Τέλος, κατά την παρ. 6 του άρθρου 118, προστεθείσα με το ίδιο Ψήφισμα: «Προβλεπόμενες ή διατηρούμενες στο νόμο 2190/1994, όπως αυτός ισχύει, εξαιρέσεις από την αρμοδιότητα του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού εξακολουθούν να ισχύουν».
Και:
Επειδή, με τα άρθρα 1 και 2 του ν. 2190/1994 συνεστήθη ως ανεξάρτητη Αρχή το Α.Σ.Ε.Π., στο οποίο ανατέθηκε η αρμοδιότητα ελέγχου της ορθής εφαρμογής των διατάξεων που διέπουν τους διορισμούς και τις προσλήψεις στο δημόσιο τομέα. Σκοπός του νόμου ήταν, κατά την εισηγητική του έκθεση, «η απεξάρτηση των προσλήψεων και διορισμών στο δημόσιο τομέα από οποιαδήποτε κυβερνητική ή άλλη παρέμβαση και η αποκατάσταση της αξιοπιστίας της κοινής γνώμης στον ευαίσθητο αυτό τομέα», καθώς και η καθιέρωση συστήματος «με κύρια χαρακτηριστικά τη διαφάνεια, την αντικειμενικότητα και την αξιοκρατία υπό την εγγύηση του Α.Σ.Ε.Π.», ενώ «βασικές μέθοδοι (ή διαδικασίες) του συστήματος προσλήψεων είναι, αφενός ο διαγωνισμός για τις θέσεις των διοικητικών υπό στενή έννοια, καθηκόντων ... και αφετέρου η σειρά (πίνακες) προτεραιότητας, βάσει σαφώς καθορισμένων αξιοκρατικών κριτηρίων για τις λοιπές θέσεις...». Με το άρθρο 14 παρ. 2 ορίστηκαν κατηγορίες δημόσιων λειτουργών και υπαλλήλων εξαιρούμενες από το εισαγόμενο με το νόμο σύστημα προσλήψεων, είτε διότι διείποντο από ειδικό συνταγματικό ή νομοθετικό καθεστώς με ειδικές διαδικασίες πρόσληψης είτε διότι η φύση των καθηκόντων τους δεν συμβιβαζόταν με το σύστημα του νόμου. Στις εξαιρέσεις υπήχθη, μεταξύ των άλλων, το εκπαιδευτικό προσωπικό της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (περ. γ΄), για το οποίο ίσχυε σύστημα προσλήψεων με βάση ετήσιους πίνακες διοριστέων.
Το ίδιο το ΣΤΕ αναφέρει το αντίστοιχο άρθρο του Συντάγματος όπου δηλώνεται σαφώς ο τρόπος πρόσληψης υπαλλήλων. Στο σημείο αυτό έχει γίνει σαφώς αποσιώπηση από μερίδα εκπαιδευτικών, ότι εκτός γραπτού διαγωνισμού το ΑΣΕΠ μπορεί να προβεί σε έλεγχο των προσόντων των εκπαιδευτικών και της διαδικασίας ανά πάσα στιγμή αλλά και αναδρομικά πάνω στα αντικειμενικά κριτήρια προσλήψεων. Όλα αυτά τα χρόνια οι υποστηρικτές του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ, έδωσαν προς τα έξω μια εικόνα ότι οι ίδιοι αποτελούν μια κάστα «άξιων» και οι υπόλοιποι μια κάστα «ανάξιων» που με δόλια μέσα προσελήφθησαν μόνιμοι ή αναπληρωτές. Ταυτόχρονα, οι ίδιοι επί συναπτά έτη δεν προέβησαν σε καμία ονομαστική καταγγελία, ώστε να καταδείξουν το δίκαιο των λόγων τους αλλά και να αποκαλυφθούν πραγματικά περιστατικά διαφθοράς. Αντίθετα, με λάσπη στον ανεμιστήρα, κινούμενοι εναντίον συναδέλφων τους απέκρυπταν συστηματικά ολόκληρες κατηγορίες εκπαιδευτικών που προσελήφθησαν μέσω του νόμου, με προκαθορισμένα και αντικειμενικά, όπως το Σύνταγμα ορίζει. Παράλληλα υιοθέτησαν όρους, εντελώς καταχρηστικούς, όπως «ΑΣΕΠίτες» ώστε να συνυποδηλώσουν   ότι οι ίδιοι είναι υποστηρικτές ενός ηθικού και διαυγούς συστήματος, ενώ οι υπόλοιποι είναι «βρώμικοι και διεφθαρμένοι». Ακόμη και εδώ καταχράστηκαν τον ΑΣΕΠ σαν θεσμό πάλι αποκρύπτοντας ότι το ίδιοι το Σύνταγμα αναγνωρίζει προσλήψεις μέσω προσόντων, άρα ότι με αντίστοιχο Συνταγματικό, δίκαιο και ηθικό τρόπο είχαν προσληφθεί και οι άλλοι.
Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αξιοκρατικών προσλήψεων μέσω προκαθορισμένων και αντικειμενικών κριτηρίων αποτελούν οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι στηρίζουν αυτή τη δομή κοντά και πάνω από δεκαετία, χωρίς να έχει ουδέποτε προκηρυχθεί διαγωνισμός ΑΣΕΠ, για τη δευτεροβάθμια δε ούτε καν να προβλέπεται . Για έτη υπομένουμε στωικά τη λάσπη μερίδας των συναδέλφων οι οποίοι είτε από άγνοια είτε από δολιότητα αποκρύπτουν συστηματικά ότι ανέκαθεν στη εκπαίδευση υπήρχαν προσλήψεις λόγω ειδικών επιστημονικών, αντικειμενικών κα προκαθορισμένων προσόντων.
Για τους λόγους αυτούς και πολλούς ακόμη η απόφαση του ΣΤΕ δεν μπορεί να αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα προσλήψεων εκπαιδευτικών με μεγάλη προϋπηρεσία, εχόντων αντικειμενικά και προκαθορισμένα κριτήρια, όπως για παράδειγμα οι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι, η παιδαγωγική επάρκεια (η οποία επίσης αποσιωπάται κατά το δοκούν) και η μέσω αυτών αποκτημένη προϋπηρεσία και ειδικά για ευαίσθητους και απαιτητικούς χώρους, όπως η Ειδική Εκπαίδευση. Τα ανωτέρω αφενός μεν ακολουθούν κατά πνεύμα τις επιταγές τους Συντάγματος, αφετέρου δε μπορούν πράγματι και ορθώς ανά πάσα στιγμή να ελεγχθούν, ακόμη και αναδρομικά από το ΑΣΕΠ, όπως ορίζει το Σύνταγμα σαν έτερο τρόπο διορισμού και άρα η διαδικασία να υλοποιηθεί  και κατά γράμμα. Υπ’ αυτή την έννοια αίρεται η επιλεκτική ανάγνωση των διαύλων διορισμού και λήγει η προσπάθεια μερίδας εκπαιδευτικών να αυτοπροβάλλονται ως «άξιοι» με αποκλειστικό τρόπο τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, ενάντια στο πνεύμα του Συντάγματος και προς ίδιον όφελος.
Πολλοί από εμάς επιλέξαμε νόμιμα, ηθικά και δεοντολογικά τον δρόμο των προσόντων, ειδικά εμείς στον χώρο της Ειδικής Αγωγής, την ώρα που άλλοι συνάδελφοι επέλεξαν τον δρόμο του γραπτού ΑΣΕΠ και ορθώς για αυτούς. Βάσει του Συντάγματος δεν υπάρχει καμία πρόταξη σε κάποιον από τους δύο τρόπους.
Το υπουργείο το μόνο που έχει να κάνει είναι να έρθει σε συνεννόηση με το ΑΣΕΠ για τον έλεγχο, ακόμη και αναδρομικό, όλων των προσλήψεων που έγιναν με αντικειμενικά και προκαθορισμένα κριτήρια, ώστε να ακολουθηθεί ο νόμος όχι μόνο κατά πνεύμα αλλά και κατά γράμμα και να λήξει και ο πόλεμος λάσπης. Όπως ακριβώς το Υπουργείο ήλεγχε προσόντα, το αυτό να πράξει και το ΑΣΕΠ, κυρίως και πάνω από όλα για να πάψει η λασπολογία μερίδας των υποστηρικτών του γραπτού διαγωνισμού.

