0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ναι!!!αφου το ξερεις οτι μας αρεσει😄😄😄!!!(πλακα κανω!αυτην την φορα το καταλαβα!)😛
Δεν έχεις δίκιο σ αυτό που λες.Ο Αρσένης έβγαλε την μεγάλη είδηση:Την μεγαλύτερη μεταρρύθμιση στον χώρο της παιδείας την ακύρωσε...το συγκρότημα Λαμπράκη,η δεξιά και οι αριστεροί συνδικαλιστές!!!Καλά,δεν σου έκανε εντύπωση,πως δυνάμεις φαινομενικά αντιτιθέμενες μεταξύ τους συνεργάστηκαν για να μην περάσει η μεταρρύθμιση Αρσένη;Λοιπόν,φίλε,ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την δημοκρατία είναι να επικρατήσουν οι μέτριοι!!!!Για σκέψου,την δική σου περίπτωση:μπήκες στο δημόσιο μ ένα αδιαφανές σύστημα,χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν άξιζες!Αλλά,για δες τι γίνεται σήμερα:με δικαιολογία το αδιαφανές σύστημα διορισμών των εκπαιδευτικών σου απομειώνουν τα εργατικά σου δικαιώματα.Αν τολμήσεις και αντιδράσεις,θα σε πουν βύσμα,αν και δεν ήσουν!!!Γι αυτό η μόνη ελπίδα των εκπαιδευτικών να ανατρέψουν την κατάσταση αυτή είναι να τολμήσουν:αξιοκρατία παντού και αξιολόγηση!Δημοκρατία,πιο πολύ Δημοκρατία!!!Όταν μιλάω για διορισμούς απο ΑΣΕΠ και μόνο απο ΑΣΕΠ,ξέρω πολύ καλά τι λέω!Κι αν το ψάξεις κι εσύ λίγο περισσότερο,τότε θα το καταλάβεις.
Στις 30/06 τελειώνει με την παράδοση εργασίας η εξ αποστάσεως επιμόρφωση των διευθυντών σχολικών μονάδων για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, θα ακολουθήσει η δική τους αξιολόγηση από τους διευθυντές εκπαίδευσης, δόθηκε ηλεκτρονικά υλικό 4 μαθημάτων (με προσδιορισμό χρόνου μελέτης κάθε μαθήματος 3 ώρες, βαριά η καλογερική )και ζητήθηκε η παράδοση εργασίας (!!!) αποτελούμενης από 4 ασκήσεις (1 για κάθε μάθημα),οι ασκήσεις αφορούν την αξιολόγηση του υποδιευθυντή της σχολικής μονάδας, μελέτη περίπτωσης εκπαιδευτικού α/θμιας ή β/θμιας (ανάλογα με τη βαθμίδα στην οποία υπηρετεί ο διευθυντής/ντρια) περιγραφικού τύπου και με ζητούμενο την αναγνώριση του κριτηρίου αξιολόγησης , σχολιασμό και βαθμολογία,άλλη μελέτη περίπτωσης σχετική με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού για τη συμμετοχή του στη λειτουργία του σχολείου και στη συνεργασία του με τους γονείς, τέλος ζητείται να ταυτοποιηθούν συγκεκριμένες περιγραφές συμπεριφορών εκπαιδευτικών (σε ποιο κριτήριο από τα 3 της υπηρεσιακής συνέπειας και επάρκειας ανήκουν)
Φετος αξιολογουμαστε;Τώρα δηλαδη;Δεν είχαν πει από το Σεπτέμβριο;
Όσο για την αξιολόγηση, καλώς να έρθει, μπας και πάψει ο κόσμος να πιπιλίζει την καραμέλα του εκπαιδευτικού που κάθεται και δεν κάνει τίποτα όλη μέρα και τρώει τα λεφτά του κράτους. Αρκετά έχουμε ακούσει, δεν νομίζετε;
αυτά που είπε ο silkcut ήταν κάποια πράγματα που μπορεί να ζήτησαν στα πλαίσια της επιμόρφωσης σε κάποια Δ/νση της χώρας. Δεν είναι τίποτα το σπουδαίο, ούτε σημαίνει κάτι, σε άλλες περιοχές απλά έγινε μια τυπική επιμόρφωση και άντε κάποιες μελέτες περίπτωσης με βάση το υλικό που κυκλοφορεί εδώ και καιρό.ούτε μυστικοπάθεια υπάρχει ούτε τίποτα, για την ακρίβεια κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει και αν κρίνω από την εικόνα που έχει στο ελληνικό κράτος, δεν πρόκειται να γίνει τίποτα ούτε σεπτέμβριο αφού θα ασχολούνται να καλύψουν τα σχολεία με εκπαιδευτικούς.Ούτε για την ποσόστωση υπάρχει κάτι σίγουρο. Ένα είναι σίγουρο ο δ/ντης μας δεν θα μας αξιολογήσει για τον χρόνο που πέρασε. Γιατί κάτι τέτοιο θα ήταν αντικρουόμενο με την αξιολόγηση που θα γίνει από τον σύμβουλο και που πρέπει να γίνει στην τάξη.Περάστε ένα καλό καλοκαίρι και αφήστε την παραφιλολογία για τον ΣεπτέμβριοΥ.Γ. Καλό πάντως είναι να είστε σε σχολείο που ο Δ/ντης είναι νορμάλ. Ξέρετε που δεν είναι, οπότε μην πάτε εκεί, ενώ αν είστε ήδη εκεί κάντε την με μια απόσπαση ή με όποιο άλλο τρόπο βρείτε.
Δεν υπαρχει κάποιος που να γνωρίζει έναν διευθυντή κ να τον έχει ρωτήσει για το αν πήρε εντολή να παραδώσει μέχρι 30-06 φάκελο αξιολόγησης μας; silkcut από ποια πηγή είναι αυτά που παραθέτεις;