*

Αποστολέας Θέμα: Ολοήμερα Γυμνάσια -Λύκεια  (Αναγνώστηκε 210129 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #294 στις: Οκτώβριος 03, 2009, 05:12:42 μμ »
Πράγματι το πως θα λειτουργήσει το ολοήμερο,αν ποτέ λειτουργήσει,είναι πολύ βασικό ζήτημα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:33:54 »

ln03

  • Επισκέπτης
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #295 στις: Οκτώβριος 03, 2009, 06:44:16 μμ »
Και εγώ είμαι υπέρ των ολοημέρων Γυμνασίων, γιατί όχι και Λυκείων!

Ούτως ή άλλως, τα παιδιά εγκλωβισμένα είναι 6 μέρες την εβδομάδα, σε φροντιστήρια, μπαλέτα, ξένες γλώσσες, ωδεία, κτλ. ΄

Έχουν αλλάξει οι εποχές της αλάνας που είχαμε εμείς. Τώρα τα παιδιά δεν παίζουν ανεξέλεγκτα στις γειτονιές, τα περισσότερα από αυτά που είναι ανεξέλεγκτα γίνονται ή είναι αλήτες. Ειδικά σε μεγαλουπόλεις. Έχουν αλλάξει τα πράγματα.

Στόχος του ολοήμερου είναι η παραγκώνιση της παραπαιδείας. Εγώ θα προτιμούσα το παιδί μου να είναι στο σχολείο μέχρι τις 4 - 5 το απόγευμα και να κάνει εκεί τα μαθήματά του και να παίζει έχοντας ανθρώπους (καθηγητές) γύρω του, παρά να κάθεται στο σπίτι κλεισμένο. Γιατί στην Αθήνα έξω δεν θα το άφηνα με τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #296 στις: Οκτώβριος 03, 2009, 07:30:55 μμ »
συμφωνω ,αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατι οι ίδιοι οι μαθητές δε δείχνουν κανένα ενδιαφέρον για μια τέτοια προοπτική...σου λένε <<είμαστε κουρασμενοι θέλουμε να πάμε σπίτι να φάμε>>,δεν έχουν και αδικο.Απ την άλλη αν μπορούσε να καταργηθει η παραπαιδεία πώς θα επιβίωναν οι μεγαλοφροντιστηριάρχες ,οι διευθυντες μεγαλοιδιωτικών,μάλλον το ίδιο το κράτος το συμφερει και συντηρεί αυτο το χάος με τα φροντιστήρια-ιδιαίτερα  που μόνο στην Ελλάδα υπαρχει .Το δημόσιο σχολείο πρέπει ν αποκτήσει δυναμικό ρόλο και οι μαθητές του να έχουν πια ελεύθερο χρονο και να πάψουν να τρέχουν με την ψυχή στο στόμα

ln03

  • Επισκέπτης
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #297 στις: Οκτώβριος 03, 2009, 07:34:09 μμ »
Τα ιδιωτικά σχολεία καλά κρατούν, δεν έχουν ανάγκη επιβίωσης!
Τα μεγαλοφροντιστήρια όπως υπήρχαν κάποτε δεν υπάρχουν τώρα!

Εγώ γνωρίζω αρκετούς φροντιστηριάρχες που αρχίζουν και την ψιλιάζονται και κυνηγούν και αυτοί το δημόσιο!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:33:54 »

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #298 στις: Οκτώβριος 03, 2009, 09:42:01 μμ »
Όταν μιλάμε για τον τρόπο που συντήρησε και συντηρεί έντιμα τόσες οικογένειες,καλό θα ήταν να προσέχουμε πως εκφραζόμαστε.
Τουλάχιστον εμείς οι εκπαιδευτικοί που τρέχουμε με το βαλιτσάκι από σπίτι σε σπίτι και δουλεύουμε και στα φροντιστήρια για να ζήσουμε,δε θα έπρεπε να μιλάμε τόσο απαξιωτικά για  την παραπαιδεία.

