Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - platonas

Σελίδες: 1 ... 46474849
659
τα πράγματα είναι σχετικά απλά, Η νομοθεσία προβλέπει:
Υπεράριθμός κρίνεται αυτοδίκαια ο τελευταίος τοποθετηθής στη σχολική μονάδα (οργανικά και λειτουργικά) ανεξάρτητα από ειδικότητα. Ο εκπαιδευτικός αυτός τοποθοτείται σε θέση που έχει προκύψει κενό (12 ώρες τουλάχιστον) της ειδικότητας του. Για παράδειγμα ο φυσικός θα τοποθετηθεί σε κενό φυσικού. Αν τώρα τοποθετηθούν όλοι οι φυσικοί (υπεράριθμοι, μεταθέσεις, διάθεση ΠΥΣΔΕ, βελτιώσεις)  και υπάρχουν ακόμα οργανικά ή λειτουργικά κενά φυσικών μπορούν να τα διεκδικήσουν εκπαιδευτικοί άλλων ειδικοτήτων ΠΕ04 με βάση τα μόρια.Η περίπτωση αυτή είναι εξαιρετικά σπάνια (προβλέπεται από τη νομοθεσία. Αλλά θα αναρτήσω αργότερα που το γράφει).
προς pd. Συνάδελεφε έχουμε όλοι ευθύνη. Με τη μείωση των ωρών τα προβλήματα ήταν ορατά.Ξέραμε τι θα γίνει. Κανείς όμως δεν έκανε τίποτα. Ο καθένας μας στη βολή του.
Το  καλύτερο μάθημα κάνει ο καθηγητής που ξέρει ότι δεν έχει αδικηθεί θα απαντούσα στο γονιό.

660
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
« στις: Ιούλιος 18, 2016, 01:26:10 μμ »
Ευχαριστώ για απάντηση.
Δεν είναι στο δικο μου σχολείο. Είχα συζήτησει με ένα φίλο που μου έθεσε το πρόβλημα. Εγώ δεν ξέρω που θα είμαι.
θέλω όμως να σε ρωτήσω αν ξέρεις. Επειδή ο γνωστός μου ζήτησε την νομοθεσία και όχι αυτό που νομίζουμε ότι ισχύει.
α) με βάση ποια νομοθεσία προηγείται ο ΠΕ15 (γράφεις εφόσον δεν υπάρχει ΠΕ15); και
β) με βάση ποια νομοθεσία οι ώρες μοιράζονται στους ΠΕ04 και ΠΕ03;
Στο ΦΕΚ του 2016 η παράγαρφος που έγραφε (με στερίσκο σε παλαιότερο ΦΕΚ) " στην ανάθεση της γεωγραφίας προηγούνται οι ΠΕ15" δεν υπάρχει. Επίσης αναφέρεται ότι οι ώρες μοιράζονται όταν πρόκειται για διαφορετικές ειδικότητες που παίρνουν το μάθημα ως α ανάθεση. Δεν αναφέρει ουτε υποννοεί τι γίνεται με τις β αναθέσεις. Αν γνωρίζεις κάτι σχετικό στη νομοθεσία γράψτο για να το δω και να το συζητήσουμε .


661
Υπηρεσιακές μεταβολές / Β ανάθεση. Ποιος;
« στις: Ιούλιος 18, 2016, 09:44:41 πμ »
Ενα νέο πρόβλημα τώρα με β ανάθεση.
Σε γυμνάσιο τοποθετείται φυσικός με άρση υπεραριθμίας και μόρια (67) υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες
Την ίδια χρονιά τοποθετείται με οριστική τοπθέτηση μαθηματικός με μόρια (58) υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες
Ο φυσικός παίρνει 12 ώρες φυσική και διεκδικεί 4 ώρες γεωγραφία β ανάθεση, έτσι ώστε να φτάσει τις 16 και να πάει για συμπλήρωση ωραρίου μόνο 4 ώρες.
Ο μαθηματικός παίρνει 16 ώρες μαθηματικά και διεκδικεί τις ίδιες 4 ώρες  γεωγραφίας για να συμπληρώσει ωράριο.
Ποιος από τους δύο έχει δίκιο;
Θα ήθελα απαντήσεις αιτιολογημένες με βάση την νομοθεσία αν υπάρχει.
Ευχατιστώ.

662
Αν θεωρείς συνάδελφε την αναφορά ότι όλα τα παιδιά έχουν τα ίδια δικαιώματα ως εντυπωσιαμό και έλλειψη επιχειρημάτων λυπάμαι πολύ. Το Ξέρεις ότι όλοι την ίδια μοίρα είμαστε. Αλλά στα πλαίσια του βολέματος τονίζω και πάλι ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικότεροι σε ότι λέμε , γιατί μας εκτιθόμαστε στην κοινωνία. Αν πας τέτοια πρόταση σε υπουργείο, θα σε βγάλουν στα κανάλια.
Καλή συνέχεια.