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Σύμφωνα με την απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ 527/2015 δεν μπορεί να διοριστεί κανείς από 24μηνο, 30μηνο ή 40%.
Οι διορισμοί από εδώ και πέρα θα μπορούν να γίνονται μόνο μέσω ΑΣΕΠ. Ωστόσο, περιμένουμε να δούμε και το νομοσχέδιο
που θα φέρει στη Βουλή το Υπουργείο Παιδείας. Τότε θα ξέρουμε τι θα γίνει...

Δηλαδή αν κατάλαβα καλά :
1) Τους διορισμούς του Σεπτέμβρη πρέπει να τους κάνει μόνο από τους πίνακες του 60% του τελευταίου ΑΣΕΠ .
2) Από εδώ και πέρα οι διορισμοί θα πρέπει να γίνονται 100% μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ.
3) Το ότι θα γίνονται 100% μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ δεν αποκλείει να ψηφίσουν ένα νόμο που θα δίνει μεγάλη προσαύξηση στην προϋπηρεσία ώστε να αμβλυνθούν οι αντιδράσεις όσων ανήκουν στην κατηγορία αυτή . 
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 09, 2015, 07:18:42 μμ από knkn »

Αποσυνδεδεμένος ran

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά :
1) Τους διορισμούς του Σεπτέμβρη πρέπει να τους κάνει μόνο από τους πίνακες του 60% του τελευταίου ΑΣΕΠ .
2) Για τα επόμενα χρόνια οι διορισμοί θα πρέπει να γίνονται 100% μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ.
3) Το ότι θα γίνονται 100% μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ δεν αποκλείει να ψηφίσουν ένα νόμο που θα δίνει μεγάλη προσαύξηση στην προϋπηρεσία ώστε να αμβλυνθούν οι αντιδράσεις όσων ανήκουν στην κατηγορία αυτή .
1) Αν θέλει μπορεί να πάρει απο τους επιτυχόντες του 2008 (με βολεύει 8))
2) Δεν είναι υποχρεωτικος ο διαγωνισμος αρκει οι διορισμοι να εποπτευονται από τον ασεπ
3) Τα κριτήρια για το ασεπ τα θέτει το υπουργείο και έτσι μπορεί να μοριοδοτήσει όπως θέλει και ότι θέλει εκτος της προυπηρεσιας ώς μοναδικό κριτήριο
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι θα πρέπει να θέσει σε εφαρμογή τον υφιστάμενο νόμο 3848(ας αλλάξει και λίγο την μοριοδότηση ,όχι βέβαια η προυπηρεσια να καπελώνει την βαθμολογία αλλά το πλαφόν των 60 μηνών πρέπει να καταργηθεί) ετσι ώστε να μην χαθούν ούτε οι παλιες επιτυχίες των διαγωνισμών ούτε η προυπηρεσία και να διεξαγαγει ασεπ αμέσως μετά για τους διορισμούς του επομενου έτους (με βολεύει λιγοτερο δεν έχω ούτε μεταπτυχιακα κ.τ.λ.) αλλα νομίζω ότι είναι πιο δίκαιο....



Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Βαρύ αλλά κατανοητό eta-beta. Εχει ειπωθει αρκετες φορες εδω στο φορουμ οτι για τους εκπαιδευτικους ο νομος αρσενη-συνταγμα οριζει γραπτό διαγωνισμο ( δεν ειμαι σιγουρος οτι τελικά αυτο ειχε αποδειχθει). Εχεις καλυψει αυτή την πιθανότητα στο σκεπτικό σου; δηλαδη αλλες ρυθμισεις που δεν καλυπτονται στο ΣΤΕ?
Επισης οταν λες αναδρομικό ελεγχο, με δεδομένο οτι δεν μπορει να γινει αληθής ελεγχος, προφανως εννοεις απλη κατοχύρωση ολων των κριτηρίων, προσοντων, προυπηρεσίας. Ενα ξεπλυμα δηλαδή.... Βεβαια, πρακτικά μεχρι τωρα ολα αυτά τα προσοντα μετράνε κανονικά χωρις κανένα διαχωρισμό σε καλές και κακές προυπηρεσίες. Απλως τωρα θα τις βαπτισουμε ολες καλες για να μην εχουμε προβλημα με το ΣΤΕ?

