0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επειδη μερικοι δεν θελετε να το καταλαβατε η σας συμφερει να κανετε οτι δε θελετε να το καταλαβετε:Ας υποθεσουμε οτι υπαρχουν τεσσερα σχολεια με -10 ωρες α αναθεσης το καθενα. Τα κενα για διορισμο ειναι 4 επι 10 =40 δια 20= 2. Τα κενα για οριστικη τοποθετηση ειναι μηδεν! Στη συνεχεια η διαδικασια των οριστικών τοποθετησεων περιλαμβανει συμπληρωματικες τοποθετήσεις οι οποιες γινονται λαμβάνοντας υποψη τις β αναθεσεις, αν καποιος το επιθυμει, αλλιως κρινεται υπεραριθμος και την επομενη χρονια διαλεγει πρωτος. Τα κενα για διορισμο παραμενουν 2!!!Οποτε σωστα μιλα ο mts.ag για πρωτα κενα και δευτερα κενα και πεσατε ολοι οι ασχετοι να σχολιασετε.Αν δεν ξερετε μη μιλατε!!!Τα κενα για διορισμο υπολογιζονται με τις ελλειματικες ωρες στην περιοχη δια 20,τα κενα των οργανικων τοποθετησεων υπολογιζονται με τα 12ωρα πρωτης αναθεσης στο σχολειο ή στην ομαδα σχολειων
Τι υποσχέθηκε δηλ.;
Είναι αδιανόητο και μόνο στη σκέψη να μην καλυφθούν τα 1.000 οργανικά κενά στα ΣΔΕΥ που αφορούν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς καλύπτοντας παράλληλα μόνο τα 464 οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια ΣΜΕΑ.Τα νούμερα για την Ειδική και τους ΕΕΠ-ΕΒΠ είναι:510 στην Πρωτοβάθμια,720 στη Δευτεροβάθμια,1476 ΕΕΠ(464 σε ΣΜΕΑ & 1.012 σε ΣΔΕΥ) και12 ΕΒΠ.Σύνολο: 2.718.Πιστεύω στο τέλος να επικρατήσει η γνώμη του ΥΠΕΣ για 100% κάλυψη των οργανικών κενών σε ΕΕΠ-ΕΒΠ σε ΣΜΕΑ και ΣΔΕΥ.Παράλληλα υπάρχει η δυνατότητα να ιδρυθούν νέα οργανικά όπως θα γίνει με τα Τμήματα ένταξης και να δοθούν για διορισμό του χρόνου.Από τη στιγμή που υπάρχουν οργανικά κενά που ΕΓΚΡΙΝΕΙ το ΥΠΕΣ για διορισμό σε Ειδικό Εκπαιδευτικό προσωπικό δεν πρέπει να υπάρχει καμία δεύτερη σκέψη.
Εγώ βλέπω ότι για 2η χρονιά στη σειρά:1. Οι ειδικότητες της πρωτοβάθμιας που έχουν πολλές προσλήψεις αναπληρωτών και ελάχιστες οργανικές, θα πάρουν πάλι ψίχουλα. Φέτος ακόμη λιγότερα από πέρσι. Η δικαιολογία "δεν προλαβαίνουμε να φτιάξουμε φέτος οργανικές", είναι αστεία.2. ΠΕ70, ΠΕ79.01, ΠΕ06 και ΠΕ04.04, με υπάρχοντα κενά, θα είναι από ό,τι φαίνεται οι μόνες ειδικότητες που θα δουν ποσοστό -πιθανώς αρκετά- μικρότερο του 100% κάλυψης των κενών τους. Ειδική μνεία και στις οργανικές των ΠΕ60 που πρέπει να ιδρυθούν. Κάποιες ειδικότητες είναι τα αποπαίδια. Μια φορά λες έτυχε. 2η φορά δεν έτυχε. Πέτυχε.
