Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - godspeed

Σελίδες: 1234
1
Οι διαφορές που αναφέρετε θα ήταν όντως περίεργες για τα μαθηματικά αλλά δεν είναι για την έκθεση! Μην τα κρίνουμε όλα με δύο μέτρα και δύο σταθμά. Και εφόσον υπάρχει ένας τρόπος συμψηφισμού δεν βλέπω κανένα λόττο.

2
Το οὐδὲν εἴη αὐτῶν είναι η ειδική που έρχεται ως αντικείμενο στο ἐβόων  μαζί με την προηγούμενη ὡς ... γένοιτο και συνδέονται με το καὶ (βλ. και ευκτική πλαγίου λόγου και στις δύο). Η ὅτι... δεν κολλάει σε αυτές. Η μετάφραση άλλωστε θα είναι κάπως έτσι "και φώναζαν ότι... και δεν υπήρχε τίποτα από αυτά το οποίο να μην έγινε με τη σύμπραξη εκείνου"

3
ὅτι οὐ μετ' ἐκείνου ἐπράχθη: Το ὅτι δε θέλει κενό ως αναφορική αντωνυμία; Το βρίσκω αλλού με κόμμα και αλλού χωρίς. Χωρίς κόμμα τι πρόταση την θεωρούν και πώς μεταφράζουν; Γιατί εμένα μου βγαίνει αναφορική προσδιοριστική στο οὐδέν.

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 11, 2012, 11:49:18 πμ »
giouvis77 έχεις απόλυτο δίκιο. Το σκέφτηκα, δεν το έγραψα. Φροντιστηριακά και ιδιαίτερα μαθήματα έχω. Καταλαβαίνω απόλυτα τις αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετωπίζετε στην τάξη. Το μάθημα διαφέρει κατά πολύ ακόμα και στο φροντιστήριο σε σχέση με το ιδιαίτερο.

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 11, 2012, 10:08:02 πμ »
Φυσικά και ψαχνόμαστε και φυσικά έχουμε απορίες και ρωτάμε και κάνουμε λάθη κλπ. Αλλά, έχω την αίσθηση ότι έχουμε την τάση να κουράζουμε υπερβολικά τα παιδιά, εξαιτίας της δικής μας ανασφάλειας.  ;)

Και για να τελειώνω, εγώ τουλάχιστον, επειδή νομίζω ότι το παρακουράσαμε το θέμα, επαναλαμβάνω. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ, ότι ελέγχουμε όλα τα επιχειρήματα για το αν είναι ορθά. Απλώς, στα μεν παραγωγικά αυτό το ονομάζουμε εγκυρότητα + αλήθεια =ορθότητα και στα επαγωγικά το ονομάζουμε ατελή ή τέλεια επαγωγή σύμφωνα με τη θεωρία.
Ενδεικτικά αναφέρω τις παρακάτω διευθύνσεις και θα δείτε ότι πουθενά δε χρησιμοποιείται η ορολογία εγκυρότητα + αλήθεια =ορθότητα για επαγωγικά σχήματα.

http://www.venetokleio.gr/school/userFiles/smitselos/%CE%B8%CE%95%CE%A9%CE%A1%CE%99%CE%91%20%20%CE%95%CE%9A%CE%98%CE%95%CE%A3%CE%97%CE%A3%20%20%20%CE%93%20%20%CE%9B%CE%A5%CE%9A%CE%95%CE%99%CE%9F%CE%A5%20%20%20%CE%9C%CE%95%20%20%CE%91%CE%A3%CE%9A%CE%97%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3.pdf

http://www.slideshare.net/orfeas70/ss-5327586


http://blogs.sch.gr/stratilio/archives/937

http://orfeasskeptesthai.blogspot.gr/2010/09/blog-post_29.html

http://ta4mx.blogspot.gr/2011/09/blog-post_24.html

http://www.scribd.com/doc/39082906/%CE%97-%CE%A0%CE%95%CE%99%CE%98%CE%A9



Τα έχω διαβάσει αυτά καρχαρία μου! Εσύ επέμενες να ερμηνεύσουμε το σχολικό βιβλίο.  ;)

