*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 2688718 φορές)

0 μέλη και 31 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8036 στις: Μάρτιος 14, 2016, 07:14:42 μμ »
Συνάδελφοι, δεν έχει να κάνει με το αν είναι κάποιος απόφοιτος ΤΕΙ ή ΑΕΙ.
Η προσωπική μου εμπειρία είναι η εξής: Πριν 3 χρόνια ανέλαβα μάθημα σε συνεργασία με άλλο συνάδελφο, απόφοιτο ΑΕΙ. (Να διευκρινήσω ότι είμαι απόφοιτος ΑΕΙ με μεταπτυχιακό και διδακτορικό). Λοιπόν η εμπειρία ήταν τραυματική! Η συνάδελφος δεν ήξερε τι της γίνεται...παντελώς ακατάλληλη, όχι μόνο γιατί δεν διέθετε γνώσεις, αλλά και γιατί δεν είχε καμιά εκπαιδευτική επάρκεια. Το 99% του χρόνου το κατασπαταλούσε στο να λέει ανοησίες/ανέκδοτα/κουτσομπολιά με τους εκπαιδευόμενους! Οι εκπαιδευόμενοι, βέβαια, άλλο που δεν ήθελαν....
Πολλές φορές, για να δικαιολογήσει την ανεπάρκεια της, επιχείρησε να με προσβάλει μπροστά στους εκπαιδευόμενους και άλλα τέτοια ευχάριστα :)
Συμπέρασμα: Ας μην κάνουμε γενικεύσεις. Υπάρχουν απόφοιτοι ΤΕΙ που είναι εξαιρετικά καταρτισμένοι και απόφοιτοι ΑΕΙ που δεν ξέρουν ούτε το όνομα τους να γράψουν...
Την καλημέρα μου και καλή Σαρακοστή σε όλους!
Κι εγώ συμφωνώ σε αυτό και επαυξάνω…το αν δουλεύεις σωστά ή όχι δεν έχει να κάνει αν είσαι τει ή αει…είναι θέμα καθαρά χαρακτήρα και αν είσαι από αυτούς που κοροϊδεύεις τον κόσμο (και τον εαυτό σου πάνω από όλα) ή σέβεσαι αυτό που κάνεις και το υποστηρίζεις με κάθε κόστος… Κι εμένα μου έχει τύχει άτομο από πολυτεχνική που βαριόταν και κυριολεκτικά σερνόταν μέσα στο μάθημα και αντί να προσπαθεί να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του δεν έκανε απολύτως τίποτα…!!! Καταλήξαμε να κάνω εγώ το κομμάτι του (μάθημα άλλης μέρας δηλαδή) όχι τόσο σχετικό με την ειδικότητά μου αλλά παρόλα αυτά το έψαξα μόνο και μόνο για να δώσω σημειώσεις για να μη μείνουν έτσι τα παιδιά και τους μείνει κενό μιας και συμμετείχα στο συγκεκριμένο μάθημα και ντρεπόμουν για την κατάσταση αυτή… και ουσιαστικά το άτομο αυτό ήταν εμφάνιση-τουρίστας και δεν ήταν το μοναδικό… Αλλά όταν κι εσύ αντιμετωπίζεις μια κατάσταση όπως όλοι οι άλλοι και δεν προσπαθείς να την αλλάξεις αλλά σου είναι βολικό να λες…ιεκ είναι, το επίπεδο είναι χάλια, κανένας δεν έχει όρεξη να ακούσει μάθημα και άλλα τέτοια χαριτωμένα-εμετικά…τι περιμένεις…!!! Μερικοί δε έχουν πάρει πληροφορίες για σένα… σε πλευρίζουν και αρχίζουν τη μπουρδολογία… τεχνολόγος πετρελαίου προσπάθησε να με πείσει με κάθε επιχείρημα ότι στη σχολή του είχε κάνει εργαστήρια τροφίμων και φαρμάκων και ότι ούτε λίγο ούτε πολύ έχουμε τις ίδιες γνώσεις και μπορεί να υποστηρίξει ότι μάθημα και να του δώσεις…εννοείται με την ίδια άνεση “διδάσκει” και τα μαθήματα μηχανολόγων και ηλεκτρολόγων και λοιπών ειδικοτήτων… όσο για τις ώρες του 20 σε κάθε εξάμηνο…τις αξίζει άλλωστε…!!! Στο προηγούμενο εξάμηνο (και σε αυτό που έρχεται φαντάζομαι) με το πρόσχημα των “πιστοποιημένων” έχουν δώσει αρκετά μαθήματα σε άτομο πάλι από πολυτεχνική… κατά το “βιο-βιολόγος” όπως ειπώθηκε και παραπάνω…που σημαίνει ότι τα μαθήματα δεν είναι και πολύ μέσα στο αντικείμενο σπουδών… αλλά δε βαριέσαι…!!! Αν συζητήσεις με το συγκεκριμένο άτομο θα προσπαθήσει να σε πείσει ότι στη σχολή τα είχε κάνει όλα… και ότι επίσης τα ξέρει όλα… και ότι δεν πιστεύει ότι θεωρείς ότι είναι δικά σου μαθήματα… έλα όμως που είναι μαθήματα του δικού σου αντικειμένου…!!! Δηλαδή κατ’αυτόν τον τρόπο να βγω κι εγώ που έχω κάνει βασικές αρχές οικονομίας στη σχολή και να ισχυριστώ ότι είμαι οικονομολόγος…γιατί απλά έχω διδαχθεί ένα μάθημα… Σε εμένα σας βάζω και στοίχημα ότι δεν πιάνει… Η αλήθεια έρχεται από τα ίδια τα παιδιά…τα οποία έχουν βγει και έχουν κράξει αυτό το άτομο ότι ξαπλώνει στο τελευταίο θρανίο… τους λέει να σκάσουν και κοιμάται στην ώρα του μαθήματος… Γιατί άραγε? Γιατί δεν αντέχει την κούραση ή γιατί δεν ξέρει τι να κάνει? Κι αφού τα ξέρει όλα όπως ισχυρίζεται τότε γιατί ξεφτιλίζεται και ψάχνει σημειώσεις των προηγούμενων εκπαιδευτών από τους αποφοίτους των τμημάτων?… τις οποίες σημειωτέον όταν τις εξασφαλίσει και πάλι δεν κάνει τίποτα γιατί δεν ξέρει τι να κάνει ούτε στα μασημένα…όσο για τη γκάμα των μαθημάτων μέχρι και νομοθεσία έχει “διδάξει”…Από εκεί και πέρα τα συμπεράσματα δικά σας…
Ας μειώσουμε τους τόνους λοιπόν… η εκπαιδευτική βαθμίδα του καθενός δεν είναι το ζήτημα αλλά οι γνωστές-άγνωστες κλίκες που δεν τους αξίζει να βρίσκονται σε αυτό το χώρο γιατί απλά δεν κάνουν κάτι για τα ιεκ αλλά στόχος τους είναι μόνο τα λεφτά χωρίς να κοπιάσουν…Και τα παραδείγματα δεν έχουν τέλος…
Αλήθεια…μόνο σε εμάς γίνονται αυτά τα τέρατα ή σας είναι και εσάς οικεία? Γιατί πλέον ότι και να ακούσω δε μου κάνει καμία εντύπωση…

