0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν τα λέω καλά ή δε σου αρέσουν όσα γράφω;
Πολλοί απο εμάς πού δουλεύουμε ως αναπληρωτές ,το έχουμε αποδείξει.Μην το ξεχνάς αυτό και μην μας βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλι!
....Τα λες πολύ καλά, σχεδόν ιδανικά σαν να είσαι το ιδανικό παράδειγμα εκπαιδευτικού που δικαιούται διορισμό στην εκπαίδευση.... Λίγο πιο σεμνά ξεκαβαλα το καλάμι...
Όχι, δε είναι έτσι! Οι περισσότεροι που εργάζονται ως αναπληρωτές δεν έχουν αποδείξει τίποτε και νομίζουν πως ποτέ τους δε θα χρειαστεί και εγείρουν μάλιστα και αξιώσεις (να δουλεύουν πάντα αυτοί, οι ίδιοι κι οι ίδιοι, να διοριστούν κάποια στιγμή κι άλλα "τρελά")! Ούτε πάλι όσοι έγραψαν καλά στον ΑΣΕΠ χρειάζεται να αποδείξουν κάτι παραπάνω και τους ανήκει μια θέση στη δημόσια εκπαίδευση, έστω και σαν αναπληρωτές! Και μη μου πεις ότι εξάγω αυθαίρετα συμπεράσματα, γιατί είτε αρέσει, είτε δεν αρέσει ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι μία αξιολόγηση που πολύς κόσμος δεν την καταδέχτηκε(!) ή την υποβαθμίζει και την απαξιώνει, επειδή δεν πέτυχε σ' αυτή!
Αδικα μαλωνετε...δεν υπαρχει καμια περιπτωση διαγωνισμου η διορισμων ...βρειτε κατι παραγωγικο να κανετε...
Ναι, αλλά γιατί επελέγη ο τάδε για την ενισχυτική και την ΠΔΕ κι όχι ο δείνα; Γιατί ο πρώτος είχε "μέσα" και διασυνδέσεις, ενώ ο άλλος δεν είχε! Ήταν συγγενής ή κολλητός Δ/ντή ΔΔΕ, προισταμένου εκπαιδευτικών θεμάτων, αιρετού κλπ. Είναι γνωστά αυτά! Κι έτσι έχουν διοριστεί και πάρα πολλοί, που δεν ξέρουν σήμερα στην τάξη τι τους γίνεται! Να δικαιολογήσει, λοιπόν, όλα αυτά και να μας τα εξηγήσει και αν είναι ο.κ., τότε ας την κρατήσει την προυπηρεσία, αλλιώς, να του αφαιρεθεί ως αποκτημένη με αναξιοκρατικό τρόπο!
Κι αυτό παραγωγικό είναι: ανταλλάσσουμε σκέψεις, απόψεις και ιδέες!
Είναι όντως αυθαίρετο το συμπέρασμα σου.Παρόλο που πέρασα τον ΑΣΕΠ,δεν το δέχομαι ως το κατάλληλο κριτήριο αξιολόγησης,αν θέλεις την άποψή μου.Αυτή όμως είναι μια άλλη συζήτηση.Με πειράζει να διαβάζω όμως ότι όλοι οι αναπληρωτές μπήκαν στην εκπαίδευση από τα ''παραθυράκια''(ΠΔΣ,εκκλησιαστικά κτλ).Και είμαστε αρκετοί οι άλλοι,πίστεψε με!
...δεν κρίνω εσένα, από που κι ως που άλλωστε, απλώς αυτό που έχεις γράψει σε βάζει σε θέση κριτή..... διάβασε τα boltΥ.γ. καλούς ή κακούς δασκάλους μας κάνουν οι μαθητές μας.... είναι οι καλύτεροι κριτές....
Καλά τα λες, αλλά αυτά ίσχυαν για άλλες εποχές! Οι σημερινοί μαθητές θεωρούν καλούς δασκάλους και καθηγητές αυτούς που δεν τους πιέζουν, που δεν τους βάζουν να διαβάσουν πολλά στο σπίτι, αυτούς που τους βάζουν βαθμούς, που είναι "χαλαροί", που δεν τους κόβουν στις εξετάσεις, που είναι γενικότερα "φίλοι" και κολλητοί τους! Καλά μόνο εγώ τα ζω και τα ξέρω αυτά; Αν είναι, λοιπόν, να με κρίνουν και να με αξιολογήσουν οι μαθητές με βάση τα παραπάνω, ε, δε με πειράζει καθόλου να με πουν "κακό" δάσκαλο! Αρκεί να είμαι εγώ καλά με τον εαυτό μου!
...τα παιδιά είναι χάλια....το σύστημα προσλήψεων είναι άδικο.....εγώ δεν έχω έπαρση.... απλώς είμαι τέλεια... Υγ.... δεν ξέρω που έχεις διδάξει και σε τί μαθητές.... είσαι ή πρώτη με τόσο απόλυτα κακή κρίση για τους μαθητές.... τόσο απαξιωτική.....κι επιπλέον είσαι καλά με τον εαυτό σου.... μπράβο
Τα παιδιά δεν είναι χάλια, απλά καλομαθημένα και φυγόπονα σε μεγάλο ποσοστό. Φυσικά υπάρχουν λαμπρές εξαιρέσεις, που σε κάνουν να ελπίζεις.Αν κάποιος δεν αντιλαμβάνεται αυτήν την πραγματικότητα, τότε δεν ξέρω τι να πω.