*

Αποστολέας Θέμα: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία  (Αναγνώστηκε 29281 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #98 στις: Απρίλιος 11, 2010, 01:08:21 μμ »
i know i know... ότι είμαι πολύ ρεαλιστική για να είμαι αρεστή...αλλά δεν κάνεις ομελέτα χωρίς να σπάσεις αυγά. Και έχω την εντύπωση ότι είμαστε αρκετοί στην εκπαίδευση που είμαστε ρεαλιστικοί. Και στην τελική, γιατί να μας ενδιαφέρει να γίνουμε αρεστοί; Υποτίθεται ότι πρωταρχικά οφείλουμε να παράγουμε παιδαγωγικό έργο - άρα, τι κι αν δε βγάλω όόόλη την ύλη αν ειναι να αφήσω ένα μικρό αποτύπωμα θετικό και ένα παράδειγμα προς μίμηση και όχι αποφυγή στους μαθητές μου; Ευτυχώς ( ή δυστυχώς κατ΄άλλους) δουλεύουμε για την ψυχή των παπούδων μας και όχι για να κάνουμε περιουσία...ας μαζευτούμε λοιπόν κάποια στιγμή και να φτιάξουμε το σχολείο που θέλουμε και μας αξίζει - όχι αυτο που συμφέρει τον τραπεζικό μας λογαριασμό. Ας αποφασίσουμε να κοιτάμε τα παιδιά στα μάτια και όχι στην τσέπη τους.
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #99 στις: Απρίλιος 11, 2010, 02:24:13 μμ »
Πάντως τα "λαμόγια" της δημόσιας εκπαίδευσης μπορούν να περιοριστούν με την απομόνωση τους και την διαπόμπευσή τους από τους συναδέλφους. (Αν σε ένα σχολείο είναι πλειοψηφία, τότε έχουμε πρόβλημα...)

Το πιο προχωρημένο άιτημα που φοβούνται όλα τα λαμόγια και κυρίως τα μεγάλα (γιατί τα δικά μας είναι μικρά και  τουλάχιστον δουλεύουν...) στη χώρα μας είναι το:

ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!

Όσο δεν γίνεται πράξη το παραπάνω αίτημα , ποτέ δεν θα ξέρουμε από ποιά θέση μιλά ο καθένας... 


Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #100 στις: Απρίλιος 11, 2010, 02:40:32 μμ »
δεν πρόκειται να διαφωνήσει κανείς με αυτά που γράφεις.απλά έχω να επισημάνω τα εξής:
1.απεργία για περισσότερες ώρες μάθημα,για καλύτερα εργαστήρια και αίθουσες θα μπορούσε να γίνει αλλά υπάρχουν θεσμοθετημένα όργανα που ασχολούνται μα αυτά τα θέματα όπως κάθε περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης,σχολικές επιτροπές, διευθυντές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κ.ο.κ
2. αντίθετα τα οικονομικά των εκπαιδευτικών υπόκεινται στην πολιτική βούληση κάθε κυβέρνησης οπότε υπάρχει έδαφος για άμεσες διεκδικήσεις από τους εκπαιδευτικούς.
3. ο εκπαιδευτικός ασκεί πέρα από λειτούργημα, όπως και πολλοί δημόσιοι υπάλληλοι, και επάγγελμα άρα πρέπει να αμείβεται τόσο ώστε να μπορεί να ζήσει αξιοπρεπώς.
4. οι παροχές για τους εκπαιδευτικούς είναι μηδαμινές.καμία πρόσβαση σε ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες,σε αγορά λογισμικού,σε σοβαρή επιμόρφωση
5.τα έξοδα κίνησης, συμμετοχής σε τυχόν σεμινάρια ή και συνέδρια επιβαρύνουν τον εκπαιδευτικό μιας και το υπουργείο τα χορηγεί μετά από περίπου 2 χρόνια .
  
