*

Αποστολέας Θέμα: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ  (Αναγνώστηκε 1075085 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #1708 στις: Απρίλιος 26, 2021, 10:54:25 μμ »
Αφού η αδιοριστία είναι φθαρμένος σαν όρος, γιατί ζητάς διορισμούς;
Νομίζω ότι απάντησα, αλλά μιας και επιμένεις θα σου πω ότι οι πολιτικάντες που λέγαν για αδιοριστία οι ίδιοι στην συνέχεια έλεγαν για καθηγητές που δεν πατάνε στην τάξη και ότι είναι παντού πλεονάζοντες.
Φυσικά δεν έβλεπαν πουθενά αλλού πλεονάζοντες πχ στον Ολυμπιακή που ήταν εταιρία και όχι θεσμός του κράτους όπως η εκπαίδευση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:36:01 »

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #1709 στις: Απρίλιος 26, 2021, 10:55:47 μμ »
Αν επιτρέπεται ποιος είναι ο κλάδος σου;
ΠΕ 04,   ο δικό σου;

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1387
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #1710 στις: Απρίλιος 26, 2021, 10:58:35 μμ »
Νομίζω ότι απάντησα, αλλά μιας και επιμένεις θα σου πω ότι οι πολιτικάντες που λέγαν για αδιοριστία οι ίδιοι στην συνέχεια έλεγαν για καθηγητές που δεν πατάνε στην τάξη και ότι είναι παντού πλεονάζοντες.
Φυσικά δεν έβλεπαν πουθενά αλλού πλεονάζοντες πχ στον Ολυμπιακή που ήταν εταιρία και όχι θεσμός του κράτους όπως η εκπαίδευση.

είναι και αυτοί που χαίρονται όταν κλείνουν τμήματα στα σχολεία και τα γράφουν και στο pde...
καλά μας κάνει το υπουργείο...
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

Αποσυνδεδεμένος Blake

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 363
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #1711 στις: Απρίλιος 26, 2021, 11:04:50 μμ »
Επομένως; τι συμπέρασμα βγάζεις από αυτό που λες; οκ, υπήρχαν πλεονάζοντες στην ολυμπιακή, υπήρχαν και στην εκπαίδευση. Για ποιο λόγο εγκαλείς το υπουργείο την δεδομένη στιγμή δεν έχω καταλάβει.
Το ίδιο επηρεάστηκαν όλοι οι κλάδοι από αυτά που λες, κάποιοι τώρα μειώνουν σιγά σιγά τα πλεονάσματα.
Ξαναρωτάω λοιπόν, αν έκαναν του χρόνου και του αντίχρονου μερικούς φθαρμένους διορισμούς, δεν θα αποκαθίστατο το πρόβλημα με τις μελλοντικές ελλείψεις φυσικών λόγω π.χ. συνταξιοδοτήσεων; Δεν θα λυνόταν το πρόβλημα που θα δημιουργηθεί τα επόμενα χρόνια με ένα εξαιρετικά σημαντικό και δύσκολο μάθημα που είναι τραγικό πράγματι να περιμένουν το πότε θα έρθει ο αναπληρωτής;

Το ερώτημα λοιπόν που επαναλαμβάνω είναι σήμερα τι ακριβώς θέλεις να γίνει; οι θεατρολόγοι έχω καταλάβει ότι ζητούν την ίδρυση οργανικών, εδώ ποιο είναι το ζητούμενο ακριβώς;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:36:01 »

