*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 2688719 φορές)

0 μέλη και 39 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6244 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 09:44:58 μμ »
Ούτε η πιστοποίηση είναι υποχρεωτική στην προκύρηξη που δημοσιεύτηκε. Γράφει ότι προηγούνται οι πιστοποιημένοι δεν σε αποκλείει από τη διαδικασία. Σε ότι αφορά "με τα ίδια κριτήρια" που αναφέρεις με ένα μόνιμο, δεν υπάρχει αυτό που λες και το ξέρεις από τη στιγμή που οι πίνακες σχεδόν κάθε χρόνο είναι ενιαίοι.Την προϋπηρεσία που έχει ένας μόνιμος είναι ελάχιστοι αυτοί που μπορούν να τον φτάσουν ή να τον προσπεράσουν.

Η απόλυτη πρόταξη στην ουσία το καθιστά υποχρεωτικό. Προσωπικά δεν έχω σκοπό να καταθέσω αίτηση για ΙΕΚ. Τη μία και μοναδική φορά που το έκανα πριν 15 χρόνια το μετάνιωσα όταν είδα άτομα που δεν είχαν ούτε βασικό πτυχίο στον κλάδο μου να προτιμώνται να διδάξουν βάσεις δεδομένων και προγραμματισμό, ενώ την ίδια στιγμή έκανα εργαστηριακό μάθημα σε ΑΕΙ. Αυτό που λέω εγώ είναι το πρώτο και καλύτερο που καταργεί τους κολλητούς κλπ. Μόρια για όλα τα προσόντα και οι πρώτοι να προτιμώνται και να πω την αλήθεια είναι αντιφατικά αυτά που γράφεις. Ζητάς να λαμβάνεται υπ' όψιν το δικό σου προσόν (πιστοποίηση), αλλά όχι το προσόν των άλλων (προϋπηρεσία) λες και αυτοί δεν την απέκτησαν με την εργασία τους και τους την έδωσε κάποιος χατηρικά. Βέβαια προσωπικά για την προϋπηρεσία (όπως και για άλλα προσόντα) πιστεύω ότι πρέπει να μπαίνει ένα πλαφόν. Δεν έχει να προσφέρει κάτι περισσότερο πχ η προϋπηρεσία των 30 ετών από την προϋπηρεσία των 15 ετών. Εγώ λοιπόν λέω μοριοδότηση για όλα (φυσικά η βαρύτητα κάθε προσόντος θα είναι διαφορετική), χωρίς προτάξεις κλπ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:00:10 »

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6245 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 09:51:22 μμ »
Ας τα πάρουμε με τη σειρά:

"α) γιατί κάποιοι δέχτηκαν να μπουν σε μία διαδικασία εξέτασης θεωρητικού μέρους που απαιτεί αποστήθιση και απαντήσεις σε θέματα ανάπτυξης; (αν θυμάμαι καλά από αυτά που διδάχτηκα στην ΑΣΠΑΙΤΕ και στα σεμινάρια χιλίων ωρών στην εκπαίδευση ενηλίκων δεν αποτελεί το πιο πρόσφορο τρόπο αξιολόγησης στην τυπική εκπαίδευση και στην εκπαίδευση ενηλίκων)"

Γιατί όχι; Δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα κι επιπλέον δυστυχώς δεν καθορίσαμε εμείς τις εξετάσεις οπότε αλλού τα παράπονά σου. Εξάλλου αν έχεις κάνει σεμινάρια όπως λες θα τα χεις διαβάσει  όλα αυτά χίλιες φορές άρα πολύ εύκολο να γράψεις-δε ζητάνε να τα γράφεις κατά λέξη κιόλας,απλά να είσαι στο πνεύμα-το αναφέρει στην αρχή του βιβλιόυ εξάλλου...(κάνε τον κόπο να δεις την τράπεζα θεμάτων-το λέω βιβλίο γιατί το εκτύπωσα έτσι)

"γιατί κάποιοι δέχτηκαν να ακολουθήσουν μία επιταγή" ή το "ρεύμα", που κατά τη γνώμη μου δεν είναι τόσο "αγαθή", ενώ καλούνται να μεταλαμπαδεύσουν στους μαθητές τη θεωρία της κοινωνικής αλλαγής (από εκπαίδευση ενηλίκων)"

Με την ίδια λογική όσοι έχουν τέτοιες απόψεις να μην πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο γιατί είναι κατά του συστήματος ή δεν είναι σωστός ο τρόπος που εξετάζουν στις πανελλήνιες. Ασε που θα διάβασες στην ΑΣΠΑΙΤΕ τη φιλοσοφία του Κλασσικισμού-όπου το σύστημα αναπαράγει τον εαυτό του μέσω της εκπαίδευσης (φαντάζομαι μόλις το διάβασες παράτησες την ΑΣΠΑΙΤΕ που είναι μέρος του συστήματος-ή μήπως όχι;  ;D)
 