Χρόνια πολλά σε όλους και από μένα και καλή Σαρακοστή…

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:58:52 »

Αποσυνδεδεμένος kinel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8037 στις: Μάρτιος 14, 2016, 08:08:48 μμ »
"........για συγκεκριμένες συντεχνίες που τυγχάνει να είναι απόφοιτοι ΤΕΙ (των παλιών ΤΕΙ) και να προωθούν εκπαιδευτές με πτυχία ΕΠΑΛ και να υφαρπαζουν τις θέσεις απο πτυχιούχους ΑΕΙ. (δηλαδή και απο πτυχιούχος τεχνολογικών ιδρυμάτων)"

Δεν είμαι σίγουρη ότι καταλαβαίνω τι εννοείς παραπάνω. Εννοείς ότι κάποιοι διυθυντές ΙΕΚ (οι οποίοι είναι απόφοιτοι ΤΕΙ) έχουν κάποιο όφελος να δίνουν ώρες σε αποφοίτους ΕΠΑΛ;


Επειδή κι εγώ προσπαθώ να βγάλω νόημα… και επειδή πραγματικά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ σε επίπεδο φεκ και νομοθεσίας για το τι ισχύει όπως ο Markosath… αν είσαι σε σωστή κατεύθυνση… ναι επιβεβαιώνω ότι οι συγκεκριμένοι διευθυντές/υποδιευθυντές (μιας και είμαι κι εγώ σε μια τέτοια περίπτωση και έχω απηυδήσει από την όλη συμπεριφορά)… προέρχονται από το χώρο των επαλ (ήταν παλιά καθηγητές στα επαλ…) κάποιοι δε άνευ αντικειμένου…είτε γιατί το αντικείμενό τους έχει καταργηθεί είτε γιατί οι ειδικότητες των επαλ έχουν καταργηθεί…θα σε γελάσω... πραγματικά δεν έχω καταλάβει ούτε τι σχολές είχαν τελειώσει παλιά αυτά τα άτομα (αν δεν κάνω λάθος υπήρχαν κάποιες σχολές πριν τα σημερινά τει που τις έλεγαν κατεε)... ούτε σε ποια εκπαιδευτική βαθμίδα ανήκουν… Το μόνο που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι αυτά τα άτομα κουβαλάνε δυστυχώς αρκετά κομπλεξ και απωθημένα… και το χειρότερο γίνονται σε πολλές περιπτώσεις προσβλητικοί, ενώ η αυτοκριτική είναι κάτι εντελώς ξένο γι’αυτούς… Δε θέλεις να ξέρεις πόσο αισχρά μου μίλησε ένα τέτοιο άτομο που ανήκει στο προσωπικό του ιεκ (με απόσπαση από επαλ) στο τέλος του περυσινού εαρινού… κι αυτό γιατί προσπαθούσα να συμπληρώσω μέχρι και την τελευταία ώρα για να μη χρωστάω τη στιγμή που προσφιλή άτομα χρωστούσαν 60 και 70 ώρες από τις 165 που είχαν χρεωθεί (ναι…ναι μη σας κάνει εντύπωση καμία)… όσο για τις γνώσεις του ατόμου αυτού…δε μπορούσε να κάνει ούτε ένα άθροισμα ωρών σωστό… κατά τα άλλα από κακίες, μηχανορραφίες και τα συναφή ήμασταν κομπλέ… μέχρι που έφευγαν εκπαιδευτές από την πόρτα του γραφείου (μη αρεστοί…μπορεί κι εγώ μεταξύ άλλων…πολύ πιθανό το βρίσκω) και έσκαγε από πίσω και η μούντζα… για τέτοιες καταστάσεις και τέτοιο επίπεδο μιλάμε… Τα δε άτομα των επαλ που είχαν βγει σε διαθεσιμότητα… δε φτάνει που έπαιρναν το 75% του μισθού τους απλά για να κάθονται…τα είχαν προικίσει με του κόσμου τις ώρες (συνάδελφοι και κολλητοί άλλωστε) γιατί είχαν λέει πάθει κατάθλιψη και αυτοί και τα παιδιά τους… εμείς που έχουμε συνηθίσει στην ανεργία δεν τρέχει τίποτα… και το κορυφαίο…τώρα που τα άτομα αυτά επέστρεψαν πάλι στις θέσεις τους παγίωσαν μέσω των κολλητών και τα extra-δακια και δεν τα αφήνουν με τίποτα… για να ρεφάρουν τη χασούρα ξεκίνησαν… και καταλήξαμε σε 3ο μισθό στο σπίτι (γιατί είναι και σε ζευγάρια…)… Σύμφωνα με δήλωση τέτοιου ατόμου… “κάποτε τρώγαμε αστακομακαρονάδες και τώρα ούτε γαρίδες…” να λοιπόν που το προσπαθούν επάξια να ξανακερδίσουν την αστακομακαρονάδα… καλή όρεξη λοιπόν…!!!

