*

Αποστολέας Θέμα: Ολοήμερα Γυμνάσια -Λύκεια  (Αναγνώστηκε 210127 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #168 στις: Ιούνιος 30, 2009, 01:13:01 πμ »
Κατά τη γνώμη μου λοιπόν και εφόσον μίλησες προηγούμενα για παραγωγή λόγου, δεν μπορούμε να θεωρήσουμε ως αποκλειστικό μάθημα παραγωγής λόγου τα νέα ελληνικά. Το σύνολο των μαθημάτων που διδάσκονται στο σημερινό σχολείο συνεισφέρουν στο να μάθουν οι μαθητές να χειρίζονται το λόγο, είτε προφορικό είτε γραπτό.
Τώρα, να ξεκαθαρίσουμε τι εννοούμε μάθημα πχ εικαστικών στο γυμνάσιο.
Αν έχουμε στο μυαλό μας χαρτόνια, μαρκαδόρους και ψαλίδια σαφώς η παραγωγή λόγου περιορίζεται στο ελάχιστο.
Αν όμως μιλάμε για ρεύματα, εκπροσώπους της τέχνης, για τεχνοτροπίες, υλικά κλπ μιλάμε για έναν πακτωλό θεμάτων που δεν μπορούν παρά να έχουν σαν αποτέλεσμα εκτός των άλλων και την παραγωγή λόγου, προφορικού αλλά και γραπτού μέσα από εργασίες, μελέτες, παρουσιάσεις κα.
Όσον αφορά τα μαθηματικά και την παραγωγή λόγου δεν μπορώ να σου απαντήσω.
Εξάλλου μια γνώμη εξέφρασα χωρίς να σημαίνει ότι έχω και δίκιο. :)


Δεν έχω καταλάβει κι εγώ πώς θα στηθούν και θα λειτουργήσουν τα ολοήμερα γυμνάσια αλλά αυτό που φαίνεται, πάντα κατά τη γνώμη μου, είναι ότι η διεύρυνση δεν θα γίνει με τα γνωστά "κλασσικά" μαθήματα.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:28:14 »

Αποσυνδεδεμένος KASIANOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #169 στις: Ιούνιος 30, 2009, 01:22:17 πμ »
kalispera signomi poy epembaino stin koybenta sas (xoris kamia diathesi na malosoyme)

einai anofelo ta paidia na parakoloythisoyn mathimata theatroy-xoroy-zografikis ????
exeis anarotithei oti mesa apo ayta ta matimata paidia mathainoyn na zinergazontai na ekfrazontai kai na dimioyrgoyn ayto esena ligo soy fainete?
i sigroni paidagogiki stirizete stis  omadikes diadikasies soy thimizei kati apo ta paidagogika poy emathes?????
(ayto kalo einai na ginete kai stin praxi kai oxi mono sta logia kai  se kathe matima) oi texnes ayto to feroyn apo tin fisi toys.... theoreis oti einai ligo na diegireis tin euaistisia kai tin fantasia toy mathiti???
apo ereynes poy exoyn ginei pantos mikroi megaloi poy mpikan se (kallitexnikes omades) eixan katapliktika apotelesmata
kai an thes tin apopsi moy oloi oi ekpaideytikoi tha eprepe sto programma spoydon toys na exoyn antistixa mathimata den mporo na soy exigiso giati den tha simfoniseis (alla apo periergeia mpes sta sides sta sxoleia toy exoterikoy kai tha katalabeis....!)

prosopika gia emena kai na kaneis orthografika lathi den leei tipota
leei omos para pola na sebese to symathiti soy ton simpoliti soy to periballon poy zeis!!!!!!!!!!

oso gia to an kapopoi theloyn boleytoyn .........ayto ti einai? esy ti thes????
den thelo na boleyto na plironomai kai na exo mia stastheri doyleia thelo kai na doylepso pano se ayto poy agapao poly apla(fadazomai kai esy to idio thes alla min prosbaleis alloys antropoys-alles psixes)

epeidi eimai poli apaisiodoxos kai gia mena makari na mpoyn oi texnes sta sxoleia poy poli fobamai pos den tha ginei (giati i politeia den dinei se alla pragmata simasia stis texnes tha dosei???? iplia gramata  kai opos kai na to kanoyme thelei paideia gia na katalaboyme oti o politismos einai stena sidedemenos me tin paideia>

pisteyeis oti oi mathites tha mporoyn apo tis 8 mexri tis 4 na kanoyn mono theoritika mathimata kai ayto tha toys kanei kalo? ti napo!!


edo kanoyn ximeia kai ergastiria den exoyn ayto den se enoxlei?

kanoyn gimnastiki kai aithoysa den exoyn trexoyn sta tsimenta! oyte ayto se enoxlei?

