0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχω πάει σε 7 νομούς. Το δύωρο επιλογής στην Β γινόταν σε ένα λύκειο ανα νομό.Δεν δίνονταν καν σαν επιλογή στα υπόλοιπα. Απλά δεν υπήρχε βιολόγοςΣε αυτό είσαι έξω. Να η προπαγάνδα.Η αδικία δεν έγινε τώρα. Υφίσταται από πρινΔεν μας έκαναν χάρη και μας εβαλαν την βιολογία σαν μονόωρο. Είναι η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη επιστήμη τώρα, μαζί με την πληροφορική. Στη γη, όχι στην Ελλάδα. Εκεί μπερδεύεστε οι φυσικοί. Απλά δεν ξέρετε.Τι θα έλεγες λοιπόν για να μην είναι μονόωρη η βιολογία, να καταργηθούν τα 3 μονόωρα και να μείνει 1 δίωρο; (άντε όχι δύο) Πόσο συμφέρει στην συντεχνεία μου αυτό λες; Εγώ το θέλω.Οι αριθμοί των εκπαιδευτικών δείχνουν τι έγινε. Οι δικαιολογίες δεν καλύπτουν όλες τις περιπτώσεις.Οπότε ούτε πριν ξέρατε τι είναι βιολογία και την είχατε πεταμένη. Ούτε μετά που σας ανάγκασαν να κοιτάξετε έξω από τις ντόπιες συντεχνίες επιτρέψατε να διδαχθεί το μάθημα επαρκώς (χρησιμοποιώντας το για να καλύπτεται ωράριο), ούτε και τώρα οι συντεχνίτες που βρίσκονται στο υπουργείο καταλαβαίνουν πως ένα απότα μαθήματα που μπορεί να γίνει μοχλός ανάπτυξης για την ελλάδα είναι η βιολογία. Αυτό που λέω το επιβεβαιώνει η στάση του υπουργείου και προς τα υπόλοιπα σύγχρονα μαθήματα.Η άγνοια και τα απωθημένα (και τα κομματόσκυλα ) δεν επιτρέπουν την εκπαιδευση να πάει μπροστά. Σχετικά με την εξίσωση των θετικών επιστημών, θα ήθελα να πω, να η Ελλάδα να και ο πλανήτης. Αλλά στο τέλος δεν με νοιάζει και τόσο πολύ. Μαγκιά της και πρόβλημά της.
Touristakos συμφωνώ. είναι ένα μέρος των όσων λέμε ευγενέστατα πολύ καιρό τώρα.
Παράθεση από: gvasilis στις Ιούλιος 29, 2013, 02:03:35 μμΈχω πάει σε 7 νομούς. Το δύωρο επιλογής στην Β γινόταν σε ένα λύκειο ανα νομό.Δεν δίνονταν καν σαν επιλογή στα υπόλοιπα. Απλά δεν υπήρχε βιολόγοςΣε αυτό είσαι έξω. Να η προπαγάνδα.Η αδικία δεν έγινε τώρα. Υφίσταται από πρινΔεν μας έκαναν χάρη και μας εβαλαν την βιολογία σαν μονόωρο. Είναι η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη επιστήμη τώρα, μαζί με την πληροφορική. Στη γη, όχι στην Ελλάδα. Εκεί μπερδεύεστε οι φυσικοί. Απλά δεν ξέρετε.Τι θα έλεγες λοιπόν για να μην είναι μονόωρη η βιολογία, να καταργηθούν τα 3 μονόωρα και να μείνει 1 δίωρο; (άντε όχι δύο) Πόσο συμφέρει στην συντεχνεία μου αυτό λες; Εγώ το θέλω.Οι αριθμοί των εκπαιδευτικών δείχνουν τι έγινε. Οι δικαιολογίες δεν καλύπτουν όλες τις περιπτώσεις.