Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - filologos100

Σελίδες: 123 ... 35
1
Θέλει βεβαίωση από δευτεροβάθμια. Αυτοί θα κάνουν τη μετατροπή σε ώρες.  Η πρόσκληση λέει η μετατροπή να γίνει στους μόνιμους με βάση το νόμο πλαίσιο του 1985. Ο νόμος πλαίσιο δεν νομίζω ότι αναφέρει κάτι σχετικό. Στις διευθύνσεις δεν έχουν ιδέα γύρω από αυτό το θέμα . Ποιος έξυπνος σκέφτηκε να ζητήσει ώρες για μόνιμους; Εντελώς παράλογο και άτοπο.

2
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Μάιος 28, 2024, 09:46:43 μμ »
Αντιγράφω από την εγκύκλιο των αποσπάσεων σε ΑΕΙ
εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα αποσπασθούν σε Πανεπιστήμια/ΑΣΠΑΙΤΕ θα ασκούν με ευθύνη των Προέδρων των Τμημάτων των Πανεπιστημίων/ΑΣΠΑΙΤΕ έργο σχετικό μόνο με υποβοήθηση των Τμημάτων σε πρακτικές και εργαστηριακές ασκήσεις των φοιτητών. Για την επιλογή των υποψηφίων προς απόσπαση απαιτείται αιτιολογημένη πρόταση του οικείου φορέα με αναφορά στο έργο που θα αναλάβουν.
Τα λόγια περιττεύουν. Άσχετες ειδικότητες πηγαίνουν σε τμήματα με τελείως διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο. Τι ακριβώς θα διδάξουν;  Στο ίδιο έργο θεατές εδώ και πάμπολα χρόνια. Άλλοι θα ιδρώνουν τη φανέλα στην τάξη και κάποιοι εκτός τάξης θα έχουν άφθονο χρόνο να γράφουν ταυτόχρονα τη διδακτορική τους διατριβή στο μεγαλοκαθηγητή που μεσολάβησε για να γίνει η απόσπαση. Και αυτοί μετά με μπόλικα χαρτιά θα έρθουν να αξιολογήσουν το μάχιμο εκπαιδευτικό.  Πραγματικά δεν θέλω να ισοπεδώσω τα πάντα . Υπάρχουν και πολλές εξαιρέσεις . Όμως κάπου η κατάσταση έχει ξεφύγει .


3
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάιος 09, 2024, 12:53:16 μμ »
Το Β είναι το πιο απαιτητικό από όλα. Αν ο επόπτης ποιότητας πάει με το γράμμα του νόμου θα πρέπει να γυρίσει πίσω πολλά εξαιρετικά. Τεκμήρια για κάποια είναι δύσκολο να βρεθούν, για κάποια άλλα βρίσκονται. Πχ ότι καταθέτει προτάσεις στο σύλλογο το τεκμήριο μπορεί να είναι τα πρακτικά του συλλόγου. Σε κάθε περίπτωση τεκμήριο είναι και η έκθεση αυτοαξιολόγησης του αξιολογούμενου, η οποία πρέπει να είναι καλουπωμενη πάνω στα κριτήρια  της υπουργικής απόφασης( να περιλαμβάνει στοιχεία από το εξαιρετικά...)  Πολύ φοβάμαι όμως ότι οι περισσότεροι δεν έχουν διαβάσει τη νομοθεσία και γράφουν περί ανέμων και υδάτων.  Σαφώς είναι παραπάνω από όσο πρέπει γραφειοκρατική η διαδικασία αλλά χρειάζεται προσοχή και από εμάς.

4
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάιος 09, 2024, 01:14:36 πμ »
Συμφωνώ σε όλα με τον Έσπερο. Πρώτα ας διαβάζουμε τα κριτήρια της υπουργικής απόφασης και μετά να διαμαρτυρόμαστε. Τώρα αν είναι παράλογη η υπουργική απόφαση είναι άλλο θέμα. Όσο ισχύει οι σύμβουλοι οφείλουν να βαθμολογούν με βάση αυτή. Το ξαναλέω ειδικά για το β  για το εξαιρετικά ζητούνται απίστευτα πράγματα. Και δύσκολο για μερικά από αυτά να βρεθούν και τεκμήρια. Ας μην γινόμαστε χειρότεροι από τους μαθητές μας. Έχει δίκιο και εδώ ο Έσπερος.