Γενικότερα τα οικονομικά ενός εκπαιδευτικού είναι τα χειρότερα στο δημόσιο τομέα σε σχέση με άλλα υπουργεία και άλλους συναδέλφους πανεπιστημιακής εκπαίδευσης.
Η στρέβλωση αυτή των οικονομικών μεγεθών οδηγεί πολλούς από μας σε παράνομες πράξεις που κυρίως συνοψίζονται στην παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων.
για πολλούς συναδέλφους ,ειδικά σήμερα, τίθεται θέμα επιβίωσης,για άλλους θέμα αισχροκέρδειας.
Η αξιολόγηση στα πλαίσια της σχολικής μονάδας θα μπορούσε να βελτιώσει θεωρητικά τα παραπάνω.
αλλά αξιολόγηση σημαίνει και σκληρή προσπάθεια βελτίωσης των παραγόντων εκείνων που δεν επιφέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα στην άσκηση του εκπαιδευτικού έργου.
όταν δεν υπάρχουν οι αναγκαίες διαβεβαιώσεις από το υπουργείο ότι τα κακώς κείμενα θα βελτιωθούν, τότε η αξιολόγηση χαρακτηρίζεται επιεικώς παρωδία.

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #101 στις: Απρίλιος 11, 2010, 03:00:56 μμ »
θεωρητικά συφωνώ με όσα γράφεις. Ωστόσο, έχουμε και λέμε:
για να κατέβεις σε μια απεργία και να πεις ότι θα έχει αποτέλεσμα πρέπει να έχεις και κοινωνικό έρισμα. Εμείς, μετά από τόσα χρόνια και με τέτοιες πρακτικές φοβάμαι ότι το έχουμε απωλέσει προ πολλού.
Αν θέλεις να αποκτήσεις κοινωνικό έρισμα οφείλεις κάτι να κάνεις γι΄αυτό. Αν λοιπόν πείσουμε τους γονείς και τους μαθητές μας για το δίκαιο των αιτημάτων μας και δεν τους επιτρέψουμε με τις πράξεις και παραλείψεις μας πολλές φορές να μας αποκαλούν άσχετους, τεμπέληδες, λαμόγια κοκ, τότε νομιζεις ότι τα οικονομικά αιτήματα που ως κλάδος μπορούμε να θέσουμε θα φαίνονται ...ένα όνειρο τρελλό, όνειρο απατηλό;
Αν δεν δείξουμε εμείς, με γενναίες αποφάσεις ότι ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ νέες αίθουσες, καινούρια εργαστήρια ή ειμαστε πρόθυμοι να δουλέψουμε επιπλέον ώρες για την Παιδεία και αν εμείς δεν σπρώξουμε τους έχοντες την άμεση επιστασία των παραπάνω - βλ. διευθύνσεις, περιφέρειες, οσκ κτλ κτλ - τότε ποιόν ακριβώς πιέζουμε και πώς; Και γιατί να μην τους πιέσουμε δηλαδή;
επίσης, όχι μόνο η οικονομική αλλά και υλικοτεχνική ανάπτυξη υπόκειται στην πολιτική βούληση κάθε κυβέρνησης. Αλλά η πολιτική βούληση ενίοτε κατευθύνεται και εν πολλοίς καθορίζεται και από τις ψηφους των πολιτών. Ναι, οι παροχές για επιμόρφωση ειναι ελάχιστες αλλά πάλι, γιατί πρέπει να με πληρώσουν για να πάω σε ένα σεμινάριο; Γιατί ας πούμε, οι φιλόλογοι του σχολείου μου δεν πάνε ΠΟΤΕ σε κανένα σεμινάριο που διοργανώνει ο σύμβουλός τους; Γιατί όλα τα έγγραφα για σεμινάρια και επιμορφώσεις πάνε άκλαυτα; Εμείς δηλαδή