Η άποψη της συμβούλου είναι με βάση τη λογική του "τι θα πέσει". Όπου όμως η ύλη επιτρέπει ακόμα την άσκηση της κριτικής σκέψης, καλό είναι να την εκμεταλλευόμαστε χωρίς υπερβολές (ξαναλέω) για καλύτερη απόδοση των παιδιών και στην περίληψη και στην ανάπτυξη παραγράφου και στην έκθεση και στις ασκήσεις. Πιο απαιτητική μέθοδος για εμάς, πιο ενδιαφέρουσα και αποδοτική για τα παιδιά από τη διδασκαλία τυποποιημένων θέσεων, η οποία τα κουράζει περισσότερο, ειδικά σε ένα μάθημα όπως η έκθεση.

Τελοσπάντων, αφού θεωρείτε ότι τέτοια θέματα κουράζουν, σταματάω εδώ και ας κάνει ο καθένας ό,τι καταλαβαίνει.

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 09, 2012, 10:55:39 πμ »
Όσον αφορά στους δύο αυτούς συλλογισμούς της σελίδας 17 και αυτόν που αναφέρεις, είναι το συνηθισμένο πρόβλημα με τους επαγωγικούς που αναπτύσσονται με αίτιο – αποτέλεσμα, για το αν υπάρχει 1η προκείμενη, αν θα εννοήσουμε και αν θα έχει γενική ισχύ ή όχι.
Στο συλλογισμό που αναφέρεις ας πούμε ότι υπάρχει. Στους άλλους πρέπει να εννοήσουμε. Και ας υποθέσουμε ότι στον 4ο θα είχε κάποια λογική (αν και περισσότερο για παραλογισμός μου φαίνεται να σου πω την αλήθεια) αλλά στον 3ο νομίζω είναι υπερβολικό. Αν το πάρουμε έτσι, γιατί να μην εννοήσουμε στο 2ο της σελίδας 16 μια γενική 1η προκείμενη «Όποιος κλέβει στη Μονόπολη είναι αναξιόπιστο πρόσωπο» και να τον βγάλουμε παραγωγικό και αυτόν, σε αντίθεση με αυτά που λέει το βιβλίο του καθηγητή.

Όσον αφορά στην αξιολόγηση θεωρώ απλά ότι, όπου γίνεται λόγος για «επιχείρημα» ή «συλλογισμό» μέσα στο βιβλίο, πρέπει να εννοήσουμε και τους παραγωγικούς και τους επαγωγικούς συλλογισμούς και βοηθητικά για τους επαγωγικούς να χρησιμοποιούμε τα στοιχεία της σελίδας 18.

Για τις κουραστικές και περιττές αναλύσεις που αναφέρεις, εννοείται δεν κάθεσαι να κάνεις τόσες αναλύσεις στα παιδιά. Απλά για να τους δώσεις ακόμα και τις βασικές αρχές, πρέπει να τα έχεις ξεκαθαρίσει εσύ πρώτα στο μυαλό σου. Επιμένω μόνο όσο να καταλαβαίνουν για ποιο πράγμα προσπαθούν να τους πείσουν τελοσπάντων και αν αυτό στέκει και να μπορούν κάπως να το εξηγήσουν. Με το τελευταίο που λες θα συμφωνήσω απόλυτα. Ακριβώς τα θέματα του 2004 τους αναφέρω κι εγώ για να τους πείσω ότι κι αν ακόμα πέσει πια τέτοιο θέμα, θα είναι αρκετά απλό για να μην έχουμε και αντιρρήσεις.

