0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: λιθοσφαιριστής στις Μάρτιος 30, 2011, 04:03:27 μμΠαράθεση από: kalia_ στις Μάρτιος 30, 2011, 09:10:17 πμΔυστυχώς αντί να ενισχυθεί η διδασκαλία της Βιολογίας στο σχολείο γενικότερα ή έστω στο πλαίσιο μαθημάτων θετικών επιστημών, για άλλη μια φορά είναι τελευταία σε προτεραιότητα...Προτελευταία είναι...Τελευταία (και ανύπαρκτη) είναι η Γεωλογία.(Ελπίζω να μη μου την πέσετε τώρα όλοι μαζί... )Αναμενόμενο, δεν είστε πια στη μόδα, τώρα που (με το φαινόμενο του θερμοκηπίου) οι σεισμοί εκλείψανε!! Γεωλογία... έχετε καμιά σχέση με τα τσουνάμια εσείς; Μπα... δε νομίζω.
Παράθεση από: kalia_ στις Μάρτιος 30, 2011, 09:10:17 πμΔυστυχώς αντί να ενισχυθεί η διδασκαλία της Βιολογίας στο σχολείο γενικότερα ή έστω στο πλαίσιο μαθημάτων θετικών επιστημών, για άλλη μια φορά είναι τελευταία σε προτεραιότητα...Προτελευταία είναι...Τελευταία (και ανύπαρκτη) είναι η Γεωλογία.(Ελπίζω να μη μου την πέσετε τώρα όλοι μαζί... )
Δυστυχώς αντί να ενισχυθεί η διδασκαλία της Βιολογίας στο σχολείο γενικότερα ή έστω στο πλαίσιο μαθημάτων θετικών επιστημών, για άλλη μια φορά είναι τελευταία σε προτεραιότητα...
Συνάδελφοι καλησπέρα και απο μένα, θέλω να επισημάνω τα εξής:α) είναι θετικό που εντασσόμαστε στην Α λυκείου, ισότιμα με φυσικούς και χημικούς όπως φαίνεται στο παράρτημα.β) όπως και να γίνει οι επιστήμες υγείας πάντα θα βρίσκεται στις πρώτες προτιμήσεις των μαθητών, συνεπώς πιστεύω ότι οι 4 ώρες στη Γ λυκείου είναι δεδομένες, άσχετα εάν αυτοί που ενδιαφέρονται για πολυτεχνικές σχολές θα επιλέγουν πληροφορική.γ) στη Β κατεύθυνση στη Β λυκείου εισήχθη υποχρεωτικό (2 ώρες) το μάθημα Αρχές φυσικών και πειβαλλοντικών επιστημών, όπου έχουμε κάθε αναφαίρετο δικαίωμα να το διδάξουμε.δ) τα σχέδια πρότζεκτ στην Α και Γ λυκείου πάλι είμαστε σε θέση να τα διεκδικήσουμε ισότιμα.ε) το ζητούμενο είναι η Β λυκείου όπου τα παιδιά που έχουν βλέψεις για ιατρική κ.τ.λ. να επιλέξουν τη βιολογία επιτέλους και όχι όπως γινόταν τόσα χρόνια με τη βιολογία κατευθυνσης της Β λυκείου.στ) και οι υπόλοιποι ΠΕ04 θα προτιμούν τα παιδιά να παίρνουν σαν υποχρεωτικό τη Βιολογία λόγω ωραρίουΊσως η θέση μου είναι αρκετά αισιόδοξη, αλλά εμείς οι βιολόγοι ας μη ξεχνάμε έχουμε αρκετά γονίδια ανθεκτικότητας..
Ίσως η θέση μου είναι αρκετά αισιόδοξη, αλλά εμείς οι βιολόγοι ας μη ξεχνάμε έχουμε αρκετά γονίδια ανθεκτικότητας..
α) είναι θετικό που εντασσόμαστε στην Α λυκείου, ισότιμα με φυσικούς και χημικούς όπως φαίνεται στο παράρτημα.
Τείνω να συμφωνήσω με oparin..ενδεχομένως να μας βγει σε καλό. Ενδεχομένως να καλύπτονται πλέον και οι 21 ώρες σε ένα μόνο σχολείο, χωρίς ανάθεση άλλων μαθημάτων πλην Βιολογίας.
gas11 Παραπάνω ανέφερα το συλλογισμό μου, εννοείται χωρίς να πετάω στα σύννεφα και για να το πάω και λίγο παρακάτω η ευθύνη των Βιολόγων που εργάζονται στο γυμνάσιο μεγαλώνει ακόμη περισσότερο αφού αυτοί σε πρώτη φάση είναι σε θέση, να εξάρουν επιτέλους το ουσιαστικό ενδιαφέρον των παιδιών για τη Βιολογία και κατ'επέκταση να συμβάλλουν καταλυτικά για το μέλλον της τουλάχιστον στην Ελληνική Εκπαίδευση.