Αποσυνδεδεμένος sylvia77

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 361
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8038 στις: Μάρτιος 14, 2016, 08:39:16 μμ »
Όντως λυπηρά αυτά που περιγράφεις... :(
Δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί να ισχύουν. Έχουμε δει πολλά εξάλλου και θα δούμε κι άλλα!

Αποσυνδεδεμένος kinel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8039 στις: Μάρτιος 14, 2016, 09:42:24 μμ »

Από την δική μου εμπειρία, απόφοιτοι ΕΠΑΛ παίρνουν ώρες σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις (μάγειρες, κομμωτές κλπ). Δεν έχω παρατηρήσει κάτι περίεργο σε αυτόν τον τομέα (προς το παρόν!). Αυτό που είχα παρατηρήσει κάποτε είναι να κατακερματίζονται οι ώρες, ώστε να εξαντληθεί ο πίνακας και να πάρει ώρες και ο κολλητός του διευθυντή που βρίσκεται στο κάτω μέρος της λίστας (και δεν θα έπαιρνε ώρες ούτε με σφαίρες, αν οι ώρες δίνονταν κανονικά στους πρώτους της λίστας). Ας μας διαφωτίσουν οι συνάδελφοι με τις δικές τους εμπειρίες....

Και για να κάνω και μια χρήσιμη ερώτηση: Πότε ξεκινούν τα μαθήματα για το εαρινό εξάμηνο;

Μην το λες… και με αυτούς όλο και κάτι “κουλό” μπορεί να γίνει… Στο προηγούμενο εαρινό σε τμήμα μαγειρικής τέχνης… ο διευθυντής παραπονιόταν και καλά ότι δεν έκανε αίτηση κανένα αξιόλογο άτομο της ειδικότητας και έπρεπε να στηρίξει το τμήμα σε δυο μάγειρες και ένα ζαχαροπλάστη (ΔΕ όλοι τους) οι οποίοι ήταν και στις επας και προφανώς είχαν και τις επιχειρήσεις τους και το πρόγραμμα δεν τους έβγαινε με τίποτα… Αυτό όπως αποδείχθηκε ήταν απλά “σας ρίχνω στάχτη στα μάτια…και ρίχνω άδεια για να πιάσω γεμάτα για να δω αν έχετε πάρει γραμμή τι γίνεται”… και ξεκίνησαν οι απουσίες 4-ωρες 5-ωρες και πώς να μαζευτούν που έτρεχαν ήδη οι αναπληρώσεις…καταλήξαμε να κρατάμε μια ολόκληρη μέρα εγώ και η γαλλικού από μία ώρα και το τμήμα να φεύγει…το ίδιο γινόταν και τις υπόλοιπες μέρες της εβδομάδας… να παρακαλάμε να κάνουμε αναπλήρωση μιας και μπορούσαμε γιατί μπροστά μας θα τη βρίσκαμε… να μην το δέχονται με τίποτα με το πρόσχημα ότι πρέπει να λογοδοτήσουν στο ινεδιβιμ για τις αλλαγές και δε μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο… μπούρδες…!!! Απλά ήθελαν να μείνει κενό το απουσιολόγιο για να το υπογράψει ο ζαχαροπλάστης “σαν να έκανε τις ώρες του” και ούτε γάτα ούτε ζημιά…όσο για το μάθημα που έκανε… έπαιρνε απουσίες (για να νιώσει καθηγηταράς…!!!) τους διάβαζε στα γρήγορα και μια συνταγή (την οποία δεν προλάβαιναν ούτε να τη γράψουν) και σε ένα τέταρτο το πολύ είχε φύγει…όταν δε κάναμε παράπονα γι’αυτή την κατάσταση μέχρι που κατέφυγαν σε συναισθηματικό εκβιασμό λέγοντάς μας ότι είναι πάρα πολύ άρρωστος και να μην κάνουμε φασαρία…Σε πληροφορώ τα άτομα αυτά εξακολουθούν να υπάρχουν και φέτος και επειδή όπως σε όλα τα β΄ έτη οι ώρες των μαθημάτων περιορίζονται υπέρ της  ειδικότητας και τα μαθήματα ζαχαροπλαστικής δεν είχαν νόημα να βρίσκονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα (γιατί για μαγειρική μιλάμε)…εξασφάλισαν στο ζαχαροπλάστη άλλα μαθήματα… όπως ας πούμε τη χημεία τροφίμων…Τέλειο ε??