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 08, 2012, 10:40:15 μμ »
1. Στο τέλος της σελ 16 γράφει: Πάντως, για να θεωρηθεί ένα επιχείρημα (ή ένας συλλογισμός) λογικός ορθός...
2. Στην άσκηση της σελίδας 17 το 3ο και το 4ο επιχείρημα είναι παραγωγικοί συλλογισμοί.
3. Στην άσκηση της σελ 18, το 2 είναι συλλογισμός.
4. Η θεωρία της σελ 18 αφορά ΜΟΝΟ επαγωγικά συλλογιστικά σχήματα. Εφόσον δεν περιλαμβάνει ξεκάθαρα στη θεωρία τους όρους εγκυρότητα, αλήθεια, ορθότητα, αλλά τέλεια ή ατελής επαγωγή κλπ, ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΑΣ,  ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ. Άλλωστε, είδαμε όλοι τα χάλια μας  στο μάθημα των Λατινικών τις 2 τελευταίες χρονιές.
5. Θα συμβούλευα ορισμένους εξ ημών, να ηρεμήσουν λίγο, να μην αισθάνονται τόση ανασφάλεια, γιατί γίνονται κουραστικοί και το κυριότερο απ΄όλα ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΡΡΡΜΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΣΟ ΤΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ;)

Γιατί φωνάζεις;!
Για το 1ο που αναφέρεις δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Η επαγωγή δεν είναι επιχειρήμα ή δεν είναι συλλογισμός;!
Για το 2ο μήπως κάνεις λάθος τη σελίδα;
"Ο κατηγορούμενος για κλοπή είναι άξιος σεβασμού κι όχι καταδίκης, διότι είναι καλός οικογενειάρχης και υπηρέτησε την πατρίδα του ως στρατιώτης", "Η θάλασσα σταματάει τη δίψα, γιατί είναι νερό.": Τα επιχειρήματα είναι ξεκάθαρα επαγωγικοί συλλογισμοί με αίτιο - αποτέλεσμα.
Για το 3ο: Ποιο είναι το δεύτερο που αναφέρεις;
Για το 4ο: Νομίζω κι εγώ ανέφερα ότι στη 18 ειδικεύει το βιβλίο για τους επαγωγικούς συλλογισμούς. Εγώ στη σελίδα 16 και 17 αναφέρθηκα που κάνει λόγο ΜΟΝΟ για αξιολόγηση επιχειρήματος.

Και επειδή δεν μου αρέσουν οι στείρες προσκολλήσεις στους τύπους των βιβλίων και λογικά να το δούμε γιατί να μην αναζητούμε αλήθεια κι εγκυρότητα σε ένα επιχείρημα με επαγωγικό συλλογισμό. Σκέψου τα παραδείγματα επαγωγής και θα καταλάβεις ότι η αλήθεια και εγκυρότητα είναι απαραίτητα για την πειστικότητα και αυτών των επιχειρημάτων.

Και να είσαι σίγουρη ότι κι εμένα με ενδιαφέρει κυρίως να μην ταλαιπωρώ τα έρμα τα παιδάκια μου! Αλλά το να εφαρμόζουμε ίδια πορεία αξιολόγησης σε όλα τα επιχειρήματα δε νομίζω ότι είναι κάτι περίπλοκο, το αντίθετο μάλιστα. Άλλωστε θεωρώ την αξιολόγηση επιχειρήματος ένα πολύ χρήσιμο εφόδιο για τη ζωή τους!

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 08, 2012, 03:06:38 μμ »
Θεωρία σελ 16 και ασκήσεις σελ 17 αφορούν αξιολόγηση παραγωγικών συλλογισμών. Θεωρία και άσκηση σελ 18-19 αφορούν αξιολόγηση επαγωγικών συλλογισμών. Επομένως, τα διαχωρίζει το ίδιο το βιβλίο.

