0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν το ερωτηματολόγιο σκοπό έχει απλά να διαπιστώσει εάν και τι είδους εργασιακός εκφοβισμός υπάρχει στα σχολεία και μόνο, καλώς έχει.Αν όμως στοχεύει στη σύνδεση με τις αιτίες του, τότε θέλει πολύ εργασία αλλιώς τα συμπεράσματα κινδυνεύουν να είναι παραπλανητικά, δεδομένου ότι το εκπαιδευτικό σύστημα έχει ισορροπήσει σε μια κατάσταση επίπλαστης ευτυχίας των πάντων αφού ο ΜΟ βαθμολογίας ουδόλως ανταποκρίνεται στο επίπεδο των μαθητών δημοσίων και κυρίως ιδιωτικών.Πχ φαντασθείτε σε ένα σχολείο να συμφωνήσουν όλοι να βαθμολογούν ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ την επόμενη χρονιά, τι έχει να συμβεί με τη συμπεριφορά των γονέων απέναντι στους καθηγητές.
Απορία: γιατί απαγορεύονται οι τιμωρίες στην πρωτοβάθμια;;; Υπάρχει κάποιος νόμος πλέον που το καθορίζει; Που πήγαν οι κάποτε παιδαγωγικές μέθοδοι της γωνίας και της βέργας, με τις οποίες μεγαλώσαμε; Από το ένα άκρο φτάσαμε στο άλλο; Είναι άραγε αυτό παιδαγωγικό;
Συμφωνώ απολύτως. Η κατάσταση έχει ξεφύγει και στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια. Φέτος πάλι το ζω στο πετσί μου. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχω σκεφτεί την παραίτηση. Ίσως αν δεν υπήρχε η διετής διαγραφή από τους πίνακες να είχα παραιτηθεί... Κάτι πρέπει να γίνει. Εκτός του ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τη δουλειά μας, απειλούμαστε συν το ότι ψυχικά καταρρακωνόμαστε. Σήμερα, σε ένα σεμινάριο με θέμα τη σχολική βία, ζήτησα να γίνει κάτι αντίστοιχο για τη σχολική βία που απευθύνεται προς τον εκπαιδευτικό. Από τους ΜΑΘΗΤΕΣ. Θέμα ταμπού, διστάζουν πολλοί ακόμα και να το συζητήσουν ανοιχτά. Μεγάλη πληγή. Κάτι πρέπει να γίνει, δεν είναι αστείο. Κάποια προγενέστερη χρονιά είχα ακούσει για μια συνάδελφό μου, που από τα όσα της έκαναν μέσα στην τάξη, λιποθύμησε! Άλλος συνάδελφος, ευγενέστατος, εργατικότατος και άκρως ευσυνείδητος, και μόνο που θυμάται τα χρόνια που πέρασε στην εκπαίδευση, ταράζεται και δεν θέλει καν να ξαναμπεί στον χώρο. Αν δεν κάνουμε κάτι εμείς γι'αυτό, ποιος θα κάνει;
Οι καταστάσεις που περιγράφετε είναι εξαιρετικά δυσάρεστες, λυπάμαι πολύ. Αν και δυστυχώς έχετε δίκιο ως προς τη δυσκολία των εργαζομένων να μιλήσουν για τις εμπειρίες τους, ελπίζω πως προοδευτικά το θέμα θα γίνεται λιγότερο ταμπού και οι άνθρωποι που το βιώνουν θα μπορούν να μιλούν ανοιχτά γι᾽αυτό και να αναζητούν λύσεις.
Αν το ερωτηματολόγιο σκοπό έχει απλά να διαπιστώσει εάν και τι είδους εργασιακός εκφοβισμός υπάρχει στα σχολεία και μόνο, καλώς έχει.Αν όμως στοχεύει στη σύνδεση με τις αιτίες του, τότε θέλει πολύ εργασία αλλιώς τα συμπεράσματα κινδυνεύουν να είναι παραπλανητικά, δεδομένου ότι το εκπαιδευτικό σύστημα έχει ισορροπήσει σε μια κατάσταση επίπλαστης ευτυχίας των πάντων αφού ο ΜΟ βαθμολογίας ουδόλως ανταποκρίνεται στο επίπεδο των μαθητών δημοσίων και κυρίως ιδιωτικών.Πχ φαντασθείτε σε ένα σχολείο να συμφωνήσουν όλοι να βαθμολογούν ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ την επόμενη χρονιά, τι έχει να συμβεί με τη συμπεριφορά των γονέων απέναντι στους καθηγητές