663
Συνάδελφε εγώ δεν ζω τέτοια πραγματικότητα. Οσο και αν χάνω τις ώρες που θα ήθελα να είχα. Εγώ ζω άλλη πραγματιτικότητα. Στο ΠΥΣΔΕ μου και στα άλλα ΠΥΣΔΕ τα κενά βγαίνουν ανά ειδικότητα. Γι αυτό έχω φιλους με περισσότερα μόρια από εμένα που δεν έχουν οργανική. Στο σχολείο μου εξηγησα οι δύο χημικοί υπηραχν εδώ και χρόνια πριν ακόμα αρχίσει το παιχνίδι με τις ειδικότητες. Μπορεί σε όσα λες να έχεις δίκιο δν μπορώ να το ψάξω τόσο πολύ. Αλλά τι θέλουμε επιτέλους με αυτές τις αναθέσεις; Αν υπάρχει η Β ανάθεση τότε είναι φυσικο ότι μειώνονται οι ώρες της Α ανάθεσης κυρίως για τους αναπληρωτές. Αν εννοείς β ειδικότητα τότε αλλάζει το πράγα. Τοι σημαίει να έχει σπουδάσει; Να έχει κάνει ένα έτος στη σχολή χημεία ή φυσικη ή βιολογία; Να έχει αντίστοιχο πτυχίο; Το κείμενο που αναφέρω δεν είναι αυτό που γράφεις. Έχει ημερομηνία 18/12/2016 και αριθμό πρωτοκολου 208556/E2.
Και κάτι άλλο πολυ βασικό.Οσο και αν έχεις δίκιο ότι παίζονται συμφέροντα στα υπουργεία ο νομοθετης που βγάζει τους νόμους έχει στο μυαλό του περισσότερους παράγοντες από αυτό που ο καθένας μας θεωρεί επιστημονικά και παιδαγωγικα σωστό. Θα πρέπει επίσης να είσαι λίγο περισσότερο προσεκτικός στο τι εννοείς ανηθικότητα και χμηλό επίπεδο στην Αθήνα και άλλες περιοχές, Εφόσον εχεις συγκεκριμένα σχολεία που υπήρχαν ώρες Βιολογίας ως α ανάθεση και δεν δόθηκαν κάνε ότι και εγώ. Στείλε εξόδικα στις Δ.Δ.Ε. Αλλά θα πρέπει να είναι συγκεκριμένα. Δηλαδή για παράδειγμα στα σχολεία αυτά και αυτά υπήρχαν τόσες Βιολογίας ώρες και τόσες ώρες χημείας  και δόθηκαν ως κενά φυσικού "παρακαλώ ελεγξτε την νομιμότητα της υπόθεσης". Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να βρεις δίκιο ή να κάνεις τους διευθυντές των σχολείων και των Δ.Δ.Ε να εξετάσουν το θέμα. Με γενικές δηλώσεις ότι προσλήφθηκαν λίγοι αναπληρωτές βιολόγοι σε σχέση με άλλες ειδικότητες, το μόνο που μπορείς να καταφέρεις είναι να τους στρέψεις όλους εναντίον σου.
Καλή δύναμη