Δεν αναφέρει πουθενά ότι πρόκειται για αξιολόγηση παραγωγικού συλλογισμού. Αναφέρεται στην αξιολόγηση επιχειρήματος. Και οι επαγωγικοί επιχειρήματα είναι. Πιστεύω θα το διευκρίνιζε αν ήταν έτσι. Άλλωστε στην πάνω άσκηση της σελίδας 17 το 3ο και το 4ο επιχείρημα είναι επαγωγικοί συλλογισμοί που αναπτύσσονται με αίτιο - αποτέλεσμα. Επίσης στη σελίδα 18 γράφει "βοηθητικά στοιχεία για την αξιολόγηση (των επαγωγικών συλλογισμών)".

9
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2012, 09:48:40 πμ »
1. Η έκφραση "χαλάνε την πιάτσα" πέρα από υποτιμητική για το επάγγελμά μας, πιστεύω ότι δείχνει άγνοια των οικονομικών προβλημάτων και του αδιεξόδου της ανεργίας που αντιμετωπίζουν σήμερα πολλοί άνθρωποι όπως και αυτοί στους οποίους αναφέρεστε. Προφανώς δηλαδή. Δεν νομίζω ότι ήταν το όνειρο της ζωής τους να δουλεύουν για λίγα ευρώ την ώρα αν μπορούσαν να δουλεύουν για περισσότερα. Κοινή λογική που συνεπάγεται ότι δεν είναι αυτοί που "χαλάνε την πιάτσα" αλλά τα οικονομικά προβλήματα και η ανεργία. Ας μην τους κατηγορούμε λοιπόν. Παίζουν κι αυτοί στο παιχνίδι της προσφοράς και της ζήτησης που αναγκαστικά παίζουμε όλοι μας όσο κι αν δεν μας αρέσει η έκφραση για ένα επάγγελμα που σε μια ιδανική εποχή, που δε θα χρειαζόταν η παραπαιδεία, θα ήταν λειτούργημα.

2. Η άποψη ότι "τα ιδιαίτερα είναι πολυτέλεια" μου φαίνεται κοινά αποδεκτή. Είναι όμως τα ιδιαίτερα πολυτέλεια; Η μόνη "πολυτέλεια" θα ήταν να είχαμε δωρεάν παιδεία. Δηλαδή στα πλαίσια μιας κοινωνίας που ένας γονιός στηρίζεται στην παραπαιδεία για να μορφωθεί το παιδί του, μας παίρνει να λέμε ότι προσφέρουμε πολυτέλεια;! Τα αυτονόητα προσφέρουμε (μιας και δεν μπορέσαμε να τα προσφέρουμε οι περισσότεροι μέσα από τα σχολεία), αυτή τη βοήθεια δηλαδή που τα παιδιά θα έπρεπε να έχουν δωρεάν. Και αν το δούμε και από την άλλη εξαιτίας αυτών των προβλημάτων στην παιδεία έχουμε περισσότερη δουλειά. Αν όλα πήγαιναν τέλεια δε θα προσφέραμε την "πολυτέλειἀ" μας. Ε αν κοιτάξεις να εκμεταλλευτείς αυτήν την ανάγκη δε θα σε αντιμετωπίσει ο γονιός - πελάτης με καχυποψία; Αν λάβουμε υπόψη μας και τις δυσκολίες πολλών οικογενειών καταλαβαίνουμε τα νεύρα των γονιών. Δεν λέω ότι κάποιοι δεν εκμεταλλεύονται όλη αυτή την κατάσταση αλλά επειδή βλέπω πολλά στα σπίτια που πηγαίνω, δεν μπορώ να πω ότι η πλειοψηφία υποκρίνεται ότι αντιμετωπίζει δυσκολίες. Θέλω να πω ότι πολυτέλεια θα ήταν τα ιδιαίτερα αν σχολεία και φροντιστήρια πρόσφεραν τις ιδανικές υπηρεσίες ώστε να μην αναγκάζονται οι γονείς να ψάχνουν για ιδιαίτερα.