"ή, με άλλα λόγια, να λειτουργήσουν ως δάσκαλοι στην τυπική εκπαίδευση που θα εξυπηρετούν  τα εξής
"

Τα ΙΕΚ δεν είναι τυπική...(κι αυτό είναι μέσα στην ύλη για την πιστοποίηση...)άρα τα υπόλοιπα μάλλον δεν είναι στο σκοπό της εκπαίδευσης αφού μιλάμε για μη τυπική...Για το λόγο αυτό δε μετράει η ΑΣΠΑΙΤΕ σε τετοιες δομές γιατί είναι για τυπική εκπαίδευση.

"ενώ καλούνται να μεταλαμπαδεύσουν στους μαθητές τη θεωρία της κοινωνικής αλλαγής (από εκπαίδευση ενηλίκων)"

Δεν καλούμαστε να μεταλαμπαδεύσουμε στην εκπαίδευση ενηλίκων-δε θα το έθετα έτσι. Ο Freire που αναφέρεις είναι μία θεωρία που όπως θα δεις στην ύλη δέχεται αρκετή κριτική και θεωρείται ότι δεν ταιριάζει σε όλα τα πλαίσια. Εχει και άλλες όπως της μετασχηματίζουσας (που εμένα μου αρέσει πιο πολύ)...δεν υπάρχει περιορισμός στο ποιά θα χρησιμοποιήσεις-αυτό εξαρταται από την "προσωπική θεωρία" (Ματσαγγούρας) του εκπαιδευτή που παίζει βασικό ρόλο στον τρόπο που διδάσκεις γιατί περνάς απόψεις έτσι κι αλλιώς(ασχέτως τπως θα τις εκλάβει ο εκπαιδευόμενος-αλλη θεωρία αυτή). Στους ενήλικες στόχος είναι αν θυμάσαι από τα πολύωρα σεμινάρια που έκανες η προσωπική ανάπτυξη, η ανάπτυξη κριτικού στοχασμού και κυρίως η αυτοπεποίθηση με το να μάθουν -πως - να -μαθαίνουν.


Τα όσα γράφετε φανερώνουν απλά την αναγκαιότητα της πιστοποίησης (με την έννοια ότι όσοι την έχουν έχουν μια στοιχειώδη γνώση για το τί πράγμα μιλάμε όταν λέμε εκπαίδευση ενηλίκων και γνωρίζουν κάποια βασικά πράγματα για τις δομές της)...αναφέρεις ένα κατεβατό για κάτι που ισχύει στην τυπική στην οποία δεν ανήκουν τα ΙΕΚ! Το κερασάκι ο Τheta που μάλλον κι αυτός δεν έχει καν ξεφυλλίσει την ύλη  σε θαυμάζει και σε ευχαριστεί!!!
;D ;D ;D ;D ;D Μιλάμε για πολύ γέλιο-να στε καλά με κάνατε και γέλασα!!!!Αμα τα ξέρεις τόσο καλά ;D ;D ;D ;D τί να πας να δώσεις εξετάσεις!;  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Να λοιπόν ποιοί είναι κατά της πιστοποίησης- να οι έμπειροι που τα ξέρουν και τα κάνουν χρόνια κι η πιστοποποίηση είναι μόνο εισπρακτικό μέτρο και δεν την δίνουν γιατί είναι κατά αυτής από άποψη επειδή και καλά είναι πολύ διαβασμένοι... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Συνάδελφε, διακρίνω μία ισοπεδωτική διάθεση, βαφτίζεις το ψάρι-κρέας, και το κρέας-ψάρι, όπως και να το κάνεις υπάρχει σύγκλιση μεταξύ θεωριών παιδαγωγικής και ανδραγωγικής σε πολλά σημεία, ανέφερα μόνο δύο.
Το όραμα σου πιο είναι; είτε διδάσκεις στην τυπική είτε στην εκπαίδευση ενηλίκων, δεν θα μεταλαμπαδεύσεις στάσεις; το όραμα σου είναι ένα επιπλέον γραφειοκρατικό χαρτί;
Δες το λίγο σφαιρικά, τους δίνεις πάτημα να βγάζουν κάθε τόσο νέο φασούλη για να σε έχουν οικονομική πηγή εσόδων και αδιόριστο (αν είσαι αδιόριστος).

