0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σας μιλάει το emmaki που έχει την εμπειρία της, σας μιλάω εγώ που έχω την δική μου και έχω αντιμετώπιση ένα σωρό στραβόξυλα όλα με επιτυχία είτε με το καλό είτε ακόμα με καυγά (όπως είπε και το emmmaki) και το έκανα αυτό και όταν ήμουν αναπληρωτής και τώρα που είμαι μόνιμος. Στην δική μου την δουλειά δεν σηκώνω κουβέντα να μου πει κάποιος να κάνω "ότι νάνε" γιαυτό και τώρα όλοι την δική μου συμβουλή αποζητάνε. Είπε το emmaki μια σημαντική κουβέντα "Μην υποβαθμίζετε τη δουλειά σας!"Ποια δουλειά θα μου πείτε όταν πρώτα πρέπει να έχουμε προσωπικότητα και οντότητα ως εκπαιδευτικοί και επιστήμονες. Όταν το βασικά στοιχεία της επιστήμης, η λογική και η μεθοδολογία καταστρατηγείτε με το άκουσον άκουσον επιχείρημα ότι να μην κοιτάμε τι λένε οι νόμοι για το κακομοίρικο το παιδάκι το οποίο τι θα κάνει στα άλλα μαθήματα. Επειδή φωνάζουν κάποιοι συνάδερφοι, οι Δ/ντες με γράφουν, έχω και άλλες δουλειές, κουράστηκα κλπ κλπ.Η γελοιότητα των επιχειρημάτων είναι απίστευτη. Υποβαθμίζει όλο τον εκπαιδευτικό κλάδο όλη την επιστημοσύνη μας την νοημοσύνη μας αλλά και όλους μας ως προσωπικότητες. Προσωπικά αν ήμουν σε σχολείο που συνάδερφος έκανε τέτοια αίσχη και δεν σοβαρευόταν αφού του εξηγούσα το λάθος του, θα είχε μια αφιερωμένη αναφορά στο πρόσωπο του. Όχι τόσο για τον ίδιο ο οποίος κατά εμένα δεν είναι καν εκπαιδευτικός αλλά περισσότερο για τους άλλους που μπορεί να νομίζουν ότι αυτός είναι ο διαστρεβλωμένος ρόλος μας στο σχολείο αλλά και για να πάρουν το μήνυμα όσοι ώθησαν τον "συνάδερφο" να λειτουργήσει ως ένα θύμα, ως ένα πρόβατο που τρώει το σερβιρισμένο τριφύλλι που λέει ας φάμε φέτος και ας πιούμε ξεχνώντας ότι έρχεται το Πάσχα και η σούβλα που του αναλογεί. Σοβαρότητα μηδέν, επιστημοσύνη μηδέν, λογική μηδέν, εκπαιδευτικός 000, λειτουργία επιπέδου babysiter. Αιδώς
και τελευταία φορά που αραδιάζεις τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς...
Τι θα έκανες kinegiros αν η αναπληρώτρια της α φάσης δεν θέλει να φύγει από την π.σ. γιατί είναι εκεί χρόνια και για το παιδί έχει διοριστεί και μια φυσικός με το πρόγραμμα που θέλει και αυτή να κάνει τις ώρες της; 21+21 ώρες 42?...τι παρουσιολόγιο θα κρατείται; (αν δεχτεί να φύγει για άλλο νησί που έχει κενό η άλλη αναπληρώτρια που και αυτή δεν φταίει;)
οι μαθηματικοι παίρνουν ως μάθημα ανάθεσης όλα τα μαθήματα των ΠΕ04?
