0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με αυτά τα δεδομένα, αν είναι να πεθαίνει κόσμος, προτιμώ πολιτική απόφαση μείωσης ύλης στη Γ κ συγκροτημένο σχέδιο αναδιάταξης ύλης σε όλες τις τάξεις σε βάθος χρόνου κ με συνοχή.Αυτο ναι σε βάθος 6ετιας όμως
https://www.capital.gr/diethni/3501539/ta-paidia-molunontai-to-idio-opos-kai-oi-enilikes-sumperainoun-epistimones-stin-austriaΤα σχολεία δεν αποτελούν νησί των ευλογημενων.....
Πέφτουμε από τα σύννεφα!!!!Ενταξει μας βλέπω να συζητάμε για την εξΑΕ μέχρι το Πάσχα...
Οι πληροφορίες λένε ανοιχτά ένα δίμηνο για επαναληψεις
Ότι κάνεις και εσύ κάνω. Απλά κοιτάω και λίγο παραπέρα.Κοιταω όταν πάνε τα παιδιά γ λυκείου τι κενά θα έχουν. Διότι όπως ξέρεις περσυ 2 μήνες κενό καλύφθηκαν με 10 μέρες μάθημα Σεπτέμβρη. Πιστεύεις έτσι δεν θα πηγαίνει κάθε φορά? Επίσης το μαθαίνουν πολλά τι σημαίνει? Αν τους μαθαίνεις το 1 και 1 όντως μαθαίνουν πολλά. Εννοείτε μην το πάρεις προσωπικά.
Θα ήθελα να θίξω ένα εντελώς διαφορετικό θέμα. Μέσα στην τάξη ως εκπαιδευτικοί χτιζαμε μια σχέση με τους μαθητές, μπορούσαμε να θιξουμε θέματα που απασχολούσαν τα παιδιά, να κάνουμε κάποιες παρεμβάσεις, παρατηρήσεις, συζητήσεις κτλ. Τώρα νιώθω υποχρεωμένη να "κάνω μάθημα" κάθε λεπτό. Αλλά δεν είμαι σίγουρη ότι παιδαγωγικά εκπληρώνουμε το ρόλο μας...