664
Ναι εγώ αναφέρομαι στη ρύθμιση υπεραριθμίας (δηλαδή ποιος φεύγει και ποιος μένει0. Στο δικό μου ΠΥΣΔΕ οι τοποθετήσεις/βελτιώσεις δίνονται ανα ειδικότητα. Σε όσα ΠΥΣΔΕ έχω κοιτάξει και εκεί οι τοποθετήσεις δίνονται ανά ειδικότητα. Εγώ πήρα οργανική στο γυμνάσιο που είμαι επιδή είχε βγει κενό φυσικού. Είχα 8 μόρια λιγότερα από συνάδελφο χημικό (φίλο μου) ο οποίος είναι ακόμα στη διαθεση αν και πήραμε μετάθεση την ίδια χρονιά. Δεν μπορώ να έχω σαφή άποψη για όλα τα ΠΥΣΔΕ της χώρας αν και νομίζω ότι εφαρμόζεται και πάλι η ειδικότητα. Σε μερικά ΠΥΣΔΕ όπως η Α Αθήνας πέρυσι τα λειτουργικά κενά στα γυμνάσια βγήκαν ομαδοποιημένα. Σε τηλεφώνημα σε αιρετό του ΠΥΣΔΕ μου ανέφερε " Σε ένα γυμνάσιο βγαίνουν  για παράδειγμα 3 ώρες γεωγραφία, 2 ώρες βιολογία , τρεις ώρες φυσική, μία ώρα χημεία. Υπάρχουν 200 γυμνασια. Αν κάτσουμε να τα κάνουμε αναλυτικά δεν τελειώνουμε ούτε του χρόνου. Χώρια που ο καθένας θα κάνει ένσταση και δεν θα βγάλουμε άκρη" και πρόσθεσε. "άλλωστε δε νομίζω ότι ένας χημικός δεν μπορεί να κάνει τη φυσική της Α γυμνασίου ή ένας γεωλόγος έχει μεγαλύτερη συνάφεια με τη γεωγραφία της Β γυμνασίου με μαθήματα όπως η Ε.Ε". Όσο και αν αντιδρούμε η απάντηση του έχει μία λογική.
Αν θέλουμε να δούμε τα θέματα αμιγώς επιστημονικά (όπως το θέτεις) τότε πρέπει να καταργηθούν όλες οι Β αναθέσεις σε όλα τα μαθήματα και σε όλα τα σχολεία. Δηλαδή θα πρέπει όλοι να κάνουμε την Α ανάθεση σε δύο και τρία σχολεία. Δεν ξέρω πόσο πρακτικό για την λειτουργία της εκπαιδεύσης είναι αυτό. Θέση δεν μπορώ να πάρω με σαφήνεια
Θέλω όμως να πω στο συνάδελφο Physicalit
Θα πρέπει συνάδελφοι όταν κάνουμε προτάσεις να είμαστε λιγο προσεκτικότεροι. Τέτοιες απόψεις για ορεινές και μη ορεινές περιοχές μας εκθέτουν. Δηλαδή δεν είναι δυνατόν να ισχύουν τα επιστημονικα κριτήρια της α ανάθεσης για τα παιδια των πεδινών περιοχών και τα μη επιστημονικά Β και Γ ανάθεση (κατά τη γνώμη του συνάδελφου) για τα παιδιά των ορεινών περιοχών. Τέτοιες διακρίσεις δεν επιτρέπονται από το σύνταγμα. Αν την παραπάνω πρόταση  την διαβάσει ένα παιδί ορεινής περιοχής που καταλαβαίνει (είναι μεγαλύτερης ηλικίας) θα μας θεωρήσει "απαράδεκτους". Το ίδιο μάλλον θα συμβεί αν διαβάσει όλα όσα γράφουμε στο συγκεκριμένο θέμα (αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).

665
Σε όλα Γυμνάσια και Λύκεια ο τελευταίος τοποθετηθείς ανεξάρτητα από ειδικότητα και α ανάθεση  πηγαίνει για συμπλήρωση ωραρίου. Δηλαδή αν υπάρχουν 3 ΠΕ04 με ωράριο 20 ώρες ο καθένας επομένως σύνολο 60 και το σχολείο έχει 52 ώρες διαθέσιμες, ο τελευταίος τοποθετηθείς (ανεξάρτητα από ειδικότητα) θα πάει για 8 ώρες σε άλλο σχολείο. Οι 52 ώρες θα μοιραστούν ως εξής
Παλαιότερος : 20 ώρες (α και β ανάθεση)
Μεσαίος : 20 'ωρες (α και β ανάθεση)
Τελευταίος : 12 ώρες (α και β ανάθεση)
Οι ακριβείς αναθέσεις θα καθοριστούν από τις ειδικότητες και τις ώρες που θα υπάρχουν
Δύο ακόμα θέματα
α) Εξήγησα πολλές φορές ότι οι υπεραριθμίες ΠΕ04 λειτουργικές υπεραριθμίες/συμπλήρωση ωραρίου κρίνονται ομαδοποιημένα.Δεν μπορεί να βγει νόμιμη εγκύκλιος που να καθορίζει κάτι διαφορετικό.
Β) Για τα ερωτήματα στο υπουργείο. Επειδή το έχω περάσει. ι) προφορικά το υπουργείο θα σου πει μία άποψη. Τι θα την κάνεις; Θα πας να πεις στο ΠΥΣΔΕ στο υπουργείο μου είπαν να το κανετε έτσι; Στο λεω εγώ ότι θα γελάνε.
β) Αν πεις στο υπουργείο ότι υπάρχει το τάδε Π.Δ και ο τάδε νόμος που λεέι "ομαδοποίηση" κλπ. το πιθανότερο είναι ότι δεν θα ξέρουν τι να απαντήσουν. θα σου πουν κάνε έγγραφο ερώτημα. Αν κάνεις εσύ ερώτημα στο υπουργείο θα σου απαντήσει " Το ερώτημα σας δεν ακολούθησε την διαδικασία της ιεραρχίας. Παρακαλώ απευθυνυνθείται στο διευθυντη/τρια του σχολείο που υπηρετείτε για δικές του ενέργειες"
γ) Το υπουργείο έχει απαντήσει ήδη στο θέμα σε έγγραφη απάντηση σε ερώτημα των αναπληρωτών βιολόγων. "Υπεύθυνο όργανο για τις λειτουργικές υπεραριθμίες/συμπλήρωση ωραρίου είναι το ΠΥΣΔΕ. Οι ΠΕ04 κρίνονται ομαδοποιημένα". Το υπουργέίο απαντά πάντα αναφέροντας την νομοθεσία. Δεν παίρνει θέση.
Δ) Σε διαβεβαιώνω. Δεν θα υπάρξει ΠΥΣΔΕ που θα κρίνει τις λειτουργικές υπεραριθμίες/συμπλήρωση ωραρίου στους ΠΕ04 με βάση την α ανάθεση. Μέχρι στιγμής έχω ρωτήσει σε 25 ΠΥΣΔΕ  (από 19 που ρώτησα στην αρχή).
Αν και όποτε έχεις κάτι εγγράφως που να λέει διαφορετικά από όσα αναφέρω παραπάνω γράψε στο forum. Με ενδιαφέρει. Ψάχνω συγκεκριμένα παραδείγματα (ΠΥΣΔΕ και όχι μεμονομενα σχολεία) που εφαρμόστηκε κάτι διαφορετικό (χωρίς την σύμφωνη γνώμη των εμπλεκομένων εκπαιδευτικών). Είναι σημαντικό για την υποστήριξη του αιτήματος.
Ότι μάθεις γράψε στο Forum.

