0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
γιατί το υπουργείο εβγαλε μονο για την πρωτοβάθμια και όχι για την δευτεροβάθμια; θα είναι διαφορετικά;
Ή μήπως η λειτουργία σχολικών μονάδων με λίγους μαθητές είναι η κύρια αιτία της αύξησης του δημοσιονομικού ελλείματος?
Και επειδή πιθανόν κάποιοι να αναρωτηθούν γιατί έβαλα το σχόλιο σ' αυτό το θέμα, ένα έχω να πω... στην "χρεοκοπημένη" Ελλάδα της "ευημερούσας" Ευρώπης συζητάμε αν θα καταργηθούν σχολικές μονάδες με αριθμό μαθητών κάτω των 100 (με εξαίρεση τα σχολεία των νησιωτικών περιοχών και τα ορεινά)... με το πρόσχημα ότι οι απαιτήσεις του "σύγχρονου" σχολείου επιβάλλουν την δημιουργία μεγάλων σχολικών μονάδων με "σύγχρονα" οπτικοακουστικά μέσα... με ψηφιακό μάθημα, εργασίες στο διαδίκτυο και ένα σωρό παπαρολογίες για λαϊκή κατανάλωση... σάμπως και το δικαίωμα στην μόρφωση πρέπει σώνει ντε και καλά να συνοδεύεται απαραίτητα και από τα προϊόντα της microsoft... λέω!!! μήπως??? Ή μήπως η λειτουργία σχολικών μονάδων με λίγους μαθητές είναι η κύρια αιτία της αύξησης του δημοσιονομικού ελλείματος?... Τελικά μας έχουν για ηλίθιους ως λαό ή μήπως είμαστε όντως ηλίθιοι? Απαντήστε μου σας παρακαλώ!!!