gr8 και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν χρησιμεύει σε τίποτα το να αθροίζονται αλγεβρικά τα κενά με τα πλεονάσματα ώστε να συμπληρωθεί η στήλη γενικό σύνολο ανά κλάδο. Το ότι στους πίνακες των αιρετών γίνεται αυτό νομίζω πως μπέρδεψε πολλούς συναδέλφους. Έτσι, οι νηπιαγωγοί για παράδειγμα δεν έχουν 156 μόνο κενά (αριθμός που θα ήταν μικρότερος και από τις φετινές παραιτήσεις) αλλά 251 κενά και 95 πλεονάσματα (και μας ενδιαφέρουν μόνο τα κενά όταν μιλάμε για διορισμούς). Αντίστοιχα, στους ΠΕ11 που στο σύνολο γράφει +336, έχουμε 121 κενά και 457 πλεονάσματα.Αν αθροίσουμε ξεχωριστά τα κενά και τα πλεονάσματα, τότε με βάση τα στοιχεία του πίνακα που κοινοποίησε ο αιρετός ΚΥΣΠΕ Ν. Φασφαλής προκύπτουν για την πρωτοβάθμια τα εξής νούμερα:ΚΛΑΔΟΣ / ΚΕΝΑ / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗΠΕ70: -2.256 +71ΠΕ60: -251 +95ΠΕ05: -36 +6ΠΕ06: -206 +104ΠΕ07: -17 +7ΠΕ08: -18 +13ΠΕ11: -121 +457ΠΕ79.01: -503 +10ΠΕ79.02: -4 0ΠΕ86: -45 +24ΠΕ91.01: -2 +4ΣΥΝΟΛΟ: -3.459 +791ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΠΕ70-71: -160 +12ΠΕ60-61: -60 +14ΠΕ11: -4 +10 ΠΕ79.01: -15 +3ΣΥΝΟΛΟ: -239 +39 ΣΥΝΟΛΟ Π.Ε.: 3.698 κενά και 830 πλεονάσματαΕπομένως, αν τα προσθέσουμε στα αντίστοιχα κενά της δευτεροβάθμιας, έχουμε μέχρι στιγμής 7.761 εν δυνάμει οργανικά κενά διορισμών έναντι μόλις 4.045 συνταξιοδοτήσεων (και μας λείπουν ακόμα τα κενά των ΕΕΠ-ΕΒΠ).Επίσης, ένα σχόλιο για τους ΠΕ70 μιας που είναι ο κλάδος μου: Με βάση τα επίσημα στοιχεία ο κλάδος εμφανίζεται να έχει 2.256 κενά και 71 πλεονάσματα (έναντι μόνο 1.225 συνταξιοδοτήσεων). Και για να υπάρχει μην υπάρχει απορία σε κάποιους, νομίζω πως πρέπει να εξηγηθεί πως προκύπτουν τα λιγοστά αυτά (σε σχέση με άλλους κλάδους) πλεονάσματα. Το σύνολό τους προκύπτει μόνο σε 6 από τις 78 περιοχές μετάθεσης είτε εξαιτίας σχολικών μεταβολών που είχαν ως αποτέλεσμα την απώλεια δεκάδων οργανικών θέσεων που δεν μπόρεσαν να αντισταθμίσουν οι φετινές παραιτήσεις (Ημαθία, Καρδίτσα, Ροδόπη), είτε εξαιτίας της μετατροπής δημοτικών σχολείων σε πειραματικά των οποίων οι καταργούμενες οργανικές ήταν περισσότερες από τις συνταξιοδοτήσεις (Α' Χίου, Χανιά). Στην Καστοριά εξαιτίας και των δύο αυτών λόγων υπάρχει πλεόνασμα που δεν έχει εκλείψει από πέρυσι. Το γεγονός μάλιστα πως σε κάποιες περιοχές έχει χρησιμοποιηθεί η εκτίμηση ΠΥΣΠΕ για τον υπολογισμό και δεν δόθηκε το σύνολο των υπαρκτών οργανικών κενών (π.χ. Β', Γ' Αθήνας, Α' Πειραιά), νομίζω πως δεν αφήνει αμφιβολίες ότι όλα τα κενά που βλέπουμε αντιστοιχούν σε πραγματικές ανάγκες και πως αν δεν δούμε σημαντική στελέχωση της Αττικής με διορισμούς φέτος, τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα από τον Σεπτέμβρη και πολύ φοβάμαι πως με τους υπάρχοντες πίνακες αναπληρωτών ολόκληρες τάξεις θα μείνουν χωρίς δάσκαλο μετά τη β' φάση σε Δυτική και Ανατολική Αττική (αναμένουμε βέβαια να δούμε και τους αριθμούς μετά τις μεταθέσεις στην Αττική για αυτό).Τέλος, κρατάω το link της ανάρτησης αυτής στο πρόχειρό μου γιατί νομίζω πως θα μας χρειαστεί όταν βγει η εγκύκλιος των μετατάξεων σε μερικές εβδομάδες (για τους συνολικούς αριθμούς κενών ανά κλάδο πάντα, η γεωγραφία όπως έχουμε πει θα αλλάξει σημαντικά).
Προφανώς, δεν μπορούμε να συγκρίνουμε κλάδους της Αθμιας με κλάδους της Βθμιας ως προς τα πλεονάσματα, αφού υπάρχει διαφορετικό σύστημα για τον προσδιορισμό των κενών/πλεονασμάτων στις 2 βαθμίδες. Π.χ. 1 πλεονασματικός φυσικός δε σημαίνει ότι δεν έχει ώρες για να καλύψει το ωράριό του, απλά, σε μια ομάδα σχολείων δεν μπορεί να καλύψει μόνο με Φυσική, αλλά πιθανό να μπορεί να καλύψει με Β και Γ Ανάθεση. 1 πλεονασματικός δάσκαλος σημαίνει ότι δεν έχει τάξη να πάρει.
Το θεμα ειναι θα δοθουν κενα στην Αθηνα στους πε70;;;; ειναι αδικο για εμας που θελουμε Αθηνα, να εχει τοσα κενα και να μη δωσουν κανενα οπως περυσι.. αφου μια χαρα μπορουν να καλυφθουν αυτες οι θεσεις και απο τις μεταθεσεις κ απο τους διορισμους. Τι θα κανουν πιστευετε;
Για να δοθούν κενά στην Αθήνα πρέπει να ικανοποιηθούν όλες οι μεταθέσεις προς Αθήνα. Εστω και ένας να μην πάρει μεταθεση δεν πρόκειται να γίνει διορισμός. Και φυσικά δεν μπορεί να διορίσει Αθήνα αν τα νησιά έχουν αδειάσει.
περυσι ποσα κενα ειχαν μεινει μετα τις μεταθεσεις για Αθηνα στους πε70 ξερουμε; συμφωνω με το σκεπτικο σου