666
Τελειώνοντας το θέμα εγώ που άνοιξα τη συζήτηση
θέλω να πώ ότι μόνο όταν υπάρχει ουσιαστική στήριξη μίας πρότασης μπορεί να σταθεί και να συζητηθεί.
Μερικά από τα επιχειρήματα της αντίθετης πλευράς που πρέπει να αντιμετωπιστούν είναι
α) Η εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδος. Γιατί σε ένα σχολείο που και οι τρεις ΠΕ04 συμπληρώνουν ωράριο αλλού υπάρχει μία δυσκαμψία στο πρόγραμμα, τις εξωδιδακτικές εργασίες την ενημέρωση γονέων, τις συνεδριάσες του συλλόγου κλπ
β) Πως απαντάς σε κάποιον που λεει (ειδικά σε γυμνάσιο): Εγώ είμαι βιολόγος και  επί 15 χρόνια διδάσκω όλα τα μαθήματα (φυσική, χημεία, βιολογία, γεωγραφία) χωρίς προβλήματα. Έχω προσφέρει στο σχολείο πολλά.  Δεν μπορει τώρα μετά από 15 χρόνια να βγαίνω ότι χρωστάω 10 ώρες και να πάω σε άλλο σχολείο και ένας νέος να γεμίζει απλά επειδή είναι φυσικός.
γ) Υπάρχουν σταστιστικά στοιχεία στην Ελλάδα που να αποδυκνείουν ότι οι επιδόσεις των μαθητών είναι καλύτερες όταν διδάσκονται το μάθημα από την αντίστοιχη ειδικότητα; Η πράξη μου έχει δείξει βιολόγους που δίδασκαν άψογα φυσική και φυσικούς που έκαναν πειράματα βιολογίας που δεν μπορούσαν να τα κάνουν βιολόγοι. Χημικούς που στον υπολογισμό της σχετικής μοριακής μάζας του βενζολίου πρόσθεταν και το "οξυγόνο στη μέση" και φυσικούς που χρησιμοπιούσαν πειραματικά ένα μοτεράκι για να αποδείξουν τον νόμο του Ohm. Και όταν δεν έβγαιναν οι τιμές έλεγαν "χάλασμένο πολυμετρο".
Τα πράγματα δυστυχώς δεν είναι τόσο απλά όσο νομίζουμε. Ναι σίγουρα σε όλους του νόμους υπάρχουν συμφέροντα αλλά χρειάζονται ουσιαστικές προτάσεις για να αλλάξει κάτι.
Καλό καλοκαίρι συνάδελφοι

667
προς run
Οπως θέτεις την ερώτηση run είναι σαν να γίνεται έτσι στο δικό σου σχολείο. Δηλαδή ο καθένας να παίρνει την α ανάθεση πρώτα και μετά β ανάθεση ο παλαιότερος. Με αυτή την κατανομή μπορεί να μην  βγαίνει υπεράριθμός ο τελευταίος τοποθετηθείς .Αν είναι όντως έτσι γράψε λεπτομέρειες γιατί με ενδιαφέρει να μάθω παραδείγματα από άλλα σχολεία.

