*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 300155 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #588 στις: Μάρτιος 28, 2016, 08:49:45 μμ »
Kοίταξα το σχολικο μου βιβλίο και τελικά τον ορισμό για τις εθνικές γαίες τον έχω :«Εθνικές γαίες» ήταν...«επαναστατικώ δικαίω».
ΔΟΕ: Τα οικονομικά του...30.000.000 δραχμές.
 Όντως λάθος είναι το άλλο...δεν θυμόμουν πριν τι ακριβώς έλεγε...

Για το ΔΟΕ χρειάζεται συμπλήρωση της χρονολογίας (1897), αλλιώς ο ορισμός μένει ξεκρέμαστος. Είναι ένα μοριάκι στα 5 του ορισμού.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:48:41 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3386
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #589 στις: Μάρτιος 28, 2016, 09:11:49 μμ »
Συνάδελφοι, μήπως ξέρει κανείς πώς θα εξεταστεί η Ίστορία στην κατεύθυνση Οικονομίας-Πληροφορικής; Θα είναι κοινά τα θέματα με την κατεύθυνση Ανθρωπιστικών Σπουδών;

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #590 στις: Μάρτιος 28, 2016, 09:18:59 μμ »
Συνάδελφοι, μήπως ξέρει κανείς πώς θα εξεταστεί η Ίστορία στην κατεύθυνση Οικονομίας-Πληροφορικής; Θα είναι κοινά τα θέματα με την κατεύθυνση Ανθρωπιστικών Σπουδών;

Λογικά ναι. Θα εξεταστεί όπως εξεταζόταν μέχρι τώρα για τους μαθητές που έπαιρναν ενδοσχολικό απολυτήριο. Με τα 2/3 της ύλης, μέσα σε 2 ώρες, ίδια δομή με των πανελλαδικών, απλώς με μικρότερης έκτασης ερωτήσεις. Στο δικό μου σχολείο, επειδή είμαστε 2 συνάδελφοι, είμαστε στη φάση του καθορισμού της ύλης και -μεταξύ μας- και των θεμάτων, για να έχουμε και εικόνα των επαναλήψεων που θα κάνει ο προσανατολισμός Οικονομίας-Πληροφορικής.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3386
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #591 στις: Μάρτιος 28, 2016, 09:31:56 μμ »
Elranna, εγώ επικοινώνησα με τον σύμβουλο και δεν ξέρει ακόμη. Μου είπε ότι αν οι εξετάσεις γίνουν κατά μάθημα, τα θέματα θα είναι κοινά, αν είναι κατά προσανατολισμό θα είναι διαφορετικά. Δηλαδή οι εξετάσεις δεν γίνονται κατά προσανατολισμό; Πώς γίνονται; Γιατί δεν έχω ξαναασχοληθεί με το θέμα. Επίσης, είσαι τυχερή. Ο συνάδερφος που έχει την κατεύθυνση Ανθρωπιστικών Σπουδών νομίζω ότι δεν έχει καμιά διάθεση να βοηθήσουμε τα παιδιά της κατεύθυνσης Οικονομίας- Πληροφορικής και θα το αφήσει λέει για το τέλος να τους δώσουμε κάποια θέματα. ... Τι να πω...
Με την ευκαιρία να επισημάνω ότι είναι άδικο να υπάρξει εξέταση σε κοινά θέματα. Ας σκεφτούμε την προετοιμασία που έχει κάνει η ανθρωπιστική κατεύθυνση και την ουσιαστική αδιαφορία της άλλης κατεύθυνσης για το μάθημα...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 28, 2016, 09:36:28 μμ από erietta »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:48:41 »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #592 στις: Μάρτιος 28, 2016, 09:40:15 μμ »
Εγώ έχω το τμήμα Οικονομίας-Πληροφορικής  ;) Δεν έχω σκοπό να ταλαιπωρήσω τα καμάρια μου και δεν υπάρχει και λόγος. Μου φαίνεται περίεργο το εξής: σε κάποια μικρά σχολεία, το μάθημα διδάσκεται σε ένα τμήμα με τους 2 προσανατολισμούς μαζί. Κάνουν όλο το χρόνο μαζί μάθημα και στο τέλος θα γράψουν διαφορετικές εξετάσεις; Άσε που υπάρχουν και τα παιδιά που είναι στο θεωρητικό προσανατολισμό και δε θα δώσουν καθόλου πανελλήνιες. Δεν καταλαβαίνω το λόγο να γίνουν χωριστά οι εξετάσεις. Ο σύμβουλός σου ορθώς δε δεσμεύεται, γιατί δεν έχουν έρθει ακόμα οι οδηγίες αξιολόγησης. Αλλά φαντάζομαι ότι δε θα υπάρχει καμία έκπληξη.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3386
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #593 στις: Μάρτιος 28, 2016, 09:59:03 μμ »
elranna, κι εγώ το ίδιο τμήμα έχω και δεν θέλω να τους ταλαιπωρήσω επίσης, Αλλά όπως σου είπα, ο άλλος συνάδελφος προτείνει να τους δώσουμε, λέει, δέκα θέματα sos, από τα οποία κάτι θα πέσει στο τέλος, ώστε να γράψουν κάτι. Και τα άλλα θέματα να είναι άγνωστα. Να πιάσουν δηλαδή την βάση. Βλέπω να τσακώνομαι στο τέλος...
Επίσης, έχεις δίκιο, σε μικρά σχολεία, π.χ. σε νησιά, σίγουρα το μάθημα γίνεται μαζί. Οπότε και θα εξεταστεί μαζί. Λογικό. Αλλά με την ίδια λογική το ΑΕΠΠ που διδάσκεται σε θετική κατεύθυνση και σε κατεύθυνση Οικονομίας - Πληροφορικής θα εξεταστεί μαζί;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 28, 2016, 10:01:36 μμ από erietta »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #594 στις: Μάρτιος 28, 2016, 10:11:09 μμ »
elranna, κι εγώ το ίδιο τμήμα έχω και δεν θέλω να τους ταλαιπωρήσω επίσης, Αλλά όπως σου είπα, ο άλλος συνάδελφος προτείνει να τους δώσουμε, λέει, δέκα θέματα sos, από τα οποία κάτι θα πέσει στο τέλος, ώστε να γράψουν κάτι. Και τα άλλα θέματα να είναι άγνωστα. Να πιάσουν δηλαδή την βάση. Βλέπω να τσακώνομαι στο τέλος...
Επίσης, έχεις δίκιο, σε μικρά σχολεία, π.χ. σε νησιά, σίγουρα το μάθημα γίνεται μαζί. Οπότε και θα εξεταστεί μαζί. Λογικό. Αλλά με την ίδια λογική το ΑΕΠΠ που διδάσκεται σε θετική κατεύθυνση και σε κατεύθυνση Οικονομίας - Πληροφορικής θα εξεταστεί μαζί;