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #299 στις: Οκτώβριος 04, 2009, 01:06:49 πμ »
μα αυτό ακριβως είναι το θέμα ,γιατί να τρέχουμε; γιατί να έχουμε την ανασφάλεια αν θα έχουμε ιδιαίτερα του χρόνου ,αν θα μας κρατήσουν στο φροντιστήριο......για καθετί υπάρχει πάντα το κάτι καλύτερο και γιάυτο το δημοσιο σχολείο θα βοηθήσει και εμας και τους μαθητες μας

Αποσυνδεδεμένος anna4

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 143
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #300 στις: Οκτώβριος 04, 2009, 04:15:56 πμ »
Προσωπικά, έχω σκεφτεί πολλές φορές, ειδικά όταν μπαίνω σε σπίτια που "φαίνεται "ότι οι γονείς με δυσκολία τα βγάζουν πέρα....πόσο πιο καλά θα ήταν να μπορούν να έχουν αυτά τα παιδιά τη βοήθεια που τους παρέχω δωρεάν στο σχολείο τους...

Βέβαια ενώ ξέρω ότι αν γινόντουσαν, ολοήμερα θα υπήρχε μεγαλύτερη απορρόφηση εκπαιδευτικών....αλλά αν είναι να λειτουργούν όπως τα ολοήμερα δημοτικά-παρκάρω το παιδί μέχρι να γυρίσ από τη δουλειά-....τότε ας μη γίνει...τσάμπα ταλαιπωρία για τα ίδια τα παιδάκια!!!
....Δεν ξέρω αν έχετε ακούσει κάτι διαφορετικό, αλλά τα ανήψια μου που κάθονται στο ολοήμερο δε γυρνάνε διαβασμένα στο σπίτι τους...πεινασμένα γυρνάνε και κουρασμένα από το παιχνίδι....

Είχα δει μία εκπομπή΄, που έδειχνε σε αντιδιαστόλή πώς περνάει τη μέρα του ένας μαθητής στη Φινλανδία και πώς μια μαθήτρια στην Ελλάδα....καμία σχέση....
Με όποιον έχω γνωρίσει γενικά στο εξωτερικό κανείς δεν ήξερε τι είναι τα "φροντιστήρια"....άλλη μία πρωτοτυπία της χώρας μας....
Δεν απαξιώνω το έργο όλων εμάς των "αδιόριστων", που σαφώς είναι πιο δύσκολό και πολύ πιο αγχωτικό, ειδικά αν είσαι και πολύ υπεύθυνος....αλλά είναι ξεφτίλα να πηγαίνουν τα παιδιά σχολείο και να μην μπορούν να βασιστούν στις γνώσεις τους από εκεί και να χρειάζονται το δεκανίκι τους....
Είναι λυπηρό να βλέπεις ότι τα παιδιά βλέπουν το σχολείο σαν μία ταλαιπωρία, έναν χώρο αδιάφορο και βαρετό που νιώθουν ότι είναι χαμένος χρόνος....και μία αναποφευκτη υποχρέωση...
Αν λοιπόν είναι να γίνουν τα ολοήμερα καλώς να γίνουν, αλλά να γίνουν με το σωστό τρόπο και με αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου μας ,γιατί δυστυχως ο¨Ελληνας αν βρει την ευκαιρία να αράξει θα το κάνει....




Αποσυνδεδεμένος daniel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 923
  • Φύλο: Άντρας
  • ..θέλω ανοιχτά παράθυρα να με χτυπάει αέρας...
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #301 στις: Οκτώβριος 04, 2009, 07:12:08 μμ »

Συμφωνώ με τη συνάδελφο kastanaki.
Τόση πια απαξίωση για κάτι που ακόμη δεν ισχύει και δεν το έχουμε δει να λειτουργεί στην πράξη? Για να μην παρεξηγούμαι, εννοώ στη βαθμίδα του γυμνασίου.
Ελπίζω επίσης, πραγματικά Daniel, όσα λες, να είναι πραγματικά από καλή πρόθεση και αληθινό ενδιαφέρον για την παιδεία, και όχι να μιλάς εκ του ασφαλούς.



Μερικά σχόλια για τις γνώμες σας στην "αιρετική" (και σκωπτικής διάθεσης) παρέμβαση μου στην κουβέντα για τα ολοήμερα γυμνάσια..