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καταρχήν και καταρχάς σε ευχαριστώ για το κόσμιο ύφος σου παρόλο που σαφώς διαφωνείς. Ο διάλογος χρειάζεται επίπεδο και ειλικρινά χαίρομαι να μιλάω με άτομα που το έχουν.
Ως προς αυτά που θέτεις σου απαντώ ότι δεν είναι σκέψεις αλλά ό, τι ορίζει το ίδιο το Σύνταγμα, δηλαδή γραπτό διαγωνισμό ή προσόντα, κάτι που παραθέτω με άμεση παραπομπή και πολλοί απέκρυπταν συστηματικά. Εγώ, όπως και εκατοντάδες άλλοι στην Ειδική Εκπαίδευση επιλέξαμε το δεύτερο δίαυλο. Η λογική ότι θολά, γενικά και απροσδιόριστα υπάρχουν κάποιοι διεφθαρμένοι άρα ψέγω όποιον άλλο τρόπο πρόσληψης, θυμίζει "θα φυλακίσω μερικούς καλούς για να πιάσω όλους τους κακούς", κάτι που γενικά δεν ταιριάζει στη Δικαιοσύνη, η οποία κατ' εμέ παραπλανήθηκε. Όπως ακριβώς τα τελευταία χρόνια βρέθηκαν υπάλληλοι με πλαστά πτυχία, ομοίως και τώρα μπορούν να βρεθούν όλοι προσκομίζοντας με εγκύκλιο όλα τους τα προσόντα, αντικειμενικά και προσδιορισμένα, στον ΑΣΕΠ. Αυτό μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή κατ' άτομο με μια εγκύκλιο ή ακόμη καλύτερα αν υπάρχει ονομαστική καταγγελία για ενδεχόμενο περιστατικό διαφθοράς. Έχουμε δίκαιο όταν λέμε π.χ. ότι η συνέντευξη ή η προσωπική επιλογή δεν αποτελούν ούτε αντικειμενικό ούτε προκαθορισμένο κριτήριο, όπως ορίζει το Σύνταγμα και επικαλείται το ίδιο το ΣΤΕ.  Κοινώς ένα άτομο σαν κι εμένα ευχαρίστως θα καταθέσει τα προσόντα πρόσληψής του και στον ΑΣΕΠ, ενώ κάποιος με τα προαναφερόμενα ή και άλλα πλάγια μέσα θα εντοπιστεί. Υπενθυμίζω επίσης ότι αυτό πλέον γίνεται όταν κάποιος πρέπει να βγει σε συνταξιοδότηση, προσκομίζει δηλαδή τα προσόντα του και αποδεικνύει έτσι τη θέση του. Τέλος,διευκρινίζω ότι συμπλέω απόλυτα με τις θέσεις των συνδικαλιστικών μου φορέων ΟΛΜΕ και ΔΟΕ σχετικά με τον γραπτό διαγωνισμό. Επίσης προσωπικά συμφωνώ με τον ΑΣΕΠ ως θεσμό Επιλογής Προσωπικού που ελέγχει αντικειμενικά μέσα από δέσμη κριτηρίων και σαφώς όχι ως φορέα αξιολόγησης επιστημόνων αποκλειστικά μέσω διαγωνισμών.

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
1) Αν θέλει μπορεί να πάρει απο τους επιτυχόντες του 2008 (με βολεύει 8))
2) Δεν είναι υποχρεωτικος ο διαγωνισμος αρκει οι διορισμοι να εποπτευονται από τον ασεπ
3) Τα κριτήρια για το ασεπ τα θέτει το υπουργείο και έτσι μπορεί να μοριοδοτήσει όπως θέλει και ότι θέλει εκτος της προυπηρεσιας ώς μοναδικό κριτήριο
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι θα πρέπει να θέσει σε εφαρμογή τον υφιστάμενο νόμο 3848(ας αλλάξει και λίγο την μοριοδότηση ,όχι βέβαια η προυπηρεσια να καπελώνει την βαθμολογία αλλά το πλαφόν των 60 μηνών πρέπει να καταργηθεί) ετσι ώστε να μην χαθούν ούτε οι παλιες επιτυχίες των διαγωνισμών ούτε η προυπηρεσία και να διεξαγαγει ασεπ αμέσως μετά για τους διορισμούς του επομενου έτους (με βολεύει λιγοτερο δεν έχω ούτε μεταπτυχιακα κ.τ.λ.) αλλα νομίζω ότι είναι πιο δίκαιο....
φίλτατε ο νόμος 3848 είχε ένα βασικό λάθος. το να μετράει ο μεγαλύτερος βαθμός από ασεπ συγκρίνοντας ανόμοιους ασεπ από άποψη δυσκολίας! τώρα το τι βολεύει ή οχι τον καθένα δεν ενδιαφέρει κανέναν άλλο πέρα από τον ίδιο. ας ελπίσουμε να έχουμε ένα δίκαιο σύστημα και να αποφύγουμε τις στρεβλώσεις και πάλι.

