0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οντως ο vagg99 ειχε δικαιο... Αυτα τα κενα ειναι και με τους νεοδιοριστους μέσα... Αρα απο αυτα κενα θα πρέπει να αφαιρεθουν οσοι διοριστηκαν περυσι σε αυτη τη διεύθυνση...Και παλι όμως παραμενουν πολλα τα κενα και ας αφαιρεθουν αυτα που θα επιλέξουν οι νεοδιοριστοι...
ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ, ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙΣ.. 70 ΜΕ 80 ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΠΑΝΤΑ.ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΣΕ ΔΙΟΡΙΜΣΟΥΣ..ΠΕΡΥΣΙ ΔΙΟΡΙΣΕ 295 ΠΕ70 ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ο Μακρόν για να ξαναεκλεγεί Πρόεδρος στη Γαλλία υποσχέθημε 10% αύξηση στους μισθούς των εκπαιδευτικών!Φυσικά, εδώ, ούτε λόγος για κάτι τέτοιο κι ας βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο...!(Υ.Γ. για να δείτε τη διαφορετική νοοτροπία κι αντιμετώπιση των Γάλλων πολιτικών απέναντι στη δημόσια εκπαίδευση & για να αντιληφθούμε κι εμείς οι ίδιοι τη δύναμη που έχουμε ως εκπαιδευτικοί).
Aυτό που προξενεί εντύπωση και απορία μαζί, είναι πως (...) αίφνης εκτοξεύτηκαν οι ανάγκες και τα κενά στα σχολεία από το 2018 και μετά, ενώ μέχρι τότε οι προσλήψεις αναπληρωτών κινούνταν σε χαμηλότατα επίπεδα. Και επίσης γιατί επί θητείας άλλων ''μεγάλων'' υπουργών (Διαμαντοπούλου, Αρβανιτόπουλος) δεν ακούγονταν φωνές διαμαρτυρίας; Πώς καλύπτονταν τα σχολεία με 200 αναπληρωτές ΠΕ03, για παράδειγμα, κάθε χρόνο;
Μια χαρά εξηγείται. Ήταν λίγο συγκυριακό με την έννοια ότι εκείνα τα χρόνια δεν βγαίνανε πολλοί στη σύνταξη ενώ τώρα πλέον έχουν φτάσει σε αυτή τη ηλικία αρκετοί ή τέλος πάντων, πλησιάζουν. Πχ στον κλάδο μου (ΠΕ70) από το 2021 και μετά φεύγουν αρκετοί για σύνταξη καθώς μιλάμε για αυτούς που διορίστηκαν στα πρώτα χρόνια διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ το 1980. Τότε διορίζονταν κάθε χρονιά χιλιάδες άτομα σε μία προσπάθεια να σταματήσουν τα σχολεία με τμήματα 35 και 40 μαθητών, συν την επιθυμία για δημιουργία μεγάλου δημόσιου τομέα. Και θα βγαίναν ακόμα περισσότεροι εαν η προωρη σύνταξη είχε ένα πιο καλό χρηματικό ποσό και εαν δεν ηταν πανακριβα για εμας τους άνδρες το να εξαγοραστούν τα χρόνια του στρατού. Επίσης η Παράλληλη Στήριξη ήταν ακόμα κάτι το νέο στην Εκπαίδευση και κάπως...