0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
τωρα μου τα χαλας.. δηληδη ειναι θεμα τησ βιολογιας οι δεσμοι υδρογονου ή οι φωσφοδιεστερικοι δεσμοι ή οι αντλιες καλιου νατριου;; να μην πω για κυκλους αζωτου ή ανθρακα;;ειμαστε η αρχη ερχοσαστε και πατατε σε μας...
Επίσης είδα και ένα πολύ ενδιαφέρον σχόλιο, που είναι on topic, αλλά θα μπορούσε να μπει και σε άλλα."Θα έπρεπε το μάθημα των θρησκευτικών να είναι δίωρο και στις τρεις τάξεις του λυκείου.Ιδιαίτερα στη γ τάξη,όπου γίνονται σαφέστατες αναφορές σε θέματα που αφορούν ιδιαίτερα τους νέους,όπως η μάστιγα των ναρκωτικών,αυτοκτονία,αυτοθυσία,τεχνητή γονιμοποίηση,δωρεά οργάνων,θανατική ποινή,διαφυλικές σχέσεις,αντιμετώπιση της πλύσης εγκεφάλου που επιχειρούν τα Μ.Μ.Ε.κλπΚαι μάλιστα τα παραπάνω θέματα τα διδάσκουν θεολόγοι σύγχρονοι πλεον,καταρτισμένοι σαν επιστήμονες και ευαίσθητοι σαν παιδαγωγοί και άνθρωποι,μα πάνω απο όλα συναδελφικοί……" Ειλικρινά δεν ξέρω από που να αρχίσω. Ελπίζω να με βοηθήσετε.
Παράθεση από: BILL231 στις Αύγουστος 14, 2013, 12:51:08 μμτωρα μου τα χαλας.. δηληδη ειναι θεμα τησ βιολογιας οι δεσμοι υδρογονου ή οι φωσφοδιεστερικοι δεσμοι ή οι αντλιες καλιου νατριου;; να μην πω για κυκλους αζωτου ή ανθρακα;;ειμαστε η αρχη ερχοσαστε και πατατε σε μας...Θεωρεις οτι δεν ειναι θεμα της βιολογιας οι αντλιες καλιου-νατριου ή οι βιογεωχημικοι κυκλοι; (δε λεγονται τυχαια ΒΙΟγεωχημικοι κυκλοι, συναδελφε!) Και γιατι αναφερεσαι στους δεσμους υδρογονου, οταν οι μαθητες τους διδασκονται στο μαθημα της χημειας κι οχι της βιολογιας; Μηπως εχεις συνδρομο καταδιωξης;Μαλλον ξεχνας οτι απευθυνεσαι σε βιολογους κι οχι φυσικους! Εμεις διδαχθηκαμε ενα σωρο υποχρεωτικα μαθηματα χημειας στο πανεπιστημιο απο τους ιδιους καθηγητες που διδαχθηκες κι εσυ! Στην Αθηνα, απο το διπλανο τμημα ερχοντουσαν στο αμφιθεατρο του βιολογικου και δεν ειχαν κανεναν ενδοιασμο να κοψουν και να ξανακοψουν οποιον θεωρουσαν οτι δεν απεδιδε στο μαθημα τους! Επισης, μαλλον ξεχασες οτι για να μπουμε στη σχολη μας γραψαμε χημεια στις πανελληνιες πολυ καλυτερα απ'οσο εγραψαν οι περισσοτεροι μαθητες που μπηκαν στο χημικο. Αν δεν αγαπουσαμε τη χημεια και δεν ειχαμε γνωση της χημειας, πολυ απλά δε θα ειχαμε μπει στο βιολογικο, ουτε θα το ειχαμε τελειωσει!Αν ομως εχεις μεινει στην εποχη του Παλαμα ("κορωνιδα των επιστημων"), λυπαμαι που θα στο ανακοινωσω, αλλά εχεις μεινει εναν αιωνα πισω. Οι αρχαιοι Αιγυπτιοι δε χρειαζονταν γνωσεις χημειας για να πραγματοποιουν κρανιακες επεμβασεις. Ο Αριστοτελης, ο Ιπποκρατης, ο Γαληνος, δε χρειαζονταν γνωσεις χημειας για τη συστηματικη μελετη των φυτικων και ζωικων οργανισμων ή τη θεραπεια ασθενων. Η καθε εποχη εχει τις δικες της αναγκες. Σημερα η πληροφορικη ειναι πολυ σημαντικοτερη της χημειας στις νεες βιολογικες ανακαλυψεις κι εφαρμογες. Το ειπες και μονος σου: ησασταν η αρχη - αλλά δεν ειστε το τελος. Πλεον βρισκομαστε στον αιωνα της βιολογιας! Αν καποιος απο τους κυβερνωντες ανακαλυψει οτι κουβαλαει ενα γονιδιο που αυξανει κατακορυφα τις πιθανοτητες να παθει καποιο ειδος καρκινου ή του ανακοινωσουν στον προγεννητικο ελεγχο οτι το παιδι του εχει μια γονιδιακη ασθενεια, δε θα τρεξει στο φιλολογο, το μαθηματικο ή το φυσικο για να του δωσουν τη λυση! Οταν το συνειδητοποιησουν αυτο, ισως ξανασκεφτουν την προθεση τους να πανε το ελληνικο σχολειο προς τα πισω οσον αφορα στο μαθημα της βιολογιας. (Να γινει η βιολογια μονοωρη στο γυμνασιο ωστε να δοθει η δευτερη ωρα στη φυσικη για ν'αυξηθουν τα οργανικα κενα των φυσικων; Που ξαναγινε σχεδιασμος ενος εκπαιδευτικου συστηματος με σκοπο το βολεμα των καθηγητων κι οχι το οφελος των μαθητων και της κοινωνιας! )
Όταν μιλάς έτσι για την Χημεία μάλλον δεν έχεις και πολλές γνώσεις για αυτήν.
Συναδελφοι, επεσα 100% μεσα στην προβλεψη μου: συνειδητοποιησαν οτι πηγαν να κανουν τεραστια γκαφα βγαζοντας τη βιολογια απο την Α'γυμνασιου οταν ειχαν ηδη τυπωσει τα βιβλια κι ετσι δεν την εβγαλαν. (εν τω μεταξυ, βιβλιο για τη μονοωρη φυσικη δεν υπαρχει) Μην ξεγελιεστε, ομως: του χρονου θα τη βγαλουν κι ετσι θα μειωθουν οι ωρες μας στο μισο. Αποδειξη οτι εσπασαν το διωρο της Γ' γυμνασιου σε δυο μονοωρα, υποβαθμιζοντας το μαθημα. Το συντεχνιακο τους σχεδιο ειναι: τα γυμνασια θα ειναι για φυσικους, ενω τα λυκεια για φυσικους και χημικους (και βιολογους αν δημιουργηθει τμημα κατευθυνσης).
Φαινεται οτι είχες δίκαιο.Βέβαια υπάρχει και ο παράγοντας εκλογές.......
Τα παιδιά στο γυμνάσιο λατρεύουν να βρίσκονται στο εργαστήριο και να μαθαίνουν την πραγματική χημεία και βιολογία!
Πέρα από αυτά, είναι σημαντικό να ανέβει και το θεωρητικό επίπεδο των 3 μαθημάτων θετικών επιστημών στο γυμνάσιο, ειδικά της χημείας και της βιολογίας. Και το κυριότερο, πρέπει να μπουν "έξτρα" ώρες για υποχρεωτικά εργαστήρια φυσικής, χημείας και βιολογίας τόσο στο γυμνάσιο, όσο και στο λύκειο.