Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - erietta

Σελίδες: 1 ... 198199200201202 ... 242
2787
ΕΠΑΛ, πονεμένη ιστορία... Σαν τα ΤΕΙ κι αυτά, δημιουργήθηκαν σε κάθε χωριό και χωριουδάκι για να νοικιάζουν τα σπίτια τους οι ντόπιοι στους καθηγητές. Ως επί το πλείστον, δεν μπορούν να προσφέρουν τίποτα στους μαθητές, πολλοί από τους οποίους έχουν αδιάγνωστες μαθησιακές δυσκολίες. Το λέω, γιατί δίδαξα σε μαθητές ΕΠΑΛ. Αλλά για τα ΕΠΑΛ ας ανοίξει ένα νέο θέμα, όταν έρθει η ώρα. Αν και είναι επείγον θέμα!

2788
Υπάρχει καλύτερος και συγχρόνως ηπιότερος τρόπος διαδήλωσης από μια ειρηνική, καθιστική διαμαρτυρία; Μακάρι να γινόταν και εδώ. Το πρόβλημα είναι το εξής: Θα βγουν να διαδηλώσουν και όσοι ψηφίζουν παραδοσιακά το κυβερνητικό κόμμα; Θα το κάνουν μόλις μυριστούν ότι το κόμμα αυτό χάνει την εξουσία.

2789
Έχεις δίκιο. Δεν έλαβα υπ' όψιν τις διπλωματικές σε προπτυχιακό επίπεδο. Λάθος μου.

2790
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Μάιος 21, 2011, 01:16:53 μμ »
Μήπως κάποιος που δουλεύει σε Γραφείο έχει πληροφόρηση για την τύχη τους του χρόνου; Υπάρχει περίπτωση να εξακολουθούν να λειτουργούν, χωρίς προϊστάμενο, υπαγόμενα στην Διεύθυνση;

2791
    Το γεγονός ότι 3 μήνες πριν από την έναρξη του Νέου (χα χα χα!) Λυκείου ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί αυτό το επίμαχο θέμα  είναι ενδεικτικό των προθέσεών τους. Πάρτε ως πρόσφατο παράδειγμα τις αποσπάσεις: Πολύ μπλα-μπλα και από υλοποίηση μηδέν. Πού είναι η μοριοδότηση, πού είναι το ένα, πού είναι το άλλο; Πολύ φοβάμαι ότι το ίδιο θα γίνει και με την ερευνητική εργασία. Ένας από τους λόγους για τους οποίους η ερευνητική εργασία δεν μπορεί να προχωρήσει είναι ή έλλειψη βιβλιοθηκών. Και όταν λέω βιβλιοθήκες, δεν εννοώ σωρούς βιβλίων ατάκτως ερριμμένων... Πόσα σχολεία στην χώρα μας διαθέτουν οργανωμένες βιβλιοθήκες;   
    Σε ό,τι αφορά την ανάθεση, οι εργασίες πρέπει να επιβλέπονται από κατόχους μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, που έχουν γράψει και μια εργασία στην ζωή τους. Ωστόσο, δεν θυμάμαι να διευκρινίζεται πουθενά πόσες ώρες θα "χρεώνεται" ο εκπαιδευτικός που αναλαμβάνει τέτοιες εργασίες. Θα πρέπει να καθορίζεται ο μέγιστος αριθμός εργασιών τις οποίες θα μπορεί να επιβλέπει ένας καθηγητής... Και μετά ξύπνησα....

2792
Κι εγώ λυπάμαι για τα παιδιά της θεωρητικής σήμερα. Σκόπιμα μπήκε ένα τέτοιο κείμενο που ούτε φοιτητές της φιλολογίας ούτε φιλόλογοι μπορούν να βγάλουν εύκολα. Εξάλλου δεν νομίζω ότι σε πανεπιστημιακό τμήμα θα δινόταν σε εξετάσεις τόσο δύσκολο κείμενο. Εγώ ομολογώ ότι δεν θα μπορούσα να το αποδώσω αυτολεξεί.

2793
Μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο τα θέματα να διαρρέουν και από το σχολείο στο οποίο δόθηκαν; Εννοώ από τους καθηγητές που τα παραλαμβάνουν ηλεκτρονικά.

2794
Κι εγώ τονίζω ότι ήταν άστοχη η επιλογή του συγκεκριμένου κειμένου, γιατί ο μαθητής για να μπορεί να το μεταφράσει θα έπρεπε να ξέρει όχι μόνο άριστα αρχαία (που ποτέ δεν τα μαθαίνει κανείς άριστα) αλλά να ξέρει και τα συμφραζόμενα του κειμένου. Σκόπιμη λοιπόν η συγκεκριμένη επιλογή για να συγκρατηθούν περαιτέρω οι βάσεις εισαγωγής. Επίσης, να επισημάνω ότι οι ερωτήσεις του γνωστού ήταν μια χαρά.