δε φέρουμε καμία ευθύνη; Και από την άλλη, γιατί όσοι - και ήταν πάρα πολλοί - επιμορφώθηκαν στις νέες τεχνολογίες , έστω με τον τρόπο που επιμορφώθηκαν δεν χρησιμοποιούν λογισμικό ή υπολογιστή στην τάξη τους; ή εστω να εκτυπώνουν τις σημειώσεις τους και τα διαγωνίσματά τους παρά τα φέρνουν χειρόγραφα στο σχολείο; Επίσης, και τις υπερωρίες τις πληρωνόμαστε μετά από πολύύύύ καιρό αλλά δεν είδα κανέναν να μην τις θέλει.
Βεβαίως και τα οικονομικά των εκπαιδευτικών τα διαχειρίζεται η πολιτική βούληση. Το ίδιο όμως και την οικονομική ενίσχυση των σχολικών επιτροπών – οι οποίες πορεύονται με όσα λεφτά έχουν προσπαθώντας να κάνουν το καλύτερο….εμείς γιατί όχι;
Και για να μην παρεξηγηθώ: δε λέω ότι δεν πρέπει να πάρουμε παραπάνω λεφτά. Αντιθέτως!! Δυστυχώς όμως πρέπει πρώτα να πείσουμε ότι μας αξίζουν. Και με πρακτικές τύπου «ιδιαίτερα και μαύρο χρήμα» πολύ φοβάμαι ότι δεν πείθουμε κανέναν….
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #102 στις: Απρίλιος 11, 2010, 03:04:09 μμ »
συμφωνώ με το πόθεν έσχες ωστόσο δε λύνει πάντα αυτό και από μόνο του το πρόβλημα. Και εξηγούμαι - έστω ότι κάποιος βγάζει μαύρα ύψους 5000 ευρώ το μήνα. Αν αυτά τα μαύρα τα ξοδεύει σε ταξίδια, ρούχα, παπούτσια, υπολογιστές και λοιπά καταναλωτικά και δεν τα επενδυει σε σπίτια, αυτοκίνητα και εξοχικά - που βεβαίως φορολογούνται - από πού θα φανούν ακριβώς τα επιπλέον μαύρα που βγάζει; Επισημαίνω πάντως ότι τα περί των οικονομικών δεν τα γνωρίζω καλά οπότε μπορεί και να σφάλω. Διαφωτίστε με please.
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #103 στις: Απρίλιος 11, 2010, 03:44:30 μμ »
συμφωνώ με το πόθεν έσχες ωστόσο δε λύνει πάντα αυτό και από μόνο του το πρόβλημα. Και εξηγούμαι - έστω ότι κάποιος βγάζει μαύρα ύψους 5000 ευρώ το μήνα. Αν αυτά τα μαύρα τα ξοδεύει σε ταξίδια, ρούχα, παπούτσια, υπολογιστές και λοιπά καταναλωτικά και δεν τα επενδυει σε σπίτια, αυτοκίνητα και εξοχικά - που βεβαίως φορολογούνται - από πού θα φανούν ακριβώς τα επιπλέον μαύρα που βγάζει; Επισημαίνω πάντως ότι τα περί των οικονομικών δεν τα γνωρίζω καλά οπότε μπορεί και να σφάλω. Διαφωτίστε με please.
Δίκιο έχεις, απλά μέσω του "πόθεν έσχες" υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να ξεχωρίσει ο ιδιαιτερατζής που αισχροκερδεί και δημιουργεί περιουσία με μαύρα (για ταξίδια δεν έχει χρόνο..) από τον κακομοίρη εκπαιδευτικό που αντί να μεταφέρει πίτσες το απόγευμα για να βγάλει το ενοίκιο του, κάνει και αυτός κάποια  φτηνά ιδιαίτερα μαθήματα... (Αν και μια δεύτερη δουλειά σαν γκαρσόνι θα του έκανε μεγαλύτερο καλό στην υγεία...)