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
http://2.bp.blogspot.com/-AGQWKk9FEP8/VSZ60GPucrI/AAAAAAAAP4o/oGGB-bF1Cys/s1600/90644630.jpeg
Από αυτόν περιμένετε να εφαρμόσει την απόφαση του ΣΤΕ και να κάνει διορισμούς?
Πέσαμε σε 476 διορισμούς του ασεπ 2008 Υπάρχει εκτίμηση ότι θα γίνουν επιπλέον  2000-3000 μόνιμοι διορισμοί στο σύνολο των βαθμίδων της εκπαίδευσης,
 Μεταβατικό σύστημα διορισμών στηριγμένο σε επιτυχία του ΑΣΕΠ 2008 και προϋπηρεσία.
Αν έχουν και τα δυο τότε θα δουλεύουν σίγουρα ως αναπληρωτές πάνω από 5 χρόνια, πρέπει κάποια στιγμή να διοριστούν!
Τα κενά είναι χιλιάδες , δεν θα αλλάξει κάτι για τους υπόλοιπους,  τουλάχιστον ξέχασαν τις αρλούμπες που ξεστόμιζαν για νέο σύστημα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Εκτιμω οτι το ασεπ δεν ειναι σε θεση να εντοπισει τα πλαγια μεσα αποκτησης προυπηρεσίας. Δεν ειναι ξεκαθαρες περιπτωσεις. Ειναι οι προσθετες και άλλες επιλογές. Ουτε πιστευω οτι ειμαστε σε θεση οι ιδιοι οι εκπαιδευτικοι να κανουμε προσωπικες καταγγελίες, άλλωστε τοτε προτιμουσαμε να μην στρεφουμε την προσοχή μας οταν ακουγαμε οτι ο διπλανός το έκανε. Καποιοι μπορεί να λεγανε και μαγκιά του! Δεν υπάρχουν στοιχεία για να εντοπιστουν αυτά που γενικόλογα καταγγέλουμε. Δεν αφορουν ολες τις προυπηρεσίες. Δεν αφορουν αυτά που ειπες για την ειδική αγωγή ή άλλες επιστημονικές απαιτήσεις. Αλλα τα "παράπονα" ας τα πουμε τωρα, ειναι αληθή και δικαίως γίνονται για τις βισματικές προυπηρεσίες. Άλλωστε η ανοχή μας πιστευω σε αυτές μας εφερε σε αυτό το δυσκολο σημείο. Δεν μου ειναι ευκολο να συμφωνήσω σε συγχωροχάρτια που θα μοιράσει σε όλους το ΑΣΕΠ. Ομως, .... Αισθάνομαι εκβιαζόμενος.... Και υπο την απειλή της ακύρωσης όλων των προυπηρεσιών από λαθρεπιβάτες/ πιρατές που περιλαμβάνονται σε αυτό το καζάνι, μαζί μου..... Μπορει.... Μπορει να αναγκαστώ να δεχτώ αυτή την λύση!

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
....Δεν υπάρχουν στοιχεία για να εντοπιστουν αυτά που γενικόλογα καταγγέλουμε.

μήπως λοιπόν να μην γενικεύουμε, ειδικά όταν δεν έχουμε στοιχεία ?
γιατί αν το κάνουμε αυτό τότε εύκολα μπορούν να μας κατονομάσουν ως συκοφάντες? και σίγουρα κάτι τέτοιο δεν αρμόζει στο λειτούργημα μας.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 436
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 338
Σύνολο: 341

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.