10
Εργασιακά / Απ: ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ, ο δρόμος της ευτυχίας!
« στις: Ιανουάριος 04, 2012, 10:51:20 πμ »
Τι άκυρος τίτλος είναι αυτός;! Αμάν πια αυτή η σύνδεση διορισμός - ευτυχία στην Ελλάδα. Μου θυμίζει το σόι μου που για κάθε έναν που έμπαινε στο δημόσιο έπαιρναν τηλέφωνο όλο χαρά τον πατέρα μου κι έλεγαν π.χ. "Βολεύτηκε ο Άκης μας!" Αυτή Τιμόθεε ήταν η νοοτροπία που καλλιέργησαν στην Ελλάδα γιατί για αυτούς που μας κυβερνάνε ήταν το πιο εύκολο να τάξουν και να εξασφαλίσουν! Κι ενώ όλοι κοιτούσαν την πόρτα του διορισμού απ' έξω τα πάντα κατέρρεαν. Και φυσικά εφόσον τα φαινόμενα σήψης επεκτάθηκαν τόσο πολύ, τώρα οι συνέπειες άρχισαν να πιάνουν και τους μέσα.
Ποιος πίστεψε ότι η ευτυχία είναι στον διορισμό;! Αν θες τη γνώμη μου η ευτυχία, όσον αφορά τα επαγγελματικά, είναι στον αγώνα που σε κρατάει ζωντανό. Αν καταφέρεις να διατηρήσεις την αγωνιστικότητά σου μέσα ή έξω από το δημόσιο, τότε μόνο θα πάρεις την ικανοποίηση που χρειάζεσαι. Φυσικά πάντα αγωνίζεσαι και για να θέσεις τους δικούς σου όρους στον αγώνα αυτό. Αλλά θεωρώ ότι στο διορισμό δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα. Αναγκαστικά παίζεις με τους δικούς τους όρους και γι' αυτό για μένα ήταν πάντα το plan b.
Επίσης ευτυχία είναι να αισθάνεσαι ελεύθερος ακόμα και όταν σου στενεύουν τα περιθώρια. Π.χ. να λες εγώ θα επιβιώσω και θα φτιάξω την ευτυχία μου με οτιδήποτε δεν μου ορίζεται άνωθεν δηλαδή με τους δικούς μου ανθρώπους. Μόνο εκεί μπορείς να βρεις την προσωπική ευτυχία. Φυσικά πάντα αγωνίζεσαι, με όποιον τρόπο μπορείς και με όποιο μέσο σου έχουν αφήσει, για να βελτιώσεις και τις κοινωνικές συνθήκες που ορίζουν τη ζωή σου.

11
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Εργόσημα vs ΤΕΒΕ
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2011, 01:34:54 μμ »
Μήπως εχει ενημερωθεί κανείς με λεπτομέρειες και γνωρίζει πόσα εργόσημα χρειάζονται για βιβλιάριο υγείας?

Αλλού στην Ημερησία βρήκα αυτό:
"Ο εργαζόμενος - αμειβόμενος με εργόσημο θα μπορεί να εκπίπτει κατά το 1/3 από τις εισφορές του φορολογητέου εισοδήματος και θα έχει ασφαλιστική «κάλυψη» για παροχές ασθένειας εφόσον η μηνιαία αμοιβή του είναι 839,25 ευρώ (το 25πλάσιο του ημερομισθίου του ανειδίκευτου εργάτη). Αν ασφαλίζεται με αμοιβή που υπολείπεται κατά μήνα το 25πλάσιο του ημερομισθίου ανειδίκευτου εργάτη, θα πρέπει να έχει 150 ημέρες εργασίας είτε στο προηγούμενο έτος είτε στο τελευταίο 15μηνο (εξαιρουμένων των ημερών εργασίας του τελευταίου τριμήνου)."

Στην παράθεση της τυχερούλας αναφέρει αυτό:
"... θα έχει ασφαλιστική «κάλυψη» (αναμένεται η έκδοση σχετικών αποφάσεων ..."

