*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2040120 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LiK

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Όλοι σχεδόν απέκτησαν αφού Ασέπ δεν έγινε .

Τι εννοείς;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

anemona

  • Επισκέπτης
Τι εννοείς;
Όσο ο Ασέπ δεν γινόταν όλοι έτρεχαν να αποκτήσουν επιπλέον προσόντα είτε από εξωτερικό, είτε από Ελλάδα.Αφού και ο νόμος της Διαμαντοπούλου τα πριμοδοτούσε.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Όσο ο Ασέπ δεν γινόταν όλοι έτρεχαν να αποκτήσουν επιπλέον προσόντα είτε από εξωτερικό, είτε από Ελλάδα.Αφού και ο νόμος της Διαμαντοπούλου τα πριμοδοτούσε.

Προσωπικά "έτρεχα" να αποκτήσω επιπλέον προσόντα όσο ακόμα γινόταν ΑΣΕΠ, όχι όμως για να διοριστώ πιο εύκολα (λέμε τώρα) στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά για να κάνω κάτι περισσότερο από αυτό, προφανώς εκτός δευτεροβάθμιας.
Δεν θα σχολιάσω το γεγονός ότι κάποιοι κάνουν μεταπτυχιακό, ή ακόμα χειρότερα, διδακτορικό, με μοναδικό κίνητρο λίγα επιπλέον μόρια για διορισμό...
Τέλος, αμφισβητώ το γεγονός ότι "όλοι έτρεχαν να αποκτήσουν επιπλέον προσόντα". Στατιστικά και μόνο, ήταν μικρό το ποσοστό αυτών.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Όσο ο Ασέπ δεν γινόταν όλοι έτρεχαν να αποκτήσουν επιπλέον προσόντα είτε από εξωτερικό, είτε από Ελλάδα.Αφού και ο νόμος της Διαμαντοπούλου τα πριμοδοτούσε.
Εντάξει, δεν πήγαν και όλοι..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

anemona

  • Επισκέπτης
Πάντως όλοι σχεδόν δεν κάθησαν χωρίς να κάνουν κάτι παραπάνω. ;)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Πάντως όλοι σχεδόν δεν κάθησαν χωρίς να κάνουν κάτι παραπάνω. ;)
Σίγουρα αλλά όχι και διδακτορικό..

anemona

  • Επισκέπτης
Προσωπικά "έτρεχα" να αποκτήσω επιπλέον προσόντα όσο ακόμα γινόταν ΑΣΕΠ, όχι όμως για να διοριστώ πιο εύκολα (λέμε τώρα) στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά για να κάνω κάτι περισσότερο από αυτό, προφανώς εκτός δευτεροβάθμιας.
Δεν θα σχολιάσω το γεγονός ότι κάποιοι κάνουν μεταπτυχιακό, ή ακόμα χειρότερα, διδακτορικό, με μοναδικό κίνητρο λίγα επιπλέον μόρια για διορισμό...
Τέλος, αμφισβητώ το γεγονός ότι "όλοι έτρεχαν να αποκτήσουν επιπλέον προσόντα". Στατιστικά και μόνο, ήταν μικρό το ποσοστό αυτών.
Συνάδελφε συμφωνώ με το γεγονός ότι οφείλουμε να αποκτούμε προσόντα στο πλαίσιο της προσωπικής μας επιθυμίας για εξειδίκευση και βελτίωση και όχι για διορισμό.Αλλά διαφωνώ ότι οι περισσότεροι ασεπίτες δεν έχουν αυξήσει το βιογραφικό τους με επιπλέον προσόντα.

Αποσυνδεδεμένος Chunk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 372
    • Προφίλ
Αναρωτιέμαι είναι τόσοι πολλοί στον πίνακα των αναπληρωτών που έχουν διδακτορικό;

anemona

  • Επισκέπτης
Σίγουρα αλλά όχι και διδακτορικό..
Ίσως διδακτορικό να απέκτησε ένα μικρό ποσοστό αλλά μεταπτυχιακό και άλλα προσόντα απέκτησαν οι περισσότεροι.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Πώς προκύπτει ότι έχουν οι περισσότεροι διδακτορικό?

