0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
φίλοι / φίλες, πριν μερικούς μήνες εδώ στο forum μετρούσαν τα credits για να δουν εάν πιάνουν το 51% σε ειδική αγωγή. τα έφερε όμως έτσι η κατάσταση ώστε για "αυτοδυναμία" να θέλουμε 75%. Μέτρησα που βρισκόμαστε και βλέπω ότι είμαστε στο 65%. Θεωρώ λοιπόν ότι το πανεπιστήμιο θα πρέπει να αναλάβει πρωτοβουλία (πέρα από τις άλλες) ώστε να διορθωθεί και αυτό. Εμείς όμως που είμαστε στα 2/3 του δρόμου πλέον δεν έχουμε ΛΕΦΤΑ άλλα για να πληρώνουμε επιπλέον μαθήματα ειδικής αγωγής... Φτάνει αυτά που πληρώσαμε σε βρασίδες και σεμινάρια...Minimum Credits: 30Minimum ECTS Credits: 90ΟΜΑΔΑ Α – 0/6ΟΜΑΔΑ Β – 0/3ΟΜΑΔΑ Γ – 9/9ΟΜΑΔΑ Δ – 9/9ΟΜΑΔΑ Ε – 0/3ΣΥΝΟΛΟ 18 / 30 ή 60% (μακρυά από το 75% του ΙΕΠ)Α’ ΟΜΑΔΑ - Έρευνα και Αξιολόγηση - Δύο Μαθήματα – 6CreditsEDUC-510DL Εκπαιδευτική Έρευνα: Αρχές και Μέθοδοι Ποιοτικής και Ποσοτικής ΈρευναςEDUC-511DL Αρχές και Μέθοδοι Ποιοτικής ΈρευναςEDUC-512DL Ποσοτική Έρευνα και Εκπαιδευτική ΣτατιστικήEDUC-610DL Μέτρηση και Αξιολόγηση στην ΕκπαίδευσηEDUC-611DL Προκεχωρημένες Μέθοδοι Ποιοτικής ΈρευναςEDUC-612DL Προκεχωρημένες Μορφές Στατιστικής ΑνάλυσηςΣημείωση: κανένα δεν εμπίπτει στο ΙΕΠΒ’ ΟΜΑΔΑ - Θεωρητικές Βάσεις της Εκπαίδευσης – Ένα Μάθημα 3 creditsEDUC-500DL Φιλοσοφικές Διαστάσεις στην ΕκπαίδευσηEDUC-501DL Ψυχολογικές Διαστάσεις στην ΕκπαίδευσηEDUC-502DL Κοινωνιολογικές Διαστάσεις στην ΕκπαίδευσηEDUC-503DL Εκπαιδευτικά Κινήματα και ΝεωτερισμοίEDUC-504DL Συγκριτική ΠαιδαγωγικήEDUC-601DL Μάθηση και ΝόησηΣημείωση: κανένα δεν εμπίπτει στο ΙΕΠΓ- ΟΜΑΔΑ - Ειδική Εκπαίδευση – Τρία Υποχρεωτικά – 9creditsEDUC-521DL Μορφές Ειδικών Εκπαιδευτικών ΑναγκώνEDUC-523DL Ψυχομετρικές Μέθοδοι στην Ειδική ΕκπαίδευσηEDUC-621DL Παιδαγωγική της ΣυμπερίληψηςΣημείωση: μάλλον και τα τρια εμπίπτουν στο ΙΕΠΔ – ΟΜΑΔΑ - Μαθήματα Περιορισμένης Επιλογής - Ειδική Εκπαίδευση – 9 creditsEDUC-525DL Δυσκολίες Μάθησης: Έρευνες και Νέες Εκπαιδευτικές ΠροσεγγίσειςEDUC-526DL Διδασκαλία Παιδιών με Ειδικές ΑνάγκεςEDUC-527DL Ανάπτυξη και Παθολογία της Γλώσσας σε Παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές ΑνάγκεςEDUC-528DL Ψυχολογία Παιδιών με Ειδικές Εκπαιδευτικές ΑνάγκεςEDUC-529DL Νοητική Υστέρηση - ΑυτισμόςEDUC-552DL Εφαρμογές της Τεχνολογίας στην Ειδική ΕκπαίδευσηEDUC-623DL Ψυχοπαθολογία του ΠαιδιούEDUC-624DL Δυσλεξία: Έρευνες και Νεότερες ΤάσειςEDUC-626DL Συναισθηματικά και Συμπεριφορικά ΠροβλήματαEDUC-627DL Αισθητηριακές ΔιαταραχέςEDUC-628DL Φυσικές Διαταραχές: Εγκεφαλική ΠαράλυσηEDUC-697DL Εξατομικευμένη ΜελέτηΣημείωση: αν εξερέσουμε το τελευταίο τότε όλα μάλλον εμπίπτουν στο ΙΕΠΕ – ΟΜΑΔΑ – ΣΕΜΙΝΑΡΑ – 3 creditsEDUC-591DL Σεμινάριο Ι:Θεματικά Πεδία Κατεύθυνσης EDUC-592DL Σεμινάριο ΙΙ: Οργάνωση και Ανάλυση Ποιοτικών ΔεδομένωνEDUC-593DL Σεμινάριο ΙΙΙ: Οργάνωση και Ανάλυση Ποσοτικών ΔεδομένωνΣημείωση: κανένα δεν εμπίπτει στο ΙΕΠ
Aπό το γενονός του οτι από την πρωτη μέρα πο το ξεκινησα επικρατει ΄΄ενα αγχος γενικά αναγνώρισης απο τον ΔΟΑΤΑΠ από τη μια, από την συνάφεια από την άλλη, από το αν θα ανγνωρίζεται για 1 ετος ή όχι....και τωρα που απλά εχω να σκεφτομαι οτι ίσως δώσω και άλλα διδακτρα ! Δεν έχω χαρεί καθολου το γεγονος οτι καανω ενα μεταπτυχιακο.κουραση χωρις να υπαρχει αποτελεσμα κααι εκει που φτανεις στο τελοσ σου λενε δωσε και αλλα χρηματα
όσον αφορά την αναγνώριση από τον δοαταπ... δεν υπάρχει απολύτως κανένα θέμα.. αν το υπιυργείο βγάζει κάθε βδομάδα εγκυκλίους δεν φταίει το Πανεπιστήμιο...για την ασυνέπεια του υπουργειου.
Εχουν ανακοινωθει τα εξεταστικα κεντρα? Εχετε λαβει καποιο mail? Εγω οχι...
Είναι πιθανό να υιοθετήσει ο Δοαταπ τα κριτήρια συνάφειας που θα βγάλει το ΙΕΠ γιατί αλλιώς μετά θα έχουμε δύο υπηρεσίες του κράτους που η μια (Δοαταπ) θα σου αναγνωρίζει ότι εχεις μεταπτυχιακό στην ειδική και η άλλη (ΙΕΠ) ότι δεν έχεις γιατί δεν ικανοποιούνται κάποια κριτήρια.
Καλησπέρα γνωριζει κανεις στο moodle τι συμβαινει οταν εμφανιζει το μηνυμα :error database failed it is possible that database is overloaded or otherwise not running properly the site administrator shoud also check that the database details have been correctly specified in config.phpΕπειγον.....