0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν ισχύουν όσα μας λέει, μπορεί ο διευθυντής, κάποιοι συνάδελφοι και το σχολείο συνολικά να της κάνουν καμια 10αριά καταγγελίες. Προκύπτουν θέματα προσωπικών δεδομένων -δεν μπορεί να είναι θέμα συζήτησης πρόβλημα υγείας συναδέλφου-, πρόσβασης σε υπηρεσιακά δεδομένα, κακόβουλης κριτικής προς την υπηρεσία, δυσφήμισης συναδέλφων, εμπλοκής τρίτων στην υπηρεσία και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο μπορεί να προκύψει, γιατί δικηγόρος δεν είμαι.
Ποιες παρατυπίες συναδέλφισσα ernie; Ποιες παρανομίες; Πως το ξέρει για την αναπληρώτρια; Είναι στο γραφείο του διευθυντή; Έχει δει χαρτια και άδειες; Είμαστε καλά με αυτά που λέμε; Είναι υποχρεωμένος ο διευθυντής να εξηγήσει στο καθένα γιατί λείπει κάποιος; οχι μόνο αυτό αλλά το παράνομο θα ήταν να εξηγήσει ο διευθντής στο σύλλογο για την απούσία της συναδέλφου; Ποιες είναι οι άλλες παρατυπίες και παρανομίες; Να τιςε πει τι ο δικηγόρος. Δεν σου μιλάνε καλά κάνε μήνυση; Να είμαστε σοβαροί σε αυτά που λέμε. Ποια καταγγελία και γιατί; Με τι στοιχεία και που; Να της τραβήξει και η συνέδλφος μια αγωγή για παράβαση καθήκοντος και προσβολή προσωπικότητας να τρέχει.Καλά ρε συνέδελφοι. Τόσα χρόνια εμπειρία δεν βλέπετε ότι η ιστορία κάπου δεν στέκει; Δε βλέπετε ότι δεν είναι δυνατό ένας ολόκληρος σύλλογος να είναι εναντίον μια συναδέλφου χωρίς λόγο και αιτία. Σας φαίνεται λογικό αυτό με τους γονείς που ξέρουν την κλίκα των δασκάλων και πάνε αυτοβούλος στον διευθυντή; ΕΊμαστε καλά τώρα; Δεν λέω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά δίνετε συμβουλές ορμούμενοι από το μένος που υπάρχει προς τους παλιούς μόνιμους. Καλό θα ήταν να ξέρουμε όλη την αλήθεια πριν πούμε για δικηγόρους και καταγγελίες.
Μακριά από τοξικά περιβαλλοντα (γιατί σίγουρα κάτι πάει στραβά στο σχολείο), μακριά από μπλεξίματα με γονείς.
Τα τοξικά περιβάλλοντα πρέπει να τα επιδιώκουμε, γιατί εκεί είναι η αξία, να διορθώνεις τα κακώς κείμενα.
Καλό είναι επισης να μην είμαστε απόλυτα βέβαιοι ότι είμαστε καλύτεροι από τους άλλους και να μην παίρνουμε τον ρόλο του αυτόκλητου τιμωρού. Ο καθένας επίσης έχει τις δικές του αντοχές. Εγω θέλω στη δουλειά μου να έχω ένα ευχάριστο κλίμα, το θεωρώ χώρο κοινωνικοποίησης, γιατί μου αρέσει η συναναστροφή με συναδέλφους, οπότε δεν αρπάζομαι για να τσακωθώ με το παραμικρό, θα επιμείνω μόνο σε κάτι που θεωρώ προφανέστατα αντιπαιδαγωγικό ή αντισυναδελφικο. Τα άτομα που είναι μονιμα στην τσίτα, και άσχημα περνάνε και αντιπαθή καταλήγουν να είναι, παρα τις καλές προθέσεις τους και παρά το ότι σαφώς έχουν δίκιο στα στραβά που επισημαινουν. Κι αυτό εκ πείρας το λέω γιατί συμβαίνει σε πολύ δικό μου πρόσωπο. Γι αυτό έκανα και την παραπάνω ανάλυση της κατάστασης. Γιατί είναι κάτι που γνωριζω καλά.