Παράθεση από: gogona στις Οκτώβριος 09, 2010, 06:35:45 μμΤι θα έκανες kinegiros αν η αναπληρώτρια της α φάσης δεν θέλει να φύγει από την π.σ. γιατί είναι εκεί χρόνια και για το παιδί έχει διοριστεί και μια φυσικός με το πρόγραμμα που θέλει και αυτή να κάνει τις ώρες της; 21+21 ώρες 42?...τι παρουσιολόγιο θα κρατείται; (αν δεχτεί να φύγει για άλλο νησί που έχει κενό η άλλη αναπληρώτρια που και αυτή δεν φταίει;)Πακέτο, αλλά δεν είναι δική σου δουλειά αυτό. Είναι δουλειά της Δ/νσης. Εξηγούμε.Η Δ/νση έχει πάρει σαφή εντολή να σου δώσει Π.Σ. και τίποτα άλλο. Όταν λέμε Π.Σ. μιλάμε πάντα στα μαθήματα τις ειδικότητας τους Α και Β και όχι την παρωδία που ειπώθηκε σε άλλα μηνύματα. Αν τώρα υπάρχει άλλη περίπτωση όπως λες τότε η λύση για την Δ/νση είναι απλή. Στέλνει την φιλόλογο την άλλη ΘΕΛΕΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ εκεί που υπάρχει ανάγκη. Η άλλη συνάδερφος μπορεί να πάει και σε Τ.Ε. και σε ειδικό σχολείο και σε ΚΕΔΔΥ. Βρίσκετε στην απόλυτη ευχέρεια της δ/νσης να τον στείλει όπου θέλει. Δεν υπάρχει λοιπόν φταίει δεν φταίει η άλλη φιλόλογος, υπάρχει μόνο η ανάγκη και ή πας ή παραιτήσε.Είναι λοιπόν πρόβλημα της Δ/νσης και όχι δικό σου.
Παράθεση από: gmork στις Οκτώβριος 08, 2010, 11:52:14 μμΟποιος εχει εφευρει τη μηχανη ταυτοχρονης παρουσιας σε 2 σχολεια τις ιδες ωρες ας κοπιασει διοτι οι εκπαιδευτικοι του προγραμματος θα τη χρειαστουμε μιας και διατιθεμεθα μονο σε π.σ. για συμπλήρωση ωραριου και επουδενι σε αλλο ειδικο πλαισιο οπως υπαγορευει η λογικη...πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί σκαςδεν είναι δική ευθύνη, θα κάνεις αυτό που μπορείς και αυτό που προβλέπεται και δεν σκας για τίποτα
Οποιος εχει εφευρει τη μηχανη ταυτοχρονης παρουσιας σε 2 σχολεια τις ιδες ωρες ας κοπιασει διοτι οι εκπαιδευτικοι του προγραμματος θα τη χρειαστουμε μιας και διατιθεμεθα μονο σε π.σ. για συμπλήρωση ωραριου και επουδενι σε αλλο ειδικο πλαισιο οπως υπαγορευει η λογικη...
Παράθεση από: kinegiros στις Οκτώβριος 09, 2010, 12:17:48 πμΠαράθεση από: gmork στις Οκτώβριος 08, 2010, 11:52:14 μμΟποιος εχει εφευρει τη μηχανη ταυτοχρονης παρουσιας σε 2 σχολεια τις ιδες ωρες ας κοπιασει διοτι οι εκπαιδευτικοι του προγραμματος θα τη χρειαστουμε μιας και διατιθεμεθα μονο σε π.σ. για συμπλήρωση ωραριου και επουδενι σε αλλο ειδικο πλαισιο οπως υπαγορευει η λογικη...πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί σκαςδεν είναι δική ευθύνη, θα κάνεις αυτό που μπορείς και αυτό που προβλέπεται και δεν σκας για τίποταΜακάρι να ήταν τόσο απλό. Ένα θα πω μόνο. Ότι ο διευθυντής του σχολείου μου ε'ιπε οτι να βγάλω το φίδι από την τρύπα μόνη μου γιατί στο τέλος παρόλο πο δεν είναι δική μου ευθύνη εγώ θα κατηγορηθώ...Πως να μην σκάω;;;
Παράθεση από: mitsy στις Οκτώβριος 09, 2010, 08:23:01 μμκαι τελευταία φορά που αραδιάζεις τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς...δεν κατάλαβα, εγώ μιλάω για συναδέρφους που λειτουργούν εκτός κάθε παιδαγωγικής διδακτικής και οποιασδήποτε επιστημονική λογικής. Εσύ τι θίγεσαι ?Αντί να εκνευρίζεσαι και να μου λες τι μπορώ και τι δεν μπορώ να λέω κάνε την αυτοκριτική σου, δες την λογική των επιχειρημάτων μου, αν έχω κάνει κάπου λάθος πολύ ευχαρίστως αν μου το εξηγήσεις επιστημονικός να το αναθεωρήσω και να σου δώσω το δίκιο που σου αναλογεί.Μέχρι τότε οφείλω να κάνω κριτική στα κακός κείμενα της δουλειάς μας. Όχι για τόσο για τους συναδέλφους που δεν λειτουργούν όπως θα έπρεπε αλλά κυρίως για τους άλλους τους νέους που θα έρθουν μετά από αυτούς και θα αντιμετωπίσουν τους άλλους της γενικής και τον δ/ντη του σχολείου και θα του λένε ο περσινός τα έκανε αυτά, με αποτέλεσμα να βρεθεί σε αφόρητη πίεση. Αυτός ο νέος συνάδελφος εγώ δεν θέλω να καεί.