12
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Εργόσημα vs ΤΕΒΕ
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2011, 10:18:12 πμ »

Την αυτόματη παρακράτηση ασφαλιστικής εισφοράς υπέρ του ΙΚΑ - ΕΤΑΜ στο 30% της αμοιβής (αντί του 20% που αρχικά είχε ανακοινωθεί) προβλέπει το εργόσημο για τους περιστασιακά απασχολούμενους που θα διαθέτουν από την ερχόμενη Δευτέρα τα ΕΛΤΑ στους εργοδότες. Το ποσοστό αυτό αναγράφουν τα προεκτυπωμένα εργόσημα των ΕΛΤΑ για το ΙΚΑ ? ΕΤΑΜ που αποκαλύπτει η «Η» σε αντίθεση με τα εργόσημα του ΟΓΑ στα οποία η αναλογούσα εισφορά παραμένει στο 10% επί της ονομαστικής αξίας του κουπονιού.

«H απόφαση ορίζει την εισφορά στο 20% και αυτή θα ισχύσει για το IKA», διευκρίνιζαν χθες στην «H» κύκλοι της διοίκησης και της διεύθυνσης ασφάλισης του IKA - ETAM εκτιμώντας ότι «αν υπάρχει λάθος, θα πρέπει να διορθωθεί μέχρι την ερχόμενη Δευτέρα».


Εεμ συγγνώμη! Τους ξέφυγε ένα 10% πάνω; Μας δουλεύουν; Από λάθος; Ας διευκρινίσουν πρώτα αν οι εισφορές είναι 20% ή 30% και βλέπουμε. Εγώ έχω όσο πιο χαμηλά μπορώ τις τιμές και αναγκάστηκα να τους πω για αύξηση υπολογίζοντας το 20% και χρεώνοντας το 1/3 σε μένα. Δέχτηκαν οι άνθρωποι αλλά αν είναι 30 % δε θα το κάνω με τίποτα. Έχει μεγάλη διαφορά! Π.χ. στα 15 ευρώ οι εισφορές με το 20% θα είναι 3 ευρώ και με το 30% στα 4,5!!!

13
Εξακολουθώ να μην μπορώ να καταλάβω για ποιον λόγο πρέπει να σεβαστώ την προϋπηρεσία ανθρώπων που χρησιμοποίησαν αθέμιτα μέσα;;;!!! Να ξεκαθαρίσω ότι αντίθετα σέβομαι απόλυτα τους συναδέλφους που μετά από επιτυχία ΑΣΕΠ έκαναν την προϋπηρεσία τους και ως προς αυτό συμφωνώ με τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους. Αλλά όταν μιλάμε για προϋπηρεσία χωρίς ΑΣΕΠ αυτομάτως δεν εννοείται και μέσον;;;; Μου διαφεύγει κάτι;;;
Επίσης ούτε εγώ θεωρώ τον ΑΣΕΠ ικανοποιητικό τρόπο αξιολόγησης αλλά το να βελτιωθεί η διαδικασία του διαγωνισμού είναι ένα άλλο θέμα.