Αποσυνδεδεμένος uty

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #104 στις: Απρίλιος 15, 2010, 11:32:48 πμ »
Το ηθικόν του θέματος γιατί όλοι το κάνουμε γαργάρα; Φυσικά και δεν είναι σωστό να εκμεταλλεύεται ο χ φροντιστηριούχος τον καθηγητή που προσφέρει έργο. Αλλά εκεί είναι επιχείρηση και η επιχείρηση εφόσον έχει στόχο το κέρδος θα το επιτύχει πάση θυσία. Στο σχολείο όμως, πώς είναι δυνατόν να "νομιμοποιούμε" τις πελατειακές σχέσεις καθηγητών και μαθητών; Η δικαιολογία "δε μου φτάνει ο μισθός" προβάλλει πλέον γραφική - όλοι ξέρουμε πριν διοριστούμε τι μισθό θα μας δώσουνε - δε μας τάξανε τρία χιλιάρικα και μας  δίνουν με το ζόρι χίλια...άρα, κάνεις τις επιλογές σου και με αυτές πορεύεσαι... Και ερωτώ - πώς μπορείς ως καθηγητής να μπαίνεις στην τάξη και να φέρεσαι δίκαια και ίσα προς όλους τους μαθητές; πώς μπορείς να πεις "απεταξάμην τον πειρασμό" και να μη δώσεις τα θέματα στους μαθητές που σε πληρώνουν; Πώς μπορείς να μη βάλεις υψηλές βαθμολογίες στα "παιδιά ΣΟΥ" αλλά και ενίοτε, για να βουλώσεις τα στόματα και των υπολοίπων, να βάλεις σε όλους καλές βαθμολογίες, δίνοντας εσφαλμένη εντύπωση για τις επιδόσεις τους τόσο σε μαθητές όσο και σε γονείς; Όλα αυτά γιατί τα προσπερνάμε; Είναι ή δεν είναι παράνομο το ιδιαίτερο; Και από την άλλη, είναι ή δεν είναι αναγκαίο το φροντιστήριο; Και αν είναι - ποιός φταίει; Μήπως τελικά δεν κάνουμε καλά τη δουλειά μας στο σχολείο και σπρώχνουμε τα παιδιά στα φροντιστήρια; Μήπως, αντί να απεργούμε πάντα για παχυλούς μισθούς να απεργήσουμε ΜΙΑ ΦΟΡΑ για περισσότερες ώρες μάθημα, για περισσότερες αίθουσες, νέα και εξοπλισμένα εργαστήρια κτλ κτλ κτλ ΧΩΡΙΣ να τα αναφέρουμε ως έσχατα αιτήματα και τελικά, τελείως...παρ΄επιπτόντως; Λέω εγώ τώρα....
Martha προσγειώσου γιατί η ρομαντική σου ιδεολογία δεν ταιριάζει στις περιστάσεις. Συμφωνώ οτι υπάρχουν τα ηθικά ζητήματα που έθεσες, αλλά εν μέσω πολέμου δεν υπάρχει χώρος για ειρηνιστές και για πολιτισμένες συζητήσεις, αν κατάλαβες τι εννοώ. Θα προσαρμοστείς και θα πολεμήσεις και η ιδεολογία και η ηθική σου θα σε διαπερνάει σαν υπόγειο ρεύμα.
Δεν ξέρω αν έχεις οικογένεια και παιδιά ή αν μιλάς εκ του ασφαλούς, αλλά με το 1000αρικο το μήνα δεν είναι δυνατόν να ζήσεις, αλλιώς θα πεινάς εσυ και η οικογενειά σου και θα τρώς ηθική και ακεραιότητα χαρακτήρα.
Συμφωνώ τέλος με το ότι πρέπει να απαιτούμε με όλο μας το είναι καλύτερες συνθήκες για το δημόσιο σχολείο και για εμάς σαν εργαζομενους.

Αποσυνδεδεμένος GEMINI 3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • WE ARE THE CHAMPIONS!
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #105 στις: Απρίλιος 16, 2010, 02:18:44 πμ »
Με ανθρώπους και ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ σαν τη Μάρθα θα πάει μπροστά η Εκπαίδευση και η Κοινωνία, όμως! Κι όχι με τα αρπακτικά που θέλουν να αποκαλούνται Λειτουργοί. Αναρωτηθήκαμε ποτέ οι μαθητές πώς μας βλέπουν και τι λένε για μας όταν ξέρουν τι κάνουμε το απογευμα;

Όχι, καλύτερα να πεινάσουμε οικογενειακώς, παρά να ξεφτιλιζόμαστε στα μάτια της κοινωνίας και προπάντων των μαθητών μας. Διδάσκουμε με το παράδειγμά μας, ξέρετε, κι όχι με μεγαλοστομίες που δεν εφαρμόζουμε ποτέ...