Σε ένα σχολείο υπάρχουν καθηγητές Δ.Ε., Τ.Ε., με πτυχίο ΑΕΙ, με πτυχίο ΤΕΙ, με ΑΣΠΑΙΤΕ, χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ, με μεταπτυχιακό, με διδακτορικό, με ΑΣΕΠ κτλ κτλ.
Έχω γνωρίσει καθηγητές ΔΕ που ήταν φοβεροί στις δουλειά τους και άλλους με διδακτορικό που ήταν τραγικοί.

Σε ένα σχολείο όλοι οι καθηγητές είναι ίσοι και υπόκεινται στους ίδιους κανόνες που ισχύουν για όλους.
Εγώ για παράδειγμα έχω διδακτορικό και 2 μεταπτυχιακά. Παρόλα αυτά είμαι υπεράριθμος και καλά κάνω και είμαι υπεράριθμος εγώ και όχι κάποιος άλλος. Γιατί οι άλλοι πήγαν πριν από εμένα στο σχολείο. Θα ήμουν ηλίθιος αν πίστευα ότι εγώ είμαι ανώτερος και πρέπει να φύγουν οι άλλοι. Όλοι είμαστε συνάδελφοι σε ένα σχολείο και όλοι είμαστε ίσοι. Δυστυχώς πρέπει να λέγονται και τα αυτονόητα.

Όποιος θεωρεί ότι είναιανώτερος ας αφήσει τη μιζέρια της εκπαίδευσης και ας πάει να μεγαλουργήσει αλλού.
Μου θυμίζει τους χωριάτες που πιάνουν 5 φράγκα και το παίζουν ανώτεροι και αριστοκράτες.
Κατεβείτε από το καλάμι ορισμένοι.

Mε βρίσκει σύμφωνο η παραπάνω άποψη και γιατί ισχύει γενικότερα (και εκτος εκπαίδευσης). Προσωπικά, αδιαφορώ και δεν ... "απαντώ" σε ανθρώπους που θεωρούν τον εαυτό τους "ανώτερη φυλή" και αυτό γιατι, όπως λεω και στην υπογραφή μου, η μόρφωση χρειάζεται εσωτερικότητα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4035
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Mε βρίσκει σύμφωνο η παραπάνω άποψη και γιατί ισχύει γενικότερα (και εκτος εκπαίδευσης). Προσωπικά, αδιαφορώ και δεν ... "απαντώ" σε ανθρώπους που θεωρούν τον εαυτό τους "ανώτερη φυλή" και αυτό γιατι, όπως λεω και στην υπογραφή μου, η μόρφωση χρειάζεται εσωτερικότητα.

Ανώτερος δεν είναι κανένας από κανέναν. Καλύτερος μπορεί να είναι σε κάποιους τομείς. Αν οι ΑΣΕΠίτες (και γω ΑΣΕΠίτης είμαι), προσπαθούν να κατοχυρώσουν ανωτερότητα λόγω της επιτυχίας τους, είναι εντελώς λάθος. Αν αντιτίθενται στο ενδεχόμενο διενέργειας νέου ΑΣΕΠ, πάλι σφάλλουν και αντιφάσκουν κιόλας.

Εγώ σαν ΑΣΕΠίτης θεωρώ τον ΑΣΕΠ το καλύτερο και αξιοκρατικότερο σύστημα που έχουμε αυτή τη στιγμή για επιλογή εκπαιδευτικού προσωπικού, για την οποία επιλογή ξαναθυμίζω πρωταρχικός σκοπός είναι η παροχή των καλύτερων δυνατών εκπαιδευτικών για τα παιδιά και ΟΧΙ η εργασιακή αποκατάσταση των αποφοίτων των καθηγητικών σχολών (βλέπε επετηρίδα, ημερομηνία κτήσης πτυχίου κλπ. Καμία αξιολόγηση. Όλοι οι βαθμοί διορίζονται. Σκεφτείτε με πόση σιγουριά θα πηγαίνατε σε ένα γιατρό με βαθμό πτυχίου 5). Αν βρεθεί καλύτερο και αξιοκρατικότερο σύστημα, το συζητάμε.