Κατ'αρχήν θέλω να πω πως καταλαβαίνω πολύ καλά την αγωνία και τον αγώνα όλων όσων πασχίζουν για καλύτερη διαβίωση, συνθήκες εργασίας, πολιτισμό, ανθρωπιά και κοινωνικές αξίες τέτοιες, που θα αξίζει να τις μεταλαμπαδεύσουν και στους μαθητές τους μεθαύριο.

Δεν απαξιώνω κανέναν συνάδελφο πλην εκείνων που για ιδίον όφελος και μόνο, για λόγους απορρόφησης ή "τρουπώματος" όπως χαρακτηριστικά είπα, θέλουν όλο και περισσότερο "εκπαίδευση" και δώστου "εκπαίδευση" και κόντρα "εκπαίδευση" εννοώντας "στα μαθήματά μου φυσικά", "περισσότερα αρχαία (πχ)", "αποστήθιση", "θεωρητικά μαθήματα βέβαια", "περισσότερους από τον κλάδο μας" στην καλύτερη περίπτωση, και στη χειρότερη βέβαια το 1200άρι ευρώ χωρίς υποχρεώσεις μέσα στο γνωστό μπάχαλο του ολοήμερου μπέιμπι-σίτιν που γίνεται και στα δημοτικά ή του ίντερνετ καφέ που μπορεί να γίνεται στα γυμνάσια αύριο, λειτουργώντας έτσι τα σχολεία σαν κέντρα παρακράτησης των μαθητών, και όχι σα χώροι πραγματικής εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας (με την ετυμολογική έννοια του όρου) και ολοκλήρωσης της προσωπικίτητας πχ με βιωματικά αντικείμενα, θεατρικές δράσεις, αθλητικές δραστηριότητες, λογοτεχνικές αναφορές, συζητήσεις και προβολές-κριτικές ταινιών, μουσικών ακροάσεων και αναλύσεων κλπ...

Και για να μη βιαστείτε να πείτε "κυρ daniel καταλάβαμε που το πας..το θέμα σου δεν ειναι το ολοήμερο και ο χαμένος χρόνος του παιδιού σ' αυτό, αλλά να μπούνε καλλιτεχνικά αντικείμενα και άλλα μαθήματα "δικά σας" και να μείνουμε απ' έξω εμείς...χμμ.." θα πω πως είμαι ο τελευταίος που θα κρίνω τι πρέπει να γίνει και τι όχι.. Δεν είμαι ειδικός, ούτε αρμόδιος.. (Αν και μ'αυτά που ακούω, διαβάζω, πληροφορούμαι, σκέφτομαι και βλέπω να γινονται στο χώρο της εκπαίδευσης τόσα χρόνια, και κυρίως την προχειρότητα με την οποία στήνονται και γίνονται, αισθάνομαι ειδικότερος και αρμοδιότερος από πολλούς..  :P )

Τουλάχιστον εγώ καταθέτω τις σκέψεις μου ειλικρινά, έντιμα, χωρίς προσωπικό όφελος και δεύτερη σκέψη. Στο σκεπτικό μου πάντα βάζω τα παιδιά, τις ανάγκες τους και τις μελλοντικές τους ανησυχίες μέσα από κουβέντες, προτάσεις, εκφράσεις τους κατά καιρούς μαζί τους...

Η παιδεία πάντα έχει επίκεντρο τα παιδιά και τις ανάγκες τους και όχι τις ανάγκες των κλάδων μας συνάδελφοι, μην το ξεχνάτε αυτό... Δε φταίνε εκείνα αν υπάρχουν χιλιάδες αδιόριστοι φιλόλογοι, μαθηματικοί ή οικονομολόγοι...

Πρέπει να φορτωθούν με περισσότερες ώρες και να "μαθαίνουν" ενδεχομένως πράγματα ανούσια ή περιττά; Λεπτομέρειες και υποπεριπτωσεις που δε θα χρειαστούν ποτε; Μόνο και μόνο επειδή κάποιοι από μας είναι άνεργοι και πρέπει να δουλέψουν; (το παράδειγμα με τις κόρες βουλευτών και τις σπουδές τους που ανέφερα παραπάνω ήταν χαρακτηριστικό..)