Επειδη μερικοι δεν θελετε να το καταλαβετε η σας συμφερει να κανετε οτι δε θελετε να το καταλαβετε:Ας υποθεσουμε οτι υπαρχουν τεσσερα σχολεια με -10 ωρες α αναθεσης το καθενα. Τα κενα για διορισμο ειναι 4 επι 10 =40 δια 20= 2. Τα κενα για οριστικη τοποθετηση ειναι μηδεν! Στη συνεχεια η διαδικασια των οριστικών τοποθετησεων περιλαμβανει συμπληρωματικες τοποθετήσεις οι οποιες γινονται λαμβάνοντας υποψη τις β αναθεσεις, αν καποιος το επιθυμει, αλλιως κρινεται υπεραριθμος και την επομενη χρονια διαλεγει πρωτος. Τα κενα για διορισμο παραμενουν 2!!!Οποτε σωστα μιλα ο mts.ag για πρωτα κενα και δευτερα κενα και πεσατε ολοι οι ασχετοι να σχολιασετε.Αν δεν ξερετε μη μιλατε!!!Τα κενα για διορισμο υπολογιζονται με τις ελλειματικες ωρες στην περιοχη δια 20,τα κενα των οργανικων τοποθετησεων υπολογιζονται με τα 12ωρα πρωτης αναθεσης στο σχολειο ή στην ομαδα σχολειων
σωστα τα λες ως προς τα κενα για οριστική τοποθέτηση, καθώς και για τη Γ φάση του κάθε ΠΥΣΔΕ δηλ για την οργανική τοποθέτηση σε εναπομείναντα κενά, αλλά ως προς τα κενά για μόνιμο διορισμό όταν υπαρχουν τεσσερα σχολεια με -10 ωρες α αναθεσης το καθενα δεν είναι απαραίτητο να είναι μοναδικό ενδεχόμενο το 40 ωρες: 20=2 κενά. Υπάρχει το ενδεχόμενο, όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο, τα κενα προς μόνιμο διορισμό να είναι μηδενικά. Παράδειγμα: είναι γνωστό ότι τα κενά για μόνιμο διορισμό (και μετατάξεις) προσδιορίζονται με βάση τα κενά που έχουν δοθεί -από κάθε ΠΥΣΔΕ- για τις μεταθέσεις . Τα κενά αυτά υπολογίζονται ως εξής (προσαρμόζω το παράδειγμα στα 4 σχολεία με 10 ώρες ελλειμμα ανα σχολείο): έστω μια ΔΔΕ με 4 όμορες ομάδες σχολείων και σε κάθε ομάδα σχολείων υπάρχει 1 σχολείο που εμφανίζει -10 σε μια ειδικότητα Χ. Κάθε σχολείο συμπληρώνει έναν πίνακα Α (οπως τον ονομαζει το υπουργείο) και τον στελνει στο ΠΥΣΔΕ. Το ΠΥΣΔΕ θα φτιαξει 4 πίνακες Β (έναν για κάθε ομάδα σχολείων) όπου θα διαιρέσει το έλλειμμα -10:20 = 0 κενά (αφού θα πρέπει το υπόλοιπο -για να δοθεί κενό- να είναι 0,6 που αν το μετατρεψουμε σε ωρες αντιστοιχεί σε 12 ώρες). Στη συνέχεια το ΠΥΣΔΕ θα προσθαφαιρεσει τα ελλείμματα/πλεονάσματα εκπαιδευτικών (και όχι πλεον ωρών) και θα τα μεταφερει στον τελικό πινακα Γ. Στο παράδειγμα μας, σε κάθε μία από τις 4 ομάδες σχολείων (όπου σε καθεμια ομάδα υπάρχει από ένα σχολειο με -10) τα κενά της ειδικότητας Χ είναι μηδενικά και ως εκ τούτου η ειδικότητα Χ εμφανίζει -στον τελικό πίνακα Γ- μηδενικά κενά . Αυτό είναι και το παράδοξο του αλγόριθμου δηλ ενω υπάρχουν 40 ώρες έλλειμμα τα κενά για μετάθεση είναι μηδενικά (που δε θα ήταν μηδενικά αν δεν υπήρχαν οι πίνακες Β) ΣΗΜ. για να πούμε την αλήθεια ορθώς-από τεχνική άποψη- το υπουργείο απαιτεί τη συμπλήρωση πίνακα Β αφού υπήρχε περίπτωση -χωρίς πίνακα Β- να υπάρχει 1 κενό για διορισμό που θα δημιουργούνταν πχ από ελλειμμα 4 ωρών/σχολείο σε 5 σχολεία ( 4 ωρες*5=20). Φαντάσου εναν καθηγητη να τρέχει στα πέντε (!) σημεία του ορίζοντα της κάθε ΔΔΕ για να καλύψει αυτό το 1 κενό.