0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτούς που διαβάζουν το καθημερινό μάθημα αλλά δεν κάνουν τις επαναλήψεις σε τακτά χρτονικά διαστήματα, με αποτέλεσμα να συγκεντρώνεται μια μεγάλη ύλη που στο τέλος είναι αδύναντον να βγάλουν. Τι κάνετε σε αυτές τις περιπτώσεις; Θα ήθελα τη συμβουλή σας. Εγώ κανονίζω επαναλήψεις τακτικά, αλλά βλέπω ότι δεν αρκούν, γιατί μερικά παιδιά δεν ασχολούνται από μόνα τους και περιμένουν την επανάληψη στο φροντιστήριο. Έλα όμως που δεν αρκεί, γιατί δε θα έβγαινε ποτέ η ύλη. Εσείς τι κάνετε γι αυτές τις περιπτώσεις; .........
γιωτάκι,'όταν λες ότι κάνεις συχνές επαναλήψεις πόσο συχνές εννοείς. Δηλαδή στο τέλος κάθε κεφαλαίου; Και αν τελειώσουμε και 2ο κεφάλαιο πάλι επανάληψη 1 και 2 κεφ.; Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένη; Με τις συχνές επαναλήψεις δε μένεις πίσω στην ύλη;Αυτό με τα κριτήρια Σωστό λάθος το κάνω κι εγώ κι εχω παρατηρήσει ότι ακόμη και αν τα παιδιά δεν έχουν αποστηθίσει το μάθημα τα Σωστά Λάθος πάντα τα απαντάνε (είπαμε μιλάμε για τους μέτριους μαθητές! ).Γιατί να μην μπορώ να επιλέξω τους μαθητές μου; Ειδικά στην Ιστορία
Μπικίνι,βοήθησες αρκετά. Νομίζεις ότι κόβουν πολύ σε περίπτωση που κάποιος τα αναφέρει με δικά του λόγια (γιατί έχω μια τέτοια περίπτωση φέτος). Δεν αλλοιώνει το περιεχόμενο, απλά μπορεί να ξεχάσει μερικά πράγματα. Θα χάσει δηλαδή το 1/3 της ερώτησης; Λυπάμαι γιατί πρόκειται για περιπτώσεις παιδιών που έχουν διαβάσει σχετικά τουλάχιστον σε καθημερινό επίπεδο και είναι κρίμα έστω κι αυτό το διάβασμα να πάει χαμένο.Μήπωσ θα ήταν καλύτερο να αφιερώσω μία ώρα επιπλέον (από του χρόνου βέβαια, γιατί αυτή η χρονιά έφυγε) για την ανάλυση των πηγών ή νομίζετε ότι 2 ώρες ιστορία την εβδομάδα είναι αρκετές με ταυτόχρονη ανάλυση των πηγών.(Γιατί πάντα να νομίζω ότι φταίω εγώ; Αλλά θα μου πεις είναι και καλό, για να βελτιωνόμαστε).