0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: gvasilis στις Ιούλιος 24, 2013, 05:06:14 μμΠροπαγάνδα το "Να θυμησω επισης τη κατασταση μετα τους τρεις πρωτους ασεπ που τα σχολεια ειχαν γεμισει βιολογους"Τι γίναν αυτοί οι βιολόγοι λοιπόν; Άντε να ακούσουμε μια λογική εξήγηση!Ξεχασα να συμπληρωσω οτι τα επομενα χρονια καλως η κακως εγιναν πολυ διορισμοι φυσικω (κακως κατα τη γνωμη μου).Τωρα το θεμα με την αγωγη υγειας αν τελικα μπει ενα τετοιο μαθημα( που σε καμια περιπτωση δε θα πρεπει να εντασεται στις θετικες επιστημες αλλα να ειναι ανεξαρτητο σαν προσθετη ωρα) αυτο θα γινει καθαρα για αναθεση γυμναστων. Δεν ειναι πανως τοσο ευκολο να διαχωρισεις τις φυσικες επιστημες ιδιαιτερα στο γυμνασιο και η οποια καταρτιση πχ φυσικων στη εργαστηριακη βιολογια γινεται με την πολυτιμη βοηθεια των βιολογων απο τα ΕΚΦΕ. Αλλωστε θυμαμαι την πρωτη φορα που πηγα νανδειξω δομη φυτικου κυτταρου στο μικροσκοπιοπου δεν ειχα ιδεα πως ετοιμαζεται το δειγμα...
Προπαγάνδα το "Να θυμησω επισης τη κατασταση μετα τους τρεις πρωτους ασεπ που τα σχολεια ειχαν γεμισει βιολογους"Τι γίναν αυτοί οι βιολόγοι λοιπόν; Άντε να ακούσουμε μια λογική εξήγηση!
Οκ κινηθειτε τοτε δικαστικα να διεκδηκησετε τις θεσεις που σας φαγαμε!! Τωρα για το αν ο βαθμος συναφειας της αγωγης υγειας με τη φυσικη αγωγη η με τη βιολογια βλεποντας το αναλυτικο προγραμμα για την αγωγη υγειας http://www.paideia.org.cy/upload/analytika_programmata_2010/20.agogiygeias.pdfhttp://www.pi-schools.gr/download/publications/epitheorisi/teyxos15/047-061.pdfhttp://www.pi-schools.gr/programs/agogi_ygeias/agogi_ygeias.pdfκαι της φυσικης αγωγής μπορει να καταλαβει ο οποιοσδηποτε οτι δε νοειται αγωγη υγειας αποκομμένη απο τη φυσικη αγωγη. Αρα ο βαθμος συναφειας της φυσικης αγωγης και της αγωγης υγειας ειναι μεγαλυτερος απο της βιολογιας.Η αγωγη υγειας θα επρεπε να διδασκεται ενιαια σε δημοτικο και γυμνασιο απο καθηγητες φυσικης αγωγης.Τωρα για το λειτουργικο κενο δεν εχω ιδεα τι γινεται στο πυσδε κορινθου αλλα τα οργανικα κενα οπως και τα λειτουργικα με αποσπασεις στα μουσικα σχολεια καλυπτονται απο το Κυσδε (απο την υποτιθεμενη καλλιτεχνικη επιτροπη) και εφοσον δεν καλυφθουν δινει καποιον το πυσδε. Οπως ανεφερα παραπανω κακως ανακατευτηκαν απο την αρχη οι κλαδοι και κακως εγιναν πιθανον περισσοτεροι διορισμοι φυσικων. Μην ξεχναμε ομως και το συνολο των ορων σε Α+Β αναθεση. Τωρα εσεις τρωγεστε γιατι σας εφαγαν τις θεσεις διορισμου οι φυσικοι. Φανταστειτε τι θα γινει την επομενη χρονια που θα βγουν ας πουμε 1500 διαθεσιμοτητες πε04 για το ποσοι απο καθε κλαδο,Οσον αφορα τη βιολογια κατευθυνσης η διδασκαλια αφορα κυριως σε φροντιστηριο μιας και οι βιολογοι δεν καταδεχοταν τοτε να διδαξουν σε φροντιστηρια
Η Βιολογια ειναι ενα παρα πολυ ωραιο μαθημα και χαρηκα που και ο γιος μου που τελειωσε την Α Γυμνασιου την λατρεψε σχεδον οσο και τα μαθηματικα...λατρεψε το μυοσκελετικο συστημα του ανθρωπου ....Στο νεο Λυκειο πιστευω θα υπαρχει ισορροπια στο ΠΕ04 ,ΤΟ ΘΕΜΑ ειναι αλλο δεν θελουν πια να διοριζουν .....ακομα και οταν αναφερομαστε σε 5 θεσεις οποιασδηποτε ειδικοτητας!