668
Γνωμοδότηση δικηγόρου
Επειδή μου σητήσατε να σας ενημερώσω για την νομικη πλευρά του θέματος. Σε όσους ενδιαφέρονται για το θέμα. Απευθύνθηκα σε δύο διαφορετικούς δικηγόρους. Ο ένας μου το είπε προφορικά. Από τον άλλο ζήτησα γνωμοδότηση. Και οι δύο μου απάντησαν ότι υπάρχει σαφή νομθεσία επανω στο θέμα.
Υπάρχει μία φαινομενική αντίφαση του 4186 και του ΦΕΚ αναθέσεων που στην πραγματικότητα δεν είναι αντίφαση. Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι στους ΠΕ04 φεύγει ο ο τελευταίος τοποθετηθείς ανεξάρτητα από ειδικότητα
Το σκεπτικό της γνωμοδότησης
Σύμφωνα με τα Π.Δ πρέπει πρώτα να διευθετηθούν οι λειτουργικές υπεραριθμίες δηλαδή να προκύψει ποιοι είναι ολικά υπεράριθμοι από το σχολείο και ποιοι δεν θα συμπληρώνουν πλήρες ωράριο. Κριτήριο γι αυτό είναι τα μαθήματα Α ανάθεσης. Στη συνέχεια εφαρμόζεται το ΦΕΚ. Δηλαδή από τους εκπαδευτικούς που απομένουν με πλήρες ωράριο στο σχολείο θα πάρουν πρώτα την α ανάθεση και στη συνέχεια θα συμπληρώσουν με β ανάθεση. Ο εκπαιδευτικός που μένει με λιγότερες ώρες στο σχολείο θα πάρει όσες ώρες α ανάθεση απομένουν και θα συμπληρώσει (μέχρι τις ώρες που του αναλογουν) με β ανάθεση . Η β ανάθεση πάντα με την πρϋπόθεση ότι δεν υπάρχουν άλλοι εκπαιδευτικοί που παίρνουν το συγκεκριμένο μάθηαμ ως α ανάθεση.
Αυτό ισχύει για όλους πλην το ΠΕ04. Στην περίπτωση μας και  πάλι πρέπει πρώτα να κριθεί  η υπεραριθμία δηλαδή ποιος εκπαιδευτικός φεύγει και για πόσες ώρες από το σχολείο. Η κρίση αυτή δεν γίνεται με βάση την α ανάθεση αλλά ομαδοποιημένα. Δηλαδή αν δεν δηλώσει κανείς ο τελευταίος τοποθετηθείς ανεξάρτητα από ειδικότητα κρίνεται υπεράριθμός και παέι σε άλλο σχολείο. Στη συνέχεια εφαρμόζεται το ΦΕΚ. Δηλαδή οι εκπαιδευτικοί που απομένουν παίρνουν μαθήματα Α ανάθεσης και συμπληρώνουν με μαθήματα Β ανάθεσης. Αν ο τελευταίος τοποθεηθείς είναι π.χ βιολόγος και του απομένουν 4 ώρες τότε είτε α) δηλώνει υπεράριθμός και πάει εξ ολκλήρου σε άλλο σχολείο (πάντα λειτουργικά για τη συγκεκριμένη σχολική χρονιά)
είτε β) κρατά τις 4 ώρες και πάει για τις υπόλοιπες σε άλλο σχολείο. Εννοείται ότι οι ώρες που θα κρατήσει θα είναι ώρες βιολογίας σύμφωνα με το ΦΕΚ. Αυτό ιχύει και για γυμνάσια και για λύκεια.
Η παράγραφος για τις 11 ώρες ανώτατο όριο β ανάθεσης. Και πάλι επειδή έρχεται σε σύγκρουση με το Π.Δ δεν μπορεί να εφαρμοστεί για τους ΠΕ04. Θα υπάρξουν περιπτώσεις που αν εφαρμοστεί θα βγάζει διαφπρετικό άτομο υπεράριθμό από αυτόν που βγάζει το ΦΕΚ. Στην περίπτωση αυτή ισχύει και πάλι το Π.Δ.
Εξ άλλου και με τα 19 ΠΥΣΔΕ (τόσα κατάφερα να βρώ) που μιλησα θα εφαρμόσουν την ομαδοιήση στις λειτουργικές υπεραριθμίες και θα φύγει ο τελευταίος τοποθετηθείς.
Τι μπορεί να γίνει
α) προσφυγή για τον 4186. Ο δικηγόρος μου γέλαγε όταν του το είπα. Δεν μπαίνει στον κόπο να το συζητήσει.
β) Προσφυγή σε διοικητικό δικαστήριο. Υπάρχει μικρή πιθανότητα πρωτοδίκος να κερδιθεί η υπόθεση με βάση "ηθικά κριτήρια" στην έφεση όμως κατά πάσα πιθανότητα θα χαθεί (θα γίνει η ακριβής εφαρμογή του νόμου). α πάρει πάνω από 3 χρόνια.
γ) Ασφαλστικα μέτρα. Κόστος τουλάχιστον 1500 Ευρώ με αμφίβολο αποτέλεσμα εφόσον και η άλλη πλευρά είναι πιθανό να προσβάλλει τα ασφαλιστικά μέτρα.
Είπα στο δικηγόρο να ρίξει μια ματιά στο Forum για να δει και άλλες απόψεις, όπως και έκανε. Η απάντηση ήταν " αν θέλουμε να σπαταλήσουμε χρόνο και χρήμα για να υποστηρίξουμε μία υπόθεση πρέπει να έχουμε σοβαρά νομικά επιχειρήματα. Απόψεις όπως "την α ανάθεση δεν την κουνάει κανεις" δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως σοβαρά νομικά επιχειρήματα εφόσον υπάρχουν σαφέστατα Π.Δ.
Τα παραπάνω είναι κοινά και απο τους δύο δικηγόρους. Σε αυτόν που μου έκανε την γνωμοδότηση (150 ευρώ κόστος) είπα. " δεν μπορούμε να καμπυλώσουμε λίγο τα πράγματα και να φανεί ότι εχουμε δίκιο;" Απάντησε " "φυσικά και μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε σε μία γνωμοδότηση δικιά μας. Αλλά θα πρέπει να ξέρεις ότι θα βρούμε πολλα προβλήματα όταν στείλουμε αυτή τη γνωμοδότηση σε επίσημη αρχή. ΠΥΣΔΕ, Δικαστήριο κλπ. εσύ πληρώνεις εσύ αποφασίζεις. Αλλά εγώ είμαι υποχρεωμένος να σου πω ότι έχουμε ελάχιστες πιθανότητες να κερδίσουμε ουσιαστικά. Αν στείλουμε εξόδικα με μη σαφώς υποστηριγμένο σκεπτικό σε μέλη του ΠΥΣΔΕ προκαλούμε να μας κάνουν μηνύσεις για "ψευδή καταγγελία". Η απόφαση είναι δική σου. Εγώ πελάτες ψάχνω"
Επίσης το συνολικό κόστος για μία καταρχήν αποστολή εξοδίκων και υποστήριξης στο ΠΥΣΔΕ είναι πάνω από 500 ευρώ (ανεξαρτήτα από το αποτέλεσμα).
Μετά από όλα αυτά εγώ προσωπικά θα δεχθώ την λειτουργική υεραριθμία και θα προσπαθήσω να βρώ το Σεπτέμβριο ένα σχολείο που να με εξυπηρετεί.
Καλή τύχη σε όλους μας.