ξένο ως έννοια, στους γονείς. Πλέον είναι πιο ανοιχτοί σε αυτό και πάνε πιο εύκολα στα ΚΕΔΑΣΥ (στην επαρχία, στα χωριά, τώρα ξεκινάνε σιγά σιγά) τα οποία με τη σειρά τους βγάζουν σωρηδόν εγκρίσεις. Υπάρχουν φυσικά και αντίστοιχες πιστώσεις πλέον (εξαιρείται η φετινή σχολική χρονιά όπου κάπου 4000-4500 κενά στη Παράλληλη, παραμέινανε για πρώτη φορά κενά). Είχε παρουσιάσει και η Υφυπουργός Μακρη στοιχεία στη Βουλή τον φθινόπωρο δείχνονται μία έντονη ανοδική πορεία προσλήψεων Παράλληλης χρονιά με χρονιά. Και συνεχίζουν να ανεβαίνουν οι ανάγκες στη Παράλληλη. Περυσι ημουν Παράλληλη σε ένα σχολείο με άλλους 3. Τον Ιουνιο καναμε χαρτιά και ζητησαμε για άλλα 5 παιδιά. Τα ίδια και φέτος. Επιπλέον εισήλθαν για 1η φορά και αρκετοί σχολικοί ψυχολόγοι οι οποιοι μαλιστα απορροφουνται ολοι. Τα ιδια και Κοιν. Λειτουργοι. Τελος εχουμε και σχολικους νοσηλευτες οπου ολο ειχαμε εξαντληση πινακα και πλεον παιρνουν κατ εξαιρεση οποιον ναναι, αρκει να εχει πτυχιο νοσηλευτικης (και ας μην εχει παει ΑΣΠΑΙΤΕ). Επειτα εχουμε και τα ΜΝΑΕ, ΔΥΕΠ και αυξημενα ΖΕΠ λογω των γεγονοτων της τελευταιας 6ετιας. Επισης γιαυτο και ΔΕΝ γινεται να μονιμοιποιηθουν ΟΛΟΙ οι αναπληρωτες εδω και τωρα οπως ζητανε γνωστοι συνδικαλιστες και μη καθως σε αυτά δεν υπαρχουν οργανικα κενα. Θα μπορουσαν να ιδρυθουν καποιες οργανικες αλλα οχι τοσες πολλες. Εν τω μεταξυ οι αναγκες για αναπληρωτες θα ηταν ακομα περισσότερες εαν δεν ειχαν προηγηθει συγχωνευσεις σχολειων, συνενωσειςτμηματων, αυξηση ωραριου, καταργηση υπευθυνου ολοημερου κτλπ. 59.000 αναπληρωτες ζητησε ως Plan B (οχι πώς θα εγκριθουν τοσοι, ποτέ δεν γίνεται) το ΥΠΑΙΘ από το ΥΠΕΣ καλου κακου ιδανικά; Ε αν δεν ειχαν υπαρξει και αυτές οι τεχνητες μειωσεις, τωρα παιζει να ειχε ζητησει τιποτα 65 με 70.000 αναπληρωτές....
Εγω αναφερομουν στη Γενικη Αγωγη.Κι εκει ξαφνικα αυξηθηκαν οι αναγκες και οι προσληψεις.Εκει που στους ΠΕ03 επαιρναν μετα βίας 250-300 ατομα, εδω και μια 5ετια παιρνουν 2000+.Οι συνταξιοδοτησεις απαντουν μερικώς στο θεμα.Ισοφαριστηκαν ομως απο τη μειωση του μαθητικου πληθυσμου, την αυξηση του οριου μαθητων ανα τμημα.Ειλικρινα, δεν ξερω.
Στο δημόσιο για να μπεις δεν χρειαζεται καποια ιδιαιτερη ικανότητα.. Τυχη θελει και το κατάλληλο timing... Μην ξεχναμε τα εγκλήματα που εγιναν περυσι με την κατανομη...Να διορίζονται ειδικότητες με 100% κάλυψη και αλλες να καλυπτουν μολις το 20% και το υπόλοιπο 80% να μενει ακαλυπτο..Να διοριζονται σε ορισμενες ειδικοτητες αναπληρωτες με 10 μήνες προϋπηρεσία και σε αλλες ειδικότητες να μενουν αδιοριστα ατομα με 50,60 και 70 μηνες προϋπηρεσίας... Εχω και αλλα παραδείγματα αλλα δεν εχει σημασία...Αν εισαι τυχερος και στην καταλληλη ειδικότητα, διορίζεσαι απο το πουθενα.. Ειδάλλως αν εισαι σε καποια μη "βασικη" ειδικοτητα, κάνεις το σταυρό σου και περιμένεις... Ειδικα αν εισαι στη αβθμια..Οι της βθμιας ειναι πιο δικαιωμένοι..Οι της αβθμιας κάνουν προσευχες μην επαναληφθεί το περσινο βατερλο...