Η ανεργία και η αναδουλειά στους εκπαιδευτικούς και σε πολλούς άλλους εργαζομένους άλλωστε, είναι άλλο πράγμα από το τι είδους εκπαίδευση πρέπει να παίρνουν οι αυριανοί πολίτες της χώρας μας..
Σαφώς και θα πρέπει κάτι να γίνει για το φαινόμενο αυτό.. Αλλά πρέπει να το λύσουν στου κασίδη το κεφάλι (μαθητών);

Ποιος είπε πως η ζωή δεν είναι αγώνας; Ποιος είπε πως με το που θα τελειώσει κάποιος μια σχολή θα έχει έτοιμη δουλειά αύριο; Μας υποχρέωσε κανείς να σπουδάσουμε κύριοι; Σπουδάσαμε με το ζόρι; Ή μήπως δεν ξέραμε πως έχουν τα πράγματα "εκεί έξω", μακριά από το κουκούλι της σχολής μας; Τα κακά του συστήματός μας και της κοινωνίας μας έτσι όπως την παραλάβαμε ή τη δομήσαμε, οι μαθητές μας θα την πληρώσουν; Τα παιδιά μας;...

Καταλαβαίνω επίσης πως η οικονομική και επαγγελματική ανεπάρκεια και αβεβαιότητα δημιουργεί σε πολύ κόσμο την υιοθέτηση πρόσκαιρων αναζητήσεων και λύσεων πέρα από ηθικά και παιδαγωγικά σωστούς προσανατολισμούς..

Ας μην κοιτάμε όμως το καθαρά προσωπικό μας συμφέρον και ας βάλουμε πιο πάνω το συλλογικό.. Πολλοί από μας ενδεχομένως έχουμε παιδιά που δε θέλουμε να φοιτούν σε σχολεία που θα τα παραδώσουν στην κοινωνία "απονεκρωμένα", ξεζουμισμένα, και όρθια δίποδα, κρέατα στη μηχανη του συστήματος, αλλά δημιουργικούς, ενεργούς πολίτες με όνειρα, με μόρφωση, με συνολική καταρτιση και απαιτήσεις από τους εαυτούς τους και τη ζωή τους..

Παράθεση
Ούτως ή άλλως, τα παιδιά εγκλωβισμένα είναι 6 μέρες την εβδομάδα, σε φροντιστήρια, μπαλέτα, ξένες γλώσσες, ωδεία, κτλ.

Με υποχρεώσεις ναι, αλλά όχι εγκλωβισμένα.. Αν είναι εγκλωβισμένα φταίνε οι γονείς γι'αυτό... Το κολυμβητήριο, το μπαλέτο, το ωδείο, η πολεμική τέχνη, η ανάπτυξη δεξιοτήτων, ολοκληρώνει και βοηθά το παιδί και τις ανάγκες του, τις κλίσεις του.. Το άλλο είναι χάσιμο χρόνου... Φτιάξε μου τέτοιο ολοήμερο και έρχομαι και γω μαθητής.. ;D

Στην τελική ας κοιτάξουμε τις προηγμένες εκπαιδευτικά χώρες; Τι κάνουν; Πως το κάνουν; Τόσο έξυπνοι είμαστε εμείς και δεν έχουμε ανάγκη τους "κουτόφραγκους";.. Ας προσαρμόσουμε τα καλά που βλέπουμε στα δικά μας δεδομένα (γιατί αυτούσια αποκλείεται να γίνουν, η Φινλανδική παιδεία έχει Φινλανδούς πολιτικούς και εκπαιδευτικούς με ότι αυτό σημαίνει..), και ας αποβάλουμε, ας ξεριζώσουμε τις κομματικές πολιτικές από την Παιδεία..

Η Παιδεία, η Υγεία και η εξωτερική πολιτική είναι οι τρεις τομείς που κατα τη γνώμη μου θα έπρεπε να είναι πάνω και πέρα από κόμματα και πολιτικές του "ράβε-ξήλωνε"... Σταθερες και αδιαπραγματευτες, αποδεκτές από το σύνολο...