669
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2016
« στις: Ιούλιος 13, 2016, 12:05:23 μμ »
Προς gili
Συνάδελφε αυτό που ρωτάς βρίσκεται στην νομοθεσία ΦΕΚ 50/96 αρθρο 8 παρ 3

http://dide.fth.sch.gr/lows/pd50_96.html ή http://edu.klimaka.gr/nomothesia/fek/2165-fek-45-1996-pd-50-metatheseis-topothethseis-ekpaidevtikwn.html (κάνεις λήψη του πρωτότυπου ΦΕΚ στο τέλος της σελίδας)
η στο google Π.Δ 50/96

Στο άρθρο 8 παράγραφο 3 αναφέρει σαφώς ότι η διάρκεια που βρίσκεται κάποιος στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ θεωρείται ότι έχεις διανύσει την χρονιά της οργανικής σου θέσης. Δεν ξέρω κάτι άλλο από τότε που να αλλάζει το Π.Δ (είχαν γίνει δύο τα χρόνια επί Αρβανιτόπουλου και ξαναέγιναν ένα του άλλου του υπουργού του ΠΑΣΟΚ δεν θυμαμαι το ονομα του τώρα). Συμπέρασμα
Αν έχεις κάνει ένα χρόνο στη διαθεση του ΠΥΣΔΕ έχει θεμελιώση δικαίωμα μετάθεσης.
Αν όμως πάρεις οργανική στο ΠΥΣΔΕ Α και θέλεις βελτίωση (όχι μετάθεση) τότε πρέπει να κάνεις ένα χρόνο στην οργανική που πήρες. Αλλά αυτό ισχύει για βελτίωση. Αν πάρεις οργανική στο ΠΥΣΔΕ Α και κριθείς το Σεπτέμβριο λειτουργικά υπεράριθμός τότε μπορείς να κάνεις και για βελτίωση (θεωρείται ότι υπηρέτησες την οργανική σου). 
Εγώ είμαι σίγουρος ότι  πράγματα είναι έτσι. Αν έχεις αμφιβολιές όμως πάρε την Δ.Δ.Ε που ανήκεις τμήμα μεταθέσεων. Αν είσαι τυχερός θα πετύχεις κάποιον που να ξέρει καλά τη νομοθεσία.
Γενικά όμως σε βρήσκω πολύ αιδιόδοξο με μεταθέσεις και τις αποσπάσεις. Κράτα μικρό καλάθι.