Εξάλλου, αν είχες διαβάσει Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, θα έβλεπες ότι ο εκπαιδευτικός μόνος του έχει αυταπάτες, αν νομίζει ότι μπορεί να βελτιώσει μόνος του το σύστημα. Αν θες, να σου βρω και βιβλιογραφία.
Όσο και να θες να έχεις καλή διάθεση, αν βλέπεις ότι ο διευθυντής κοιτάει μόνο την πάρτη του, ή ότι ξεσπούν διάφορα σκάνδαλα, δεν αντέχεις να είσαι μέρος αυτού και πρέπει να φύγεις. Άλλοι επιλέγουν να μείνουν. Θεμιτό.
Αν ισχύουν όσα μας λέει, μπορεί ο διευθυντής, κάποιοι συνάδελφοι και το σχολείο συνολικά να της κάνουν καμια 10αριά καταγγελίες. Προκύπτουν θέματα προσωπικών δεδομένων -δεν μπορεί να είναι θέμα συζήτησης πρόβλημα υγείας συναδέλφου-, πρόσβασης σε υπηρεσιακά δεδομένα, κακόβουλης κριτικής προς την υπηρεσία, δυσφήμισης συναδέλφων, εμπλοκής τρίτων στην υπηρεσία και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο μπορεί να προκύψει, γιατί δικηγόρος δεν είμαι. Γι'αυτό επιμένω τόσο πολύ στο να πάει σε δικηγόρο, γιατί στο τέλος αυτή θα βρεθεί μπλεγμένη και θα τρέχει, γιατί νομίζει ότι μόνο αυτή έχει δίκιο και τα 'χει κάνει όλα σωστά, ενώ δεν είναι έτσι! gismix, έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες, αλλά δεν φαίνεται να περνάει το μήνυμα.
Σίγουρα όμως αντιπροσωπεία δεν στέλνουν οι γονείς για να κρατήσουν δάσκαλο (στην αρχή μάλιστα της χρονιάς) χωρίς να τους έχει καθοδηγήσει κανείς. Πρόκειται μάλιστα για καθοδήγηση- μέσο πίεσης που προφανώς περιλαμβάνει και εξήγηση στους κάποιους γονείς μιας κατάστασης που δεν τους αφορά και άρα πιθανή ισχυροποίηση κατηγορίας για συκοφαντία από το Σύλλογο.
9) 104627/ΓΔ5 -ΦΕΚ 3344/Β/10-8-2020. Άρθρο 5 Παράγραφος 9γ : “Η εν λόγω δήλωση προτίμησης υποβάλλεται ΠΡΙΝ την ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή “. Δεν υπάρχει πρόβλημα για το ότι οι αναπληρωτές δηλώνουν σχολεία πριν καν αναλάβουν υπηρεσία. Προσληφθέντες θεωρούνται οι αναπληρωτές ακόμα και αν δεν έχουν αναλάβει την υπηρεσία τους, αρκεί να θέλουν να καλύψουν το λειτουργικό κενό των βυσμάτων! Που σημαίνει ότι ακόμα και αν δεν βρίσκεται κανείς να καλύψει το λειτουργικό κενό του βύσματος που θέλουμε να αποσπάσουμε, ακόμα και αν αντιδρούν τα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ και ο διευθυντής εκπαίδευσης, ακόμα και αν προλάβουν σε 3 μέρες οι διευθύνσεις να δώσουν σωστά τα κενά στο οπσυδ, μπορούμε ακόμα και σε αυτή την περίπτωση απλώς να βάλουμε έναν δικό μας να δηλώσει fake αναπληρωτής, να δηλώσει μετά το σχολείο του βύσματος, και ας μην παρουσιαστεί και ας μην αναλάβει υπηρεσία καθόλου μετά! Το σχολείο του βύσματος θα έχει έτσι καλυφθεί, και η απόσπαση που επιθυμούμε να γίνει θα είναι πια νομότυπη!
Δεν με αφορά αν κάποιος πληρώνεται από το ΕΣΠΑ και δεν πατάει το πόδι του στην δουλειά του;;;; Φυσικά και με αφορά!!! Αν το διαπιστώσω θα κάνω ανώνυμη καταγγελία ως απλός πολίτης. Καραμπινάτη παράβαση καθήκοντος για τον διευθυντή, αν τον καλύπτει.
Το τι είναι αυτό θα μείνει άγνωστο.