Ελπίζω να ξεκαθάρισα περισσότερο τις σκέψεις μου για το θέμα, (αν και κατά τη γνώμη μου τα είπα όλα ξεκάθαρα στο προηγούμενο μήνυμά μου) και να σου απάντησα marion ή τελος πάντων να κατάλαβες τι με κινεί και γράφω αυτά που γράφω:
Παράθεση
Ελπίζω επίσης, πραγματικά Daniel, όσα λες, να είναι πραγματικά από καλή πρόθεση και αληθινό ενδιαφέρον για την παιδεία, και όχι να μιλάς εκ του ασφαλούς.
αν και δεν κατάλαβα καλά το "εκ του αφαλούς".. Τι σημαίνει;
 
Επίσης κανένας δεν είπε λέξη για την ουσία του πράγματος.. Γίνονται ή δε γίνονται έτσι τα πράγματα:
Παράθεση
Τα παιδιά, το τι πρέπει να περιλαμβάνει και πως ένα πρόγραμμα σπουδών σε μια σύγχρονη κοινωνία για να δομήσει ολοκληρωμένες προσωπικότητες και πολίτες, το πρώτο ζητούμενο δηλαδή σε μια οργανωμένη και πολιτισμένη κοινωνία δεν τα σκέφτεται κανένας..
Πως θα τρουπώσει μόνο...

Και βέβαια έτσι εκτιμούν την κατάσταση και οι πολιτευτές μας...

Ξεκινάνε ανάποδα: Τι μας περισσεύει; Θεολόγοι; Φιλόλογοι; Ποιοι πιέζουν; Ποιοι φωνάζουν και πρέπει να τους εξευμενίσουμε; Ποιοι έχουν ισχυρό σύλλογο; Ποιοι έχουν πολλές ψήφους; Οι ΟΑΕΔίτες, οι ανάπηροι, οι τρίτεκνοι, οι γεωλόγοι, οι αρχιτέκτονες;.. Άσχετα αν πρέπει, πόσο και από ποιούς να διδαχθουν αυτά τα μαθήματα τα παιδιά ή όχι..

Έτσι θα πρέπει να γινονται;

Όσο για:
Παράθεση
Τόση πια απαξίωση για κάτι που ακόμη δεν ισχύει και δεν το έχουμε δει να λειτουργεί στην πράξη?

Πρώτα θα το δούμε στην πράξη δηλαδή και μετά θα το φτιάξουμε;

Ή θα παραγκωνιστεί η παραπαιδεία από τα ολοήμερα;; Το πιστεύετε πραγματικά αυτό; Πόσοι από σας θα συνεχίσετε και τα ιδιαίτερα όταν διοριστείτε γιατί δε θα φτάνει ο μισθός;; Σκεφτείτε προτού απαντήσετε, όπως και για ποιο πραγματικά λόγο υποστηρίζουν κάποιοι το θεσμό των ολοημέρων; Γιατί κόπτονται πραγματικά για την έρμη την παιδεία στην Ελλάδα;
Ή για να "χαζεύουν" παρεϊτσα με τα παιδιά (χωρίς απαιτήσεις και αξιολόγηση) κρατώντας τις δυνάμεις τους για τον ιδιώτη φροντιστηριάρχη που τους πληρώνει (τη στιγμή που κάναν κρα για να φύγουν από αυτόν;)...

Σκεφτείτε...
  

(Υ.Γ: Σημειωτέον, δεν είμαι αρνητικός στην ενδεχόμενη δημιουργία ολοήμερου γυμνασίου..
Υπό προϋποθέσεις και συνθήκες όμως.. Μόνο τότε. Και επειδή δεν το βλέπω να γίνεται έτσι και το μάρμαρο θα το πληρώσουν τα παιδιά..