Όσο για τον κατακερματισμό των ωρών που αναφέρεις δε νομίζω ότι τους χρειάζεται… πολύ ξεδιάντροπα φωνάζουν τον 10ο της λίστας και άντε να βρεις το δίκιο σου… εγώ πέρυσι ανακάλυψα ότι στο χειμερινό δίδασκε μια κυρία που ήταν 3η στη λίστα και επειδή δε μπορούσε να συνεχίσει στο εαρινό μου “έκαναν τη χάρη” να φωνάξουν εμένα…όταν διαμαρτυρήθηκα… μου είπαν ότι και καλά δεν έχουν πρόσβαση στους πίνακες (αν είναι δυνατόν δηλαδή…) και ότι ο φάκελός μου δεν ήταν στο συγκεκριμένο ιεκ… αλλά μόνο της κυρίας… όταν τους είπα ότι κανενός από τους υπόλοιπους ο φάκελος δε βρισκόταν εκεί αλλά αλλού… τότε το έκαναν γαργάρα και δεν το ξανασυζήτησαν ποτέ…!!!

Τα μαθήματα ξεκινάνε στις 17 έτσι τουλάχιστον έχουν πει…

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:58:52 »

Αποσυνδεδεμένος sylvia77

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 361
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8040 στις: Μάρτιος 14, 2016, 09:57:02 μμ »
Τι να πω! Ευτυχώς δεν μου έχουν τύχει τέτοια τραγελαφικά προς το παρόν!

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8041 στις: Μάρτιος 15, 2016, 11:09:47 πμ »
Σας είχα γράψει σε προηγούμενο μήνυμα για ένα θέμα ανάθεσης γνωστικού αντικειμένου.
Αν και νομίζω ότι έχει λυθεί το θέμα μου καθώς έκανα ένσταση και ο διευθυντής αναγνώρισε το δίκιο μου, συνέχισα να ψάξω για κάποιο προσοντολόγιο εκπαιδευτών στο συγκεκριμένο τμήμα.

Πήρα τηλέφωνο στο Υπουργείο Παιδείας, στην Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης,  στο ΕΟΠΠΕΠ,  στην Ένωση Ελλήνων Χημικών , ακόμα και σε ιδιωτικό ΙΕΚ,  αλλά ΚΑΝΕΙΣ,  δεν μπόρεσε να μου δώσει μια απάντηση !! 

Συνολικά πρέπει να έχω μιλήσει περίπου σε 10 άτομα. Ξέρετε πως δουλεύει το σύστημα:  ο ένας πάσα στον άλλον και άντε πάλι από την αρχή.

Το συμπέρασμα που έβγαλα ήταν ότι αν λειτουργεί ακόμα κάτι, είναι ..λόγω κεκτημένης ταχύτητας και κάποιων (μετρημένων στα δάκτυλα δυστυχώς) ατόμων που προσπαθούν να είναι σωστοί.  Είμαστε γενικά στο έλεος του κάθε ασχέτου τόσο εμείς όσο και οι εκπαιδευόμενοι.

Κάποιος συνάδερφος έγραφε εδώ πέρα περί κλείσιμο των ΙΕΚ και αρχίζω να σκέφτομαι ότι ίσως και να είχε δίκιο.....Τι επαγγελματίες θα καταρτίσουν τα ΙΕΚ όταν λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο;