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #1712 στις: Απρίλιος 26, 2021, 11:06:06 μμ »
Με το ίδιο σκεπτικό όλοι οι κλάδοι έχουμε πληρώσει τα μνημόνια πολύ ακριβά. Δεν είστε μόνο εσείς. Θεωρώ τη φυσική από τα σημαντικότερα μαθήματα αλλά μετά από τόσες συνταξιοδοτησεις συνεχίζει ο κλάδος σας να έχει πλεονάσματα. Ναι για όλους αυξήθηκε το ωράριο κτλ Αυτό σημαίνει ότι τα προηγούμενα χρόνια γινόντουσαν όργια με 3ωρα εργαστηρίων κτλ. Τώρα αν δεν σε καλύπτουν οι ώρες του μαθήματος είναι ένα άλλο θέμα που σιγουρα σηκώνει πολλη συζήτηση και δε θα μπορούσε στην παρούσα φάση να καθυστερήσει τους διορισμούς.
Σωστά μάντεψα και σε παρότρυνα να αποφύγεις τους συλλογισμούς τύπου Διαμαντοπούλου.
Σαφώς και δεν γινόταν όργια. Και η φυσική ήταν ένα μάθημα που διδασκόταν αρκετά καλά αν και κάπου η κατάσταση με τα φροντιστήρια και τις πανελλαδικές εξετάσεις, διαστρέβλωσε την ουσία της διδασκαλίας του.
Το εργαστήριο είναι αναπόσπαστο μέρος της διδασκαλίας της φυσικής. Έτυχε παλιά να γνωρίσω τον δικό σας τον Καλκάνη που νομίζω ότι είναι εξαιρετικός στην διδακτική και ασφαλώς τονίζει το  ίδιο και για τα δημοτικά σχολεία.
Η φθορά που προκάλεσε η Διαμαντοπούλου στην εκπαίδευση αποτιμάται κατά την άποψή μου κυρίως στην κακολογία της για τους εκπαιδευτικούς που άφησαν σκιές αναμεσά μας.
Οι δάσκαλοι είναι σημαντικοί και δεν το αμφισβητεί κανείς και πρέπει να τύχουν κάθε υποστήριξης στην δουλειά τους. Όπως και οι φυσικοί το ίδιο και κάθε άλλος κλάδος.

Αποσυνδεδεμένος pausanas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #1713 στις: Απρίλιος 26, 2021, 11:09:32 μμ »
Σωστά μάντεψα και σε παρότρυνα να αποφύγεις τους συλλογισμούς τύπου Διαμαντοπούλου.
Σαφώς και δεν γινόταν όργια. Και η φυσική ήταν ένα μάθημα που διδασκόταν αρκετά καλά αν και κάπου η κατάσταση με τα φροντιστήρια και τις πανελλαδικές εξετάσεις, διαστρέβλωσε την ουσία της διδασκαλίας του.
Το εργαστήριο είναι αναπόσπαστο μέρος της διδασκαλίας της φυσικής. Έτυχε παλιά να γνωρίσω τον δικό σας τον Καλκάνη που νομίζω ότι είναι εξαιρετικός στην διδακτική και ασφαλώς τονίζει το  ίδιο και για τα δημοτικά σχολεία.
Η φθορά που προκάλεσε η Διαμαντοπούλου στην εκπαίδευση αποτιμάται κατά την άποψή μου κυρίως στην κακολογία της για τους εκπαιδευτικούς που άφησαν σκιές αναμεσά μας.
Οι δάσκαλοι είναι σημαντικοί και δεν το αμφισβητεί κανείς και πρέπει να τύχουν κάθε υποστήριξης στην δουλειά τους. Όπως και οι φυσικοί το ίδιο και κάθε άλλος κλάδος.

Ναι ωραία όλα αυτά. Ποιος κατηγόρησε τους φυσικούς για τη δουλειά τους; Για ποιο λόγο οι φυσικοί έχουν πλεόνασματα ενώ άλλες ειδικότητες όχι; Τι έχει παιχτεί; Αυτό θέλουμε να μάθουμε!

