0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι,αν νομίζετε πως ο ασεπ δεν είναι αξιόπιστος,κάντε κάτι απλό:μην ξαναδώσετε!
Επίσης κανείς δε λέει να μη γίνει διαγωνισμός. Αν βρεις έναν τέτοιο, πες μου ποιος είναι να τον πυροβολήσω. Αν και, ξαναλέω, το πρόβλημα είναι στους ΜΗ διορισμούς. Εδω που φτάσαμε τι να το κάνω το να είτε είμαι διοριστέα ασεπ είτε 24μηνο ή ό,τι άλλο, από τη στιγμή που δε γίνονται διορισμοί;
Παράθεση από: k.d.pe03 στις Μάιος 24, 2011, 04:06:22 μμΣυνάδελφοι,αν νομίζετε πως ο ασεπ δεν είναι αξιόπιστος,κάντε κάτι απλό:μην ξαναδώσετε!Συμφωνώ και να προσθέσω και το εξής: "Αν νομίζετε ότι ο κλάδος της εκπαίδευσης είναι μίζερος,ότι δεν πληρώνονται οι καθηγητές καλά,ότι είναι μεγάλη αδικία να έχεις 2 κενά στο ωράριο διδασκαλίας σου μέσα σε μια μέρα,ότι είναι μεγάλη αδικία να σε έχουν βάλει 1 επιτήρηση παραπάνω από ότι έναν άλλο συνάδελφο,ότι είναι μεγάλη αδικία να έχεις 1 εφημερία στην αυλή παραπάνω από ότι άλλος συνάδελφος,ότι είναι μεγάλη αδικία να πηγαίνετε εκδρομές πάντα την Τρίτη που τυχαίνει να έχετε μόνο 3 ώρες μάθημα και το φέρνετε θέμα στο σύλλογο"τότε μην δώσετε ΑΣΕΠ!ειλικρινα δεν καταλαβαίνω γιατί τοσος κόπος και αγώνας για την πολυπόθητη επιτυχία στον ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών για έναν κλάδο που όταν έρχεται ο διορισμός, μετά από λίγο διάστημα γκρινιάζουμε και κλαιγόμαστε ότι είναι χάλια... Εχετε σκεφτεί πόσο πιο χάλια είναι αλλού;Θα έπρεπε οι εκπαιδευτικοί να περνάμε όχι απο σεμινάρια βλακείες που γίνονται (ΠΕΚ κλπ), αλλά από 1 μήνα εργασίας στον ιδιωτικό τομέα, με ωράριο 9-όσο τραβήξει το βράδυ, και μισθό 700€! αυτό θα ήταν το καλύτερο σεμινάριο για να εκτιμήσουμε την δουλειά μας!!
Παράθεση από: killbill στις Μάιος 24, 2011, 04:49:31 μμΠαράθεση από: k.d.pe03 στις Μάιος 24, 2011, 04:06:22 μμΣυνάδελφοι,αν νομίζετε πως ο ασεπ δεν είναι αξιόπιστος,κάντε κάτι απλό:μην ξαναδώσετε!Συμφωνώ και να προσθέσω και το εξής: "Αν νομίζετε ότι ο κλάδος της εκπαίδευσης είναι μίζερος,ότι δεν πληρώνονται οι καθηγητές καλά,ότι είναι μεγάλη αδικία να έχεις 2 κενά στο ωράριο διδασκαλίας σου μέσα σε μια μέρα,ότι είναι μεγάλη αδικία να σε έχουν βάλει 1 επιτήρηση παραπάνω από ότι έναν άλλο συνάδελφο,ότι είναι μεγάλη αδικία να έχεις 1 εφημερία στην αυλή παραπάνω από ότι άλλος συνάδελφος,ότι είναι μεγάλη αδικία να πηγαίνετε εκδρομές πάντα την Τρίτη που τυχαίνει να έχετε μόνο 3 ώρες μάθημα και το φέρνετε θέμα στο σύλλογο"τότε μην δώσετε ΑΣΕΠ!ειλικρινα δεν καταλαβαίνω γιατί τοσος κόπος και αγώνας για την πολυπόθητη επιτυχία στον ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών για έναν κλάδο που όταν έρχεται ο διορισμός, μετά από λίγο διάστημα γκρινιάζουμε και κλαιγόμαστε ότι είναι χάλια... Εχετε σκεφτεί πόσο πιο χάλια είναι αλλού;Θα έπρεπε οι εκπαιδευτικοί να περνάμε όχι απο σεμινάρια βλακείες που γίνονται (ΠΕΚ κλπ), αλλά από 1 μήνα εργασίας στον ιδιωτικό τομέα, με ωράριο 9-όσο τραβήξει το βράδυ, και μισθό 700€! αυτό θα ήταν το καλύτερο σεμινάριο για να εκτιμήσουμε την δουλειά μας!!Βασικά την εκμετάλλευση και τον μεσαίωνα στον ιδιωτικό τομέα δεν μπορούμε να την θεωρούμε και πρότυπο για την δημόσια εκπαίδευση. Γιατί το αποτέλεσμα είναι νευρωτικοί / κυκλοθυμικοί άνθρωποι που τρέχουν όλη μέρα σαν τον Βέγγο και τους φταίνε όλοι και όλα. Μια σύγκριση δεν θα έκανε σίγουρα κακό για να εκτιμήσουν κάποια πράγματα παραπάνω όσοι εργάζονται στον δημ.τομέα. Από την άλλη όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι εχθρός του "καλού" είναι το καλύτερο(αν θεωρούμε ότι έχουμε προσεγγίσει έστω κατ'ελάχιστο το "καλό").