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6246 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 09:51:35 μμ »
Μα ισχύει αυτό που λέει ο PCS. Οσοι έχουν πολλή προυπηρεσία ειναι οι μόνιμοι κατά 90%-οι άλλοι πού να βρούμε πχ 8 μόρια στην τυπική που ζητάει; Οσο για το χατηρικά που λες το λέμε γιατί όλοι γνωρίζουμε πως αποκτήθηκε η προυπηρεσία στα ΙΕΚ (κολλητοί διευθυντών συνήθως μόνιμοι).Tα τελευταία δύο χρόνια έγινε μία προσπάθεια να διορθωθεί αλλά με τόση προυπηρεσία που έχουν μαζέψει τόσα χρόνια πάλι δύσκολο. Πάλι μόνιμοι θα δουλέψουν-οι υπόλοιποι μάθαμε να φυτοζωούμε...
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος Theta._

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 612
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω εκπαίδευση , Παναιτωλικό & Επανάσταση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6247 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 09:57:25 μμ »
ΩΣΤΟΣΟ, Τη Γελοιότητα της "καθιέρωσής" της , της διαδικασίας και την "εισπρακτική" Λογική της , το άδικο της εφαρμογής της σε αυτό το φάσμα καταστάσεων ...

Εγώ συμφωνώ ότι η πιστοποίηση έγινε καθαρά εισπρακτικά, εσύ συμφωνείς ότι τα μεταπτυχιακά επί πληρωμή είναι εισπρακτικά; Και αν ναι τότε γιατί μπαίνεις στη διαδικασία να πληρώσεις κάτι που είναι εισπρακτικό; Και αν δεν έχεις δώσει χρήματα για μεταπτυχιακό αφού είσαι ενεργός με την επιστημή σου αποκλείεται να μην έχεις πληρώσει έστω ένα σεμινάριο Γιατί λοιπόν το ένα σε πειράζει και το άλλο όχι;


Συνάδελφε pcs , Εξαιρετική Ερώτηση , στην οποία οφείλω ν' απαντήσω...

..Προσωπικά είμαι (και) της Γενιάς των Αγώνων Υπέρ του Άρθρου 16 - Συνταγματικής Κατοχύρωσης της Δημόσιας - Δωρεάν ΠΑΙΔΕΙΑΣ  , στην Οποία Πιστεύω και την υπερασπίζω , για Όλες τις Βαθμίδες της...

Παρεμπιπτόντως: Αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι "εξαργύρωσα" ποτέ "ηρωισμούς" στους Δρόμους , συγκρούσεις με καταστολή , Κίνημα στις Σχολές μου , με "συνδικαλιές" με τους Δ.Ε.Π. , εύκολες βαθμολογίες και τα "τέτοια"..  Πιστεύω και ελπίζω ότι το πράττω , πως Εάν θες να Σπουδάσεις  και Περισσότερο να Διδάξεις , Οφείλεις , Οφείλω Γερό στρώσιμο.. μα να Λυώσω στο διάβασμα ..το Κριτικό - Αντίληψης κι όχι παπαγαλιστάν..

Τεσπά , παρένθεση το παραπάνω..

ΔΕΝ "έτυχα" - Πέτυχα να σπουδάσω ό,τι σπούδασα , μετά από Ζόρικες , αλλά Δίκαιες Εξετάσεις (σ' αυτές ΔΕΝ συγκαταλέγω τις ΗΛΗΘΙΕΣ Πανελλαδικές , αλλά τις Ζόρικες κατατακτήριες για Άλλες Σχολές .. Τις ΠΙΟ Ζόρικες για Μεταπτυχιακό)

•   Λοιπόν , όταν έχουμε Πετύχει , Με Αγώνες στη Σχολή που Αγάπησα περισσότερο Να πάει στον αγύριστο «διατμηματικό» – και καλά … Ιδιωτικό , όμως με ΧΟΝΤΡΑ Δίδακτρα , «παράλληλο ‘Μεταπτυχιακό’» μιας μικρής κάστας καθηγητών και Ιδιωτών…
•   …Στη Συνέχεια , πάλι με Αγώνα ,  καταργούμε τα «λίγα» (συγκριτικά με άλλα Π.Μ.Σ.) κατοστάρικα Ευρώ στο Κανονικό Μεταπτυχιακό του Τμήματός μου… Επιστρέφοντας  Ταλαντούχα παιδιά που αυτά τα «ολίγα» ΔΕΝ μπορούσαν να τα πληρώσουν…
•   Ως Πτυχιούχος πια αυτού του Τμήματος , Γιατί να ΜΗΝ Διαβάσω Μα ΠΟΛΥ , ώστε να περάσω σε Δημόσιο – Δωρεάν και ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ  Μεταπτυχιακό;;..
•   Γιατί να ΜΗΝ ξαναβρίσκω επαφή με την «παλιά μου» Σχολή – Τμήμα , παρακολουθώντας Συνέδρια – Ημερίδες …κι όταν είναι Δυνατό να ΜΗΝ Πηγαίνω Μαζί με τα παιδιά που Διδάσκω στα Δ.Ι.Ε.Κ.  .. και γιατί να μην συνεισφέρω να τα παρακολουθούν και άλλοι Συνάδελφοι της Ειδικότητάς μου ..Μα  Πτυχιούχοι ..μα όχι , παίρνοντας μαζί Και τα Σπουδαστάκια τους;;;…

•   Πρόσθετα Σεμινάρια:  Ευτυχώς , υπάρχουν όχι Μόνον Δωρεάν , αλλά Επιδοτούμενα για Ανέργους… Κάποια Τέτοια Παρακολούθησα , με συνέπεια , ασχέτως του Σκανδάλου ότι το Κύριο μέρος της Επιδότησης Πήγαινε στις επιχειρήσεις Κ.Ε.Σ. 