Αποσυνδεδεμένος Blake

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 363
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #1714 στις: Απρίλιος 26, 2021, 11:15:29 μμ »

Αυτό παλεύω να καταλάβω, αλλά δεν το έχω καταφέρει ακόμα.
Μη ρωτάς για τα πλεονάσματα, θα σου απαντήσει άλλος συνάδελφος με φοβερή ακρίβεια!! και μετά θα του απαντήσουν άλλοι κατάλληλα κοκ.
Το βασικό ερώτημα είναι για ποιο λόγο γράφονται ακριβώς αυτά τώρα και εν πάσει περιπτώσει ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ σήμερα; τι θεωρεί ο συνάδελφος ότι πρέπει να γίνει φέτος, για τώρα που μιλάμε;

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #1715 στις: Απρίλιος 26, 2021, 11:18:05 μμ »
Επομένως; τι συμπέρασμα βγάζεις από αυτό που λες; οκ, υπήρχαν πλεονάζοντες στην ολυμπιακή, υπήρχαν και στην εκπαίδευση. Για ποιο λόγο εγκαλείς το υπουργείο την δεδομένη στιγμή δεν έχω καταλάβει.
Το ίδιο επηρεάστηκαν όλοι οι κλάδοι από αυτά που λες, κάποιοι τώρα μειώνουν σιγά σιγά τα πλεονάσματα.
Ξαναρωτάω λοιπόν, αν έκαναν του χρόνου και του αντίχρονου μερικούς φθαρμένους διορισμούς, δεν θα αποκαθίστατο το πρόβλημα με τις μελλοντικές ελλείψεις φυσικών λόγω π.χ. συνταξιοδοτήσεων; Δεν θα λυνόταν το πρόβλημα που θα δημιουργηθεί τα επόμενα χρόνια με ένα εξαιρετικά σημαντικό και δύσκολο μάθημα που είναι τραγικό πράγματι να περιμένουν το πότε θα έρθει ο αναπληρωτής;

Το ερώτημα λοιπόν που επαναλαμβάνω είναι σήμερα τι ακριβώς θέλεις να γίνει; οι θεατρολόγοι έχω καταλάβει ότι ζητούν την ίδρυση οργανικών, εδώ ποιο είναι το ζητούμενο ακριβώς;
εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί σε πειράζει που θεωρώ ότι ο όρος "αδιοριστία" είναι φθαρμένος στα χείλη ανθρώπων που εκμεταλλεύτηκαν την εκπαίδευση λαϊκίζοντας, και όταν ήρθαν τα δύσκολα έδειξαν το χαρακτήρα τους.
Παρεμπιπτόντως δεν θα ξεχάσω τον κ.Φίλη που παρότρυνε τους επιτυχόντες του διαγωνισμού του 2008 που ήταν  επιλαχόντες, με την γνωστή απόφαση του διοικητικού δικαστηρίου πάνω στην γνωμοδότηση του ΣΤΕ, να "μην μπλέκουν με δικηγόρους γιατί θα ικανοποιηθούν τα πάγια αιτήματα των εκπαιδευτικών. Είδαμε την ικανοποίηση των αιτημάτων της "αδιοριστίας" και εγώ ένας απ' τους αφελείς  τοις ρήμασι πειθόμενος απέσυρα την προσφυγή μου, ενώ ο δικηγόρος μας δεν απαιτούσε άμεσα καταβολή των χρημάτων του πριν την τελική δικαίωση μας...
Άκουσα τον πατέρα της εκπαίδευση και τώρα ψάχνω να βρω τα κενά των φυσικών μετά από 2600 συνταξιοδοτήσεις...
Για κάτι τέτοια έχω αλλεργία με τους φθαρμένους όρους.
Φυσικά σύσσωμος ο Σύριζα κατέθεσε εκ' των υστέρων στην βουλή ερώτηση για την δικαίωση και όσων δεν προσέφυγαν δικαστικά...