Οπότε ούτε πριν ξέρατε τι είναι βιολογία και την είχατε πεταμένη. Ούτε μετά που σας ανάγκασαν να κοιτάξετε έξω από τις ντόπιες συντεχνίες επιτρέψατε να διδαχθεί το μάθημα επαρκώς (χρησιμοποιώντας το για να καλύπτεται ωράριο), ούτε και τώρα οι συντεχνίτες που βρίσκονται στο υπουργείο καταλαβαίνουν πως ένα απότα μαθήματα που μπορεί να γίνει μοχλός ανάπτυξης για την ελλάδα είναι η βιολογία. Αυτό που λέω το επιβεβαιώνει η στάση του υπουργείου και προς τα υπόλοιπα σύγχρονα μαθήματα.Η άγνοια και τα απωθημένα (και τα κομματόσκυλα ) δεν επιτρέπουν την εκπαιδευση να πάει μπροστά. Σχετικά με την εξίσωση των θετικών επιστημών, θα ήθελα να πω, να η Ελλάδα να και ο πλανήτης. Αλλά στο τέλος δεν με νοιάζει και τόσο πολύ. Μαγκιά της και πρόβλημά της.Στα Λυκεια του νομου Αττικης απο οσο ξερω απο εμπειρια (αλλα και απο ιδιατερα που ρψταω) παντα δημιουργειται τμημα. Για την επαρχια επειδη δεν το χω ψαξει κραταω μια επιφυλαξη, αν και οπως θα λεγες και συ ολο και καποιος φυσικος θα υπαρχει για να το διδαξει να γεμισει το ωραριο του. Αν ισχυει αυτο που λες εσυ τοτε σαν ειδικοτητα ειστε ακομη πιο κερδισμενοι παντως που εγινε υποχρεωτικο στην Α ταξη. Σου σχολιαζω για τις ωρες γιατι κακα τα ψεματα ολοι στην πισω ακρη του μυαλου μας εχουμε και τις ωρες που διδασκουμε (και ας μην το παρεδεχονται καποιοι). Δε διαφωνω για την επιστημη της Βιολογιας αλλα η συγκριση με την Πληροφορικη ειναι αστοχη. Η Πληροφορικη εμφανιζεται και ειναι χρησιμη ομοιως σε ολους τους κλαδους και στην καθημερινη ζωη αμεσα. Δεν ισχυει το ιδιο για τη Βιολογια. Και μην ξεχναμαι οτι τα πολλα πραγματα που ειναι χρησιμα να γνωριζει ο ανθρωπος για το σωμα του, το περιβαλλον κλπ ναι θα τα μαθει στις 2 ωρες στην Α γυμν, στις 2 ωρες στη Γ γυμν, στη 1 ωρα της Α λυκ (οσα μαθει εκει) , στη 1 ωρα της Β λυκ (οπου θα ξαναακουσει ενα μερος της γ γυμν για να το εμπεδωσει καλυτερα) , στη 1 ωρα της γ λυκ (οπου θα ξαναακουσει την αλλη μιση βιολογια της γ γυμν για να την εμπεδωσει και την αλλη μιση ακομη καλυτερα). Αφηνω την Γ κατευθυνση και δεν την αναφερω γιατι εκει ναι θεωρω πως πρεπει να διδασκεται περισσοτερες ωρες απο τις δυο μιας και αφορα αυτους που ναι θα κληθουν προωθησουν την πολυ σημαντικη επιστημη της Βιολογιας. Εκει πρεπει να γινει τετραωρο το μαθημα που αφορα τις ιατρικες κλπ σχολες. Επειδη ξερω οτι δεν αλλαζεις αποψεις (δεκτο) δε θελω αλλο να συνεχισω την αντιπαραθεση παραπερα. Απλα ηθελα να υπαρχει ενα μηνυμα που να λεει πως ειναι τα πραγματα οχι μονο απο τη σκοπια των βιολογων ωστε καποιος που δεν ξερει την κατασταση να μην εχει μονο τη μια εικονα στο μυαλο του. Και οπως ειπα και πριν ειναι πολυ θετικο που οι ωρες της βιολογιας θα αυξηθουν στη Γ κατευθυνσης στο νεο λυκειο (ας κλεισω με κατι που χαρηκα που το δα, και πιστευω να χαρηκαν και οι συναδελφοι βιολογοι).