Και η αξιοπρέπεια δεν είναι θέμα οικονομικό...

Αποσυνδεδεμένος phys

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
    • Προφίλ
σδ
« Απάντηση #106 στις: Μάιος 03, 2010, 07:28:02 μμ »
φγη
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 05, 2010, 07:43:18 μμ από phys »

Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #107 στις: Μάιος 03, 2010, 10:27:11 μμ »
Υπάρχουν ειδικότητες συναδέλφων που δεν μπορούν να δουλέψουν στον ιδιωτικό τομέα.
Στις Γενικές ειδικότητες Φιλολόγων Φυσικών Μαθηματικών Χημικών...... πιστεύω πως μόνο για δύο λόγους δεν δουλεύεις στον ιδιωτικό τομέα (πριν διοριστείς)
1ος)   Δεν έχεις ανάγκη για εισόδημα
2ον)   Δεν είσαι ικανός

Δεν θεωρώ τα φρον/ρια παραπαιδεία πόσοι από εσάς θα αφήσετε το παιδί σας χωρίς φροντιστήριο ή ιδιαίτερο στην Γ Λυκείου στην καλλίτερη των περιπτώσεων;;

Ο Διορισμένος που αξίζει δεν χρειάζεται ιδιαίτερα από το σχολείο που διδάσκει τα βρίσκει από αλλού λόγω αξίας και ονόματος.

Τώρα ως προς το ηθικόν του θέματος να κάνει μόνιμος ιδιαίτερα είναι πονεμένη ιστορία, άλλωστε αλλιώς τα βλέπει ένας διορισμένος και αλλιώς ένας αδιόριστος