Παράθεση από: anixia στις Ιούλιος 24, 2013, 08:02:43 μμΗ Βιολογια ειναι ενα παρα πολυ ωραιο μαθημα και χαρηκα που και ο γιος μου που τελειωσε την Α Γυμνασιου την λατρεψε σχεδον οσο και τα μαθηματικα...λατρεψε το μυοσκελετικο συστημα του ανθρωπου ....Στο νεο Λυκειο πιστευω θα υπαρχει ισορροπια στο ΠΕ04 ,ΤΟ ΘΕΜΑ ειναι αλλο δεν θελουν πια να διοριζουν .....ακομα και οταν αναφερομαστε σε 5 θεσεις οποιασδηποτε ειδικοτητας!Δεν με καθησυχάζεις όταν εννοείς ότι θα παγειωθεί μια άδικη κατάσταση
Απλα να καταθεσω και εγω την αποψη μου για το θεμα. Επειδη ειναι χαρακτηριστικο μας ολοι να βλεπουμε μονο τη μια οψη. Πριν απο 15 χρονια η Βιολογια δεν υπηρχε πουθενα στο χαρτι παρα μονο για αυτους της Δευτερης δεσμης. Σιγα σιγα εγινε η αρχη και ξεπροβαλε. Οι ωρες της σταδιακα αυξηθηκαν. Γενικης, κατευθυνσης , επιλογης. Βασικο χαρακτηριστικο οτι πολλα βιβλια εχουν κεφαλαια στο ιδιο επιπεδο δυσκολιας ειτε γυμνασιο ειτα λυκειο. Πολλα θεματα που μπαινουν στη Γ Γενικης απο οικοσυστηματα μπορεις να τα βαλεις ατοφια στη Γ Γυμνασιου. Εχουν πιασει το νοημα οι Βιολογοι και βαζουν παντα βατοτατα θεματα ωστε να το προτιμανε ολοι (ακομη και οι της θεωρητικης αντι της Ιστοριας). Αφηνω το φετινο σκανδαλο που βαλαν βατα βιολογια και τους σκισανε στα μαθηματικα γενικης. Οποτε ειναι λογικο οι αναγκες σε βιολογους να ειναι αυξημενες τα τελευταια χρονια. Ειδικα απο τη χρονια που καταργηθηκαν οι ωρομισθιοι, οποτε επαιρνε ενα σχολειο βιολογο για 21 ωρες συμπληρωνοντας με Φυσικοχημειες (η με βιολογιες σε αλλο σχολειο) Ακομη και στη Β λυκειου η βιολογια επιλογης εγινε υποχρεωτικη στην Α Λυκειου. Που θεωρω πως πολυ πιο σωστα ηταν επιλογης για αυτους που εχουν ορεξη να πανε για ιατρικη ή θελουν να μαθουν καποια πραγματα για το σωμα τους. Δεν θελουν ολοι να μαθουν αυτην την τρελη ωρολογια, μιας και εχουν καλομαθει τη βιολογια σαν ενα βατο μαθημα (τετοια φημη εχει στους μαθητες). Πολλοι μαθητες που θα πανε τεχνολογικη θεωρουν το πιο δυσκολο μαθημα τη Βιολογια της Α Λυκειου οταν τη διδασκει βιολογος ''σκληρος''. Τωρα απο την αλλη μερια οι Φυσικοι ναι ειναι πιο πολλοι στον κλαδο ΠΕ.04 οποτε ειναι λογικο να ''κλεβουν'' περισσοτερο απο οτι αντιστοιχα οι βιολογοι τους φυσικους. Σιγουρα δεν ηταν δικαιη η αναλογια 100-50-25-12. Αλλα με το προηγουμενο συστημα παλι βαζαν πιο βατα οι βιολογοι και διοριζοταν παρα πολλοι αναλογικα βιολογοι. Επισης να σας πω πως οταν εκανα εγω βιολογια σε γυμνασιο οι μαθητες ειχαν πολυ μεγαλυτερη αγαπη για τη βιολογια και ηθελαν περισσοτερο κατευθυνσεις με βιολογια παρα οταν τους εκανε ο κανονικος βιολογος (που απαιτουσε παπαγαλια, δεν εκανε εργαστηριο κλπ, ναι υπαρχουν και τετοιοι βιολογοι οπως και φυσικοι και χημικοι). Ο λογος οτι φυσικα δε θα εστιαζα στην υπερβολικη λεπτομερεια και παπαγαλια, αλλα με ενοιαζε να εχουν καταλαβει το εκαστοτε φαινομενο. Φυσικα το ιδιο φαινομενο υποθετω θα