Αποσυνδεδεμένος laourasp

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εκπαιδεύτρια
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8042 στις: Μάρτιος 15, 2016, 03:49:14 μμ »
Επειδή κι εγώ προσπαθώ να βγάλω νόημα… και επειδή πραγματικά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ σε επίπεδο φεκ και νομοθεσίας για το τι ισχύει όπως ο Markosath… αν είσαι σε σωστή κατεύθυνση… ναι επιβεβαιώνω ότι οι συγκεκριμένοι διευθυντές/υποδιευθυντές (μιας και είμαι κι εγώ σε μια τέτοια περίπτωση και έχω απηυδήσει από την όλη συμπεριφορά)… προέρχονται από το χώρο των επαλ (ήταν παλιά καθηγητές στα επαλ…) κάποιοι δε άνευ αντικειμένου…είτε γιατί το αντικείμενό τους έχει καταργηθεί είτε γιατί οι ειδικότητες των επαλ έχουν καταργηθεί…θα σε γελάσω... πραγματικά δεν έχω καταλάβει ούτε τι σχολές είχαν τελειώσει παλιά αυτά τα άτομα (αν δεν κάνω λάθος υπήρχαν κάποιες σχολές πριν τα σημερινά τει που τις έλεγαν κατεε)... ούτε σε ποια εκπαιδευτική βαθμίδα ανήκουν… Το μόνο που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι αυτά τα άτομα κουβαλάνε δυστυχώς αρκετά κομπλεξ και απωθημένα… και το χειρότερο γίνονται σε πολλές περιπτώσεις προσβλητικοί, ενώ η αυτοκριτική είναι κάτι εντελώς ξένο γι’αυτούς… Δε θέλεις να ξέρεις πόσο αισχρά μου μίλησε ένα τέτοιο άτομο που ανήκει στο προσωπικό του ιεκ (με απόσπαση από επαλ) στο τέλος του περυσινού εαρινού… κι αυτό γιατί προσπαθούσα να συμπληρώσω μέχρι και την τελευταία ώρα για να μη χρωστάω τη στιγμή που προσφιλή άτομα χρωστούσαν 60 και 70 ώρες από τις 165 που είχαν χρεωθεί (ναι…ναι μη σας κάνει εντύπωση καμία)… όσο για τις γνώσεις του ατόμου αυτού…δε μπορούσε να κάνει ούτε ένα άθροισμα ωρών σωστό… κατά τα άλλα από κακίες, μηχανορραφίες και τα συναφή ήμασταν κομπλέ… μέχρι που έφευγαν εκπαιδευτές από την πόρτα του γραφείου (μη αρεστοί…μπορεί κι εγώ μεταξύ άλλων…πολύ πιθανό το βρίσκω) και έσκαγε από πίσω και η μούντζα… για τέτοιες καταστάσεις και τέτοιο επίπεδο μιλάμε… Τα δε άτομα των επαλ που είχαν βγει σε διαθεσιμότητα… δε φτάνει που έπαιρναν το 75% του μισθού τους απλά για να κάθονται…τα είχαν προικίσει με του κόσμου τις ώρες (συνάδελφοι και κολλητοί άλλωστε) γιατί είχαν λέει πάθει κατάθλιψη και αυτοί και τα παιδιά τους… εμείς που έχουμε συνηθίσει στην ανεργία δεν τρέχει τίποτα… και το κορυφαίο…τώρα που τα άτομα αυτά επέστρεψαν πάλι στις θέσεις τους παγίωσαν μέσω των κολλητών και τα extra-δακια και δεν τα αφήνουν με τίποτα… για να ρεφάρουν τη χασούρα ξεκίνησαν… και καταλήξαμε σε 3ο μισθό στο σπίτι (γιατί είναι και σε ζευγάρια…)… Σύμφωνα με δήλωση τέτοιου ατόμου… “κάποτε τρώγαμε αστακομακαρονάδες και τώρα ούτε γαρίδες…” να λοιπόν που το προσπαθούν επάξια να ξανακερδίσουν την αστακομακαρονάδα… καλή όρεξη λοιπόν…!!!
Που γίνονται όλα αυτά βρε παιδιά; Αίσχος!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 15, 2016, 04:11:39 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος markosath

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 332
  • IT"S TRUMP
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8043 στις: Μάρτιος 15, 2016, 08:15:21 μμ »
Για να μην ξεχνάμε....
...
δεκεμβριος 2010
Μπορεί η Διαμαντοπούλου και η Κάλερ-Χριστοφιλοπούλου να ισχυρίστηκαν ότι θα έφερναν διαφάνεια στις προσλήψεις αναπληρωτών που γίνονται στη Σιβιτανίδειο, φαίνεται όμως πως κάποιοι συνεχίζουν να ευνοούνται, και ότι τα σκοτεινά σημεία της υπόθεσης πληθαίνουν αντί να μειώνονται.

Οι προσλήψεις αναπληρωτών στη Σιβιτανίδειο έγιναν σε τρεις φάσεις. Και οι τρεις είχαν ως κοινό σημείο την εύνοια στους ΤΕ και ΔΕ, δηλαδή σε αποφοίτους τεχνικού ή γενικού λυκείου. Επιπλέον, αρκετά ονόματα ανήκουν σε άτομα που ήταν και πριν αναπληρωτές στη Σιβιτανίδειο. Κάποιοι θα πουν ότι αυτό μπορεί να είναι και τυχαίο. Φαίνεται όμως πως οι συμπτώσεις γίνονται όλο και πιο περίεργες όσο πλησιάζουμε προς την τρίτη φάση προσλήψεων, η οποία σημειώνουμε πως έγινε αρκετό καιρό μετά την έναρξη του σχολικού έτους, προκειμένου το θέμα να περάσει απαρατήρητο.