Κι αν για τα δημοτικά το άλλοθι "πάρκιν μέχρι να επιστρέψουν οι γονείς από τη δουλειά" πιάνει, στα γυμνάσια μας δε παίζει.. Το παραμύθι δεν έχει δράκο..
Τα παιδιά είναι αρκετά μεγάλα για να φροντίσουν τους εαυτούς του μόνα τους.. και την κρίση (άρα και απαίτηση) να τους προσφέρεται ποιοτικός χρόνος..
Άρα το πρώτο μέλημα είναι η μόρφωση, η ψυχαγωγία, η μάθηση και ο δημιουργικός χρόνος κύριοι.. Αλλιώς ασ'το καλύτερα...)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2009, 08:05:12 μμ από daniel »
Γιατί να λένε βίαια τα νερά του ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;...

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #302 στις: Οκτώβριος 04, 2009, 07:18:41 μμ »
Daniel συμφωνώ μαζί σου και +++++++++++++
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος daniel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 923
  • Φύλο: Άντρας
  • ..θέλω ανοιχτά παράθυρα να με χτυπάει αέρας...
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #303 στις: Οκτώβριος 04, 2009, 07:23:40 μμ »

Ευχαριστώ mat, το ήξερα.. ;D

Δεν είμαστε και λίγοι, απλά δε ..βρισκόμαστε... ;D ;D ;D
Γιατί να λένε βίαια τα νερά του ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;...

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #304 στις: Οκτώβριος 04, 2009, 08:25:46 μμ »
Ούτως ή άλλως, αγαπητέ συνάδελφε, η λειτουργία, αν ποτέ ισχύσει τελικά ο θεσμός, θα είναι σε πιλοτική βάση, ήτοι δοκιμαστική. Εάν λοιπόν όντως δούμε ότι δε λειτουργεί σωστά, τότε ναι, ας εναντιωθούμε όλοι μαζί και ας παλέψουμε για την κατάργησή του. Θεωρώ όμως λάθος, πριν τεθεί κάτι σε ισχύ και το δούμε να δουλεύει στην πράξη, να το απαξιώνουμε και να μιλάμε αφοριστικά γι' αυτό. Όπως ανέφερες στο τελευταίο μήνυμά σου, αυτό το οποίο πρέπει να δούμε είναι να εξασφαλιστούν οι σωστές υποδομές και να επικεντρωθεί το ενδιαφέρον όλων στη σωστή λειτουργία του θεσμού, προς όφελος σαφώς των παιδιών. Εξάλλου, δε νομίζω ότι υπάρχει εκπαιδευτικός που δε βάζει πρώτα και πάνω απ' όλα τους μαθητές και τη σωστή και ολοκληρωμενη παιδεία που θα πρέπει να τους παρέχεται. Οι αγωνίες όλων μας για το μέλλον των παιδιών νομίζω ότι μας ενώνουν.

Ας μη βιαζόμαστε λοιπόν να βγάλουμε συμπεράσματα και ας αναμένουμε τις εξελίξεις.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #305 στις: Οκτώβριος 04, 2009, 08:32:25 μμ »

Ευχαριστώ mat, το ήξερα.. ;D

Δεν είμαστε και λίγοι, απλά δε ..βρισκόμαστε... ;D ;D ;D

Και κάτι τελευταίο.
Όταν λες ότι δεν είστε και λίγοι, εννοείς, εσείς που ενδιαφέρεστε για την παιδεία και το μέλλον αυτής;
Δηλ. κατ' εσέ, όποιος θέλει να στηρίξει το θεσμό του ολοήμερου, σκέπτεται αποκλειστικά και μόνο τον εαυτό του και πως θα βολευτεί, και ότι δεν έχει ανησυχίες και όραμα για ένα καλύτερο αύριο;
Σεβαστή η άποψή σου και πολύ καλά κάνεις και την εκθέτεις, αλλά θεωρώ ότι εξακολουθείς να απαξιώνεις όλους εμάς τους υπόλοιπους, κάτι που σίγουρα δε συνεισφέρει σ' ένα διάλογο.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος daniel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 923
  • Φύλο: Άντρας
  • ..θέλω ανοιχτά παράθυρα να με χτυπάει αέρας...
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #306 στις: Οκτώβριος 04, 2009, 08:35:02 μμ »

Παράθεση
Εξάλλου, δε νομίζω ότι υπάρχει εκπαιδευτικός που δε βάζει πρώτα και πάνω απ' όλα τους μαθητές και τη σωστή και ολοκληρωμενη παιδεία που θα πρέπει να τους παρέχεται. Οι αγωνίες όλων μας για το μέλλον των παιδιών νομίζω ότι μας ενώνουν.