kanoyn agglika kai to tmima  einai mperdemenos me diaforetika epipeda oyte ayto se enoxlei?

pane frontistiria kai poy pane??????????  gia na perasoyn se mia sxoli  epeidi epiasan tixaia ta moria kai as min theloyn!!!!

ayta den mas enoxloyn omos ftanei na mpoyme !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


toylaxiston emeis sta kallitexnika perasame stin sxoli poy thelame(den einai ayto eytixia?) kai den pernas tyxaia gia ayto exei kai diaforetiko systima exetaseon.....  den leo mporei kai kapoios na perase sta matimatika epeiidi to thelo alla eisai sigoyri pos oloi ekei ithelan????????? oloi spoydasan ayto poy oneireyontoysan?????????

den exo kamia diathesi na prosbalo kanena synadelfo alla den epitrepete na grafoyn anthropoi me paideia oti i texni einai periti !!!!!!!


 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2009, 01:33:35 πμ από KASIANOS »

Αποσυνδεδεμένος KASIANOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #170 στις: Ιούνιος 30, 2009, 01:25:22 πμ »
xereis ti mporeis na kaneis me ena markadoro kai xartonia ????????? :) :) :) :) :) :)

oloklires istories!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος millhaven

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 341
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #171 στις: Ιούνιος 30, 2009, 01:35:34 πμ »
Kasianos,αν θελεις μην γραφεις greeklish,γιατι ειναι ψιλοκουραστικο.
Εχω την αισθηση οτι αντιμετωπιζουμε το θεμα εχοντας πολλα στερεοτυπα στο μυαλο μας.Κανεις δεν ειπε οτι τα εν λογω μαθηματα θα εκαναν κακο.Εγω τουλαχιστον μιλησα για τις προυποθεσεις με βαση τις οποιες θα ενταχθουνε(εφοσον βεβαια γινει κατι τετοιο) στο προγραμμα του ολοημερου.Και κατι αλλο-ακομη και το πως χειριζεται κανεις τη γλωσσα ειναι δειγμα πολιτισμου.Κανεις δεν εχει το αποκλειστικο προνομιο να θεωρειται φορεας πολιτισμου και αισθητικης,επειδη εχει ενα σχετικο πτυχιο.Γιατι αν το θετεις ετσι(και οσοι εχουνε τελειωσει κατι σχετικο με καταλαβαινουνε),εχουνε δει ουκ ολιγα τα ματια μας...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:28:14 »

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #172 στις: Ιούνιος 30, 2009, 10:52:54 πμ »
Οι μαθητές μου δε μπορούν να μιλήσουν.
Ακόμα και την υποτείνουσα ένας την έλεγε υποτίμουσα...........ούτε το ν δε μπορούσε να πει.
Κι αυτό όχι γιατί είχε κάποια νοητική υστέρηση,αλλά γιατί δεν είχε διαβάσει ούτε λογοτεχνικό βιβλίο στη ζωή του.
Η σωστή έκφραση αφορά σε όλα τα μαθήματα,όχι μόνο τη γλώσσα και τα κείμενα.
Τους ρωτάω να μου περιγράψουν με δικά τους λόγια ένα φαινόμενο,όπως το σκέφτονται και δε μπορούν.
Ας πάρουν ένα θεατρικό έργο να το αναλύσουν.
Ας κάνουν λογοθεραπεία στα σχολεία,καλό θα τους κάνει.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος Lenazagor

  • Συλλέκτης Παραστάσεων
  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 858
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Lenazagor
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #173 στις: Ιούνιος 30, 2009, 11:18:12 πμ »
KASIANOS θα σε παρακαλούσα να τροποποιήσεις το μήνυμα σου και να το γράψεις στα Ελληνικά.

Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #174 στις: Ιούνιος 30, 2009, 12:21:39 μμ »
η πολυπλευρη γνωση ειναι σαφως απαραιτητη και δεν εχει παρα μονο θετικα αποτελεσματα..γενικως και ειδικως...

ωστοσο δεν νομιζω οτι αν λ.χ οι μαθητες εχουν κενα στη γλωσσα η τα μαθηματικα η τη φυσικη .....μπορουν αυτα να καλυφθουν μεσω καποιου αλλου......κ δεν εχει να κανει με τις τεχνες.....
δλδ ειναι δυνατον να καλυψουμε τα κενα στην εκφραη μεσα απο τη διδασκαλια μαθηματικων....και ας πουμε οτι μπορουμε....για ποιο λογο? γιατι να γινει ετσι?

κ ποιος λεει οτι δεν μπορει π.χ το μαθημα των φιλολογικων να συνδυασει διαφορετικα αντικειμενα...? ακομη κ τεχνες..? μην ειστε απολυτοι....