Προ Επιλόγου:

ΔΕΝ αρνούμαι Συνάδελφε το ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟΝ Και των «Δημόσιων» κατά τα Λοιπά πανεπιστημιακών  Π.Μ.Σ.
Αντί το «Δημόσιο» Να Χρηματοδοτήσει …μα ακόμα και προ Μνημονίων την ΠΑΙΔΕΙΑ σ’ αυτόν τον Τόπο , Κάθε Τόσο , μα από τη βαθμίδα της Πρωτοβάθμιας με φροντιστήρια για ξένες γλώσσες και για «απλά» μαθήματα  ..μέχρι Τα Μετά το Πτυχίο , σου λέει ΠΛΗΡΩΣΕ…
Για να «πιστοποιηθείς» , Επίσης ΠΛΗΡΩΣΕ… 

•   (καλά , οι διαδικασίες , είν’ άλλου παπά βαγγέλιο..)

Επίλογος Ι.


Μ’ ένα «ανθρώπινο» Ποσόν , μπορούσα το περασμένο καλοκαίρι , να συνδυάσω ..Μα Φοβερές Διακοπές σε Νησί του Αιγαίου , Μαζί με Συστηματικό Σεμινάριο στην Εκπαίδευση Ενηλίκων …Οργανωμένο από Πανεπιστημιακούς , μεταξύ των οποίων και κάποιοι που είχαν δημιουργήσει το Ιδιωτικό – παράλληλο «Π.Μ.Σ.»  στο Τμήμα μου…   Πήγαινα με την Κοπέλα μου , ζούσαμε μια βδομάδα ψιλοχλίδα και έπαιρνα , πραγματικά ΒΑΡΥ τίτλο στην Εκπαίδευση Ενηλίκων…
ΜΗΝ λέω «ηρωϊσμούς».. Το σκέφτηκα.. με Δελέασε Πολύ…

•   Προτίμησα να ΜΗΝ το κάνω…

Επίλογος ΙΙ.

Συνάδελφε pcs και άλλοι Συνάδελφοι , συμπαθάτε με για την έκταση…
Ωστόσο , «κάτι» από τη Δική μου αντίληψη περί Διαλόγου – Ουσιαστικών , Πλήρων στο Δυνατό απαντήσεων , «κάτι» από τις Σπουδές μου …

...Μα καθώς Επιστήμονες , αλλά και κατά βάση Νοματαίοι που ζητάνε Ακριβή Λόγο…
«αναγκαστικά»  μιλάω με «πλατύ» , ελπίζω ουσιαστικό Λόγο.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 10:02:22 μμ από Theta._ »
Νόμος Είναι Το Δίκιο Του Εργάτη & του Παναιτωλικού

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:00:10 »

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6248 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 09:58:20 μμ »
Συνάδελφε, διακρίνω μία ισοπεδωτική διάθεση, βαφτίζεις το ψάρι-κρέας, και το κρέας-ψάρι, όπως και να το κάνεις υπάρχει σύγκλιση μεταξύ θεωριών παιδαγωγικής και ανδραγωγικής σε πολλά σημεία, ανέφερα μόνο δύο.
Το όραμα σου πιο είναι; είτε διδάσκεις στην τυπική είτε στην εκπαίδευση ενηλίκων, δεν θα μεταλαμπαδεύσεις στάσεις; το όραμα σου είναι ένα επιπλέον γραφειοκρατικό χαρτί;
Δες το λίγο σφαιρικά, τους δίνεις πάτημα να βγάζουν κάθε τόσο νέο φασούλη για να σε έχουν οικονομική πηγή εσόδων και αδιόριστο (αν είσαι αδιόριστος).