Και ενα ρητορικο ερωτημα στον απανταχου κ. Επιτυχακη διοριστακη Ασεπακη¨Ας υποθεσουμε οτι στην Ευρωπαικη ενωση και συγκεκριμενα στην Αγγλια και στην Ελλαδα ισχυε ακριβως ο ιδιος νομος για τον ΑΣΕΠ καθως και οτι παραλληλα απαγορευοταν η λειτουργια ινστιτουτων κ φροντιστηριων.Τι λετε, θα υπηρχαν στην Αγγλια τετοια φροντιστηρια?Θα συνεχιζαν καποιοι να ειναι διορισμενοι αν ανακαλυπταν οτι φοιτησαν σε οτι απαγορευεται?Θα υπηρχε αντιστοιχος μπονιας να διαλαλει για οτι παρανομα πουλαει?
Άμφιβάλλω αν τα φροντιστήρια προτετοιμασίας ΑΣΕΠ έχουν τα ποσοστά που διαφημίζουν. Εκτός αν βγάζουν λίστα με τα ονόματα των "επιτυχόντων". Πάντως εκτός του ότι είναι παράνομα το πιο σημαντικό είναι αν υπάρχει "συναλλαγή" στα θέματα του εξετάσεων του ΑΣΕΠ. Υ.Γ @Αναστασια76 θα τσοντάρεις κάτι και εσύ σε βλέπω να χεις γερό κομπόδεμα. Όχι τίποτα άλλο αλλά έρχονται και διακοπές.
Το βρηκα καπου.. Θελει πολυ δουλεια για συμμαζεμα, αλλα για να παρετε μια ιδεα.." ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ. Ο ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΜΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΟΤΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΕΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ..""...ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΡΧΗΣ ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΗΛΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ………, ΚΑΤΟΊΚΟΥ ….., ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ….. ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΔΡΕΥΕΙ: ………… ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ «Στόχος ΣΑΣ είναι η αξιοποίηση του εκπαιδευτικού δυναμικού της χώρας όσο το δυνατόν καλύτερα και με πιο αντικειμενικό και αξιοκρατικό τρόπο. Βασική αρχή της Κυβέρνησης είναι όλες οι προσλήψεις να γίνονται μέσω του ΑΣΕΠ, έτσι ώστε να διασφαλίσουμε ένα πλαίσιο ίσων ευκαιριών και δυνατοτήτων σε όλους τους νέους επιστήμονες που ενδιαφέρονται να ενταχθούν στο εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας. Επί πλέον, πρέπει να προχωρήσουμε σε ουσιαστικές πολιτικές για την πιστοποίηση της διδακτικής και παιδαγωγικής τους επάρκειας». Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΟΣΩΝ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΔΙΑΤΕΛΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ – ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. ΠΡΑΞΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ Μ.Μ.Ε. ΕΠΕΙΔΗ Η ΩΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΡΗΤΗ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΕΝΤΟΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. ΣΑΣ ΚΑΛΩ ΟΠΩΣ ΕΝΤΟΣ ΕΥΛΟΓΟΥ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ 1 ΜΗΝΟΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΟΥΝ ΣΤΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ – ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΩΝ – ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΛΠ. ΠΟΥ ΔΙΑΤΕΛΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 2190/1994, ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΕΤΥΧΑΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΑΝ. ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΠΡΟΒΕΙΤE ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΑΦΟΥ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΒΛΑΨΑΝ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΩ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟ 60% ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΣΕΠ, ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΗΚΕ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΝΤΑΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, ΑΛΛΩΣ ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΣΦΥΓΩ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΣΑΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ, ΑΣΚΩΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΜΕΣΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΤΕΡΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ. ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΔΩΣΕΙ ΝΟΜΙΜΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΔΡΕΥΕΙ ……. ΓΙΑ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΟΜΙΜΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΥΤΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΤΟΥ. ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΟΣΩΝ ΦΩΝΑΣΚΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ-ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ 2000-4000E ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ…. ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΠΩΣ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ. ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΙ ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΩΝΗ… ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΠΗΓΑΝ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΜΠΟΝΙΑ…. ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΟΝΟ….. Κα ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΤΟ ΛΑΒΑΤΕ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΑΤΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΑΝ. ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠ’ ΟΣΑ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ..."