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #1716 στις: Απρίλιος 26, 2021, 11:28:31 μμ »
Ναι ωραία όλα αυτά. Ποιος κατηγόρησε τους φυσικούς για τη δουλειά τους; Για ποιο λόγο οι φυσικοί έχουν πλεόνασματα ενώ άλλες ειδικότητες όχι; Τι έχει παιχτεί; Αυτό θέλουμε να μάθουμε!
Λοιπόν μακριά ιστορία.
Θα παραθέσω ένα μήνυμα που γράφηκε πριν από 11 χρόνια από μία συνάδελφο χημικό που δεν ξέρω αν είναι πια ενεργό μέλος του pde. (Εγώ είχαν σταματήσει να γράφω στο pde περίπου το 2012 και ξανάρχισα πάλι...)
Αν το διαβάσεις προσεκτικά θα καταλάβεις κάποια πράγματα που γινόντουσαν τότε και που έγιναν πολύ χειρότερα στην συνέχεια...

""Και μένα με πνίγει το δίκιο πολλές φορές για τις λίγες θέσεις των χημικών, την υποβάθμιση του μαθήματος της χημείας στο λύκειο,τους μεν που με λιγότερα μόρια πάνε αναπληρωτές, τους δε που έχουν πιο εύκολα θέματα και μεγαλύτερες βαθμολογίες στον ΑΣΕΠ , την ένωση χημικών που δεν κάνει τίποτα, την άλλη ένωση που έχει πιο πολλή δύναμη και μπορεί να πιέσει και όλα αυτά που συζητιούνται χρόνια τωρα. Τελικά κατέληξα ότι αυτό που τελικά συμβαίνει είναι η υποβάθμιση γενικά των φυσικών επιστημών και η ενοποίηση του κλάδου, ακόμα και η δημιουργία ενιαίου συλλόγου, θα πρόσφερε περισσότερα και στους εκπαιδευτικούς και στην εκπαίδευση. Οι θέσεις που προκηρύσσονται στο σύνολο των ΠΕ04  είναι λιγοστές κι εμείς σκεφτόμαστε ποιά θα έπρεπε να είναι η σωστή αναλογία στα ψίχουλα που μας δίνουν επειδή υποτίθεται δεν υπάρχουν θέσεις ή λεφτά, όταν ταυτόχρονα προσλαμβάνονται τουλάχιστον 1000 άτομα στην πρωτοβάθμια για την αισθητική αγωγή ( καλλιτεχνικα, μουσική, θεατρολογία). Δεν θα ήταν ιδεατή η εμφύτευση της αγάπης για τις φυσικές επιστήμες με έναν διασκεδαστικό τρόπο στους μαθητές της πρωτοβάθμιας,που θα προσφέρει την ίδια χαρά που θα προσφέρει και η ενασχόληση με τη μουσική? Και τι Νέο Σχολείο είναι αυτό , χωρίς εργαστήρια φυσικών επιστημών, χωρίς εργαστηριακά μαθήματα και χωρίς καμμία αναφορά σε τίποτα από αυτά παρά μόνο στις ξένες γλώσσες και τις νέες τεχνολογίες? Τέλος πάντων, δεν ήθελα να μπώ στη διαδικάσία του ποιά είναι η σωστή αναλογία προσλήψεων γιατί αυτό που τελικά επιμένω είναι ότι το σύνολο των θέσεων είναι αυτό που θα έπρεπε να αυξηθεί, καθώς επίσης και ότι θα έρπεπε να γίνει  αναμόρφωση των προγραμμάτων που αφορούν τις φυσικές επιστήμες σε όλες τις δομές  εκπαίδευσης.""
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2010, 01:43:45 πμ από kakar »