Δε μιλάμε για το δικό μου όραμα αλλά για το πόσα επιφανειακά γράφεις-απλά αποδόμησα όσα έγραψες. Το να γράφεις τόσα χωρίς να γνωρίζεις κάτι τοσο βασικό ότι τα ΙΕΚ δεν είναι τυπική δείχνει πολλά-ότι θα αγνοείς και πολλά άλλα όπως πχ τους στόχους των προγραμμάτων στα οποία καλείσαι να διδάξεις και οφείλεις να ικανοποιήσεις μέσω της διδασκαλίας σου. Οι στάσεις μετασχηματίζονται δεν μεταλαμπαδεύονται...(άσε που δείχνει προκατάληψη αυτό λες και υπάρχουν προκάτ σωστές στάσεις). Οπως φαίνεται κι από τη συζήτηση δεν είναι ένα χαρτί. Είναι η απόδειξη στοιχειωδών γνώσεων που πρέπει να έχουμε για τις δομές στις οποίες φιλοδοξούμε να εργαστούμε και  κάνουμε το καλύτερο για να είμαστε σωστοί επαγγελματίες.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 10:05:32 μμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6249 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 10:04:25 μμ »
Μα ισχύει αυτό που λέει ο PCS. Οσοι έχουν πολλή προυπηρεσία ειναι οι μόνιμοι κατά 90%-οι άλλοι πού να βρούμε πχ 8 μόρια στην τυπική που ζητάει; Οσο για το χατηρικά που λες το λέμε γιατί όλοι γνωρίζουμε πως αποκτήθηκε η προυπηρεσία στα ΙΕΚ (κολλητοί διευθυντών συνήθως μόνιμοι).Tα τελευταία δύο χρόνια έγινε μία προσπάθεια να διορθωθεί αλλά με τόση προυπηρεσία που έχουν μαζέψει τόσα χρόνια πάλι δύσκολο. Πάλι μόνιμοι θα δουλέψουν-οι υπόλοιποι μάθαμε να φυτοζωούμε...

Συζήτηση δεν μπορεί να γίνει, όταν απαξιώνεις το προσόν που έχει αποκτήσει ο άλλος.  Όπως είδες έχω πέσει "θύμα" περίεργης κατά τη γνώμη μου επλιογής εκπαιδευτών, όταν πρωτοπήρα το πτυχίο μου και έψαχνα για δουλειά, αλλά δεν μπορώ να ισοπεδώνω την προϋπηρεσία των άλλων. Το ΙΕΚ το έχω γνωρίσει από μέσα και ως διοικητικός για δυο χρόνια. Ναι υπήρχαν και οι επιλογές του διευθυντή, αλλά σε γενικές η πλειοψηφία των εκπαιδευτών μπορώ να ισχυριστώ πως όντως ήταν οι καλύτεροι και δεν μπορώ να τους ισοπεδώνω, όπως κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να ισοπεδώνεται και η προϋπηρεσία του επαγγελματία, ειδικά από τη στιγμή που μιλάμε για επαγγελματική κατάρτιση. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να υπάρχουν 2-3 κατηγορίες μαθημάτων και πχ σε εργαστηριακά μαθήματα που έχουν να κάνουν με το επάγγελμα η επαγγελματική εμπειρία να έχει αυξημένη μοριοδότηση σε άλλα μαθήματα (πχ ξένη γλώσσα) η διδακτική εμπειρία θεωρώ ότι είναι πιο σημαντική κ.ο.κ.

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6250 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 10:08:20 μμ »
Συζήτηση δεν μπορεί να γίνει, όταν απαξιώνεις το προσόν που έχει αποκτήσει ο άλλος.  Όπως είδες έχω πέσει "θύμα" περίεργης κατά τη γνώμη μου επλιογής εκπαιδευτών, όταν πρωτοπήρα το πτυχίο μου και έψαχνα για δουλειά, αλλά δεν μπορώ να ισοπεδώνω την προϋπηρεσία των άλλων. Το ΙΕΚ το έχω γνωρίσει από μέσα και ως διοικητικός για δυο χρόνια. Ναι υπήρχαν και οι επιλογές του διευθυντή, αλλά σε γενικές η πλειοψηφία των εκπαιδευτών μπορώ να ισχυριστώ πως όντως ήταν οι καλύτεροι και δεν μπορώ να τους ισοπεδώνω, όπως κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να ισοπεδώνεται και η προϋπηρεσία του επαγγελματία, ειδικά από τη στιγμή που μιλάμε για επαγγελματική κατάρτιση. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να υπάρχουν 2-3 κατηγορίες μαθημάτων και πχ σε εργαστηριακά μαθήματα που έχουν να κάνουν με το επάγγελμα η επαγγελματική εμπειρία να έχει αυξημένη μοριοδότηση σε άλλα μαθήματα (πχ ξένη γλώσσα) η διδακτική εμπειρία θεωρώ ότι είναι πιο σημαντική κ.ο.κ.

