*

Αποστολέας Θέμα: Μεταθέσεις 2014  (Αναγνώστηκε 1540716 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marinadim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #4606 στις: Ιούλιος 16, 2014, 04:55:32 μμ »
Ευχαριστώ, tzamalou.
Καλή μας τύχη, μιας και κοντοζυγώνει...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:49:25 »

Αποσυνδεδεμένος pap_eri

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #4607 στις: Ιούλιος 16, 2014, 05:03:21 μμ »
1. Σε διδ. ώρες ή σε αριθμό εκπαιδευτικών;
2. Υπεράριθμοι βγαίνουν συγκεκριμένα άτομα με κάποιο κριτήριο ή κατά δήλωσή τους (όπως νομίζω ότι συμβαίνει);
    Υπάρχουν πάντα υπεράριθμοι; Είναι από τους διαθεσίτες που παρέμειναν στην ίδια ΔιΔΕ μετά τις μεταθέσεις;
3. Αν υπάρχουν υπεράριθμοι, τότε πώς είναι δυνατόν να περισσεύουν και οργανικές; Δηλ. πώς γίνεται να έχουμε   
    πλεονάσματα και κενά (στον ίδιο κλάδο) ταυτόχρονα;
1. οι οργανικά υπεράριθμοι βγαίνουν σε αριθμό εκπ/κων ανά σχολείο
2. βγαίνουν πρώτα αριθμητικά ανά σχολείο και καλούνται οι οργανικά τοποθετημένοι εκπ/κοι του κλάδου που δίνει πλεόνασμα στο κάθε σχολείο να κάνουν δήλωση να χαρακτηριστούν υπεράριθμοι. Αν κανείς δε θέλει υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι τελευταίοι τοποθετηθέντες. Αν υπάρχει επιθυμία κρίνονται με βάση τα μόρια μετάθεσης. Δεν υπάρχουν πάντα οργανικά υπεράριθμοι, ούτε και εμφανίζονται σε όλα τα σχολεία ή σε όλους τους κλάδους. Οι ευρισκόμενοι στη διάθεση δεν έχουν σχέση με τις οργανικές υπεραριθμίες
3. οργανικό κενό σε ενα σχολείο δίνεται αν υπάρχουν περισσότερες από 12 ώρες έλειμμα. τα οργανικά κενά για μεταθέσεις βγαίνουν υπολογίζοντας συνολικά τις ώρες των σχολείων μιας περιοχής. αλλο κενή οργανική θέση κ άλλο κενό για μεταθέσεις

Αποσυνδεδεμένος asterix

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 942
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #4608 στις: Ιούλιος 16, 2014, 05:27:44 μμ »
αρα....θελω να καταληξω, οτι δεν μας νοιαζουν αν βγαινουν 150 που ζηταν οριστικη τοποθετηση ή βελτίωση θέσης. μας ενδιαφερουν ΜΟΝΟ τα κενα που εμφανίζονται.
ομως
θαπρεπε να εχουν δημοσιοποιήσει τα ΚΕΝΑ και τα ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ολες οι περιοχες.

(να προσεχουν τον μαιντανο , παρολες τις φημες δεν ταιριαζουν σε καθε μαγειρεμα)

Αποσυνδεδεμένος georgia14

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #4609 στις: Ιούλιος 16, 2014, 05:49:53 μμ »
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας  Εκπαίδευσης σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και σε Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών( ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) έτους 2014.