Υπάρχει ,υπάρχει, υπάρχουν, υπάρχουμε...  :'(

Αχ marion, δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι, τι εμπειρίες έχεις, τι βλέπεις ή τι θέλεις να δεις γύρω σου (με καμία διάθεση ανωτερότητας όλ' αυτά), αλλά δυστυχώς  είναι πολλοί εκείνοι που σε πρώτο πλάνο βάζουν τον εαυτό τους και τα συμφέροντά τους και στ' αρ...  τους τα παιδιά και η παιδεία, μετα συγχωρήσεως...  :-\   ???

 Το "δεν είμαστε και λίγοι" δεν πάει σ' αυτούς που είναι ενάντια στο ολοήμερο, πάει σε κείνους που βλέπουν την παιδεία ευρύτερα πέρα από σκοπιμότητες και μικροσυμφέροντα ή και ενάντια στα συμφέροντά τους...

Επίσης δεν είπα ποτέ πως όλοι όσοι θέλουν το θεσμό του ολοήμερου τον θέλουν γιατί τους βολεύει..
Όμως ναι, είναι οι περισσότεροι και ναι δεν τους νοιάζει πως θα γίνει, αρκεί να γίνει...

Αυτό είναι αλήθεια και σε όσες συζητήσεις εχω διαβασει στα φόρα του pde σχετικά με τέτοια θέματα, αυτό είναι που αφορά τον κόσμο..  Δεν τον αδικώ..  Τον καταλαβαίνω...όπως και τα όρια της απελπισίας του...

Δεν ξέρω αν βοηθώ τον διάλογο, αλλά δε μπορώ να μην πω αυτά που βλέπω...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2009, 08:41:30 μμ από daniel »
Γιατί να λένε βίαια τα νερά του ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;...

Αποσυνδεδεμένος arlene

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 509
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Post Tenebras Lux
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια
« Απάντηση #307 στις: Οκτώβριος 04, 2009, 10:57:52 μμ »
Ούτως ή άλλως, αγαπητέ συνάδελφε, η λειτουργία, αν ποτέ ισχύσει τελικά ο θεσμός, θα είναι σε πιλοτική βάση, ήτοι δοκιμαστική. Εάν λοιπόν όντως δούμε ότι δε λειτουργεί σωστά, τότε ναι, ας εναντιωθούμε όλοι μαζί και ας παλέψουμε για την κατάργησή του. Θεωρώ όμως λάθος, πριν τεθεί κάτι σε ισχύ και το δούμε να δουλεύει στην πράξη, να το απαξιώνουμε και να μιλάμε αφοριστικά γι' αυτό. Όπως ανέφερες στο τελευταίο μήνυμά σου, αυτό το οποίο πρέπει να δούμε είναι να εξασφαλιστούν οι σωστές υποδομές και να επικεντρωθεί το ενδιαφέρον όλων στη σωστή λειτουργία του θεσμού, προς όφελος σαφώς των παιδιών. Εξάλλου, δε νομίζω ότι υπάρχει εκπαιδευτικός που δε βάζει πρώτα και πάνω απ' όλα τους μαθητές και τη σωστή και ολοκληρωμενη παιδεία που θα πρέπει να τους παρέχεται. Οι αγωνίες όλων μας για το μέλλον των παιδιών νομίζω ότι μας ενώνουν.

Ας μη βιαζόμαστε λοιπόν να βγάλουμε συμπεράσματα και ας αναμένουμε τις εξελίξεις.

μιλας πολυ σωστα και λογικα  :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32297
  • Τελευταία: tt777
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160134
  • Σύνολο θεμάτων: 19215
  • Σε σύνδεση σήμερα: 640
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 469
Σύνολο: 482

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.