*

Αποστολέας Θέμα: Νέο Πλαίσιο Αποσπάσεων (2010)  (Αναγνώστηκε 37479 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Recoba

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 110
    • Προφίλ
Απ: Νέο Πλαίσιο Αποσπάσεων (2010)
« Απάντηση #112 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 08:57:50 μμ »
Διαβάζει κανείς τα προηγούμενα post? Ή απλώς γράφει ό,τι του 'ρθει?

Παράθεση από: annna
Νομίζω πως έχει δίκιο ο/η iam. Δεν μπορεί να σε αποσπάσει πλέον στο γραφείο με μόρια του σχολείου (με απόφαση ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ), τουλάχιστον αυτό ανέφερε προϊστάμενος την προηγούμενη εβδομάδα.

Απόσπαση το ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ έχει το δικαίωμα να κάνει μόνο σε άλλη περιοχή εντός ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ σε ΣΧΟΛΕΙΟ. Αυτό ίσχυε και παλιά, αυτό επαναλαμβάνει και ο καινούριος νόμος. Απόσπαση σε γραφείο από το ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ δεν είναι (και δεν ήταν ποτέ) σύννομη αλλά "συνηθιζόταν" σε ορισμένες διευθύνσεις για ευνόητους λόγους. Όπως π.χ. το ρουσφέτι, χωρίς να είναι νόμιμο, "συνηθιζόταν" να γίνεται για να το καταλάβετε καλύτερα.

Παράθεση από: annna
Αν σε τοποθετήσει σε γραφείο - δύσκολο πλέον αν έχεις οργανική- θα παίρνεις τα μόρια της κοντινότερης σχολικής μονάδας (ούτε καν τα +2).
Πώς επομένως μπορεί να σε πάει στο γραφείο ο Διευθυντής (ή το ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ)? Μόνο αν είσαι στη ΔΙΑΘΕΣΗ, όπως λέμε κάμποσοι εδώ μέσα. Και στην περίπτωση αυτή φυσικά παίρνεις τα μόρια του σχολείου από το οποίο έρχεσαι (από το σχολείο που έχεις οργανική ή είσαι προσωρινά τοποθετημένος)

Παράθεση από: annna
Για το λόγο αυτό αποσπούν φέτος σε γραφεία κυρίως υπεράριθμους εκπαιδευτικούς.Όλα αυτά με κάθε επιφύλαξη, αλλά καλύτερα marvac να επικοινωνήσεις με το υπουργείο, γιατί ακόμα και στα γραφεία δεν ξέρουν τι ισχύει.

Σίγουρα στα γραφεία δεν ξέρουν τι γίνεται (οι αιρετοί που είναι η δουλειά τους αυτή..., τα ξέρουν καλύτερα) αφού είναι εκπαιδευτικοί οι περισσότεροι όπως η marvac  ;). Και στο υπουργείο εκπαιδευτικοί είναι, οπότε...

Sorry για το ύφος annna, αφορμή ήταν το ποστ σου, εξάλλου στο τέλος λες και "με κάθε επιφύλαξη"..., αλλά λέγοντας ο καθένας τι "περίπου" νομίζει ενώ το θέμα το έχουμε απαντήσει 3-4 διαφορετικά άτομα, δεν βοηθά.

Το όλο θέμα εξάλλου με εκνευρίζει αρκετά γιατί κάποιοι εκπ/κοί δουλεύουν στα σχολεία με 8 μόρια, και κάποιοι άλλοι στα μουλωχτά παίρνουν 8 μόρια δουλεύοντας στα γραφεία μόνο τον καιρό που είναι ανοιχτά τα σχολεία! Και όλα αυτά με συννενόηση -τις περισσότερες φορές- διευθυντή εκπ/σης και αιρετών... Και έχει συμβεί να ζητούν στο καπάκι και κενά αναπληρωτών της ίδιας ειδικότητας του "παράνομα" αποσπασμένου από το Υπουργείο οι ίδιοι. Γιατί η ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΙΑ ορισμένων δεν έχει όρια. Κι απ'ό,τι βλέπω τίποτα δεν αλλάζει...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο Πλαίσιο Αποσπάσεων (2010)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:27:48 »