δε θα κάτσουν οι συνάδελφοι να αναλώσουν όλο τους το χρόνο να συνετίσουν τους υπόλοιπους!!το παιδί τους ενδιαφέρει!
6. Πληροφορούν και συμβουλεύουν τα μέλη της σχολι−κής κοινότητας για θέματα ειδικής αγωγής και συνεργά−ζονται με τους σχολικούς συμβούλους της περιφερείαςτους και με το προσωπικό του οικείου ΚΔΑΥ.
κι αν είναι να βοηθηθεί το παιδί,ας κάνει και μουσική!μπορείς να μη πιάνεις αυτά που σου λέω!
mitsy επειδή δεν ΘΕΛΕΙΣ να καταλάβεις ότι ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ αλλά ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ μόνο αυτό κατάλαβε ότι πρέπει να είσαι και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ. Σε προσέλαβαν να κάνεις μια δουλειά, αν δεν θες να την κάνεις ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ, αλλά ποτέ μα ποτέ μην πας να παρουσιάσεις τον τρόπο που εσύ ΦΑΝΤΑΖΕΣΕ ή σε ΒΟΛΕΥΕΙ να κάνεις την δουλειά σου ως τον πλέον σωστό.Είσαι νέα στην δουλειά και καλό είναι να προσπαθείς να ακούσεις και να καταλάβεις τι σου λένε κάποιοι με μεγαλύτερη εμπειρία από εσένα.Ένα από τα σημερινά μαθήματα είναι το κάτωθι. ΕίπεςΠαράθεσηδε θα κάτσουν οι συνάδελφοι να αναλώσουν όλο τους το χρόνο να συνετίσουν τους υπόλοιπους!!το παιδί τους ενδιαφέρει!στο καθηκοντολόγιο σου λέει Παράθεση6. Πληροφορούν και συμβουλεύουν τα μέλη της σχολι−κής κοινότητας για θέματα ειδικής αγωγής και συνεργά−ζονται με τους σχολικούς συμβούλους της περιφερείαςτους και με το προσωπικό του οικείου ΚΔΑΥ.Το να εκπαιδεύσεις τους συναδέρφους γενικής είναι σε πληροφορώ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ από το να κάνεις ότι σου λέει ο κάθε άσχετος με την ειδική αγωγή μόνο και μόνο για να μην ακούς γκρίνια για μια χρονιά που θα είσαι περαστική από ένα σχολείο. Αν αλλάξει αυτή η στάση που έχουν αρκετοι συνάδερφοι και ειδικότερα μερικοί αναπληρωτές που το μόνο που τους νοιάζει είναι πότε θα περάσει η χρονιά, τότε σιγά σιγά οι μόνιμοι της γενικής θα αλλάξουν στάση και η δουλειά μας με τα παιδιά θα γίνει αποτελεσματικότερη.επιμένεις ότι Παράθεσηκι αν είναι να βοηθηθεί το παιδί,ας κάνει και μουσική!μπορείς να μη πιάνεις αυτά που σου λέω!Δεν θα σου ξαναπώ γιατί κάνεις λάθος στην άποψη σου τα έχω ήδη γράψει. Το μόνο που θα σε ρωτήσω είναι να προσπαθήσεις να φανταστείς ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ έχω την άποψη που έχω. Πίστεψε δεν είναι ότι δεν σε έχω καταλάβει. Σε έχω. Σκέψου εσύ λοιπόν για πιο λόγο δεν συμφωνώ μαζί σου.Ακούμε μαθαίνουμε και προσαρμοζόμαστε. Για όλα υπάρχει ένας λόγος.
Ναι όταν βγαίνω από τα ρούχα μου είμαι κάποιες φορές αυτά που μου καταλογίζεις απέναντι σε ενήλικες. Όταν μου το λένε το αποδέχομαι. Ζητώ ειλικρινά συγνώμη αν ήμουν αγενής απέναντι σου mitsy.