0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πάνο, πες ότι μαζευόμαστε 4-5 άτομα (μην έρθεις πίσω, υπάρχει και το σκάιπ ) και καταλήγουμε σε μία έκθεση-πρόταση. Μετά τι; Θα πάμε στο υπουργείο να την υποβάλλουμε στον υπουργό; Οκ.. και μετά; Ποια είναι η πιθανότερη κατάληξή της; Μήπως στο.. recycle bin?
Αν μη τι άλλο θα φαινόταν στην ελληνική κοινωνία ότι οι εκπαιδευτικοί πραγματικά ενδιαφέρονται για τη βελτίωση της παιδείας και ενδεχομένως, να έβρισκαν και άλλους υποστηρικτές.
....................................................................Σημαντικό είναι να απαλλαγεί το σχολείο από την παπαγαλία, τη βαθμοθηρία, το φορμαλισμό, την αποσπασματικότητα και άλλα δεινά που το κατατρέχουν.Το σχολείο θα έπρεπε να αναπτύσσει ελεύθερα πνεύματα, να προσφέρει βασικές γνώσεις (που στο σύγχρονο κόσμο δεν σημαίνει απλές και λίγες αλλά το αντίθετο), να αναπτύσσει την κριτική ικανότητα, να καλλιεργεί το αισθητικό κριτήριο του μαθητή κλπ. Επίσης σημαντικό είναι το απολυτήριο να προσφέρει και κάποια επαγγελματικά δικαιώματα. Και για αυτό χρειάζεται και μια κοινωνία να μπορεί να απασχολεί αποφοίτους Λυκείου που φυσικά δεν θα έχουν σχέση με τους σημερινούς.
........ Όσοι δεν επιθυμούν να δώσουν πανελλήνιες να είναι προαιρετική η παρακολούθηση κατεύθυνσης! (........
Και τις ωρες που οι αλλοι κανουν κατευθυνση τι μαθημα θα κανουν ;