Αποσυνδεδεμένος annna

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 581
    • Προφίλ
Απ: Νέο Πλαίσιο Αποσπάσεων (2010)
« Απάντηση #113 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 09:42:24 μμ »
Συνάδελφε/σσα Recoba καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου, όλα αυτά που συμβαίνουν με τα γραφεία είναι γνωστά και εις βάρος όλων των υπολοίπων συναδέλφων. Το ίδιο αισθανόμαστε όλοι όσοι τρέχουμε στα βουνά και τα νησιά  για να πάρουμε όχι 8, αλλά ακόμα και 4-5 μόρια. Ωστόσο το γνωστό "για τις ανάγκες της υπηρεσίας" αποτέλεσε τα προηγούμενα χρόνια μια δικλείδα ώστε να ικανοποιούνται όλα αυτά τα ρουσφέτια. Αυτό που ανέφερα ήταν πως το ίδιο είχαν σκοπό να κάνουν και φέτος, σε γραφείο που δεν δόθηκε καμία απόσπαση. Αλλά τελευταία στιγμή άλλαξαν τα δεδομένα.
Να συμπληρώσω μόνο πως όποιος είναι στη διάθεση δεν έχει οργανική που σημαίνει πως αν τοποθετηθεί (για τις ανάγκες της υπηρεσίας) σε γραφείο παίρνει τα μόρια της κοντινότερης σχολικής μονάδας.
Όσο για τους αιρετούς, η δική μου εμπειρία λέει πως λένε μόνο όσα θέλουν και κυρίως σε όποιους αυτοί θέλουν. Καλύπτουν μια χαρά ότι θέλουν να καλύψουν.

Αποσυνδεδεμένος Recoba

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 110
    • Προφίλ
Απ: Νέο Πλαίσιο Αποσπάσεων (2010)
« Απάντηση #114 στις: Σεπτέμβριος 07, 2010, 09:44:23 πμ »
...
Να συμπληρώσω μόνο πως όποιος είναι στη διάθεση δεν έχει οργανική που σημαίνει πως αν τοποθετηθεί (για τις ανάγκες της υπηρεσίας) σε γραφείο παίρνει τα μόρια της κοντινότερης σχολικής μονάδας.

Δεν είναι σωστό αυτό που λες.

Στη Δ/θμια τουλάχιστον (νομίζω και στην Π/θμια) ο εκπ/κός παίρνει οπωσδήποτε προσωρινή τοποθέτηση στην περιοχή του. π.χ. Δ' Αρκαδίας - Γυμνάσιο Δημητσάνας (8 μόρια). Από το σχολείο αυτό πληρώνεται στη Δ/θμια. Όταν λοιπόν περισσεύει και μένει στη "διάθεση", μπορεί να πάει να δουλέψει στο γραφείο στην Τρίπολη Α΄Αρκαδίας και συγχρόνως να περιμένει να καλύψει λειτουργικό κενό οπουδήποτε στην Αρκαδία (περιοχές Α΄, Β΄, Γ΄, και Δ΄). Αυτός ο εκπ/κός θα πάρει τα μόρια της προσωρινής του τοποθέτησης, δηλαδή τα 8 της Δημητσάνας.

Επίσης μπορεί να υπάρχει και η ακραία περίπτωση υπεράριθμος εκπ/κός (δηλαδή εκπ/κός που έχει οργανική αλλά π.χ. με μείωση μαθητών-τμημάτων καταργείται η οργανική του και περισσεύει) να μην βρει οργανική αλλού! και να είναι στη "διάθεση" ενώ έχει τυπικά οργανική.

Αποσυνδεδεμένος kamakis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 169
    • Προφίλ
Απ: Νέο Πλαίσιο Αποσπάσεων (2010)
« Απάντηση #115 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 12:53:56 μμ »
υπηρετώ σε γραφείο εκπαίδευσης και διαπίστωσα περνώντας τις τρέχουσες υπηρετήσεις στο e-DATACENTER ότι εκπαιδευτικός που πήρε απόσπαση το σχ. έτος 2009 - 2010 στο υπουργείο παιδείας, την επόμενη μέρα της παρουσία της μετακινήθηκε στην ΕΥΕ του Υπουργείου με απόσπαση για 4 χρόνια. Σύμφωνα με το νέο νομοσχέδιο καταργούνται όλες οι ισχύουσες αποσπάσεις. κι ομως....
η εν λόγω εκπαιδευτικός δεν περιλαμβάνεται σε καμία επίσημη απόφαση απόσπασης του Υπουργείου από αυτές που βγήκαν το καλοκαίρι και παρόλα αυτά υπηρετεί ακόμα στη συγκεκριμένη υπηρεσία....Οι εν λόγω υπηρεσία εξαιρείται προφανώς του πολυνομοσχεδίου
Υπόψη ότι στη συγκεκριμένη υπηρεσία οι υπάλληλοι λαμβάνουν παραπάνω μισθό για αυτό και πολλοί διοικητικοί του υπουργείου "σκοτώνονται" ποιος θα πρωτοπάει....Τυχαίο; Δεν νομίζω!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο Πλαίσιο Αποσπάσεων (2010)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:27:48 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Νέο Πλαίσιο Αποσπάσεων (2010)
« Απάντηση #116 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 01:56:56 μμ »
υπηρετώ σε γραφείο εκπαίδευσης και διαπίστωσα περνώντας τις τρέχουσες υπηρετήσεις στο e-DATACENTER ότι εκπαιδευτικός που πήρε απόσπαση το σχ. έτος 2009 - 2010 στο υπουργείο παιδείας, την επόμενη μέρα της παρουσία της μετακινήθηκε στην ΕΥΕ του Υπουργείου με απόσπαση για 4 χρόνια. Σύμφωνα με το νέο νομοσχέδιο καταργούνται όλες οι ισχύουσες αποσπάσεις. κι ομως....
η εν λόγω εκπαιδευτικός δεν περιλαμβάνεται σε καμία επίσημη απόφαση απόσπασης του Υπουργείου από αυτές που βγήκαν το καλοκαίρι και παρόλα αυτά υπηρετεί ακόμα στη συγκεκριμένη υπηρεσία....Οι εν λόγω υπηρεσία εξαιρείται προφανώς του πολυνομοσχεδίου
Υπόψη ότι στη συγκεκριμένη υπηρεσία οι υπάλληλοι λαμβάνουν παραπάνω μισθό για αυτό και πολλοί διοικητικοί του υπουργείου "σκοτώνονται" ποιος θα πρωτοπάει....Τυχαίο; Δεν νομίζω!!
Αυτό λέγεται "απόσπαση, της απόσπασης, ω απόσπαση!" και είναι ένα πολύ βολικό παραθυράκι που χρησιμοποιούν τα βύσματα εδώ και καιρό. Πολύ ωραίο ε;