Αποσυνδεδεμένος pausanas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #1717 στις: Απρίλιος 26, 2021, 11:41:52 μμ »
εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί σε πειράζει που θεωρώ ότι ο όρος "αδιοριστία" είναι φθαρμένος στα χείλη ανθρώπων που εκμεταλλεύτηκαν την εκπαίδευση λαϊκίζοντας, και όταν ήρθαν τα δύσκολα έδειξαν το χαρακτήρα τους.
Παρεμπιπτόντως δεν θα ξεχάσω τον κ.Φίλη που παρότρυνε τους επιτυχόντες του διαγωνισμού του 2008 που ήταν  επιλαχόντες, με την γνωστή απόφαση του διοικητικού δικαστηρίου πάνω στην γνωμοδότηση του ΣΤΕ, να "μην μπλέκουν με δικηγόρους γιατί θα ικανοποιηθούν τα πάγια αιτήματα των εκπαιδευτικών. Είδαμε την ικανοποίηση των αιτημάτων της "αδιοριστίας" και εγώ ένας απ' τους αφελείς  τοις ρήμασι πειθόμενος απέσυρα την προσφυγή μου, ενώ ο δικηγόρος μας δεν απαιτούσε άμεσα καταβολή των χρημάτων του πριν την τελική δικαίωση μας...
Άκουσα τον πατέρα της εκπαίδευση και τώρα ψάχνω να βρω τα κενά των φυσικών μετά από 2600 συνταξιοδοτήσεις...
Για κάτι τέτοια έχω αλλεργία με τους φθαρμένους όρους.
Φυσικά σύσσωμος ο Σύριζα κατέθεσε εκ' των υστέρων στην βουλή ερώτηση για την δικαίωση και όσων δεν προσέφυγαν δικαστικά...
Άρα το πρόβλημα είναι οι λίγες ώρες φυσικών επιστημών που έχουν ως αποτέλεσμα και λιγότερες προσλήψεις.Εγω θα συμφωνήσω και αν έφτιαχνα τα ΩΡΛ προγράμματα θα έβαζα ψηλά τις φυσικές επιστήμες αλλά σίγουρα αυτοί που τα φτιάχνουν λαμβάνουν υπόψη και άλλους παράγοντες και συντεχνιακές λογικές. Ταυτόχρονα τα αντικείμενα που θεωρούνται βασική γνώση εξελίσσονται. Για παράδειγμα οποίος δεν ξέρει αγγλικά και χρήση Η/Υ είναι πλέον αγράμματος. Όχι μεταφορικά αλλά κυριολεκτικά. Άρα οι φυσικοί έχετε θέμα με τις ώρες του μαθήματος ξεκάθαρα. Αυτό όμως είναι θέμα πολύ πιο βαθύ και άποψη μου είναι ότι δεν μπορεί να καθυστερήσει τους διορισμούς. Κλείνοντας μια άλλη οπτική για τα διδακτικά αντικείμενα είναι ότι όλοι κοιτάνε πως θα αυξηθουν οι ώρες του δικού τους μαθήματος χωρίς να βλέπουν ότι τα παιδιά δε γίνεται να διδάσκονται 40 ώρες την εβδομάδα. Θα συμφωνήσω με τον blake το σημαντικότερο είναι να γίνονται διορισμοί κάθε χρόνο. Έτσι λύνονται όλες οι στρεβλώσεις.