Κουράγιο, αυτό μόνο έχω να σου πω. Καλό είναι, πάντως, αυτά τα θέματα να ξεκαθαρίζονται από την αρχή της χρονιάς. Εμείς αυτό κάναμε, αφού μας πήρε μισή ώρα να αποφασίσουμε ποια θα πάρει ποιο προσανατολισμό και ξεκαθάρισα -χωρίς να υπάρχει και κάποια διαφωνία- ότι εγώ θα αντιμετωπίσω το μάθημα ως μάθημα γενικής παιδείας. Οπότε κάναμε εργασίες και μια επίσκεψη σε βιβλιοθήκη για να δουν πηγές από πρώτο χέρι.

Όσο για το ΑΕΠΠ, γιατί να μην εξεταστεί μαζί; Υποτίθεται ότι αποσυνδέθηκε το απολυτήριο από τις πανελλήνιες. Δε θα πρέπει να ενδιαφέρει τις ενδοσχολικές εξετάσεις το ποια μαθήματα είναι και πανελλαδικά εξεταζόμενα, από τη στιγμή που όλα είναι εξεταζόμενα για το απολυτήριο.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3386
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #595 στις: Μάρτιος 28, 2016, 11:20:29 μμ »
Elranna, μπράβο σου που το ξεκαθάρισες το θέμα εξ αρχής. Εγώ δεν ανέλαβα από την αρχή το μάθημα, το είχε άλλος συνάδελφος αλλά έφυγε, οπότε τον αντικατέστησα για να βγει το πρόγραμμα... Με την ευκαιρία, πώς κρίνεις την στάση του συναδέλφου που προτείνει να τους δώσουμε 10 θέματα για να πιάσουν την βάση; Εγώ είμαι έξαλλη, ας μην ξεχνάμε ότι η θεωρητική κατεύθυνση θα πρέπει να ξέρει το μάθημα απ' έξω, ενώ το δικό μου τμήμα αδιαφορεί εντελώς για το μάθημα...

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #596 στις: Μάρτιος 29, 2016, 06:48:47 πμ »
Elranna, μπράβο σου που το ξεκαθάρισες το θέμα εξ αρχής. Εγώ δεν ανέλαβα από την αρχή το μάθημα, το είχε άλλος συνάδελφος αλλά έφυγε, οπότε τον αντικατέστησα για να βγει το πρόγραμμα... Με την ευκαιρία, πώς κρίνεις την στάση του συναδέλφου που προτείνει να τους δώσουμε 10 θέματα για να πιάσουν την βάση; Εγώ είμαι έξαλλη, ας μην ξεχνάμε ότι η θεωρητική κατεύθυνση θα πρέπει να ξέρει το μάθημα απ' έξω, ενώ το δικό μου τμήμα αδιαφορεί εντελώς για το μάθημα...