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #108 στις: Μάιος 04, 2010, 12:34:26 πμ »
 Ο Διορισμένος που Αξιζει, γιατί διορίστηκε τάχα; Αν πραγματικά άξιζε, θα είχε βρει το δρόμο του μέσα απο φροντιστήρια και ιδιαίτερα και ΕΚΤΟΣ του δημοσιου σχολειου και σαφέστατα θα έβγαζε πολύ περισσότερα απο τα 1300 του μισθού του. Αν πάλι διορίστηκε για να έχει τη μονιμοτητα και την ασφάλεια του "πληρώνομαι κάθε δεκαπέντε" ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ να θέλει να πληρώνεται και κάθε βδομάδα σε μαύρο.....Επιλέγεις, ή τα πολλά λεφτά οπότε κάθεσαι εκτος ή τα΄λίγα και σίγουρα - αλλά μένεις σε αυτά.
Το αν θα βρει να κάνει μάθημα σε παιδιά περαν του σχολείου του γιατί τον ακολουθεί η φήμη του είναι μια πικρή ιστορία. Σε μεγάλες πόλεις, ναι, θα βρει - ωστόσο αυτό παραμένει ΠΑΡΑΝΟΜΟ. Σε μικρές επαρχιακές πόλεις όμως ξέρετε τι γίνεται; Ισχύει η ομερτά του βαθμού πρόσβασης - αν θέλεις μεγάλο βαθμό προσβασης (που όπως ξέρουμε διαμορφώνεται σε ένα ποσοστό απο το βαθμό των τετραμήνων - τότε θα σε πάρω ιδιαίτερο αλλιώς θα εισαι κάτω απο τη βάση....). Δυστυχώς, ΤΕΤΟΙΟΥΣ εκπαιδευτικούς έχουμε.
Και όχι, δε μιλάω καθόλου εκ του ασφαλούς. Έχω μία κόρη που τη μεγαλώνω ΜΟΝΗ μου, που τη βοηθάω όπως μπορώ και με όσα ξέρω και θυμάμαι, η οποία έβγαλε 19,11/13 στο τρίμηνο και ναι,θα τη στείλω φροντιστήριο (κοινό - όχι ιδιαίτερο ) όταν πάει Γ λυκείου μόνο και μόνο γιατί οι καθηγητές του σχολείου της θα ειναι ακατάλληλοι μεταξύ 8-2 και αρκούντως κατάλληλοι απο 2-12!!! Μπορεί να ειμαι ρομαντική, αλλά παραμένω αξιοπρεπής σε πείσμα αυτών που θεωρούν την παιδεία τσιφλίκι τους. Ξέρω ότι χαλάω την πιάτσα αλλά δε με ενδιαφέρει και να ενταχθώ σε αυτήν. Αν μιλάμε για καλύτερη παιδεια, στρεφόμαστε εναντίον νομοσχεδίων και υπουργών δεν ξέρω τι μας εμποδίζει να στραφούμε και εναντίον αυτών που λυμαίνονται την εκπαίδευση για ΙΔΙΟΝ ώφελος.
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #109 στις: Μάιος 04, 2010, 01:29:13 πμ »
Ο Διορισμένος που Αξιζει, γιατί διορίστηκε τάχα; Αν πραγματικά άξιζε, θα είχε βρει το δρόμο του μέσα απο φροντιστήρια και ιδιαίτερα και ΕΚΤΟΣ του δημοσιου σχολειου και σαφέστατα θα έβγαζε πολύ περισσότερα απο τα 1300 του μισθού του. Αν πάλι διορίστηκε για να έχει τη μονιμοτητα και την ασφάλεια του "πληρώνομαι κάθε δεκαπέντε" ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ να θέλει να πληρώνεται και κάθε βδομάδα σε μαύρο.....Επιλέγεις, ή τα πολλά λεφτά οπότε κάθεσαι εκτος ή τα΄λίγα και σίγουρα - αλλά μένεις σε αυτά.
Το αν θα βρει να κάνει μάθημα σε παιδιά περαν του σχολείου του γιατί τον ακολουθεί η φήμη του είναι μια πικρή ιστορία. Σε μεγάλες πόλεις, ναι, θα βρει - ωστόσο αυτό παραμένει ΠΑΡΑΝΟΜΟ. Σε μικρές επαρχιακές πόλεις όμως ξέρετε τι γίνεται; Ισχύει η ομερτά του βαθμού πρόσβασης - αν θέλεις μεγάλο βαθμό προσβασης (που όπως ξέρουμε διαμορφώνεται σε ένα ποσοστό απο το βαθμό των τετραμήνων - τότε θα σε πάρω ιδιαίτερο αλλιώς θα εισαι κάτω απο τη βάση....). Δυστυχώς, ΤΕΤΟΙΟΥΣ εκπαιδευτικούς έχουμε.
Και όχι, δε μιλάω καθόλου εκ του ασφαλούς. Έχω μία κόρη που τη μεγαλώνω ΜΟΝΗ μου, που τη βοηθάω όπως μπορώ και με όσα ξέρω και θυμάμαι, η οποία έβγαλε 19,11/13 στο τρίμηνο και ναι,θα τη στείλω φροντιστήριο (κοινό - όχι ιδιαίτερο ) όταν πάει Γ λυκείου μόνο και μόνο γιατί οι καθηγητές του σχολείου της θα ειναι ακατάλληλοι μεταξύ 8-2 και αρκούντως κατάλληλοι απο 2-12!!! Μπορεί να ειμαι ρομαντική, αλλά παραμένω αξιοπρεπής σε πείσμα αυτών που θεωρούν την παιδεία τσιφλίκι τους. Ξέρω ότι χαλάω την πιάτσα αλλά δε με ενδιαφέρει και να ενταχθώ σε αυτήν. Αν μιλάμε για καλύτερη παιδεια, στρεφόμαστε εναντίον νομοσχεδίων και υπουργών δεν ξέρω τι μας εμποδίζει να στραφούμε και εναντίον αυτών που λυμαίνονται την εκπαίδευση για ΙΔΙΟΝ ώφελος.
Μην κρίνεις εξ’ ιδίων. Ο καθένας έχει την προσωπική του ιστορία.
Τα 1300 ευρώ μισθός είναι πια "εκτός τόπου και χρόνου".
Η παραπαιδεία περιορίζεται σε μεγάλο βαθμό μόνο με την κατάργηση των πανελλαδικών και με την αλλαγή του τρόπου πρόσβασης στα πανεπιστήμια. Τότε οι περισσότεροι μόνιμοι, που δεν έχουν οικονομική άνεση, θα κάνουν άλλου τύπου δεύτερες δουλειές: γκαρσόνια, πίτσες,...΄
Αυτοί που βρήκαν αρκετά έτοιμα (σπίτι, βοήθεια από γονείς,...) Θα μπορούν να ασχοληθούν με ρομαντισμό και αξιοπρέπεια με το λειτούργημά τους,...  :-\