14
Συνάδερφοι καλησπέρα, παρακολουθώ τις συζητήσεις σας και έχω ξαναγράψει την γνώμη μου για το θέμα. Βλέπω κάποιους να έχουν τεράστιο μένος για όσους δεν έχουν περάσει στον ΑΣΕΠ μιλώντας υποτιμητικά γι αυτούς ότι προσπαθούν να διοριστούν από τα παράθυρα, ότι προσπαθούν να αποφύγουν τον ασεπ και δεν έχουν περάσει ούτε έξω από την πόρτα των εξεταστικών κέντρων και άλλα παρόμοια. Πρέπει να σας θυμίσω ότι οι περισσότεροι έχουν περάσει την πόρτα των εξεταστικών κέντρων και μία και δύο φορές. Αλλά δεν΄είχαν όλοι την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν τα βιβλία του μπόνια, ούτε να σταματήσουν να δουλεύουν σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα γαιτί έπρεπε να θρέψουν οικογένειες , γιατί είχαν δάνεια και οικονομικές εκκρεμότητες, γιατί είχαν παιδιά που δεν είχαν πού να τα αφήσουν για να διαβάσουν και ξενυχτούσαν τα βράδια διαβάζοντας , αφού κοιμόταν τα παιδιά τους, γιατί δεν μπορούσαν να πληρώσουν γυναίκες να τα φυλάνε. Κάτω από αυτές τις συνθήκες απέτυχαν στον ΑΣΕΠ , δούλεψαν όμως ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι συγκεντρώνοντας προυπηρεσία και υπηρετώντας το δημόσιο σχολείο για δύο ή τρία χρόνια . Και επειδή τους νόμους δεν τους έφτιαξαν αυτοί αλλά όλες οι κυβερνήσεις που περάσαν κατά καιρούς , όπως και να δόθηκαν οι προυπηρεσίες, είναι προυπηρεσίες, ειδικά σε ό,τι αφορά δομές του ΥΠΕΠΘ, και δεν μπορούμε να τους αφορήσουμε. Όσοι από τους νεότερους έδωσαν ΑΣΕΠ γιατί δεν είχαν άλλη επιλογή , φοίτησαν στα τμήματα αυτά γνωρίζοντας ότι δεν έχουν άλλη επιλογή. Και μπράβο για την επιτυχία. Αλλά δεν έχουν το δικαίωμα με μια επιτυχία 4 ωρών , επειδή δεν αντιμετώπιζαν κάποιες από τις παραπάνω δυσκολίες που ανέφερα, να απαιτούν επιτυχία στον ΑΣΕΠ από όλους επειδή εκείνοι την έχουν . Και οι δύο κατηγορίες πρέπει να εξυπηρετηθούν χωρίς να απαιτούν .Κάποιες οικογένειες ''διαλύθηκαν ''  με αποστάσεις για να αποκτηθεί αυτή η προυπηρεσία και η Δ και όλοι όσοι θέλετε να τους πετάξετε στο δρόμο(γιατί αν δεν πετύχουν στον ΑΣΕΠ για όλα όσα σας ανέφερα ''πετιούνται στο δρόμο'' αφού η προυπηρεσία τους δεν υπολογίζεται) δεν έχετε το δικαίωμα όταν υπάρχουν παιδιά. Και οι περισσότεροι έχουν πεταχτεί έξω από πολλά συστήματα ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΑ  και είναι σε ηλικίες με παιδιά. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΙΖΕΤΕ .

Πώς εργάζεσαι ως αναπληρωτής ή ωρομίσθιος χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ;;;;;;; Μπορεί κάποιος να εξηγήσει σε εμάς που ούτε σε φροντιστήρια πήγαμε ούτε σταματήσαμε φροντιστήρια και ιδιαίτερα και ωστόσο πετύχαμε 2 και 3 φόρες στο διαγωνισμό;;;;;

Και νομίζω ότι θα πρέπει να σταματήσει αυτό το άλλοθι με τα παιδιά και τις οικογένειες. Μπράβο σε όλους για τον αγώνα ζωής αλλά στο συγκεκριμένο θέμα της εισαγωγής στην εκπαίδευση δε γίνεται να κρινόμαστε με κριτήριο το αν έχουμε 2 ή 3 παιδιά και αν ξενυχτάμε και αν έχουμε έξοδα, πώς να το κάνουμε;;;; Και εμείς παλεύουμε να μαζέψουμε κανένα φράγκο για να κάνουμε το πρώτο παιδί, μήπως να ζητήσουμε μόρια για τον ΑΣΕΠ;;

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160022
  • Σύνολο θεμάτων: 19215
  • Σε σύνδεση σήμερα: 683
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 518
Σύνολο: 523

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.