670
Η άποψη του συμβούλου είναι σαφής. Ο κάθε ένας την ειδικότητα του. Αυτό όμωε είναι η παιδαγωγική άποψη του συμβούλου και ο τρόπος που ερμηνεύει αυτός την νομοθεσία.  Ο σύλλογος κάνει τις αναθέσεις και όχι τις κατανομές ωρών (δηλαδή ποιος φεύγει και ποιος μένει). Οι αναθέσεις γίνονται με βάση την κείμενη νομοθεσία. Δεν έχει διακίωμα ο σύλλογος να βγάλει προς συμπλήρωση ωραρίου κάποιον εκπαιδευτικό όταν δεν προκύτπει με βάση την νομοθεσία. Στην περίπτωση μου ο συνάδελφος  έχει αναφέρει ότι αν ο σύλλογος αναθέσει τις ώρες σε εμένα (χωρίς γραπτή εντολή από κάποιν προϊστάμενο) θα κανει καταγγελία για παράβαση καθήκοντος "κατά παντός υπευθύνου". Αν αυτό συμπεριλάβει και τον σύλλογο, λυπάται μεν αλλά δεν μπορεί να κάνει τίποτα γι αυτό. Ο δικός μου ο δικηγόρος είπε ότι οι εκπαιδευτικοί είναι υπόλογοι απέναντι στον νόμο αν υπογράψουν πράξη που είναι αντίθετη με την νομοθεσία. Επίσης ότι άγνοια νόμου δεν γίνεται δεκτή.

Τελειώνοντας συνάδελφοι θα ήθελα να πω τα εξής
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τις συβουλές. Όμως το θέμα έχει κουράσει τόσο εμένα όσο και την οικογένεια μου. Προσωπικά δεν θα επανέλθω στο Forum με άλλη απάντηση για το ίδιο θέμα. Θα συννενοηθώ με τον δικηγόρο μου για τις επόμενες ενέργειες μου.
Καλή δύναμη σε όλους μας.

671
Προς run
Η απάντηση βρίσκεται στο ΠΔ του 97 αρθ.12. Τον Σεπτέμβριο ισχύει για την συμπλήρωση ωραρίου ότι ισχύει και για την λειτουργική υπεραριθμία. Το άρθρο αναφέρει "συμπλήρωση ωραρίου (λειτουργική υπεραριθμία).
Τονίζω και πάλι ότι το Υπουργειο θα απαντήσει ανάλογα με την ερώτηση που θα δεχθεί.
Αν ερωτήθει από τον συνάδελφο Α το εξής:
Με ποιον τρόπο γίνονται οι αναθέσεις μαθημάτων στους ΠΕ04 τον Σεπτέμβριο στα Γυμνάσια; Παρακαλώ απαντήστε εγρράφως.
Η απάντηση που θα στείλει είναι το ΦΕΚ του 2016.
Αν ερωτηθεί από τον δυνάδελφο Β το εξής:
Ποιος εκπαιδευτικός από τους ΠΕ04 που είναι οργανικά τοποθετημένοι σε ένα γυμνάσιο διατίθεται για συμπλήρωση ωραρίου (λειτουργική υπεραριθμία) τον Σεπτέμβριο. Παρακαλώ απαντήστε εγγράφως.
Η απάντηση που θα στείλει είναι το αρθ 12 του Π.Δ 97 και η παρ. 18 αρθ 36 του 4186/2013 καθώς και το ΦΕΚ του 16.
Αν συνάδελφος Γ κάνει την συγκεκριμένη ερώτηση που έθεσα στην αρχή του θέματος.
Η απάντηση που θα στείλει και πάλι είναι το αρθ 12 του Π.Δ 97 και η παρ. 18 αρθ 36 του 4186/2013 καθώς και το ΦΕΚ του 16.
Οι διάφορες διευθύνσεις του Υπουργείου δεν έχουν δικαίωμα να απαντήσουν με την λεπτομέρεια που εμείς ζητάμε. Δηλαδή "για συμπλήρωση διατίθεται ο τελευταίος τοποθετηθείς ανεξαρτήτου ειδικότητος" ή "παίρνουν όλοι την Α ανάθεση ανεξαρτήτου παλαιότητος και στη συνέχεια την Β ανάθεση. Αυτός που δεν συμπληρώνει διατήθετε  για συμπλήρωση ωραρίου σε άλλο σχολείο". Μία τέτοια απάντηση αποτελεί " γνωμοδότηση" την οποία μπορεί να κάνει μόνο η νομική υπηρεσία του υπουργείου στις εξής περιπτώσεις :
α) Η Δ.Ε που ανήκει το σχολείο δεν μπορεί να δώσει απάντηση και απευθύνεται στην νομική υπηρεσία.
Β) Υπάρχει προσφυγή εναντίων απόφασης της Δ.Ε και η γνωμοδώτηση θα χρησιμοποιηθεί ως αποδεικτικό στοιχείο της ορθότητας της απόφασης.