Οι αιτήσεις που εξετάστηκαν ανήλθαν σε 148 ενώ ικανοποιήθηκαν οι 102  (ποσοστό 68,9 %).
Οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης  που μετατίθενται από Σχολικές Μονάδες της Γενικής Εκπ/σης ή από ΣΜΕΑΕ σε ΣΜΕΑΕ της περιοχής προτίμησής τους ή σε ΕΕΕΕΚ της προτίμησης τους ή σε ΚΕΔΔΥ της προτίμησής τους με την απόφαση αυτή, οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία στη Δ/νση Εκπ/σης της περιοχής μετάθεσης τους ή στο ΚΕΔΔΥ μετάθεσής τους, από 17/7/2014 μέχρι και 22/7/2014.
Οι μετατιθέμενοι από τα ΚΕΔΔΥ σε σχολικές μονάδες ή από ΚΕΔΔΥ σε ΚΕΔΔΥ  ,παραμένουν στη θέση τους μέχρι την λήξη του σχολικού έτους και, αναλαμβάνουν υπηρεσία στη νέα τους θέση με την έναρξη του νέου διδακτικού έτους.
Οι Διευθυντές, Υποδιευθυντές σχολικών μονάδων, οι Διευθυντές Διευθύνσεων και οι Σχολικοί Σύμβουλοι αναλαμβάνουν υπηρεσία μετά τη λήξη της θητείας τους.
Oι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση μετάθεσης και δεν περιλαμβάνονται στις καταστάσεις, δεν μετατίθενται είτε διότι δεν υπήρχαν κενές οργανικές θέσεις είτε διότι οι μετατιθέμενοι συγκεντρώνουν περισσότερες μονάδες μετάθεσης.

http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/11539-16-07-14-2014.html

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:49:25 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #4610 στις: Ιούλιος 16, 2014, 07:34:14 μμ »
Οι διαθεση ΠΥΣΔΕ επρεπε να τοποθετουνται
ΠΡΙΝ τις μεταθεσεις.και -

όχι βέβαια, διότι υπάρχουν διαθεσίτες που έχουν κάνει αίτηση μετάθεσης. Αν δεν ξέρουμε αν θα παραμεινουν ή αν θα μετατεθούν πώς θα τους βάλουμε να διεκδικήσουν οργανική θέση ;

1. Σε διδ. ώρες ή σε αριθμό εκπαιδευτικών;
2. Υπεράριθμοι βγαίνουν συγκεκριμένα άτομα με κάποιο κριτήριο ή κατά δήλωσή τους (όπως νομίζω ότι συμβαίνει);
    Υπάρχουν πάντα υπεράριθμοι; Είναι από τους διαθεσίτες που παρέμειναν στην ίδια ΔιΔΕ μετά τις μεταθέσεις;
3. Αν υπάρχουν υπεράριθμοι, τότε πώς είναι δυνατόν να περισσεύουν και οργανικές; Δηλ. πώς γίνεται να έχουμε   
    πλεονάσματα και κενά (στον ίδιο κλάδο) ταυτόχρονα;


1. από τις διδακτικές ώρες βγάζεις έναν αριθμό εκπαιδευτικών. Πχ λες, προβλέπω τον Σεπτέμβριο να έχω εννέα τμήματα σε όλες τις τάξεις. Για Θρησκευτικά χρειάζομαι 18 ώρες, 'εχω έναν οργανικά ανήκοντα με υποχρεωτικό ωράριο 20 ωρες, άρα έχω πλεόνασμα 2 ώρες ( δεν δίνω επομένως κενό). Αντίστοιχα αν ήθελα 18 ώρες και ο διευθυντής ήταν θεολόγος οπότε έχει μειωμένο ωράριο, θα ήθελα 12 ώρες και άρα θα ειχα ένα κενό.