Όπα ρε φίλε! Τι σχέση έχουν οι διαφορετικές ειδικότητες μεταξύ τους όταν κάνεις σύγκριση με μόρια;Δλδ να προσλάβουμε Φιλόλογους επειδή έχουν πολλά μορια προϋπηρεσίας σε θέση νοσηλευτή στο νοσοκομείο επειδή εκεί έχει μεγάλη απορροφησιμοτητα!Επίσης η ερώτηση ειναι από αυτούς που καλύφθηκαν τα κενα με 100% και σε αυτούς που καλυφθήκαν τα κενά με 20% εχουν τον ίδιο τρόπο υπολογισμού οργανικών; πχ η βθμια και η αθμια έχει διαφορετικό τροπο υπολογισμού και για να λέμε την αλήθεια της βθμιας ειναι πιο κοντά στην πραγματικότητα
Σερραίε δεν είναι αυτός ο λόγος που καλύφθηκε περισσότερο η Βθμια. Δεν είναι δλδ ότι έγινε επειδή στο υπουργείο θεωρούν πλασματικά τα κενά της πρωτοβάθμιας. Ο λόγος είναι πέρα από πδε. Vs ΕΣΠΑ και πανελλήνιες, ότι είναι πολύ πιο εύκολο να καλύψεις 300 κενά ενός κλάδου πάρα 3-4 χιλιάδες κενά ενός άλλου κλάδου. Στο υπουργείο προσπαθούν όσο γίνεται να μοιράζουν τις πιστώσεις στις δύο βαθμίδες. Τώρα αν το κάνουν επειδή θέλουν να ευνοήσουν τη Βθμια δεν το γνωρίζω. Πολλά ακούγονται επ' αυτού. Ξέρω ότι δε θα σε πείσω γιατί ο καθένας υιοθετεί το αφήγημα που τον εξυπηρετεί αλλά και να υπάρχουν πλασματικά δεν είναι τόσα πολλά ώστε να δικαιολογούν τη διαφορά στην κάλυψη των κενών. Και σου λέω πως πλασματικά και υπεράριθμοι υπάρχουν παντού. Και αθμια και βθμια. Ο καθένας βέβαια ας πιστεύει ότι θέλει. @thnkdsk35: πολύ ενδιαφέρον αυτό που λες για τους αλεξιπτωτιστές στην εκπαίδευση. Εγώ δε θα το περιοριζα μόνο σε αυτές τις ειδικότητες. Δυστυχώς έχω συναντήσει αρκετούς συναδέλφους από κάποιες ειδικότητες που ουσιαστικά μπήκαν στην εκπαίδευση για το χιλιάρικο και μόνο και το λένε ευθαρσώς. Θα μου πεις : ένας δάσκαλος ή ένας φιλόλογος δεν θέλει το χιλιάρικο? Ναι φυσικά και το θέλει απλά οι ειδικότητες αυτές έχουν ως φυσικό χώρο το σχολείο. Υπάρχουν όμως ειδικότητες που η εκπαίδευση είναι απλά μια λύση ανάγκης. Έχω την εντύπωση ότι το φαινόμενο των αλεξιπτωτιστών στην εκπαίδευση θα ενταθεί τα επόμενα χρόνια καθώς πολλοί άσχετοι με την εκπαίδευση ακούνε για διορισμούς και νομίζουν ότι είναι εύκολο να μπεις στην εκπαίδευση.