5
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάιος 08, 2024, 08:30:29 μμ »
Εφόσον η εκπαιδευτικός δεν διαχώρισε τη θέση της με αντίρρηση που καταγράφτηκε στο πρακτικό ,τότε η σύμβουλος δύσκολα μπορεί να της βάλει εξαιρετικά γιατί στο β υπάρχει και κριτήριο για τη συμμετοχή στη διαδικασία της εσωτερικής αξιολόγησης.  Για το εξαιρετικά πάντως η υπουργική απόφαση ,ειδικά στο β ,ζητάει πολλά πράγματα  και σε άλλα κριτήρια. Αντικειμενικά έπρεπε να μπαίνει σε ελάχιστες περιπτώσεις. Όμως γενικά υπάρχει μια επιείκεια αλλά δεν μπορεί και το άσπρο να γίνει μαύρο.  Η σύμβουλος μπορεί να φοβάται ότι αν βάλει εξαιρετικά στον έλεγχο που θα γίνει από τον επόπτη ποιότητας της εκπαίδευσης θα της την γυρίσουν πίσω την έκθεση. Μέχρι να βγουν επόπτες ο έλεγχος γίνεται από τον διευθυντή εκπαίδευσης. Έτσι και αλλιώς και το πολύ καλά δεν κοστίζει. Δεν μετράει κάπου ,εκτός αν κάποιος θέλει να πάει για στέλεχος της εκπαίδευσης και εκεί έχει μια μικρή απώλεια σε μόρια. Σε δύο χρόνια όμως μπορεί να το διορθώσει παίρνοντας παραπάνω.

6
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ
« στις: Απρίλιος 16, 2024, 06:27:50 μμ »
Ο συγκεκριμένος νόμος ισχύει και για τις αποσπάσεις.
Προηγούνται και εκεί στην κάλυψη τα ειδικά σχολεία, τα ενεγυλ..... Συγνώμη που θα σε απογοητεύσω αλλά είναι πολύ δύσκολο  να σε αφήσουν από ενεγυλ να πας σε ένταξης με απόσπαση.

7
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 14, 2024, 05:55:12 μμ »
Σε νομό της ηπείρου στην πρωτοβάθμια,η εκεί διεύθυνση έκανε λάθος τα ζευγάρια σε σχολεία που δεν είχαν διευθυντή από τους πίνακες ,όπως συμβαίνει με προϊσταμένους μικρών σχολείων καθώς και με μονοθέσια. Το αποτέλεσμα ήταν να ακυρωθούν αξιολογήσεις που είχαν προχωρήσει ενώ και κάποιες άλλες έβαιναν προς το τέλος. Σκεφτείτε τώρα όλοι αυτοί  με τι ψυχολογικό κόστος να ξεκινήσουν από την αρχή την αξιολόγηση . Δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς συνέβη ,πάντως υπάρχουν έγγραφα που ανέβηκαν, εκθέσεις αυτοαξιολόγησης που έγιναν και διδασκαλίες και όλα αυτά παρήγαγαν μέχρι ενός σημείου  έννομα αποτελέσματα . Η ανάκληση διοικητικών πράξεων δηλαδή μπορεί να γίνει με την απλή αλλαγή ενός ζευγαριού; Αυτό ορίζει ο κώδικας διοικητικής διαδικασίας; Συμφωνώ ότι τα λάθη είναι ανθρώπινα και δεν ξέρω τι ασυνεννοησία υπήρξε , ωστόσο το υπουργείο είχε αποστείλει σχετική εγκύκλιο για την αξιολόγηση στο πεδίο Α2 από το Φεβρουάριο.

8
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 04, 2024, 09:36:52 μμ »
Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων όπως αυτή του die που υπήρχε τεράστιο οικονομικό θέμα, δεν νομίζω ότι αξίζει πλέον θέση στελέχους της εκπαίδευσης. Ο σύμβουλος παλιά ήταν άρχοντας και έπαιρνε τζάμπα λεφτά. Πλέον πρέπει να δίνει το παρόν καθημερινά στην υπηρεσία έχοντας προϊστάμενο και το διευθυντή εκπαίδευσης και τον επόπτη ποιότητας του νόμου. Έχει απίστευτη γραφειοκρατία στο έργο του με ατελείωτες αξιολογήσεις και ένα σωρό άλλες εκθέσεις  και στατιστικά ... Άσε που πλέον με την αξιολόγηση έχει μπει στο στόχαστρο της εκπαιδευτικής κοινότητας και τον έχουν όλοι για φτύσιμο. Και όλα αυτά για 300 ευρώ καθαρά. Ας πρόσεχαν, ήξεραν τι θα αντιμετωπίσουν.
Όσο για διευθυντής, μία από τα ίδια και χειρότερα.