Επίσης, τα κενά υπολογίζονται με διαφορετικό τρόπο για τις μεταθέσεις και με διαφορετικό τρόπο για τις οργανικές τοποθετήσεις . Εξηγώ : Έστω σε ένα ΕΠΑΛ έχω μηχανολόγους πε 12 και ηλεκτρολόγους πε17. Επειδή έχουν κοινές α' αναθέσεις πρέπει να ισοκατανείμω. Αν ομως ισο- κατανείμω ίσως να βγάλω κενό πχ στους πε17. Το θέμα είναι όμως πως αν μου έρθει κι άλλος πε 17 με μετάθεση θα βγουν μετά υπεράριθμοι αυτοί που ήδη έχω. Άρα, μπορώ - διότι μου δίνεται αυτό το δικαίωμα από την εγκύκλιο κενών/πλεονασμάτων να δώσω υπεράριθμους τους πε17 ( χωρίς να κάνω ισοκατανομή, αλλά δίνοντας όλες τις ώρες σε αυτούς ( αφού έχω καλύψει πρώτα και  τους πε12  που έχω ) ώστε να μη μου έρθει άλλος με μετάθεση και έτσι μετά, στα οργανικά κενά, ή στις διαθέσεις για συμπλήρωση ωραρίου που παίζει και η β ανάθεση και β ειδικότητα να τους καλύψω όλους και να μην έχω πρόβλημα ούτε με τα ωράριά τους ούτε με το να μένουν τα παιδιά χωρίς μάθημα ούτε και με ενδεχόμενες υποχρεωτικές μεταθέσεις λόγω υπεραριθμίας ( μην ξεχνιόμαστε-υπάρχει πλέον κι αυτό).
Θέλω να πω δηλαδή πως τα ΠΥΣΔΕ προσπαθούν να καλύψουν τους εκπαιδευτικούς τους και καλά κάνουν. Δεν έχει νόημα να έρθει κάποιος με μετάθεση και μετά να περισσευουν όλοι μαζί και να φύγουν για διακοπές στα δωδεκάνησα ως υπεράριθμοι. 

Εξ ου και μερικές φορές βλέπετε πχ 20 κενά από συνταξιοδοτήσεις αλλά 3 κενά για μετάθεση. Διότι τα ΠΥΣΔΕ υπολογίζουν και την μετέπειτα κατάσταση...πχ τους πόσους έχουν σε διάθεση ή πόσοι αναμένεται να λείψουν με άδεια ή με απόσπαση κτλ. Πάντα στα κενά κοιτάμε και δύο βήματα παρακάτω. Έτσι πρέπει να γίνεται.

2.  υπεράριθμοι βγαίνουν είτε με δήλωσή τους είτε οι τελευταίοι τοποθετηθέντες στην σχολική μονάδα στην οποία εμφανίζεται υπεραριθμια σε συγκεκριμένη ειδικότητα. Οι υπεράριθμοι προηγου΄νται στην τοποθέτηση μόνο για την ίδια ή την όμορη ομάδα σχολέιων - οχι για όλο το ΠΥΣΔΕ (ε κτός και αν όλο το ΠΥΣΔΕ ειναι μία ομάδα)

3. γίνεται να έχουμε κενά , πλεονάσματα και υπεράριθμους στον ίδιο κλάδο ταυτόχρονα διότι οι υπεραριθμίες "παίζουν" σε ομάδες σχολείων ενώ τα κενά και πλεονάσματα σε περιοχή μετάθεσης. Έτσι , μπορεί να έχεις κενό στα Πράμαντα αλλά υπεραριθμία στην Άρτα ας πούμε...
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος efi..

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τρέλα για τα μαθηματικά!!!
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #4611 στις: Ιούλιος 16, 2014, 07:34:28 μμ »
Σήμερα θα μάθουμε κανένα νέο; Κρόσια έγιναν τα νεύρα μας... :(

Αποσυνδεδεμένος raclette

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • ό,τι να'ναι αυτή η εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #4612 στις: Ιούλιος 16, 2014, 07:46:16 μμ »
@ anyname:  merci

Αποσυνδεδεμένος placebo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #4613 στις: Ιούλιος 16, 2014, 08:22:20 μμ »
Συμφωνώ με  efi... ΑΣ ΜΑΣ ΛΥΠΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ..... >:(

Αποσυνδεδεμένος asterix

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 942
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #4614 στις: Ιούλιος 16, 2014, 08:33:35 μμ »
no merci! :'(