Ανάμεσα στα ονόματα που θα δείτε παρακάτω, τουλάχιστον ένα άτομο ανήκει στο περιβάλλον του Ιερώνυμου. Επιπλέον, κάποια ονόματα είχαν εμφανιστεί σε παλαιότερη έρευνα που είχαμε παρουσιάσει για τους "διοριστέους". Παραθέτουμε τα ονόματα: ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΘΕΤΩ
Με άλλα λόγια, η Σιβιτανίδειος δεν προσέλαβε πτυχιούχους πανεπιστημίου ή έστω ΤΕΙ (ΠΕ19/20), αλλά στη θέση τους προσέλαβε γόνους αποφοίτους τεχνικού λυκείου, οι οποίοι με μοναδικό προσόν το γονιδίωμά τους κατάφεραν να αποκατασταθούν επαγγελματικά εις βάρος πτυχιούχων πανεπιστημίου. Αυτό αποδεικνύει για άλλη μία φορά αυτό που έχουμε τονίσει στο παρελθόν, ότι δηλαδή ο κλάδος ΤΕ/ΔΕ υφίσταται στην εκπαίδευση μόνο και μόνο για να διορίζονται ως εκπαιδευτικοί γόνοι που δεν κατάφεραν να περάσουν ούτε σε ένα επαρχιακό ΤΕΙ. Και κρίνονται ως δήθεν απαραίτητοι για την εκπαίδευση μέσω ενός συστήματος που το αποτελούν συγγενικά τους πρόσωπα, σε μία μορφή αισχρής οικογενειοκρατίας που επί χρόνια δηλητηριάζει την εκπαίδευση.

Βλέπουμε λοιπόν κάποιους επιτήδειους γόνους να καταφέρνουν μετά από "σπουδές" σε κάποιο ΕΠΑΛ να διορίζονται ως καθηγητές, προσβάλλοντας την κοινωνία, και να εξασφαλίζουν διορισμούς με υποτίθεται "αξιοκρατικά" κριτήρια. Η μόνη λύση είναι να καταργηθεί τελείως ο κλάδος ΤΕ/ΔΕ, και οι υπάρχοντες ΤΕ/ΔΕ να μεταταχθούν σε άλλες υπηρεσίες ως τεχνίτες.

Αυτή είναι λοιπόν η έλευση της αξιοκρατίας στη Σιβιτανίδειο που ευαγγελιζόταν η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας!

ΒΡΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ 2010 ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΣΥΡΙΖΑ

ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΛΥΤΕΣ
https://www.donaldjtrump.com/

Trump wins presidency

Donald Trump will become the next president of the United States in a stunning victory.

Αποσυνδεδεμένος markosath

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 332
  • IT"S TRUMP
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8044 στις: Μάρτιος 15, 2016, 08:28:19 μμ »
Ενα πολύ ενδιαφέρον αρθρο του κυρίου της συντεχνίας που προανεφερα σε αλλη δημοσιεύση

Δεν μπορούμε να μην προβάλουμε τα παράδοξα της ελληνικής εκπαίδευσης εάν ενδιαφερόμαστε πραγματικά γι΄ αυτήν και τη βελτίωσή της.

    1. Σύμφωνα με το Σύνταγμα της Ελλάδας η παιδεία παρέχεται δωρεάν. Από την Ε.Σ.Υ.Ε. ανακοινώθηκε (2004-2005) ότι δαπανώνται περισσότερα από 1.401 εκατομμύρια € ετησίως προκειμένου οι μαθητές να αποκτήσουν βασικές δεξιότητες και γνώσεις που σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. κατακτώνται μέσα και όχι έξω, από το εκπαιδευτικό σύστημα. Συγκεκριμένα 596 εκατομμύρια € περίπου δαπανώνται κάθε χρόνο στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση για την εκμάθηση ξένων γλωσσών, ενώ για τα ιδιαίτερα μαθήματα και τα φροντιστήρια δαπανώνται 805 εκατομμύρια €.


    2. Η Ελλάδα δεν είναι τελευταία στο κατά κεφαλήν εισόδημα μεταξύ των χωρών μελών της Ε.Ε. αλλά, είναι τελευταία επί σειρά ετών, όσον αφορά τις δαπάνες της για την παιδεία, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat,.


    3. Η Ελλάδα έχει τους περισσότερους φοιτητές (29,9%), (Μ.Ο. EU. 17.4%) μεταξύ των 27 χωρών - μελών της Ε.Ε., ακολουθούμενη από τη Σλοβενία με 25,7% και τη Λετονία με 24,4% (key data on education in Europe 2009). Σύμφωνα με το Δείκτη Ευημερίας του Legatum, ενός θινκ-τανκ με έδρα το Λονδίνο, η Ελλάδα έχει το υψηλότερο ποσοστό εγγραφών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση παγκοσμίως. Ταυτόχρονα η Ελλάδα κατέχει την πρώτη θέση στην ανεργία των πτυχιούχων Ανώτατης Εκπαίδευσης σε ολόκληρη την Ε.Ε. των 27, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν.

    4. Ο Έλληνας μαθητής δαπανά πάρα πολλές ώρες ημερησίως σε σχολείο – φροντιστήριο κλπ., χαρακτηρίζεται ως άτομο σκληρά εργαζόμενο, αλλά στους διεθνείς διαγωνισμούς της PISA οι μαθητές μας καταλαμβάνουν τις τελευταίες θέσεις μαζί με την Τουρκία και το Μεξικό, σε ότι αφορά τα μαθηματικά τις φυσικές επιστήμες και τις αναγνωστικές ικανότητες.