Προς το παρόν, πρέπει να ξαναγίνει νέος, βελτιωμένος, διαφανέστερος και πιο θωρακισμένος ΑΣΕΠ, πιο κοντά στη νοοτροπία του σχολείου και πιο μακρία από του Πανεπιστημίου

anemona

  • Επισκέπτης
Ανώτερος δεν είναι κανένας από κανέναν. Καλύτερος μπορεί να είναι σε κάποιους τομείς. Αν οι ΑΣΕΠίτες (και γω ΑΣΕΠίτης είμαι), προσπαθούν να κατοχυρώσουν ανωτερότητα λόγω της επιτυχίας τους, είναι εντελώς λάθος. Αν αντιτίθενται στο ενδεχόμενο διενέργειας νέου ΑΣΕΠ, πάλι σφάλλουν και αντιφάσκουν κιόλας.

Εγώ σαν ΑΣΕΠίτης θεωρώ τον ΑΣΕΠ το καλύτερο και αξιοκρατικότερο σύστημα που έχουμε αυτή τη στιγμή για επιλογή εκπαιδευτικού προσωπικού, για την οποία επιλογή ξαναθυμίζω πρωταρχικός σκοπός είναι η παροχή των καλύτερων δυνατών εκπαιδευτικών για τα παιδιά και ΟΧΙ η εργασιακή αποκατάσταση των αποφοίτων των καθηγητικών σχολών (βλέπε επετηρίδα, ημερομηνία κτήσης πτυχίου κλπ. Καμία αξιολόγηση. Όλοι οι βαθμοί διορίζονται. Σκεφτείτε με πόση σιγουριά θα πηγαίνατε σε ένα γιατρό με βαθμό πτυχίου 5). Αν βρεθεί καλύτερο και αξιοκρατικότερο σύστημα, το συζητάμε.

Προς το παρόν, πρέπει να ξαναγίνει νέος, βελτιωμένος, διαφανέστερος και πιο θωρακισμένος ΑΣΕΠ, πιο κοντά στη νοοτροπία του σχολείου και πιο μακρία από του Πανεπιστημίου
Συμφωνώ απόλυτα.Και προσθέτω πως όση προϋπηρεσία απέκτησε κάποιος μέσω Ασεπ να λαμβάνεται υπόψιν.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 06, 2015, 08:09:08 μμ από anemona »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
trust no one δεν αντιλέγω σε αυτά που λες. Εγω μίλησα για την έπαρση των ανθρώπων που θεωρούν εαυτούς καλύτερους άλλων.
Τωρα, κατά την αποψη μου, γιατι και γω συμμετείχα σε ΑΣΕΠ και μάλιστα με καλή σειρά, πιστευω πως ο ΑΣΕΠ είναι μια ψυχοφθόρα διαδικασία σκληρου ανταγωνισμου, με όλα τα στραβά του, αλλά είμαι υπέρ της διεξαγωγής και μαλιστα ανα τρία χρόνια σταθερά.
Σιγουρα ο ΑΣΕΠ δεν δινει καμιά πιστοποίηση γνωσεων Οξφόρδης ή Χάρβαρντ, αλλά είναι μια επιλογή.

Για τις Σχολες και τους εισακτέους δεν βρισκω το λόγο να μειωσουν τις θεσεις. Τα πανεπιστημια δεν είναι ΟΑΕΔ ουτε γραφεια ευρέσεως εργασίας, ουτε μπαίνοντας υπογραφεις συμβόλαιο. Όπως ερημώνουν καποια ΤΕΙ από φοιτητες που δεν τα δηλώνουν ή δεν τα παρακολουθουν, η ζωή η ιδια θα δείξει τι αντέχει και τι όχι.