Ψάχνω για δουλειά.   :)


Αποσυνδεδεμένος Commando

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Nemo malus felix
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #110 στις: Μάιος 04, 2010, 03:42:22 πμ »
Ο Διορισμένος που Αξιζει, γιατί διορίστηκε τάχα; Αν πραγματικά άξιζε, θα είχε βρει το δρόμο του μέσα απο φροντιστήρια και ιδιαίτερα και ΕΚΤΟΣ του δημοσιου σχολειου και σαφέστατα θα έβγαζε πολύ περισσότερα απο τα 1300 του μισθού του. Αν πάλι διορίστηκε για να έχει τη μονιμοτητα και την ασφάλεια του "πληρώνομαι κάθε δεκαπέντε" ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ να θέλει να πληρώνεται και κάθε βδομάδα σε μαύρο.....Επιλέγεις, ή τα πολλά λεφτά οπότε κάθεσαι εκτος ή τα΄λίγα και σίγουρα - αλλά μένεις σε αυτά.
Το αν θα βρει να κάνει μάθημα σε παιδιά περαν του σχολείου του γιατί τον ακολουθεί η φήμη του είναι μια πικρή ιστορία. Σε μεγάλες πόλεις, ναι, θα βρει - ωστόσο αυτό παραμένει ΠΑΡΑΝΟΜΟ. Σε μικρές επαρχιακές πόλεις όμως ξέρετε τι γίνεται; Ισχύει η ομερτά του βαθμού πρόσβασης - αν θέλεις μεγάλο βαθμό προσβασης (που όπως ξέρουμε διαμορφώνεται σε ένα ποσοστό απο το βαθμό των τετραμήνων - τότε θα σε πάρω ιδιαίτερο αλλιώς θα εισαι κάτω απο τη βάση....). Δυστυχώς, ΤΕΤΟΙΟΥΣ εκπαιδευτικούς έχουμε.
Και όχι, δε μιλάω καθόλου εκ του ασφαλούς. Έχω μία κόρη που τη μεγαλώνω ΜΟΝΗ μου, που τη βοηθάω όπως μπορώ και με όσα ξέρω και θυμάμαι, η οποία έβγαλε 19,11/13 στο τρίμηνο και ναι,θα τη στείλω φροντιστήριο (κοινό - όχι ιδιαίτερο ) όταν πάει Γ λυκείου μόνο και μόνο γιατί οι καθηγητές του σχολείου της θα ειναι ακατάλληλοι μεταξύ 8-2 και αρκούντως κατάλληλοι απο 2-12!!! Μπορεί να ειμαι ρομαντική, αλλά παραμένω αξιοπρεπής σε πείσμα αυτών που θεωρούν την παιδεία τσιφλίκι τους. Ξέρω ότι χαλάω την πιάτσα αλλά δε με ενδιαφέρει και να ενταχθώ σε αυτήν. Αν μιλάμε για καλύτερη παιδεια, στρεφόμαστε εναντίον νομοσχεδίων και υπουργών δεν ξέρω τι μας εμποδίζει να στραφούμε και εναντίον αυτών που λυμαίνονται την εκπαίδευση για ΙΔΙΟΝ ώφελος.