    5. Σε όλη την Ε.Ε. τα ποσοστά ανεργίας και επιπέδου εκπαίδευσης επηρεάζονται άμεσα και αντιστρόφως ανάλογα, με εξαίρεση την Ελλάδα, όπου η διαφορά είναι σχεδόν μηδαμινή. Σύμφωνα με έρευνα της Eurostat (έτος 2000), για το εργατικό δυναμικό, o M.O. του ποσοστού ανεργίας (25 – 64 ετών) στην Ε.Ε. των 15 είναι: απόφοιτοι πτυχιούχοι 4.4% και απόφοιτοι υποχρεωτικής εκπαίδευσης 10,7%. Στην Ελλάδα οι πτυχιούχοι έχουν ποσοστό 7,1% και οι απόφοιτοι υποχρεωτικής εκπαίδευσης 7.9%.


    6. Η Ελλάδα βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις της Ε.Ε. στη συμμετοχή των ενηλίκων στη δια βίου μάθηση με ποσοστό 2,9% ακολουθούμενη από τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία. Ο Μ.Ο. της Ε.Ε. των 27 είναι 9,5% με πρώτη τη Σουηδία με ποσοστό 32,4%.

    7. Η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση στην Ελλάδα είναι υποβαθμισμένη ποιοτικά και ποσοτικά σε αντίθεση με τις υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε. Ας μου επιτραπεί να αναφέρω την περίπτωση της Γερμανίας η οποία έχει ανεπτυγμένο σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, έχει τους λιγότερους φοιτητές στην Ε.Ε. των 27 (αναλογικά με τον πληθυσμό της, key data on education in Europe 2009), και την ισχυρότερη οικονομία της Ευρωζώνης. Η νοοτροπία που έχει καλλιεργηθεί στην ελληνική κοινωνία για «πανεπιστημιακό πτυχίο σε όλους και διορισμός όλων στο δημόσιο» πρέπει να εκλείψει. Η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, η Επαγγελματική Κατάρτιση, η Δια Βίου Μάθηση κλπ. θέλουμε να πιστεύουμε ότι ανήκουν στις πρώτες προτεραιότητες της νέας κυβέρνησης, αν κρίνουμε και από την αλλαγή του ονόματος του Υπουργείου παιδείας. Ίδωμεν."



Με άλλα λόγια, η Ελλάδα είναι πρώτη σε παραγωγή φοιτητών και πτυχιούχων, οι οποίοι όχι μόνο είναι άνεργοι, αλλά και χαμηλού επιπέδου, καθώς οι έλληνες μαθητές βρίσκονται να είναι τελευταίοι ακόμα και σε αναγνωστικές ικανότητες(!). Επιπλέον, όλες αυτές οι ώρες που απασχολούνται οι μαθητές σε σχολείο και φροντιστήριο (και ουσιαστικά και οι φοιτητές σε παραδόσεις μαθημάτων) δεν έχουν κανένα θετικό αποτέλεσμα, καθώς οι μαθητές μας είναι τελευταίοι παγκοσμίως.
https://www.donaldjtrump.com/

Trump wins presidency

Donald Trump will become the next president of the United States in a stunning victory.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10827
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8045 στις: Μάρτιος 15, 2016, 08:44:28 μμ »
Αυτό το θέμα αφορά μόνο τα Δημόσια ΙΕΚ. Το ποιοι προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές σε γυμνάσια και λύκεια δεν ανήκει εδώ!

Αποσυνδεδεμένος markosath

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 332
  • IT"S TRUMP
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8046 στις: Μάρτιος 15, 2016, 08:47:53 μμ »
Παιδί διαμάντι ο διευθυντής του ΙΕΚ. Στις προσλήψεις ποτέ δεν ξεχνά να ικανοποιήσει τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ώστε να πάρουν το χαρτζιλίκι τους. Είναι άλλωστε παλιά παράδοση στα δημόσια ΙΕΚ να προσφέρουν τη μερίδα του λέοντος στους συναδέλφους. Τι κι αν οι άνεργοι κάνουν ουρές; Πρέπει να διευκολυνθούν οι συνάδελφοι, και ειδικά οι νέοι που στα γρήγορα κατάφεραν να πάρουν μετάθεση στο σπίτι τους.

Όμως αυτή τη φορά ο διευθυντής έδωσε τον καλύτερο εαυτό του. Φυσικό αυτό, αφού όπως είπαμε είναι παιδί διαμάντι .............................. Προσέλαβε στην ίδια ειδικότητα δύο αδέλφια που τυχαίνει να είναι και μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Παρακινδυνευμένο βέβαια στην εποχή της αγανάκτησης.
 Αν τα ήξεραν αυτά οι άνεργοι μαθηματικοί που περιμένουν υπομονετικά στην ουρά με τα χαρτιά στα χέρια μήπως και πάρουν καμιά ώρα μπορεί και να τους παίρναν με τα... ματσούκια!

ωραίο αρθρο...προσφατο αλλά μου φαίνεται λίιγο υπερβολικό καλά ειναι δυνατόν να γίνεται τόσο της ... εκει μέσα και να μην τους πάνε μεσα , να μην τους εχει κλείσει κανείς...ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΑ ..ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΚΟΗΘΕΙΕΣ
https://www.donaldjtrump.com/

Trump wins presidency

Donald Trump will become the next president of the United States in a stunning victory.