Η βιολογία και η πληροφορικη αναπτύσσεται και αναπτύχθηκε χάρη στη τεχνολογία και άρα τη φυσικη. Το μελλον της πληροφορικης (και έμμεσα το μελλον της βιολογιας) ανήκει και παλι στη φυσικη οταν μιλάμε πλεον για κβαντικου και οχι συμβατικούς υπολογιστές. Διαβάστε και ενα αρθρο κάποιου φίλου και συναδέλφου απο το Πολυτεχνείο Κρήτης http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=376791 για να κατανοήσετε σε ποιανού την έρευνα στηρίζεται η ανάπτυξη και της βιολογιας και της πληροφορικης σε ολο τον πλανήτη οπως ανεφερεστε
Τι θελετε τωρα? Να γινει δυωρο το μαθημα σας σε βαρος του παραλαγου 3ωρου της φυσικης. Εφαρμοζετε τη μεθοδο μπαινω δειλα δειλα και μετα ζηταω και αλλα... Αν γινει και αυτη η αλλαγη (θεωρητικα μιλαμε ) μετα θα βγουν παρα πολλοι υπεραριθμοι φυσικοι και οι ελλειψεις σε βιολογους θα γιγαντωθουν. Θα περασουν δυο χρονια. Θα εχετε ξεχασει αυτα που ζυτατε τωρα. Τι θα λετε μετα, θα κραζετε τρελα τους φυσικους που σας κατακλεβουν και οτι πρεπει να απολυθουν. Τι αλλο θα θελετε μετα απο 5 χρονια απο τωρα? Επειδη το περιβαλλον εχει προβληματα και η γενετικη και τα φυτα κλπ κλπ πρπει να αυξηθουν οι ωρες της βιολογιας επειδη...
Εγω ειμαι φυσικος και ξερω πως το μαθημα μου απευθεινεται στο 80% των θετικων επιστημων. Δε μπορω να θελω να εξισωθω με το μαθηματικο που το μαθημα του υπαρχει σε ολες τις επιστημες σχεδον (ακομη και στις θεωρητικες).
Αλλο να αναγνωρίζουμε τις οποίες πιθανές παρατυπίες εχουν γινει στις οργανικες και αλλο να λεμε την πληροφορικη και τη βιολογια επιστήμη του αύριο και τη φυσικη επιστήμη του χθες. Θέλοντας η μη μονο συνεργάτιδα μπορείτε να προχωρήσετε ως επιστήμη και το ιδιο θα επρεπε να γινεται στην εκπαιδευση
Παράθεση από: giokspy στις Ιούλιος 29, 2013, 03:05:51 μμΑλλο να αναγνωρίζουμε τις οποίες πιθανές παρατυπίες εχουν γινει στις οργανικες και αλλο να λεμε την πληροφορικη και τη βιολογια επιστήμη του αύριο και τη φυσικη επιστήμη του χθες. Θέλοντας η μη μονο συνεργάτιδα μπορείτε να προχωρήσετε ως επιστήμη και το ιδιο θα επρεπε να γινεται στην εκπαιδευσηΣτην εκπαιδευση παγκοσμιως ισχυει το αντιθετο, οσον αφορα στη γενικη παιδεια: οι περισσοτερες ωρες φυσικης ειναι για εξειδικευση, οχι για γενικη παιδεια. Αλλά μην ανησυχεις, δε ζητησαμε ποτε να μειωθουν οι ωρες της φυσικης γενικης παιδειας παρολο που ετσι ισχυει παγκοσμιως. Καλη ειναι κι η φυσικη - οχι τοσο οσο η χημεια, βεβαια! Επισης, δεν ειπαμε ποτε τη φυσικη επιστημη του χθες. Μαλλον παρερμηνευσες αυτο που ειπε ο Προεδρος της Δημοκρατιας περι των επιτευγματων της βιολογιας στον 21ο αιωνα, που θα ειναι αναλογα της φυσικης στο πρωτο μισο του 20ου. Θα εχουμε απο ντοματες που θα παραγουν φαρμακα μεχρι τυφλους να βλεπουν χαρη στα βλαστοκυτταρα! Απο θεραπεια του AIDS μεχρι του καρκινου! (αρκει να ριχτουν εκει τα ερευνητικα κονδυλια πριν προλαβουμε εμεις να πεθανουμε απο καρκινο ) Αν ειναι η χωρα να παει μπροστα, εκει πρεπει να ριχτει το βαρος.