(σ.σ εδω κανω μαθημα σε κατι παιδια ε' δημοτικου, και ακουστε...ο δασκαλος τους δεν τους διορθωνει καν τα ορθογραφικα λαθη πουθενα.....παρα μονο οταν γραφουν ορθογραφια...κατα τα αλλα σε οποιοδηποτε αλλο γραπτο , η τεστ ειτε ειναι εκθεση ειτε μαθηματικα ειτε ιστορια κτλ δεν διορθωνει τιποτα!
και τους λεει οτι δεν παιζουν ρολο λ.χ τα ορθογραφικα στα μαθηματικα!!!! οσο τραβηγμενα λαθη κ αν ειναι!
αυτο σας φαινεται νορμαλ??ειναι επαραδεκτο!!!!!
 η τετοιου ειδους κενα θα τα λυσει η διδασκαλια καποιου αλλου μαθηματος?
γιατι αυτα τα παιδια , με την επιδραση του δασκαλου....διαμορφωνουν νοοτροπιες....οι οποιες δεν αλλαζουν ευκολα....! )

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1203
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #175 στις: Ιούνιος 30, 2009, 03:53:30 μμ »
Κατά τη γνώμη μου λοιπόν και εφόσον μίλησες προηγούμενα για παραγωγή λόγου, δεν μπορούμε να θεωρήσουμε ως αποκλειστικό μάθημα παραγωγής λόγου τα νέα ελληνικά. Το σύνολο των μαθημάτων που διδάσκονται στο σημερινό σχολείο συνεισφέρουν στο να μάθουν οι μαθητές να χειρίζονται το λόγο, είτε προφορικό είτε γραπτό.

...το ζήτημα είναι να ξέρουν να τον χειρίζονται και οι καθηγητές... :-X
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος συννεφούλα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Γυναίκα
  • φωτο: σύννεφα στο Βόσπορο
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #176 στις: Ιούνιος 30, 2009, 05:41:54 μμ »
Κατά τη γνώμη μου λοιπόν και εφόσον μίλησες προηγούμενα για παραγωγή λόγου, δεν μπορούμε να θεωρήσουμε ως αποκλειστικό μάθημα παραγωγής λόγου τα νέα ελληνικά. Το σύνολο των μαθημάτων που διδάσκονται στο σημερινό σχολείο συνεισφέρουν στο να μάθουν οι μαθητές να χειρίζονται το λόγο, είτε προφορικό είτε γραπτό.

...το ζήτημα είναι να ξέρουν να τον χειρίζονται και οι καθηγητές... :-X

Αυτό εννοείται ότι είναι προυπόθεση...
H ομορφιά θα σώσει τον κόσμο, Φ.Ντοστογιέφσκι

"Καθένας μας κρύβει μέσα του μιαν αναπάντεχη άνοιξη" Α.Κ.

Αποσυνδεδεμένος k.d.pe03

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 660
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #177 στις: Ιούνιος 30, 2009, 05:57:39 μμ »
xereis ti mporeis na kaneis me ena markadoro kai xartonia ????????? :) :) :) :) :) :)

oloklires istories!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

επιμένω:αν το παιδί σου έχει πρόβλημα στην έκθεση και στα μαθηματικά,θα πάρεις λογικά κάποιον καθηγητή να του κάνει μάθημα.αν αυτός ο καθηγητής χρησιμοποιήσει μαρκαδόρο,χαρτόνια και του μιλάει για την τέχνη ,θα τον κρατήσεις ή θα τον αλλάξεις?????????????????????????????
παιδιά οκ και εμένα θα μου άρεσαν τέτοιου είδους μαθήματα στα σχολεία,αλλά ας δούμε λίγο την σκληρή πραγματικότητα:τα παιδια έχουν τεράστια κενά,οι γονείς είναι σε δύσκολη οικονομική κατάσταση και αν τα ολοήμερα γυμνάσια δεν βοηθήσουν εκεί που έχουν πρόβλημα τα παιδιά θα κλείσουν μέσα σε λίγους μήνες!