672
προς gvasilis. Σε ευχαριστώ.Το άρθρο το έχω διαβάσει. Λίγο παρακάτω υπάρχει ένα άλλο άρθρο που ισχυρίζεται το αντίθετο από το πρώτο άθρο. Τα ΠΥΣΔΕ (τουλάχιστον αυτά που ξέρω εγώ εφαρμόζουν ακριβώς τον νόμο. Δίνουν τις κενές θέσεις ανά ειδικότητα. Δεν γνωρίζω αν υπάρχουν ΠΥΣΔΕ που ακολουθούν διαφορετικη τακτική για να μπορέσω να το χρησιμοπιοήσω.
Ξαναλέω (πάντα μετά από συζήτηση με δικηγόρο εκπαιδευτικών θεμάτων) ότι α)  Το ΠΥΣΔΕ δεν ασχολείται με αυτό το θέμα β) δεν υπάρχει περίπτωση το ΠΥΣΔΕ να έχει δεχτεί τέτοιο σκεπτικό από τη στιγμή που θίγεται καποιος συνάδελφος γιατί αμέσως θα προσφύγει εξωδίκος ζητόντας την εφαρμογή του Π.Δ.
θα ήθελα επίσης να ανάφέρω (με βάση όσα είπε ο δικηγόρος).
Στην περίπτωση που μας απασχολεί υπάρχει μία αντίφαση μεταξύ του ΠΔ και του ΦΕΚ που αποτελεί Υ.Α. Τα Π.Δ θέτουν το γενικό περίγραμμα και οι Υ.Α εξειδικεύουν τα άρθρα. Σε καμία όμως περίπτωση η εφαρμογή μιας Υ.Α δεν μπορεί να φέρει διαφορετικό απότέλεσμα από αυτό που θα φέρει η εφαρμογή του Π.Δ. Δηλαδή αν με την εφαρμογή του Π.Δ προκύπτει υπεράριθμος (οργανικά και λειτουργικά) ο εκπαιδευτικός Χ πρέπει και με την εφαρμογή της Υ.Α να κριθεί υπεράριθμό ο ίδιος εκπαιδευτικός. Σε διαφορετική περίπτωση (αν δηλαδή το αποτέλεσμα της εφαρμογής είναι διαφορετικό) ισχύει ότι αναφέρει το Π.Δ. Ξαναλέω ότι όλα αυτά είναι απόψεις του δικηγόρου που ρώτησα.
Ο ίδιος που είπε μια σειρά από επιχειρήματα που μπορώ να επικαλεστώ στην περίπτωση που προσφύγω στη δικαστική οδό. Ένα από αυτά είναι να βρώ τι εφαρμόζουν άλλα ΠΥΣΔΕ.  Θα ήθελα να μου πεις ονομαστικά τα ΠΥΣΔΕ που αναφέρεις. θα τα ελέγξω για να δω αν μπορώ να τα χρησιμοπιοήσω ώς παράδειγμα.
Μου είπε όμως στην έρευνα μου να να προσέξω το εξής (ώστε να έχει νομική βάση το επιχείρημα).
Τα ΠΥΣΔΕ αυτά  (χρησιμοποιώντας το σκεπτικό του ΦΕΚ) θα πρέπει να έχουν χαρακτηρίσει (αυτοδίκαια) άλλον εκπαιδευτικό υπεράριθμό τον Ιούνιο (οργανικά) και άλλον εκπαιδευτικό υπεράριθμό τον Σεπτέμβριο (λειτουργικά) μετά την κατανομή ωρών με βάση τις Α αναθέσεις. Επίσης θα πρέπει να έχουν απορρίψει (αναφέροντας το σκεπτικό) ένταση του θιγόμενου ως λειτουργικά υπεράριθμου. Σε διαφορετική περίπτωση θεωρείται ότι οι εκπαιδευτικοί τα "βρήκαν μεταξύ τους" (στη νομική γλώσσα ήρθαν σε συμβιβασμό). Οπότε αυτός που δεν έκανε ένσταση δέχθηκε άτυπα την υπεραριθμία.
Τα πράγματα είναι πολύ μπερδεμένα.

Σελίδες: 1 ... 46474849

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160295
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 579
Σύνολο: 593

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.