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #1718 στις: Απρίλιος 26, 2021, 11:54:17 μμ »
Αυτό παλεύω να καταλάβω, αλλά δεν το έχω καταφέρει ακόμα.
Μη ρωτάς για τα πλεονάσματα, θα σου απαντήσει άλλος συνάδελφος με φοβερή ακρίβεια!! και μετά θα του απαντήσουν άλλοι κατάλληλα κοκ.
Το βασικό ερώτημα είναι για ποιο λόγο γράφονται ακριβώς αυτά τώρα και εν πάσει περιπτώσει ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ σήμερα; τι θεωρεί ο συνάδελφος ότι πρέπει να γίνει φέτος, για τώρα που μιλάμε;
Γνωρίζω τα παλιά μέλη εδώ στο φόρουμ και βλέπω ότι μερικοί είναι σταθερές αξίες.
Σταμάτησα να γράφω γιατί ένιωσα ότι οι αντιπαραθέσεις γίνονται ορισμένες φορές με εμμονές και εμπάθειες.
Είναι λογικό όταν κάποιος βιώνει την φτώχια, και ας μην κρυβόμαστε οι εκπαιδευτικοί στην πλειοψηφία μας είμαστε φτωχοί άνθρωποι, να παλεύει με κάθε μέσο, να βλέπει τους γύρω του σαν εχθρούς.
Και κάπου εδώ είχε μάλλον άδικο ο Μαρξ. Κανένας δεν θέλει να παραμείνει φτωχός. Και θα κάνει πολλά για να το αποφύγει και μαζί την πάλη των τάξεων που δεν θα τον γλιτώσει στο βραχύ μέλλον απ' τα δεινά της φτώχιας.
Τέλος πάντων, αυτό που ήλπιζα να γίνει είναι μια συνολική πρόταση για το μέλλον που θα αρχίζει από το παρόν.
Νόμιζα ότι η κυβέρνηση θα μοιράσει τις θέσεις με βάση κάποιες προτεραιότητες, πχ που είχαμε τις μεγαλύτερες απώλειες. Πέρσι εμφανίστηκαν κενά στους μαθηματικούς, φέτος στους φιλολόγους κλπ.
Υπήρχε σχέδιο ή πάνε καιροσκοπικά; Θα επιδιώξουν μια σχετική αυτονομία στο υπουργείο παιδείας να καθορίζει αυτό με βάσει εκπαιδευτικά κριτήρια τις ανάγκες του σε προσωπικό; Θα συνεργαστούν με την αριστερή αντιπολίτευση για να παραμείνει αυτή η αυτονομία έξω απ' τις πολιτικές κόντρες;
Και ένα πρώτο δείγμα περίμενα να είναι οι διορισμοί μετά από μια δεκαετία.
Τα είπα πιο πάνω.  Δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι  σε μια νευρωτική αντιπαράθεση.
Και μιας και κάθε βαθμίδα ουσιαστικά έχει ένα άλλο χαρακτήρα πρέπει εξ' αρχής να διαχωριστεί ο αριθμός των διορισμών μεταξύ τους χωρίς καμιά σύγκριση και αντιπαράθεση.

Αποσυνδεδεμένος ΑΝΝΑΒΤ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση 😁
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #1719 στις: Απρίλιος 27, 2021, 12:20:51 πμ »
Κάτσε να δούμε πρώτα πόσους φυσικούς θα διορίσει...Μπορει να είναι ικανοποιητικός αριθμός...

Αποσυνδεδεμένος mts.ag

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4094
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #1720 στις: Απρίλιος 27, 2021, 12:23:03 πμ »
Κάτσε να δούμε πρώτα πόσους φυσικούς θα διορίσει...Μπορει να είναι ικανοποιητικός αριθμός...

Το πρόβλημα είναι ότι με βάση τη δήλωση της Μακρή, οι διορισμοί θα γίνουν στα οργανικα κενά μετά και από τις μεταθέσεις. Για τους φυσικούς αυτά είναι ελάχιστα.

