0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο μόνος τρόπος να περάσουν τα σχολειά στους δήμους είναι ν' αναθεωρηθεί το άρθρο 16 του Συντάγματος.
Αν μείνουν τα σχολεία κάνα μήνα ακόμη κλειστά τα βλέπω στο "σφυρί"...
Αν τα σχολεία περιέλθουν στους Δήμους θα υπάρξει κύμα σφοδρών αλλαγών, κατά τη γνώμη μου αρνητικών, και σαφώς τίποτα δεν θα είναι όπως πριν.
Αν το τι θα πει ο κόσμος είναι σοβαρότερο από την υγεία μας ή ακόμα και τη ζωή μας, τότε πάω πάσο.
Όχι το τι θα πει ο κόσμος...η μόρφωση του κόσμου όμως είναι. Και οι εκπαιδευτικοί οφείλουμε να προασπίζουμε αυτό το αγαθό πάση θυσία! Αν δεν προτείνετε κλειστά σχολεία μέχρι να βγει το εμβόλιο (που μπορεί να μη βγει και ποτέ), θα πάρετε το ρίσκο! Προφανώς οι ειδικοί λόγω του χαμηλού ποσοστού κρουσμάτων έδωσαν το πράσινο φως για το άνοιγμα των σχολείων. Αυτούς εμπιστευόμαστε -το τόνισε και αυτό ο πρόεδρος της ΔΟΕ- και δεν τρομοκρατούμαστε ούτε τρομοκρατούμε τους μαθητές μας. Καθαρά χέρια. Αποστάσεις. Δεν ακουμπάμε το πρόσωπο. Ίσως μας σώσουν αυτές οι απλές κινήσεις.
Το φαίνεσθαι έχει τη σημασία του. Για να σε ακούσει κάποιος, πρέπει πρώτα να φανείς μετριοπαθής για να κερδίσεις την εύνοια του ακροατηρίου σου. Η ΟΛΜΕ έκοψε από μόνη της τον δίαυλο της επικοινωνίας. Και μας εξέθεσε, θα το ξαναπώ. Το επάγγελμά μας είναι κοινωνικό με ό.τι αυτό συνεπάγεται. Δεν μπορείς να εμφανίζεσαι μειώνοντας το ίδιο σου το κοινωνικό έργο, απαξιώνοντας τον ίδιο σου τον εαυτό: "για 10 μέρες τόση φασαρία", "η Γ λυκείου δεν έρχεται χρόνια τώρα στο σχολείο", και άλλες τέτοιες ρήσεις έριξαν αλάτι στη χαίνουσα πληγή της σχέσης μας με την κοινωνία. Είναι σα να λέμε δεν αξίζει η δουλειά μας. Για τον εαυτό του λοιπόν ας το λέει. Για το έργο όμως τόσων αξιόλογων εκπαιδευτικών δεν έχει το δικαίωμα να το λέει! Και μια ώρα μαθήματος έχει αξία (κι ας σας φαίνεται υπερβολικό). Κι αν δεν έχει εμείς φταίμε, δεν το κάναμε έτσι ώστε να αξίζει.
Όχι το τι θα πει ο κόσμος...η μόρφωση του κόσμου όμως είναι. Και οι εκπαιδευτικοί οφείλουμε να προασπίζουμε αυτό το αγαθό πάση θυσία! Αν δεν προτείνετε κλειστά σχολεία μέχρι να βγει το εμβόλιο (που μπορεί να μη βγει και ποτέ), θα πάρετε το ρίσκο! Προφανώς οι ειδικοί λόγω του χαμηλού ποσοστού κρουσμάτων έδωσαν το πράσινο φως για το άνοιγμα των σχολείων. Αυτούς εμπιστευόμαστε -το τόνισε και αυτό ο πρόεδρος της ΔΟΕ- και δεν τρομοκρατούμαστε ούτε τρομοκρατούμε τους μαθητές μας. Καθαρά χέρια. Αποστάσεις. Δεν ακουμπάμε το πρόσωπο. Ίσως μας σώσουν αυτές οι απλές κινήσεις. Το φαίνεσθαι έχει τη σημασία του. Για να σε ακούσει κάποιος, πρέπει πρώτα να φανείς μετριοπαθής για να κερδίσεις την εύνοια του ακροατηρίου σου. Η ΟΛΜΕ έκοψε από μόνη της τον δίαυλο της επικοινωνίας. Και μας εξέθεσε, θα το ξαναπώ. Το επάγγελμά μας είναι κοινωνικό με ό.τι αυτό συνεπάγεται. Δεν μπορείς να εμφανίζεσαι μειώνοντας το ίδιο σου το κοινωνικό έργο, απαξιώνοντας τον ίδιο σου τον εαυτό: "για 10 μέρες τόση φασαρία", "η Γ λυκείου δεν έρχεται χρόνια τώρα στο σχολείο", και άλλες τέτοιες ρήσεις έριξαν αλάτι στη χαίνουσα πληγή της σχέσης μας με την κοινωνία. Είναι σα να λέμε δεν αξίζει η δουλειά μας. Για τον εαυτό του λοιπόν ας το λέει. Για το έργο όμως τόσων αξιόλογων εκπαιδευτικών δεν έχει το δικαίωμα να το λέει! Και μια ώρα μαθήματος έχει αξία (κι ας σας φαίνεται υπερβολικό). Κι αν δεν έχει εμείς φταίμε, δεν το κάναμε έτσι ώστε να αξίζει.
https://www.alfavita.gr/koinonia/322717_proedros-ton-nosokomeiakon-iatron-na-min-anoixoyn-dimotika-kai-nipiagogeia
Θα σε στενοχωρήσω αλλά αυτή τη στιγμή οι περισσότερες περιπτώσεις που γνωρίζω είναι να μην γίνεται μάθημα στην Γ’ Λυκείου λόγω μη συμμετοχής των μαθητών (εμφανίζονται ένας - δύο μαθητές και τελικά δεν γίνεται καν μάθημα). Σίγουρα θα υπάρχουν και εξαιρέσεις που δεν έχουν πέσει στην αντίληψή μου αλλά φαίνεται να είναι πολύ μεγάλο το ποσοστό της μη συμμετοχής... Οπότε, μας αρέσει δεν μας αρέσει, είναι δύσκολο να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.