Αποσυνδεδεμένος leontokardos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 231
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8047 στις: Μάρτιος 15, 2016, 11:00:38 μμ »
Δυο ερωτήσεις πάνω στον κανονισμό λειτουργίας των ΙΕΚ (Κανονισμός Κουκοδήμου 2013)
α) Για εργαστηριακά μαθήματα αναφέρει ότι μπορούν να διδάσκονται έως 3 ώρες συνεχόμενα. Για τα θεωρητικά μαθήματα τι ισχύει; Μπορεί να γίνεται τρίωρο συνεχόμενο θεωρητικό μάθημα;
β) Κατάρτιση λέει δεν γίνεται τις αργίες και τις διακοπές. Είναι οι διακοπές του Πάσχα μέσα; Ρωτώ γιατί ΙΕΚ της επαρχίας θα κάνει μαθήματα ως την Μ.Τετάρτη και μετά απο την πέμπτη του Πάσχα.

Αποσυνδεδεμένος sylvia77

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 361
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8048 στις: Μάρτιος 15, 2016, 11:58:52 μμ »
Και στο δικό μου ΙΕΚ θα γίνει ακριβώς το ίδιο. Μαθήματα μέχρι Μ. Τετάρτη και επανέναρξη την επόμενη Πέμπτη.

Αποσυνδεδεμένος Theta._

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 612
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω εκπαίδευση , Παναιτωλικό & Επανάσταση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8049 στις: Μάρτιος 16, 2016, 12:09:10 πμ »
Δυο ερωτήσεις πάνω στον κανονισμό λειτουργίας των ΙΕΚ (Κανονισμός Κουκοδήμου 2013)
α) Για εργαστηριακά μαθήματα αναφέρει ότι μπορούν να διδάσκονται έως 3 ώρες συνεχόμενα. Για τα θεωρητικά μαθήματα τι ισχύει; Μπορεί να γίνεται τρίωρο συνεχόμενο θεωρητικό μάθημα;
β) Κατάρτιση λέει δεν γίνεται τις αργίες και τις διακοπές. Είναι οι διακοπές του Πάσχα μέσα; Ρωτώ γιατί ΙΕΚ της επαρχίας θα κάνει μαθήματα ως την Μ.Τετάρτη και μετά απο την πέμπτη του Πάσχα.

Ι. Τίποτα ΔΕΝ εμποδίζει ΚΑΙ τα θεωρητικά 3 ωρών εβδομαδιαίως , να πραγματοποιούν το Τρίωρό τους ολόκληρο και συνεχόμενο, εντός της ίδιας διδακτικής μέρας.  Άλλωστε τα 'ολόκληρα' , ανά ημέρα , τρίωρα , αναγκαστικά έγιναν καθεστώς το εξάμηνο το οποίο μόλις έληξε , δεδομένου ότι συντήχθηκαν οι εβδομάδες οι διδακτικές .. τα 2ωρα μαθήματα έγιναν 3ωρα , τα 3ωρα - 4ωρα....
Βέβαια , ζήτημα πάντα είν' πώς οργανώνουν τα προγράμματα διευθυντές - υποδιευθυντές..  Αλλού η κατάσταση πάει λογικά και στο μέτρο του δυνατού και αλλού ..αποφασίζουν και διατάσσουν ένα πχ. τυπικά 2ωρο μάθημα , δηλαδή 30ωρο στο εξάμηνο , να μπουκωθεί με 4 + 2 ώρες ανά βδομάδα και αντί να απλωθεί κανονικά στο διδακτικό του χρόνο , να ξεπεταχτεί σε... 5 βδομάδες!!!.... 

Τέτοια "ωραία", λοιπον...

ΙΙ. Πράγματι Σωστά διάβασες τον κανονισμό. Οι , παραδοσιακές, Εκπαιδευτικές Αργίες ισχύουν σε κάθε βαθμίδα , ακόμα και στην "μη τυπική" μεταΒ' βάθμια ,όπως στα Δ.Ι.Ε.Κ.

...Από την άλλη: (Νομίζω ότι..) ο προγραμματισμός υπουργείου και ΙΝΕΔΙΒΙΜ , είναι το 2016 Α' ΈΞΑΜΗΝΟ , να λήξει όπως κάθε "κανονικό χρόνο" τα εαρινά 30 Ιούνη...

Οπότε , πάλι θα ζουληχτούνε οι βδομάδες ... πάλι κατά παράβαση του κανονισμού , πάλι όπως το χειμερινό 2015 Β' , αντί των 15 σε 12- 13...

Όσον αφορά Μεγαλοβδόμαδο και άμεσα Μεταπασχαλιάτικα , προς ώρας ΔΕΝ έχω ακούσει , πουθενά , κάτι σχετικό...

Τίποτα . ωστόσο, δεν μπορεί ν' αποκλειστεί..

.....................

Μπορείς να αναφέρεις σε ποιάς Πόλης Δ.Ι.Ε.Κ. θα συνεχίζονται μαθήματα , ενόσο οι παπάδες θα ψέλνουν τας "Μωράς παρθένους";;;;..

 
Νόμος Είναι Το Δίκιο Του Εργάτη & του Παναιτωλικού

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160666
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 865
Σύνολο: 866

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.