0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
6. Κατάργηση της μείωσης ωραρίου των υπευθύνων εργαστηρίων φυσικής-χημείας & πληροφορικής κατά 3 ώρες εβδομαδιαίως. Η μείωση αυτή αποτελεί κραυγαλέα πρόκληση για τους καθηγητές των άλλων ειδικοτήτων, πολλοί από τους οποίους αναλαμβάνουν να διεκπεραιώσουν διάφορες χρονοβόρες και επίπονες εργασίες του σχολείου. Για παράδειγμα, γιατί να μην υπάρχει μείωση ωραρίου και για τον προγραμματιστή του σχολείου που αφιερώνει αναρίθμητες ώρες μέσα στη χρονιά εντός και (κυρίως) εκτός σχολείου για την εκπόνηση του ωρολογίου προγράμματος; Πόσες περιπτώσεις υπευθύνων εργαστηρίων φυσικών επιστημών δεν έχουμε όλοι συναντήσει, οι οποίοι κάνουν 2-3 πειράματα όλα κι όλα (ή και κανένα!) σε μια ολόκληρη χρονιά; Είναι ο πέμπτος χρόνος που βρίσκομαι στο ίδιο σχολείο, έχουν παρελάσει 4 καθηγητές πληροφορικής (υπεύθυνοι εργαστηρίων) και ούτε ένας από αυτούς δεν ασχολήθηκε με τη δημιουργία ιστοσελίδας του σχολείου, παρά τις συνεχείς προτροπές του διευθυντή, πολλών συναδέλφων και μαθητών.
Ούτε αύξηση ωραρίου ούτε υπερωρίες. Αρκετά βάλαμε πλάτη και ό,τι άλλο.ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ της προσωπικής διαφοράς των 65.000 υπαλλήλων-ρετιρέ του Δημοσίου. Τα 203 εκ. Ευρώ που εξοικονομούνται ετησίως κατ' αυτόν τον τρόπο (http://www.kathimerini.gr/814684/article/epikairothta/politikh/kai-pali-sto-proskhnio-h-proswpikh-diafora) να διατεθούν εν μέρει σε διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών και εν μέρει σε προσλήψεις αναπληρωτών ώστε όλα τα σχολεία να λειτουργήσουν σε ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.Αυτό πιστεύω πρέπει να είναι το αίτημα σύσσωμου του κλάδου. Τώρα ας βάλουμε εμείς το δίλημμα στην κοινωνία: θέλετε εκπαιδευτικούς για τα παιδιά σας ή διαιώνιση των ρετιρέ;Όσο για τον κοινωνικό αυτοματισμό; Ναι, είδα και την αλληλεγγύη των ρετιρέ σε εμάς που έχουμε βαλτώσει στους βαθμούς Δ-Ε-ΣΤ...
Οι υπερωρίες θέλουν λεφτά, άρα τις ξεχνάμε.Θα δώσουν σίγουρα περισσότερες ώρες στους διευθυντές - φάνηκε αυτό από την απαίτηση να μπορούν να συμπληρώσουν ωράριο για να θέσουν υποψηφιότητα - αλλά, και πάλι, σιγά τα αυγά. Άντε να γλιτώσουν καμιά 200αριά αναπληρωτές. Το χάσμα είναι μεγάλο και λύνεται μόνο με αύξηση του ωραρίου ή των πιστώσεων. Αν παίζαμε στοίχημα το πρώτο ενδεχόμενο θα έδινε 1,05 και το δεύτερο 30. Ωστόσο, μη σας φανεί περίεργο αν η αύξηση δεν είναι οριζόντια αλλά κλείσει η ψαλίδα μεταξύ ανώτατου και κατώτατου ωραρίου:- Το 23 είναι ήδη μεγάλο, σχεδόν πουθενά στην Ε.Ε. δεν υπάρχει μεγαλύτερο εβδομαδιαίο ωράριο.- Η έκθεση του ΟΟΣΑ που είχε παραγγείλει η ακατανόμαστη το 2011 έλεγε 22 ώρες για όλους χωρίς καμία μείωση με τα χρόνια υπηρεσίας.- Κάθε ώρα αύξησης του ωραρίου έχει μεγαλύτερη επίδραση στα αστικά κέντρα όπου είναι μεγαλύτερη η αναλογία όσων έχουν μείωση του ωραρίου. - Κυρίως επειδή σαν καλά ζώα είμαστε επιρρεπείς στο να πέφτουμε στη φάκα της διάσπασης και να μη δείχνουμε αλληλεγγύη όταν (νομίζουμε ότι) δεν καίγεται ο δικός μας πισινός!
Γιατί το να κάνει κάποιος μία τέτοια καθαρή και συγκεκριμένη τοποθέτηση, θέλει καθαρότητα σκέψης και αξιοπρέπεια...
@ th1Όταν σε λίγες ημέρες διαπιστώσει πόσο πίσω πηγαίνει η παιδεία και η εκπαίδευση, ίσως κάνει αυτό που λες, αν όχι.......Πάντως μονο με την ιδέα οτι θα σταματήσει η λειτουργία των ολοήμερων και των ΕΑΕΠ οι γονείς έπρεπε ήδη να εχουν ξεσηκωθεί....
Σε διαβεβαιώνω:Εδώ που βρισκομαι τώρα κανείς -μα ΚΑΝΕΙΣ- δεν κόβει αποδείξεις.Γίνονται έλεγχοι των εφοριακών- επιβάλονται τα ανάλογα "πρόστιμα" (χα χα: σάμπως θα εισπραχθούν ποτέ?)- και μόλις φύγουν οι εφοριακοί (μα λέμε msec μετά αμέσως) πάλι τα ίδια...Αυτή είναι η "Παιδεία" (τουλάχιστον) που θα "διδάξουμε" και είμαστε τόσο "απαραίτητοι";
Η γνώμη μου:"Ξεχάστε" οποιαδήποτε γι' αυτό που τυπικά συνηθίζουμε να αποκαλούμε "παιδεία"...