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #178 στις: Ιούνιος 30, 2009, 06:31:42 μμ »
Άλλο έχω πρόβλημα στη γλώσσα και άλλο δε ξέρω να μιλάω.
Βλέπω μαθητές του 18 και του 19 που δε ξέρουν να χρησιμοποιούν τα ελληνικά!
Είναι μπλοκαρισμένοι.
Αυτούς λοιπόν ποιος θα τους βοηθήσει?
Ένας ακόμα καθηγητές που θα τους βάλει να παπαγαλίσουν 5 παραγράφους,ή ένας που θα τους μάθει να χειρίζονται μόνοι τους τα ελληνικά?
Εγώ προσωπικά προτιμάω τον 2ο.
Δεν είμαστε μια ζωή μαθητές για να μας τα λένε όλα οι δάσκαλοι.
Και στον εργασιακό μας χώρο θα πρέπει να σταθούμε και στο κοινωνικό μας περιβάλλον και παντού.
Τότε που δε θα έχουμε καθηγητή να μας βάλει παπαγαλία,τι θα κάνουμε?
Θα βουλιάξουμε?
Προτιμάω και προσπαθώ να μαθαίνω στους μαθητές μου πως θα ψαρεύουν,παρά να τους ταίζω ψάρια.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος KASIANOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #179 στις: Ιούλιος 01, 2009, 12:32:39 πμ »
 Kαλημέρα χαίρομαι που δεν διαφωνούμε........
 οι άτομικοί εγωισμοί  πάντος δεν πρέπει να ισοπεδώνουν τα πάντα
 
τα πτύχια και οι περγαμήνες είναι για τουσ αποστειρωμενούς
για αυτους που θέλουν να αποδείξουν οτι το εγώ τους είναι....μεγάλο
το στοίχημα είναι  να μαγέψεις τα παιδιά  και αν σε θυμούνται οτάν μεγαλώσουν νομίζω




 

 

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #180 στις: Ιούλιος 01, 2009, 08:30:33 πμ »
Kαλημέρα χαίρομαι που δεν διαφωνούμε........
 οι άτομικοί εγωισμοί  πάντος δεν πρέπει να ισοπεδώνουν τα πάντα
 
τα πτύχια και οι περγαμήνες είναι για τουσ αποστειρωμενούς
για αυτους που θέλουν να αποδείξουν οτι το εγώ τους είναι....μεγάλο
το στοίχημα είναι  να μαγέψεις τα παιδιά  και αν σε θυμούνται οτάν μεγαλώσουν νομίζω

το πρωταρχικο στοιχημα ειναι να "εφοδιαστουν" τα παιδια σωστα, να ενδιαφερθουν και να μαθουν κ λεγοντας να μαθουν εννοω πραγματικες γνωσεις, γνωσεις που θα αποτελουν εφοδια για το μελλον , και οχι στειρα παπαγαλια....
αλλα γνωση και κριτικη ικανοτητα....

αυτος ειναι ο πρωταρχικος στοχος και μετα το να μαγεψεις τα παιδια....και το θεμα ειναι οτι αν επιτυχεις τον πρωτο στοχο ....ειναι σιγουρο κ οτι θα τα μαγεψεις και οτι θα σε θυμουνται ..γιατι πρεπει να συνδυασεις και τα δυο...δεν αρκει απλα να σε θυμουνται σαν ανθρωπο...αλλα και σαν δασκαλο.......δασκαλο ζωης.....

ολα αυτα περι εγωισμων κ περγαμηνων δεν εχω ιδεα που κολλανε...και δεν καταλαβαινω ειλικρινα...τι σχεση εχουν αυτα με την ειδικοτητα του καθενος?

ειπαμε...ολοπλευρη γνωση...μα τα κενα ειναι κενα και πρεπει να καλυφθουν ωστε να υπαρξει ολοπλευρη μορφωση...(γιατι αν αυριο μεθαυριο παει ενας μαθητης να ψωνισει και δεν ξερει να βρει την τιμη του κιλου....-αναγωγη στη μοναδα- η δεν ξερει να συμπληρωσει μια αιτηση για προσωπικη του δουλεια...και συνανταει προβληματα καθημερινοτητας .δεν θα θυμαται κ τοσο μαγικα τους "δασκαλους " του.....)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 01, 2009, 08:44:22 πμ από eleni09 ΠΕ 02 »

Αποσυνδεδεμένος amalfi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 228
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #181 στις: Ιούλιος 01, 2009, 08:40:30 πμ »
Παράθεση
τα πτύχια και οι περγαμήνες είναι για τουσ αποστειρωμενούς
για αυτους που θέλουν να αποδείξουν οτι το εγώ τους είναι....μεγάλο
το στοίχημα είναι  να μαγέψεις τα παιδιά  και αν σε θυμούνται οτάν μεγαλώσουν νομίζω


απο τα καλυτερα που εχω διαβασει εδω μεσα (ειδικα το τελευταιο)


(τα καλλιτεχνικα ειναι που λειπουν απ το σχολειο..  και τα θρησκευτικα.  αυτα χρειαζομαστε.  αλλα πού θα βρεθουν οι πιστοι για να τα διδαξουν???)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32297
  • Τελευταία: tt777
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160129
  • Σύνολο θεμάτων: 19215
  • Σε σύνδεση σήμερα: 587
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 505
Σύνολο: 519

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.