0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αλήθεια εσύ πριν δώσεις ασεπ ήξερες τι θα πει σχέδιο μαθήματος και διδακτική αρχαίων, νέων, ιστορίας? Είχες υποχρεωτικής παρακολουθησεις σε σχολεία β/θμιας και ειχες διδάξει σε αυτά? Έκανες εργασίες πάνω στη διδακτική αυτών των αντικειμένων? Στο ΦΠΨ το έκαναν. Και αυτό που σπουδασες στη φιλολογία, το οποίο είναι σπουδαίο και αξιόλογο και απαιτητικό ήταν αυτό που διδάσκουμε στα σχολεια; Δε νομίζω. Η αξιολογηση, εξαλλου, δε θα γίνει με τον τίτλο του πτυχίου.
Πιστεύω πως όλοι ξέρουν τη διαφορά ανάμεσα σε μια καθηγητική σχολή, με 56 μαθήματα, σφιχτό πρόγραμμα, που αν δεν μελετήσεις με σοβαρότητα, δεν περνάς ούτε μισό μάθημα και μιας σχολής, που στο όνομά της περιλαμβάνει το παιδαγωγικό σκέλος και που το να πάνε οι φοιτητές της να παρακολουθήσουν ή και να διδάξουν σε κάποιο σχολείο, είναι περισσότερο μια παιγνιώδη και χαλαρή "πρακτική εργασία", παρά ένα ακόμη απαιτητικό αντικείμενο. Αλλιώς, θα υπήρχε και η ανάλογη υποχρέωση (για διδασκαλία σε σχολείο) όχι μόνο στο φιλολογικό τμήμα, αλλά και στις λοιπές καθηγητικές σχολές (Μαθηματικό, Φυσικό κλπ.).Ασφαλώς και η αξιολόγηση δε θα γίνει μόνο με τον τίτλο πτυχίου, αλλά υπολογίζω ούτε με το ποιος έμπαινε ή όχι σε σχολείο, ως μέρος μιας πρακτικής άσκησης, για την απόκτηση αυτού του πτυχίου.Δεν το συνεχίζω, γιατί θερώ όλη αυτή τη συζήτηση εκτός ευρύτερου ενδιαφέροντος.
Η διδακτική και η παιδαγωγική μαθαίνονται στα σχολεία και δεν είναι μια χαλαρή βόλτα! Αυτά και συγνώμη για αυτην την ανούσια αντιπαράθεση εκτός θέματος!
Γεια σας και καλή χρονιά!Αλήθεια θα γίνει αξιολόγηση? Ποιων από τα δύο? Της παραπαιδείας ή της Παιδείας?Επί του θέματος: Αξιολόγηση πρέπει να υπάρξει. Των πάντων. Δεν υπάρχει σύστημα επί της γης που δεν αξιολογείται.Με σκοπό πάντα την αποκατάσταση των όποιων ανωμαλιών, την επικαιροποίηση του ως σύστημα και την εν γένει ευρυθμη λειτουργία του.Βεβαίως και το σχολείο και οι εκπαιδευτικοί.Ομως για να αξιολογηθεί ένα οποιοδήποτε σύστημα θα πρέπει πρώτα να του έχουν διατεθεί ΟΛΑ τα μέσα (έμψυχα και μη) τα οποία είχαν προβλεφθεί στο σχεδιασμό του.Μόνο έτσι η αξιολόγηση θα έχει ουσία, θα αποκαλύψει τα όποια λάθη και παραλείψεις και θα καταλογισθούν οι ανάλογες ευθύνες.Ομως με ένα τετοιο τερας στα κεφαλια των παιδιων που λέγεται ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ ακούγεται σαν φαρσοκωμωδία το ότι θα αξιολογούνται τα σχολεία.
Όλοι οι φοιτητές και απόφοιτοι ΦΠΨ με κατεύθυνση Ψυχολογία έχουν τη δυνατότητα να εισαχθούν στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και να αποκτήσουν την ειδίκευση του Ψυχολόγου, ενδεχομένως παρακολουθώντας ένα ειδικό πρόγραμμα προσαρμογής και εξεταζόμενοι σε επιπλέον μαθήματα κατάρτισης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.Διαβάστε περισσότερα: "Δυνατότητα σε φοιτητές ΦΠΨ με κατεύθυνση Ψυχολογίας να ενταχθούν στο Τμήμα Ψυχολογίας του Παν. Αθηνών" - iPaidia.grΤο παραθέτω, όπως το είχα διαβάσει και το ήξερα.