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #4615 στις: Ιούλιος 16, 2014, 08:35:20 μμ »
δύσκολο είναι να καταλάβουμε ότι αν δοθούν  τα κενά όπως έρχονται από τις ΔΙΔΕ οι μεταθέσεις δεν θα είναι ούτε εκατό;
Τι κάψα είναι αυτή με τους πίνακες ; αφήστε αυτούς που ξέρουν να κάνουν την δουλειά τους μπας και γίνει σημαντικός αριθμός μεταθέσεων. ας μετατεθεί επιτέλους κόσμος μιας και οι πίνακες είναι για τον κάλαθο των αχρήστων

Αποσυνδεδεμένος anyname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 236
  • Η ελπίδα πνέει τα λοίσθια (κι εμείς τα μένεα).
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #4616 στις: Ιούλιος 16, 2014, 08:50:23 μμ »
Thank's anna_r!

Επίσης, τα κενά υπολογίζονται με διαφορετικό τρόπο για τις μεταθέσεις και με διαφορετικό τρόπο για τις οργανικές τοποθετήσεις. ...
Δηλαδή η 'οργανική θέση' που λέγαμε κάποτε, ποια περίπτωση είναι;

..............................
Εξηγώ : Έστω σε ένα ΕΠΑΛ έχω μηχανολόγους πε 12 και ηλεκτρολόγους πε17. Επειδή έχουν κοινές α' αναθέσεις πρέπει να ισοκατανείμω. Αν ομως ισο- κατανείμω ίσως να βγάλω κενό πχ στους πε17. Το θέμα είναι όμως πως αν μου έρθει κι άλλος πε 17 με μετάθεση θα βγουν μετά υπεράριθμοι αυτοί που ήδη έχω. Άρα, μπορώ - διότι μου δίνεται αυτό το δικαίωμα από την εγκύκλιο κενών/πλεονασμάτων να δώσω υπεράριθμους τους πε17 ( χωρίς να κάνω ισοκατανομή, αλλά δίνοντας όλες τις ώρες σε αυτούς ( αφού έχω καλύψει πρώτα και  τους πε12  που έχω ) ώστε να μη μου έρθει άλλος με μετάθεση και έτσι μετά, στα οργανικά κενά, ή στις διαθέσεις για συμπλήρωση ωραρίου που παίζει και η β ανάθεση και β ειδικότητα να τους καλύψω όλους και να μην έχω πρόβλημα ούτε με τα ωράριά τους ούτε με το να μένουν τα παιδιά χωρίς μάθημα ούτε και με ενδεχόμενες υποχρεωτικές μεταθέσεις λόγω υπεραριθμίας ( μην ξεχνιόμαστε-υπάρχει πλέον κι αυτό).
Κατανοητό. Αν, όμως, έχει κάνει αίτηση για μετάθεση ο ένας ΠΕ17, και τελικά την πάρει, και δεν έρθει άλλος με μετάθεση θα προκύψει κενό (οργανικό) σωστά; Οπότε, μετά τί;

Θέλω να πω δηλαδή πως τα ΠΥΣΔΕ προσπαθούν να καλύψουν τους εκπαιδευτικούς τους και καλά κάνουν. Δεν έχει νόημα να έρθει κάποιος με μετάθεση και μετά να περισσευουν όλοι μαζί και να φύγουν για διακοπές στα δωδεκάνησα ως υπεράριθμοι. 
Σωστό, αλλά υπάρχει η περίπτωση να φύγει κάποιος με μετάθεση και να προκύψει κενό (όπως προείπα), αλλά φαντάζομαι ότι είναι προτιμότερο από την υπεραριθμία.

