0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
πρέπει να έχω Γ.Μ.Ο πάνω από 9'5 για να περάσω. Γ.Μ.Ο θα βγάλω λογικά γύρω στο 16. Γίνεται να μου περάσουν τα αρχαία με
Γεια σας, είμαι μαθητής της πρώτης λυκείου και είμαι στην περίοδο εξετάσεων. Ανησυχώ για το αν έμεινα επειδή στα αρχαία τετράμηνα 1ο 17 και 2ο 11 + εξετάσεις 3 βγάζω μέσο όρο μαθήματος 7,5 και ανάλογα με το σύστημα προτού της τράπεζας θεμάτων μένω. Εκτός αν έχω καταλάβει λάθος και απλός πρέπει να έχω Γ.Μ.Ο πάνω από 9'5 για να περάσω. Γ.Μ.Ο θα βγάλω λογικά γύρω στο 16. Γίνεται να μου περάσουν τα αρχαία με αυτά τα στατιστικά ή όχι? ( είμαι κάλος μαθητής θετικής κατεύθυνσης με 20 άλγεβρα, γεωμετρία, χημεία και φυσική).
αν και 99% τρολαρεις, θα σου απαντησω για να κουρδισω μερικους που ειναι υπερ της "αξιολογησης"καταρχην ο μ.ο. στο μαθημα σου ειναι [(17+11)/2+3]/2=8.5 και οχι 7.5 (αρα δυσκολο να εχεις 20 στα μαθηματικα) ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ με 17 στο πρωτο τετραμηνο και 3 γραπτα κατι κανει λαθος ο καθηγητης σου και κανονικα θα επρεπε να ελεγθει (ή σου εβαλε ψευτικο 17 στο τετραμηνο ή εβαλε ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ δυσκολα θεματα στις εξετασεις), μηδεν ο δασκαλος
Δεν έχει νόημα πιστεύω το τρολάρισμα με το νέο, παλιό δηλαδή σύστημα. Πέρα από αυτό όμως μπορεί να συμβεί μία κατακόρυφη πτώση αν πρόσεξες από το Α΄ στο Β΄ τρίμηνο. Και σε μένα συμβαίνει. Ένας μαθητής π.χ. γράφει καλά και έχει καλή προφορική επίδοση στο Α ενώ στο Β έχουμε κακή επίδοση. Θα πρέπει να κοιτάξω τι έβαλα στο Α τρίμηνο; Προσωπικά δεν το παίρνω υπόψη και οι βαθμοί στην τάξη ολόκληρη προκύπτουν από νέα σύγκριση των μαθητών στις επιδόσεις τους στο Β τρίμηνο.Ας έρθει να με ελέγξει όποιος θέλει...
απομονωσες ενα κομματι απο αυτα που εγραψα και στο οποιο συμφωνω εν μερει (εχει συμβει μεγαλη πτωση οπως και μεγαλη ανοδος μεταξη Α και Β τετραμηνου)ξαναδες το συνολικα, βαθμος τετραμηνου(ων),βαθμος γραπτου
Δεν απομόνωσα τίποτε.
το ξαναγραφω γιατι κανεις οτι δεν το βλεπεις: "ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ με 17 στο πρωτο τετραμηνο και 3 γραπτα κατι κανει λαθος ο καθηγητης σου και κανονικα θα επρεπε να ελεγθει (ή σου εβαλε ψευτικο 17 στο τετραμηνο ή εβαλε ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ δυσκολα θεματα στις εξετασεις), μηδεν ο δασκαλος"Υ.Γ. μιλαμε για μαθητη με 20ρια στα μαθηματα κατευθυνσης και ΓΜΟ οπως λεει ο ιδιος 16
Καταρχήν εμείς είμαστε εκπαιδευτικοί και επιπλέον ενήλικες και πρέπει να διατηρούμε την ψυχραιμία μας. Δεν χρησιμοποίησα εγώ την λέξη τρολάρισμα, την λέξη ΄΄απομόνωσες΄΄ και την φράση ΄΄κάνεις ότι δεν βλέπεις΄΄.Σου απαντώ παραταύτα στο ερώτημα με ένα ερώτημα: Πως εξηγείς το 11 του μαθητή στο Β τρίμηνο με την πολύ καλή επίδοσή του στα άλλα μαθήματα; Εγώ υποθέτω ότι υπήρξε κάποιο πρόβλημα που ίσως να είχε συνέπεια την άρνηση του μαθητή να ασχοληθεί με το μάθημα. Εδώ δεν βαθμολογήθηκε η ικανότητα του μαθητή αλλά η ΄΄αποχή΄΄ του από το μάθημα