9
Με τροπολογία που κατέθεσε η κυβέρνηση παύουν πλέον να αναγνωρίζονται το lte, το tie , το τοικ και όλα αυτά που εξέταζαν μόνο δύο δεξιότητες αντί για τέσσερις. Η μόνη περίπτωση κάποιος να τη γλυτώσει είναι αν πάρει το πιστοποιητικό μέχρι 30 Ιουνίου . Εννοείται ότι αναδρομική ισχύ ο νόμος δεν θα έχει Ορίστε η τροπολογία.
https://www.esos.gr/arthra/86092/tropologia-gia-ta-pistopoiitika-glossomatheias

10
Σε σχολεία που δεν σηκώνουν υποδιευθυντή τον διευθυντή  όταν λείπει για βραχύβια διαστήματα αναπληρώνει ο παλαιότερος τοποθετηθείς με οργανική. Αν δεν θέλει αυτός πάνε στον επόμενο.  Υπό την προϋπόθεση όμως ότι θα βρίσκεται στο σχολείο όλες τις μέρες της εβδομάδες. Αν πχ ο παλαιότερος μετακινείται 2 φορές την εβδομάδα για συμπλήρωση ωραρίου δεν μπορεί να αναλάβει. Στα πολύ μικρά σχολεία με ένα τμήμα ανά τάξη ουσιαστικά μόνο ο φιλόλογος βρίσκεται στο σχολείο κάθε μέρα και αναγκαστικά αυτός θα αναλάβει αναπληρωτής του διευθυντή έστω και αν πήρε οργανική αργότερα από κάποιους άλλους.

11
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά
« στις: Αύγουστος 17, 2023, 07:58:20 μμ »
Το tipping point θεωρείται δράση στα πλαίσια της αυτοαξιολόγησης; Είναι ένα πρόγραμμα όπου επαγγελματίες μιλάνε στα παιδιά για τα επαγγέλματα τους. Δεν έχω σκοπό να κάνω τα χαρτιά μου , απλώς μου γεννήθηκε αυτή η περιέργεια εάν εντάσσεται στην κατηγορία της δράσης. Λογικά ναι, φαντάζομαι

12
Δεν ισχύουν αυτά που γράφετε. Ζητάει μονιμότητα, 2 έτη εκπαιδευτική υπηρεσία. Στην εκπαιδευτική υπηρεσία μετράει και η προϋπηρεσία ως αναπληρωτής και ωρομισθιος. Θα ανατρέξετε στον κανονισμό λειτουργίας των σδε του 2014 Εκεί λέει για μονιμότητα βάζει κόμμα στην πρόταση και μετά λέει 2 έτη εκπαιδευτική υπηρεσία. Το κόμμα σημαίνει ότι το πρώτο σκέλος της πρότασης είναι ανεξάρτητο από το δεύτερο σκέλος της πρότασης. Αν υπήρχε εξάρτηση μεταξύ τους θα υπήρχε το με και θα έλεγε μόνιμοι με 2 έτη προϋπηρεσία μετά το διορισμό . Ούτε υπήρχε όρος πουθενά στην εγκύκλιο για αξιολόγηση και ούτε φυσικά υπάρχει στη νομοθεσία.

13
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 20, 2023, 12:07:05 πμ »
Οι σύμβουλοι χρειάζονται πλέον διαγραφή από τις τοπικές ελμε. Για να πάρουν 200 ευρώ παραπάνω λησμόνησαν κάθε έννοια συναδελφικής αλληλεγγύης. Αξιολύπητοι πραγματικά.
Και δεν υπάρχει δικαιολογία. Ήξεραν τι τους περιμένει. Τώρα ας τα λουστούν. 

14
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 12, 2023, 07:15:31 μμ »
Εντάξει μας έπεισες. Όταν την επόμενη φορά συνδεθεί με μισθολογική καθήλωση και απολύσεις και κατηγοριοποίηση σχολείων τοτε  θα μετανιώσεις για αυτά που λες τώρα.  Την Ευρώπη μην την πιάνεις στο στόμα σου. Στην Ευρώπη οι μισθοί είναι πολύ ανώτεροι και υπάρχει πολύ μικρότερη γραφειοκρατία . Ας φτιάξει πρώτα εδώ τις υποδομές ,ας κάνει αυτά που υπάρχουν στην Ευρώπη και ας έρθει μετά να ζητήσει αξιολόγηση . Κατάλαβες σανοφάγε του υπουργείου ;

Σελίδες: 123 ... 35

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32692
  • Τελευταία: tsoni
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1175738
  • Σύνολο θεμάτων: 19362
  • Σε σύνδεση σήμερα: 1062
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 1104
Σύνολο: 1104

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.