συνεβαινε και με ενα βιολογο που διδασκε φυσικη σε σχεση με εμενα που ισως τη διδασκα στο σωστο επιπεδο (που βεβαια ζοριζει τους σημερινους μαθητες). Οσον αφορα για τη Χημεια ειναι ο χαμενος της υποθεσης. Πηραν οι βιολογοι οσο μπορουσαν απο την πιτα, οι φυσικοι μεχρι τωρα κρατησαν τη μεριδα τους , οποτε οι χαμενοι της υποθεσης ειναι οι Χημικοι και οι Γεωλογοι. Γιατι ωραια ειναι και καλο να ξερουμε για το σωμα μας και για το περιβαλλον, αλλα και οι γνωσεις της γεωλογιας ηταν πολυ αξιολογες για τη χημεια ειναι αυτονοητη η χρησιμοτητα της... Προσοχη: Σε καμια περιπτωση δε θα πω για καποιο μαθημα να μειωθουν οι ωρες του ή οτι καποιο αλλο ειναι πιο βασικο /πιο σημαντικο κλπ απλα προσπαθω να θιξω και τις δυο οψεις του νομισματος και αυτο γιατι εδω ακουγοταν μονο η μια οψη. Αλλωστε στο νεο λυκειο ολοι οι ΠΕ.04 (με εξαιρεση τους χημικους ) ειναι χαμενοι. Οσο για το τεχνολογικο λυκειο εκει εξαφανιζομαστε σχεδον ολοι. Δε θελω να δωσω συνεχεια στο θεμα διοτι το θεμα ειναι η βιολογια στο νεο λυκειο.
Παράθεση από: gvasilis στις Ιούλιος 24, 2013, 08:07:24 μμΠαράθεση από: anixia στις Ιούλιος 24, 2013, 08:02:43 μμΗ Βιολογια ειναι ενα παρα πολυ ωραιο μαθημα και χαρηκα που και ο γιος μου που τελειωσε την Α Γυμνασιου την λατρεψε σχεδον οσο και τα μαθηματικα...λατρεψε το μυοσκελετικο συστημα του ανθρωπου ....Στο νεο Λυκειο πιστευω θα υπαρχει ισορροπια στο ΠΕ04 ,ΤΟ ΘΕΜΑ ειναι αλλο δεν θελουν πια να διοριζουν .....ακομα και οταν αναφερομαστε σε 5 θεσεις οποιασδηποτε ειδικοτητας!Δεν με καθησυχάζεις όταν εννοείς ότι θα παγειωθεί μια άδικη κατάστασηΑδικη ως προς τα σημερινα δεδομενα , αν... λεω τωρα εγω , ο μαθητης δεν επιλεγει τις δεσμες μας μπορει να δουμε αλλες ειδικοτητες να αναδεικνυονται , περιμενε ...
Έπίσης έχω κάνει όλα τα μαθήματα παρουσίαση με Prezi
Παράθεση από: anixia στις Ιούλιος 24, 2013, 08:12:31 μμΠαράθεση από: gvasilis στις Ιούλιος 24, 2013, 08:07:24 μμΠαράθεση από: anixia στις Ιούλιος 24, 2013, 08:02:43 μμΗ Βιολογια ειναι ενα παρα πολυ ωραιο μαθημα και χαρηκα που και ο γιος μου που τελειωσε την Α Γυμνασιου την λατρεψε σχεδον οσο και τα μαθηματικα...λατρεψε το μυοσκελετικο συστημα του ανθρωπου ....Στο νεο Λυκειο πιστευω θα υπαρχει ισορροπια στο ΠΕ04 ,ΤΟ ΘΕΜΑ ειναι αλλο δεν θελουν πια να διοριζουν .....ακομα και οταν αναφερομαστε σε 5 θεσεις οποιασδηποτε ειδικοτητας!Δεν με καθησυχάζεις όταν εννοείς ότι θα παγειωθεί μια άδικη κατάστασηΑδικη ως προς τα σημερινα δεδομενα , αν... λεω τωρα εγω , ο μαθητης δεν επιλεγει τις δεσμες μας μπορει να δουμε αλλες ειδικοτητες να αναδεικνυονται , περιμενε ...Κατσε βρε Βασιλη ,πολυ επιθετικα βγαινεις ...σε λιγο θα μας ''πεις'' οτι δεν ενημερωνομαστε για τιποτα αλλο περα απο τα θεματα του star!!!!! Σου εχω ''μιλησει'' εγω ποτε ετσι 3 και βαλε χρονια τωρα;Στο κατω - κατω εγω δεν εζησα κανενα απο αυτα τα + των χημικων που γραφεις και ουτε προκειται!