Δεν την ισοπεδώνω ούτε λέω ότι όλοι έτσι την απέκτησαν. Λέω ένα γεγονός όμως που αφορά την πλειοψηφία των εκπαιδευτών-μην κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε. μου έχει τύχει σε ΙΕΚ να καλέσουν τον επόμενο με λιγότερα μόρια και να μην μπουν καν στον κόπο να μετρήσουν τα μόρια (ούτε τα δικά μου φυσικά) και να ελέγξουν τα χαρτιά μας- ο άλλος είχε δηλώσει ότι να ναι κάτι που φάνηκε σε άλλη προκήρυξη ότι δεν είχε οσα δήλωσε και με έβγαζαν ότι έχω και φαντασιοπληξία ... αληθινό γεγονός αυτό που λέω-πήραν κατευθείαν αυτόν που ήθελαν...! Γενικά πάντως δε διαφωνώ με όσα γράφεις-απλά διαφοροποιούμαι σε συγκεκριμένα σημεία.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 10:15:47 μμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6251 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 10:20:42 μμ »
Δε μιλάμε για το δικό μου όραμα αλλά για το πόσα επιφανειακά γράφεις-απλά αποδόμησα όσα έγραψες. Το να γράφεις τόσα χωρίς να γνωρίζεις κάτι τοσο βασικό ότι τα ΙΕΚ δεν είναι τυπική δείχνει πολλά-ότι θα αγνοείς και πολλά άλλα όπως πχ τους στόχους των προγραμμάτων στα οποία καλείσαι να διδάξεις και οφείλεις να ικανοποιήσεις μέσω της διδασκαλίας σου. Οι στάσεις μετασχηματίζονται δεν μεταλαμπαδεύονται...(άσε που δείχνει προκατάληψη αυτό λες και υπάρχουν προκάτ σωστές στάσεις). Οπως φαίνεται κι από τη συζήτηση δεν είναι ένα χαρτί. Είναι η απόδειξη στοιχειωδών γνώσεων που πρέπει να έχουμε για τις δομές στις οποίες φιλοδοξούμε να εργαστούμε και  κάνουμε το καλύτερο για να είμαστε σωστοί επαγγελματίες.

αντεπαρέρχομαι στο γεγονός της ανάγκης που νιώθεις ότι με έχεις αποδομήσει, σόρρυ αλλά ψυχολόγος δεν είμαι...
κατά τα άλλα ναι εντάξει συνάδελφε, θα παίξουμε με τις λέξεις: μεταλαμπαδεύω, μετασχηματίζω, κτλ κτλ,  θα βγάλουμε μία νέα θεωρία, θα παίξουμε με τις λέξεις, τα νοήματα και τις ερμηνείες, θα απαιτούμε αρχικά επιμορφώσεις, μετά  πιστοποιητικό και θα βγάλουμε φράγκα.. θα βγάλουμε και νόμους, θα τα κάνουμε όλα νομότυπα όπως τα μνημόνια...οκ κeep going...
α ήδη σκέφτηκα μία: εκπαίδευση μετασχηματισμένων ενηλίκων (έχει  διαφορά από τους μη μετασχηματισμένους, πρέπει να τους αντιμετωπίζεις διαφορετικά)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 10:28:39 μμ από joinJ »

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6252 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 10:30:38 μμ »
ναι εντάξει συνάδελφε, θα παίξουμε με τις λέξεις: μεταλαμπαδεύω, μετασχηματίζω, κτλ κτλ,  θα βγάλουμε μία νέα θεωρία, θα παίξουμε με τις λέξεις, τα νοήματα και τις ερμηνείες, θα απαιτούμε αρχικά επιμορφώσεις, μετά  πιστοποιητικό και θα βγάλουμε φράγκα.. θα βγάλουμε και νόμους, θα τα κάνουμε όλα νομότυπα όπως τα μνημόνια...οκ κeep going...
α ήδη σκέφτηκα μία: εκπαίδευση μετασχηματισμένων ενηλίκων (έχει  διαφορά από τους μη μετασχηματισμένους, πρέπει να τους αντιμετωπίζεις διαφορετικά)