Ο δρόμος του φροντιστηρίου σε πραγματικά νούμερα  απαιτεί τουλάχιστον 14 ώρες πολυσύνθετης εργασίας την ημέρα και μπορείς κάλιστα να είσαι "φτασμένος" με μηδενική ποιότητα ζωής. Οπότε θα μπορούσες να σκεφτείς το δημόσιο χωρίς ιδιαίτερες τύψεις....

Αυτά τα λεφτά που παίρνουν οι δημόσιοι ιδιαιτεράκηδες όντως δεν υπάρχουν στο φροντιστήριο, είναι όλα μαύρα και εν πολλοίς εκβιασμένα. Ασφαλώς δεν είναι όλοι εκβιαστές αλλά υπάρχει και ένας ακαταμάχητος συνδυασμός :δημόσιος, εκβιαστής και γνωστικά - διδακτικά ελαφρώς μακάκας....
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2010, 03:48:42 πμ από Commando »
" Ποτέ στην Ιστορία η Πολιτική δεν δημιούργησε Παιδεία. Διότι οι πολίτες με γνώση και κρίση δεν είναι "βολικοί" ψηφοφόροι"
Ρένος Αποστολίδης

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #111 στις: Μάιος 04, 2010, 04:29:15 μμ »
panos2 και  commando
συμφωνώ πως τα ιδιαίτερα θα κοπούν μόνο με την κατάργηση των πανελλαδικών. Ωστόσο, παλεύουμε ενάντια σε αυτό που υπάρχει με σκοπό το ιδεατό. Γιατί τάχα όσοι "φτωχοί" εκπαιδευτικοί υπάρχουν που δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα με τα 1300 του μισθού τους δεν μπορούν να δουλέψουν ως γκαρσόνια, πιτσαδόροι, ελαιοχρωματιστές κτλ κτλ από όσα εσύ ήδη πρότεινες; Μήπως και τους πέσει η μύτη; Καλύτερα να σου πέσει η μύτη παρά να τριγυρνάς αναξιοπρεπώς, σέρνοντας την αθλιότητά σου, παίζοντάς το καθηγηταράς και εμπαιζοντας τους ίδιους σου τους μαθητές ( γιατί οι περισσότεροι αυτό ακριβώς κάνουν...). Και όσοι είναι άξιοι και καλοί καθηγητές, θα έπρεπε να είναι άξιοι και καλοί άνθρωποι - δε μπορεί να τα θες και να τα έχεις όλα: επιλέγεις, είτε 14 ώρες φροντιστήριο, πολλή δουλειά αλλά και πολλά λεφτά είτε 21 ώρες την εβδομάδα, 1300 και ΤΙΜΙΑ!!!Μεσοβέζικα πράγματα στην εκπαίδευση δεν πρέπει να υπάρχουν. Και δυστυχώς, επειδή υπάρχουν καταντήσαμε εδώ που καταντήσαμε. Και να σας πω και κάτι; Στα 16 μου χρόνια στα σχολεία, η συντριπτική πλειοψηφια όσων κάνει ιδιαίτερα ξέρεις πού τα ξοδεύει τα μαύρα; Σε ρούχα, τσάντες guess, χλιδάτα ξενοδοχεία στη χαλκιδική, παντελόνια Αρμάνι, τζιπάρες Καγιέν και τα σχετικά ( και έχω πολύ συγκεκριμένα άτομα υπ΄όψιν μου για αυτά που γράφω). Ελάχιστοι, με αυτά τα λεφτά έχτισαν ας πούμε ένα σπίτι, σπούδασαν τα παιδιά τους και τελείωσαν ΕΚΕΙ.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 07, 2010, 11:12:49 μμ από Martha72 »
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161096
  • Σύνολο θεμάτων: 19227
  • Σε σύνδεση σήμερα: 471
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 424
Σύνολο: 433

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.