0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Άρα, θα συμμετείχες.Το αν το κείμενο είναι ημιτελές ή όχι εσένα δεν σε επηρεάζει.Το σχολείο σου όμως το επηρεάζει , αφού θα αξιολογηθεί αρνητικά.Αρα, η αξιολόγηση έγινε.
Σε ένα σημείο μόνο ανεβάζεις κείμενο;Είναι σε πολλά σημεία, και το κείμενο έχει πολλές παραγράφους.Δεν μπορεί να θεωρηθεί συμμετοχή, αν δεν έχεις καλύψει ότι χρειάζεται.Δηλαδή αν ανεβάζω ένα κείμενο που λέει:"Aξιολογώ το σχολείο μου ότι" Στοπ. Μέχρι εδώ.Αυτό θα το πάρουν ότι είναι κείμενο αξιολόγησης;
Το κείμενο που ανεβαζεις είναι σχέδιο δράσης,δεν είναι ένα απλό κείμενο-εκθεση ιδεων.Εχει στόχους , παρεμβάσεις που θα σχεδιάσεις , μέσα υλοποιησης κλπ Αν ανεβάσεις κάτι από αυτά κ δεν τα κάνεις κάλλιστα θα το χρεώσουν ως αποτυχία του σχολείου να φέρει εις πέρας τον σχετικό άξονα κ θα αξιολογηθεί αρνητικά.Αρα, η δουλειά του υπουργείου έγινε. Γνωμη μου είναι, ή να ανεβάζει κανεις το κείμενο της ΔΟΕ ή κανει την αξιολόγηση οδό καλύτερα αν μπορεί για μη χαντακωσει το σχολείο.
Αυτό που λες το επιδιώκω, θέλω να αξιολογηθώ αρνητικά και εγώ και το σχολείο μου από την καταστροφέως.Αφού όταν θα πέσει η κυβέρνηση και έρθουν σοβαροί άνθρωποι στο ΙΕΠ και πάρουν στα χέρια τους τον έλεγχο της πλατφόρμας, όσοι αξιολογήθηκαν αρνητικά από την καταστροφέως θα αξιολογηθούν τότε θετικά, ενώ όσοι έτρεξαν να γλύψουν την καταστροφέως και ανέβασαν σεντόνια αξιολόγησης στο ΙΕΠ, θα φάνε μεγάλη ήττα και θα κυνηγηθούν (δικαίως) με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο μας απειλεί και μας τιμωρεί η καταστροφέως τώρα.Οφθαλμός αντί οφθαλμού και όδοντας αντί οδόντος, ας μην έχουν αυταπάτες οι υποστηρικτές της καταστροφέως, αυτό τους περιμένει.
Καλά κρασιά.Αυτσ που γράφεις δεν έχουν καμία λογική .Κάνε αν θέλεις τη διαδικασία, δικαίωμα σου είναι εξάλλου, αλλά μην προσπαθείς να πείσεις ότι δίνεις αγώνα.
Δηλαδή ο αγώνας για σένα ποιος είναι;ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΕΝΤΥΠΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΟΛΜΕ/ΔΟΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΑΚΙ ΕΣΠΑ;;;;;;;;ΌΧΙ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ, ΗΜΙΤΕΛΕΣ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ!!!!!!
Ναι, ημιτελές να καταθέσεις και να χαντακωσεις το σχολείο σου . Πώς θα εισπράξει το παραδακι, αφού με το ενιαίο κείμενο δεν υφίσταται αξιολόγηση
Με πλήρες κείμενο (ενιαίο ή μη) υφίσταται η αξιολόγηση, αν το θελήσει η καταστροφέως.Με ημιτελές κείμενο, πρέπει να κάτσει να το συμπληρώσει μόνη της!!!
Η ίδια δήλωσε ότι δεν υφίσταται αξιολόγηση με ενιαίο κείμενο. Επίσης με ενιαίο κείμενο για όλα τα σχολεία δεν μπορούν να μπουν αξιολογικοί χαρακτηρισμοί ανά σχολείο .Με ημιτελές κείμενο θα αξιολογήσει αρνητικά το σχολείο ως προς τον αξονα αυτό κ τέλος. Άρα η αξιολόγηση έγινε κ είναι κ αρνητική σ αυτη την περίπτωση.
Στο είπα, θέλω να αξιολογηθεί αρνητικά το σχολείο από την κεραμέως, αυτός είναι ο σκοπός, ώστε στην επόμενη κυβέρνηση να έρθει τούμπα αυτό.Τώρα που το σκέφτομαι, θα καταθέσω ημιτελές κείμενο που θα είναι κομμάτι του ενιαίου κειμένου!Φοβερό;;;;Έτσι δεν μπορεί να με κατηγορήσει η καταστροφέως ότι κατέθεσα ενιαίο, και επίσης δεν μπορεί να πάρει λεφτά εσπα αφού πρέπει να το συμπληρώσει μόνη της. Και τέλος δεν μπορεί να μου κόψει και ολόκληρο μισθό.
Αυτός είναι ο σκοπός?!!!! Ημαρτον ,τι ακούμε εδώ μέσα.
Φυσικά αυτός είναι ο σκοπός.Να αξιολογηθούμε αρνητικά από την καταστροφέως, αυτό είναι θετική αξιολόγηση από την επόμενη κυβέρνηση που θα έρθει να αποδώσει δικαιοσύνη και να ξεπαστρέψει τους προδότες του δημόσιου σχολείου που κάνουν τώρα πλάτες σε αυτό το αίσχος.
Νταξει.Αντε καληνύχτα τώρα γιατί έχουμε κ μάθημα αύριο.