Οτι θα βγάλουμε νέα θεωρία μην το κοροιδεύεις-εγώ δουλεύω πάνω σε κάτι. Η πιστοποίηση ήταν γνωστό ότι θα ισχύσει εδώ και χρόνια.Ολα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε. Αν είμαστε διαβασμένοι ακριβολογούμε. Το θέμα για όσους είναι κατά της πιστοποίησης δεν είναι ούτε τα λεφτά ούτε οι προσωπικές απόψεις για την εκπαίδευση (που θα το εφάρμοζαν σε όλα όχι μόνο στην πιστοποίηση). Είναι καθαρά βαρεμάρα και φόβος για τις 265 σελίδες που οκ φυσικά θέλουν χρόνο να διαθέσεις-όπως με όλα: επιμορφώσεις, μεταπτυχιακά κτλ. Δεν πέρασαν όλοι και φοβούνται κι αυτό-μην φανεί η όποια ανεπάρκεια έχουν. Λίγο και το σκεπτικό ότι στην Ελλάδα ζούμε δε θα εφαρμοστεί, λίγο οι προσωπικές σχέσεις με άτομα των πραγμάτων σου λέει τί να τρέχω τώρα και να διαβάζω αφού θα βολευτώ έτσι κι αλλιώς...Φυσικά δεν αποκλείω κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις που δεν πήγαν λόγω ανωτέρας βίας όντως-γνωρίζω μία τέτοια. Οι άλλοι που είχαν τα προαπαιτούμενα (150 ώρες σε ενήλικες) όμως ας βγει κάποιος να πει ότι δεν είχαν το σκεπτικό που προανέφερα...Δεν έχουν καμία δικαιολογία.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 10:35:53 μμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6253 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 10:44:13 μμ »
Οτι θα βγάλουμε νέα θεωρία μην το κοροιδεύεις-εγώ δουλεύω πάνω σε κάτι. Η πιστοποίηση ήταν γνωστό ότι θα ισχύσει εδώ και χρόνια.Ολα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε. Αν είμαστε διαβασμένοι ακριβολογούμε. Το θέμα για όσους είναι κατά της πιστοποίησης δεν είναι ούτε τα λεφτά ούτε οι προσωπικές απόψεις για την εκπαίδευση (που θα το εφάρμοζαν σε όλα όχι μόνο στην πιστοποίηση). Είναι καθαρά βαρεμάρα και φόβος για τις 265 σελίδες που οκ φυσικά θέλουν χρόνο να διαθέσεις-όπως με όλα: επιμορφώσεις, μεταπτυχιακά κτλ. Δεν πέρασαν όλοι και φοβούνται κι αυτό-μην φανεί η όποια ανεπάρκεια έχουν. Λίγο και το σκεπτικό ότι στην Ελλάδα ζούμε δε θα εφαρμοστεί, λίγο οι προσωπικές σχέσεις με άτομα των πραγμάτων σου λέει τί να τρέχω τώρα και να διαβάζω...Φυσικά δεν αποκλείω κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις που δεν πήγαν λόγω ανωτέρας βίας όντως. Οι άλλοι που είχαν τα προαπαιτούμενα ας βγει κάποιος να πει ότι δεν είχαν το σκεπτικό που προανέφερα...
ναι ναι αυτό είναι  η βαρεμάρα...το πέτυχες... και όταν κάνουμε μάθημα βαριόμαστε...ελπίζω να αισθάνεσαι πολύ άξιος, διαβασμένος  και δραστήριος που πήρες το πιστοποιητικό..συγχαρητήρια ρε συνάδελφε
ε πάρε μία ακόμη ιδέα: εκπαίδευση ενηλίκων ειδικής αγωγής (αν ξέρεις, τα πιστοποιητικά εξειδίκευσης ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, μετράνε στην τυπική και στα διεκ ειδικής αγωγής, γιατί να μην το δουλέψετε καλά καλά και πάντα νομότυπα, ώστε να βγει νέο πιστοποιητικό μόνο για ειδική αγωγή εκπαίδευσης ενηλίκων..όχι τώρα.αλλά σε 10-15 χρόνια..να βγουν νέοι απόφοιτοι..αμαρτία είναι να εξοντωθούν οι ήδη ταλαιπωρημένοι "πολυπτυχιούχοι"...είναι και μια ανθρωπιστική λογική )
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 10:53:06 μμ από joinJ »

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6254 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 10:48:22 μμ »
Εμένα αυτή η συζήτηση μου φαίνεται πολύ θλιβερή. Συμμετείχα και εγώ σε αυτή και δεν βγάζω την ουρά μου απέξω. Καλώς γίνεται βέβαια. Έστω και θλιβερή..

Τι είσεπραξα από αυτή;

 Ορισμένοι πήγαν και έδωσαν εξετάσεις κα πιστοποιήθηκαν.

 Ορισμένοι δεν πήγαν. Είναι σαν τις έκλογες. Είχαμε μεγάλη αποχή αλλά δεν ξέρουμε αν οι απέχοντες, έκαναν αποχή για τον ίδιο λόγο.

Οι δεύτεροι αναρωτιόνται γιατί πήγαν και πιστοποιήθηκαν οι πρώτοι παρόλο που όλοι ήξεραν ότι δεν θα μπορούσαν να διδάξουν στη μη τυπική εκπαίδευση χωρίς να έχουν πιστοποιηθεί. Γνωρίζουμε βέβαια ότι για το δημόσιο σχολείο π.χ. θέλει πιστοποίηση τύπου ΕΠΠΑΙΚ. Εκεί δεν ακούσαμε κανέναν να μιλάει για εισπρακτικό χαρακτήρα. Θεωρούμε ότι για τα παιδάκια χρειάζεται αλλά για τους ενήλικες όχι; Να διδάσκει ο άλλος χωρίς να ελέγχθεί αν μπορεί να κάνει μια μικροδιδασκαλία;

Οι πρώτοι θα προηγούνται τον δεύτερων και ο καθηγητής για συμπλήρωση ωραρίου θα προηγείται όλων παρόλο που δεν χρειάζεται να έχει πιστοποίηση. Αντί οι δεύτεροι να σχολιάζουν το δεύτερο σκέλος της πρότασης, παλεύουν να μην υπάρχει η πιστοποίιηση για να είναι τα πράγματα ωραία και ισοπεδωμένα.