Διαφωνώ απόλυτα με τη στάση του συναδέλφου. Δε λέω να τους δώσουμε και τα θέματα 100%, αλλά μια διευκόλυνση έτσι ώστε να προλάβουν να διαβάσουν για να γράψουν ένα αξιοπρεπή βαθμό δεν είναι κάτι δύσκολο. Ας μην ξεχνάμε ότι είναι η χρονιά που βίωσε την τράπεζα θεμάτων στο πετσί της, δεν είναι ανάγκη να τα ταλαιπωρήσουμε και στη Γ' λυκείου.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3386
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #597 στις: Μάρτιος 29, 2016, 09:25:13 μμ »
Συμφωνώ απολύτως μαζί σου!!! :)

Αποσυνδεδεμένος therapy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #598 στις: Μάρτιος 30, 2016, 08:29:20 πμ »
Καλημέρα, αν ζητηθεί ο ορισμός μιας συνθήκης πχ Συνθήκη Νειγύ, οι μαθητές γράφουν και το Σύμφωνο περί αμοιβαίας μετανάστευσης ή μόνο για την παραχώρηση της Δ. Θράκης, και το αντίστροφο;

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #599 στις: Μάρτιος 30, 2016, 09:20:16 πμ »
(Νοε. 1919) : Το Νοέμβριο του 1919 υπογράφηκε η συνθήκη του Νεϊγύ, που προέβλεπε την παραχώρηση της Δυτικής Θράκης από τη Βουλγαρία στην Ελλάδα. Στη συνθήκη ήταν συνημμένο το «Σύμφωνο περί αμοιβαίας μεταναστεύσεως μεταξύ Ελλάδος και Βουλγαρίας». Με βάση αυτό, αναχώρησαν από την Ελλάδα περίπου 50.000 Βούλγαροι και από τη Βουλγαρία περίπου 30.000 Έλληνες (περίπου 20.000 ακόμη Έλληνες είχαν μεταναστεύσει πριν από την υπογραφή της συνθήκης).

Αποσυνδεδεμένος therapy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #600 στις: Απρίλιος 04, 2016, 10:29:55 πμ »
Ιωάννα σε ευχαριστώ. Να ρωτήσω κάτι ακόμα. Ο ορισμός πχ της Πατριαρχικής Επιτροπής τον έχω δει να περιλαμβάνει 3, 4 σειρές από το "Η επιστροφή των προσφύγων...ελληνικής κυβέρνησης" και αλλού να περιλαμβάνει όλη την παράγραφο μέχρι δηλαδή Ανατολική Θράκη. Είναι και οι δύο σωστοί; Με ποια κριτήρια στοιχειοθετούνται οι ορισμοί και τι εκλαμβάνουν ως λάθος οι διορθωτές;   

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #601 στις: Απρίλιος 04, 2016, 11:06:48 πμ »
Ο ορισμός της Πατριαρχικής Επιτροπής είναι από "Τον Οκτώβριο του 1918 ... έως ... της ελληνικής κυβέρνησης." Από εκεί και πέρα αλλάζει θέμα εντελώς η παράγραφος ούτως ή άλλως.

Ο ορισμός είναι ακριβώς αυτό που εννοούμε και στην γλώσσα και έχει χαρακτηριστικά τη σαφήνεια και τη συντομία. Πρέπει να περιλαμβάνονται οπωσδήποτε χώρος και χρόνος, αν δεν υπάρχουν στο κείμενο. Αυτές τις οδηγίες έδωσε πέρσι το δικό μου βαθμολογικό. Η ΚΕΕ στέλνει λίγο μετά τα θέματα και τις προτεινόμενες απαντήσεις στα βαθμολογικά. Στους ορισμούς, οι απαντήσεις είναι 1-2 προτάσεις το πολύ και οι βαθμολογητές ακολουθούμε αυτή τη γραμμή. Το πόσο θα κόψει ένας βαθμολογητής αν λείπει ο χώρος και ο χρόνος είναι σχετικό, εγώ συνήθως κόβω μισό με ένα μόριο. Αν τώρα ένας μαθητής έχει γράψει ολόκληρο κατεβατό ενώ του ζητάνε 3 σειρές -που σημαίνει ότι δεν έχει καταλάβει τι είναι ορισμός, άρα δεν ανταποκρίνεται σε αυτό που ζητάει η εκφώνηση-, επίσης μπορούν να κοπούν 1-2 μόρια από τα 15 που πιάνει όλη ερώτηση των ορισμών, ανάλογα το πόσο παραπάνω έχει γράψει.

Αυτά ισχύουν με βάση ένα συγκεκριμένο βαθμολογικό.  Μπορεί άλλοι συντονιστές να δίνουν άλλες οδηγίες.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160667
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 919
Σύνολο: 919

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.