Και, τελος, επειδή όπως προείπα ο ΑΣΕΠ δεν είναι αυτος που θα καθορισει ουσιαστικά το ποιος είναι κατάλληλος, θεωρω πως και αυτοί που εχουν μεγάλη προυπηρεσία και μια πορεία στο επαγγελμα-λειτουργημα, με το δίκιο τους ζητουν σταθερη εργασία. (ειτε εχουν ΑΣΕΠ ,ειτε όχι)

Πολύ μπερδεμένο το κουβάρι και δύσκολα θα βρεθει "δικαιη" λύση. Επιτελους όμως πρεπει να υπάρξει ενας τρόπος που να μην τον αλλάζουμε - να μην δεχομαστε να αλλάζει - κάθε φορά.
 
Οσο δεν γινονται διορισμοι, δυστυχως δεν θα βγουμε από αυτό το τρυπάκι.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4035
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
trust no one δεν αντιλέγω σε αυτά που λες. Εγω μίλησα για την έπαρση των ανθρώπων που θεωρούν εαυτούς καλύτερους άλλων.
Τωρα, κατά την αποψη μου, γιατι και γω συμμετείχα σε ΑΣΕΠ και μάλιστα με καλή σειρά, πιστευω πως ο ΑΣΕΠ είναι μια ψυχοφθόρα διαδικασία σκληρου ανταγωνισμου, με όλα τα στραβά του, αλλά είμαι υπέρ της διεξαγωγής και μαλιστα ανα τρία χρόνια σταθερά.
Σιγουρα ο ΑΣΕΠ δεν δινει καμιά πιστοποίηση γνωσεων Οξφόρδης ή Χάρβαρντ, αλλά είναι μια επιλογή.

Για τις Σχολες και τους εισακτέους δεν βρισκω το λόγο να μειωσουν τις θεσεις. Τα πανεπιστημια δεν είναι ΟΑΕΔ ουτε γραφεια ευρέσεως εργασίας, ουτε μπαίνοντας υπογραφεις συμβόλαιο. Όπως ερημώνουν καποια ΤΕΙ από φοιτητες που δεν τα δηλώνουν ή δεν τα παρακολουθουν, η ζωή η ιδια θα δείξει τι αντέχει και τι όχι.

Και, τελος, επειδή όπως προείπα ο ΑΣΕΠ δεν είναι αυτος που θα καθορισει ουσιαστικά το ποιος είναι κατάλληλος, θεωρω πως και αυτοί που εχουν μεγάλη προυπηρεσία και μια πορεία στο επαγγελμα-λειτουργημα, με το δίκιο τους ζητουν σταθερη εργασία. (ειτε εχουν ΑΣΕΠ ,ειτε όχι)

Πολύ μπερδεμένο το κουβάρι και δύσκολα θα βρεθει "δικαιη" λύση. Επιτελους όμως πρεπει να υπάρξει ενας τρόπος που να μην τον αλλάζουμε - να μην δεχομαστε να αλλάζει - κάθε φορά.
 
Οσο δεν γινονται διορισμοι, δυστυχως δεν θα βγουμε από αυτό το τρυπάκι.

Κατ' εμέ η λύση είναι μία: Έχουν αρχίσει πολλές προσφυγές από πολλές και διάφορες αντικρουόμενες ομάδες. Να τελεσιδικήσουν όλες αυτές οι προσφυγές το συντομότερο δυνατό και έτσι να ξεκαθαρίσει μια και καλή τί προβλέπει το σύνταγμα καταρχάς (ως ανώτερο) και οι νόμοι κατά δεύτερον για διορισμούς και προσλήψεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 417
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 399
Σύνολο: 407

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.