Λυπάμαι πολύ αλλά δεν κατάλαβα κάτι άλλο από αυτή τη συζήτηση.

Υ.Γ. Δεν κατάλαβα το σχόλειο για το άρθρο 16. Είμαι αυτής της γένιας και πάλεψα πολύ και παλεύω ακόμα χωρίς να εξαργυρώσω τίποτα. Από αυτή τη σκοπιά με ενοχλεί οτιδήποτε εισπρακτικό στην παιδεία. Αλλά όταν λέμε οτιδήποτε εννοούμε οτιδήποτε, όχι μόνο την πιστοποίηση.  Η θέση αυτού που αντιστέκεται σε αυτά θα έπρεπε να είναι στη συλλογική διεκδίκηση (δεν σας είδα κάπου) και όχι στο ανάθεμα αυτών που πήγαν να δώσουν εξετάσεις.  Δυστυχώς πολλοί παλέψανε τότε, πολλοί νομίζουν ότι παλέψανε τότε και από την ήττα αυτή κανένας δεν διδάχθηκε. Άλλος ενα αγώνας που η ήττα δεν δίδαξε. Σε αυτόν όποιον υποστηρίζει ότι δεν έπρεπε να πάμε στις εξετάσεις της πιστοποίησης να του πω ότι αυτά υποστηρίζει το ΠΑΣΟΚικο σωματείο των εκπαιδευτών ΙΕΚ (λέγε με ΕΔΙΕΚ), που τότε δεν είχε καμμία σχέση το ΠΑΣΟΚ (λέγε με ΠΑΣΠ) στον αγώνα ενάντια στην αναθεώρηση του αρθρου 16 2006-07. Τους αγώνες τους τιμάς με τη στάση σου στο σήμερα. Όχι με το να χαιρετίζουν τη στάση σου οι ΠΑΣΟΚες που τότε έβριζες.


Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6255 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 10:48:45 μμ »
ναι ναι αυτό είναι  η βαρεμάρα...το πέτυχες... και όταν κάνουμε μάθημα βαριόμαστε...ελπίζω να αισθάνεσαι πολύ άξιος  και δραστήριος που πήρες το πιστοποιητικό..συγχαρητήρια

Το έχω ακούσει κι αυτο για τη βαρεμάρα...γιατί σου φαίνεται παράξενο; Φυσικά και δε νιώθω τίποτα που πήρα το πιστοποιητικό-ένα προαπαιτούμενο ήταν κατά το νόμο-οπότε έκανα απλά αυτό που έπρεπε για να διεκδικήσω εργασία σε δομές που με ενδιαφέρουν και τις οποίες μελετώ σε διπλωματική. Εχω τόσα άλλα να νιώθω περηφάνια αυτό ηταν απλά κάτι που έπρεπε να γινει.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 10:50:47 μμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6256 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 10:58:31 μμ »
 Foufoutos σε λίγο θα πρέπει να ντρεπόμαστε και όλοι οι άλλοι θα νιώθουν περήφανοι που αγωνίστηκαν και σπάσανε με την απουσία τους το σάπιο εισπρακτικό σύστημα.

Η ειρωνία είναι διασκεδαστική κάποιες φορές αλλά το θράσος μήπως να έχει όρια.

Foufoutos μην ντρέπεσαι...χαχαχα

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6257 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 11:01:42 μμ »
Foufoutos σε λίγο θα πρέπει να ντρεπόμαστε και όλοι οι άλλοι θα νιώθουν περήφανοι που αγωνίστηκαν και σπάσανε με την απουσία τους το σάπιο εισπρακτικό σύστημα.

Η ειρωνία είναι διασκεδαστική κάποιες φορές αλλά το θράσος μήπως να έχει όρια.

Foufoutos μην ντρέπεσαι...χαχαχα

Νομίζω ότι αν έμπαινε κριτήριο το πόσο κάνουν τους άλλους να γελούν με όσα γράφουν (οι διαβασμένοι κιόλας!) θα μας έτρωγαν λάχανο ;D ;D ;D ;D!  Μη βάζω ιδέες όμως :)!
stuDYING...!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160666
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 878
Σύνολο: 879

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.