.....................................
Εξ ου και μερικές φορές βλέπετε πχ 1. 20 κενά από συνταξιοδοτήσεις αλλά 3 κενά για μετάθεση. Διότι τα ΠΥΣΔΕ υπολογίζουν και την μετέπειτα κατάσταση...πχ τους πόσους έχουν σε διάθεση ή 2. πόσοι αναμένεται να λείψουν με άδεια ή με απόσπαση κτλ. Πάντα στα κενά κοιτάμε και δύο βήματα παρακάτω. Έτσι πρέπει να γίνεται.
1. Οργανικές θέσεις, δηλαδή; Παλαιότερα προβλέπονταν διορισμοί γι' αυτήν την περίπτωση, ε;
2. Ναι, αλλά αυτοί, απ' όσο ξέρω καλύπτονται με αναπληρωτές (ή συμπλήρωση ωραρίου από άλλους αν υπάρχουν υπεράριθμοι), γιατί ο μετατεθείς πρέπει να πάει σε οργανικό κενό (θέση) (έτσι, τουλάχιστον μάς λέν, και δεν ξέρω και ο νόμος τί λέει) γιατί οι αποσπασθέντες ή οι αδειούχοι διατηρούν την οργανική, οπότε, πώς θα δοθεί σε άλλον (από μετάθεση);

γίνεται να έχουμε κενά , πλεονάσματα και υπεράριθμους στον ίδιο κλάδο ταυτόχρονα διότι οι υπεραριθμίες "παίζουν" σε ομάδες σχολείων ενώ τα κενά και πλεονάσματα σε περιοχή μετάθεσης. Έτσι , μπορεί να έχεις κενό στα Πράμαντα αλλά υπεραριθμία στην Άρτα ας πούμε...
Άρα, αν κατάλαβα καλά, ο υπεράριθμος δεν χάνει την οργανική (ή μήπως τη χάνει);
Πλεόνασμα, τουτέστιν διάθεση ΠΥΣΔΕ (και, προ ή μετά τοποθετήσεων);

Sorry bitch αν σε ζάλισα, και σ' ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Απλώς, όλο αυτό είναι αρκετά σύνθετο.
Ένας (ες αεί;) 'εθελοντής'  εκπαιδευτικός.

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #4617 στις: Ιούλιος 16, 2014, 08:52:04 μμ »
δύσκολο είναι να καταλάβουμε ότι αν δοθούν  τα κενά όπως έρχονται από τις ΔΙΔΕ οι μεταθέσεις δεν θα είναι ούτε εκατό;
Τι κάψα είναι αυτή με τους πίνακες ; αφήστε αυτούς που ξέρουν να κάνουν την δουλειά τους μπας και γίνει σημαντικός αριθμός μεταθέσεων. ας μετατεθεί επιτέλους κόσμος μιας και οι πίνακες είναι για τον κάλαθο των αχρήστων
τι εννοείς;ότι δεν ισχύουν αυτοί οι πίνακες που βγάζουν οι δευτεροβάθμιες; Εγώ νομίζω ότι τα ΠΥΣΔΕ δίνουν πάντα καλύτερα κενά, γιατί είναι πιο κοντά στους καθηγητές.

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #4618 στις: Ιούλιος 16, 2014, 08:55:49 μμ »
δεν μας νοιάζει ποιος βγάζει τους πίνακες .μας νοιάζει ότι οι πίνακες περιέχουν ώρες μαθημάτων διαιρεμένες με ανθρωποώρες. καμία σχέση με την πραγματικότητα για οποιον ξέρει. μας ενδιαφέρει να υπάρχουν μεταθέσεις ακόμα και αν δεν πάρουμε οι ίδιοι μετάθεση και όχι να προσαρμοζόμαστε στους αλγόριθμους κάποιων ανίδεων.

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #4619 στις: Ιούλιος 16, 2014, 08:59:00 μμ »
οι πίνακες βγάζουν 100 κενά σε όλη την ελλάδα. θέλουμε να γίνουν 100 μεταθέσεις από όλες τις ειδικότητες σε όλη την Ελλάδα;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159953
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 720
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 507
Σύνολο: 512

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.