2795
Επειδή δεν έχω τα βιβλία της Γ΄ μαζί μου, μπορεί να μου πει κανείς πού βρίσκουμε την απάντηση της ερώτησης Β3;

Πώς εξηγεί ο Πλάτωνας τη μετάβαση από τη Δημοκρατία στην Τυραννίδα και ποια είναι, σύμφωνα με τον φιλόσοφο, τα χαρακτηριστικά των δύο αυτών πολιτευμάτων;

2796
Με μια πρώτη ανάγνωση δεν μπορώ να χαρακτηρίσω το κείμενο βατό. Έχει λεξιλόγιο που δεν συναντάμε στις συνήθεις θεματογραφίες. Ο καλά προετοιμασμένος μαθητής θα "βγάλει" την μετάφραση με ορισμένες απώλειες. Ο μέσος μαθητής; Νομίζω πως θα δυσκολευτεί πολύ. Π.χ. τη φράση εἶπε τῷ ὑπακούσαντι εἰσαγγεῖλαι ὅστις τε εἴη καὶ δι’ ὅ τι κατάγεσθαι βούλοιτο, δεν μπορούμε να την χαρακτηρίσουμε εύκολη. Εδώ και 15 χρόνια κάθε μέρα ασχολούμαι με αρχαία ελληνικά και δεν θυμάμαι να έχω ξαναβρεί τις λέξεις ὐπακούσαντι και κατάγομαι με αυτή την σημασία! Π.χ. το κατάγομαι το βρίσκουμε συχνά σε ιστορικά κείμενα με την σημασία "καταπλέω" για πλοία. Επίσης, πώς οι μαθητές θα μετέφραζαν το ρήμα υπακούω; Ακούω, υπακούω, κλπ; Λοιπόν, το κείμενο έχει και ἀλλα δύσκολα σημεία που δεν επιτρέπουν στον μαθητή να πάρει το άριστα. Ξέροντας τους δικούς μου μαθητές, γνωρίζω ότι θα δυσκολευτούν ιδιαίτερα στην μετάφραση.

2797
Ή αλλιώς, 10 στα 100. Προτείνω κι εγώ τα βοηθήματα του Μεταίχμιου, αλλά και τα Ψηφιακά Βοηθήματα του Υπουργείου, που βασίζονται εν πολλοίς στο Μεταίχμιο. Πάντως, μην αρκεστείς μόνο στο ένα βοήθημα. Και φρόντισε να βρεις και το βιβλίο του καθηγητή.

2798
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς το Υπουργείο κινείται προς  αυτή την κατεύθυνση, από την στιγμή που οι ξενόγλωσσοι μονοπωλούν την διδασκαλία της ιστορίας... Προσωπικά δεν είχα ακούσει κάτι για την τροποποίηση των αναθέσεων, αλλά προς το συμφέρον των φιλολόγων δεν το βλέπω να είναι. Κατανοώ οι Ιταλικής Φιλολογίας να μπορούν να διδάσκουν Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία, άντε και Ευρωπαϊκή Ιστορία, αλλά Ελληνική Ιστορία, από πού κι ως πού;
Και μια σημαντική διευκρίνιση: Δεν υπάρχει κλασικό τμήμα, ή τμήμα Νεοελληνικής Φιλολογίας. Το τμήμα Φιλολογίας είναι ένα και παρέχει επαρκή κατάρτιση στους αποφοίτους του, ώστε να διδάσκουν Αρχαία, Νέα Ελληνικά, Νεοελληνική Λογοτεχνία και Λατινικά. Για την Ιστορία δεν μπορώ να πω το ίδιο, αλλά θεωρώ ότι αυτό θα πρέπει να διορθωθεί μέσα στα Προγράμματα Σπουδών των ίδιων των Πανεπιστημίων.

2799
Το θεωρώ περιττό έως άχρηστο. Τα παιδιά να εστιάσουν στο γνωστό, που μπορεί να τους αποφέρει σίγουρες μονάδες. Το άγνωστο είναι άγνωστο και δεν σώζονται με ένα μάθημα επιπλέον. Άποψή μου. Καλύτερα να ξεκουραστούν λίγο από το να πηγαινοέρχονται σε φροντιστήρια.

2800
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2011
« στις: Μάιος 19, 2011, 12:27:54 πμ »
Αρχικά να επισημάνω ότι δεν είναι δυνατόν οι αποσπάσεις σε φορείς κάθε είδους να γίνονται άνευ μορίων, δηλαδή βυσματικά, και οι αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ με μόρια. Αν κάποιος γνωρίζει νομικά, θα μπορούσε να μας απαντήσει, γιατί η ΟΛΜΕ δεν πρόκειται.
  Έπειτα, να ρωτήσω αν η συνυπηρέτηση αφορά και στην συνεξέταση των αιτήσεων απόσπασης. Δηλαδή, αν ζευγάρι εκπαιδευτικών ζητά από κοινού απόσπαση στο ίδιο ΠΥΣΔΕ, αυτό μπορεί να θεωρηθεί ως συνυπηρέτηση και να μοριοδοτηθεί ή αφορά μόνο στην συνεξέταση των αιτήσεων; 

Σελίδες: 1 ... 198199200201202 ... 242

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159912
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 744
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 498
Σύνολο: 498

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.134 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.