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικά κενά και κατανομή για 2ΓΕ
« Απάντηση #1721 στις: Απρίλιος 27, 2021, 12:23:37 πμ »
Άρα το πρόβλημα είναι οι λίγες ώρες φυσικών επιστημών που έχουν ως αποτέλεσμα και λιγότερες προσλήψεις.Εγω θα συμφωνήσω και αν έφτιαχνα τα ΩΡΛ προγράμματα θα έβαζα ψηλά τις φυσικές επιστήμες αλλά σίγουρα αυτοί που τα φτιάχνουν λαμβάνουν υπόψη και άλλους παράγοντες και συντεχνιακές λογικές. Ταυτόχρονα τα αντικείμενα που θεωρούνται βασική γνώση εξελίσσονται. Για παράδειγμα οποίος δεν ξέρει αγγλικά και χρήση Η/Υ είναι πλέον αγράμματος. Όχι μεταφορικά αλλά κυριολεκτικά. Άρα οι φυσικοί έχετε θέμα με τις ώρες του μαθήματος ξεκάθαρα. Αυτό όμως είναι θέμα πολύ πιο βαθύ και άποψη μου είναι ότι δεν μπορεί να καθυστερήσει τους διορισμούς. Κλείνοντας μια άλλη οπτική για τα διδακτικά αντικείμενα είναι ότι όλοι κοιτάνε πως θα αυξηθούν οι ώρες του δικού τους μαθήματος χωρίς να βλέπουν ότι τα παιδιά δε γίνεται να διδάσκονται 40 ώρες την εβδομάδα. Θα συμφωνήσω με τον blake το σημαντικότερο είναι να γίνονται διορισμοί κάθε χρόνο. Έτσι λύνονται όλες οι στρεβλώσεις.
Όχι φίλε μου, αυτή είναι η δικιά σου άποψη. Τα διδακτικά αντικείμενα δεν είναι μόδα. Τα συστήματα στον κόσμο δεν αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο στην εκπαίδευση.
Εδώ τις προτεραιότητες τις βάζει η πολιτική και η κοινωνία.
Η χώρα τρέφει μεγάλη ιδέα για τον πολιτισμό της αλλά όπως αντιλαμβανόμαστε οι παροικούντες της εκπαίδευσης αυτό είναι μάλλον φαντασίωση. Είμαστε πίσω στην μόρφωση και αυτό φαίνεται παντού και εδώ στο pde πολλές φορές. Οι φυσικές επιστήμες είναι η σύνδεση του ανθρώπου με την εποχή του επιστημονικού ορθολογισμού.
Οι υποανάπτυκτες χώρες δυσκολεύονται  με την πρόοδο γιατί δεν έχουν μυηθεί στον πυρήνα του σύγχρονου κόσμου. Οι πληροφορική είναι ένας τομέας που αναπτύσσεται χάρη στα μαθηματικά και την φυσικοχημεία.
Ολοκληρωμένο κύκλωμα, παγκόσμιος ιστός, ίντερνετ όλα βγήκαν μέσα απ' τα εργαστήρια των φυσικών επιστημών
Η πληροφορική είναι τεχνολογία τρομερά εξελιγμένη που άπτεται με όλες τις επιστήμες. Και η ιατρική εξελίσσεται χάρη στην πληροφορική, και η βιολογία, το dna ξεκίνησε η αποκωδικοποίησή του το 1970 και υπολόγιζαν τουλάχιστον ένα αιώνα να τελειώσουν ενώ ολοκληρώθηκε το 2000. Η μεγαλύτερη ανακάλυψη φέτος στον κόσμο είναι η προσομοίωση με υπολογιστές του τελικού σχήματος των πρωτεϊνικών μορίων με βάση την αλληλουχία των αμινοξέων τους.Φυσικά η πληροφορική είναι παντού αλλά πιο πολύ νομίζω ότι πάει στα επαγγελματικά λύκεια.
Όλα είναι καταπληκτικά ή μπορούν να γίνουν για τους μαθητές.
Αλλά ας αποφασίσει επιτέλους το παιδαγωγικό ινστιτούτο, τα ΑΕΙ και οι απόλυτα εξειδικευμένοι για αυτό παράγοντες παιδαγωγοί ποιο είναι το σωστό ωρολόγιο πρόγραμμα και πόσες ώρες πρέπει ή δεν πρέπει να έχει κάθε μάθημα σε κάθε βαθμίδα.
Όχι να αποφασίζει στο παρασκήνιο μια ομαδούλα, ένας αλεξιπτωτιστής υπουργός, ένας λογιστής , και ένας κομματικός στρατός.  Περίμενα μια ολοκληρωμένη πρόταση απ' το ΙΕΠ τεκμηριωμένη, ευρύτερα αποδεκτή και ισορροπημένη. Και μετά απ' την καταγραφή των αναγκών να γίνουν και οι διορισμοί που χρειάζονται.
Δεν περίμενα να αφήσουν τα μπαλώματα και τα μαγειρέματα  μασκαρεμένα με το κύρος των νόμων

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160623
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 847
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 245
Σύνολο: 245

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.124 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.