Αποσυνδεδεμένος knaison

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
  • no comments
    • Προφίλ
    • Goolge
Απ: Νέο Πλαίσιο Αποσπάσεων (2010)
« Απάντηση #117 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 07:15:46 μμ »
Επίσης να προσθέσω ότι οι αποσπασμένοι στη Βουλή των Ελλήνων αποσπώνται εκεί μέχρι τη διάλυση της Βουλής.
Αυτό πρακτικά σημαίνει 4 χρονάκια.

Συνήθως λίγο πριν τη διάλυση της Βουλής και τη προκήρυξη εκλογών, με διάφορες τροποποιήσεις στον Κανονισμό της Βουλής (π.χ. ο περίφημος νόμος Σιούφα τελευταία), η νομοθετική εξουσία "τακτοποιούσε" διακομματικά όλους τους αποσπασμένους (όλων των κομμάτων από όλα τα υπουργεία) μετατάσσοντάς τους ως υπαλλήλους της Βουλής και μονιμοποώντας μετακλητούς υπαλλήλους.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί στη Βουλή μετά από 4 χρονάκια δεν γύρναγαν στα σχολεία τους αλλά μετατρέπονταν αυτόματα σε υπαλλήλους μόνιμους της Βουλής.
Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες.
Σύστημα διδασκαλίας είναι η διδασκαλία του συστήματος.
Το lifestyle είναι μαγικό : Από μηδενικό σε κάνει νούμερο.

Αποσυνδεδεμένος dikigoros77

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: Νέο Πλαίσιο Αποσπάσεων (2010)
« Απάντηση #118 στις: Οκτώβριος 18, 2010, 09:23:12 μμ »
Να ήταν μόνο αυτά.... καλά θα ήταν...




 
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 19, 2010, 02:28:57 πμ από dikigoros77 »

Αποσυνδεδεμένος dikigoros77

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: Νέο Πλαίσιο Αποσπάσεων (2010)
« Απάντηση #119 στις: Οκτώβριος 19, 2010, 02:26:36 πμ »
.

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Νέο Πλαίσιο Αποσπάσεων (2010)
« Απάντηση #120 στις: Οκτώβριος 19, 2010, 09:50:16 πμ »
Ελλαδάρα αθά >:(νατη....
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος kamakis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 169
    • Προφίλ
Απ: Νέο Πλαίσιο Αποσπάσεων (2010)
« Απάντηση #121 στις: Οκτώβριος 19, 2010, 10:01:46 πμ »
Υπάρχουν και πολλά περισσότερα και πιο τρανταχτά. Για παράδειγμα, γνωρίζω ότι εκπαιδευτικό που υπηρετεί χωρίς απόσπαση σε υφυπουργικά γραφεία του Υπουργείου Παιδείας, έχοντας φύγει από την υπηρεσία της σε τηλεφωνική συνεννόηση με το διευθυντή της Π.Δ.Ε.
και επειδή δεν το γράφω απλά για εντυπώσεις. το θέμα το έχω στείλει για αρχή στην ΟΛΜΕ και στην ένωση καθηγητών του κλάδου της.
Ελπίζω να βγει κάτι, γιατί μόνος δεν μπορώ και πολλά. Ήδη έχω αρκετές συγκρούσεις και απειλές...

Αποσυνδεδεμένος kamakis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 169
    • Προφίλ
Απ: Νέο Πλαίσιο Αποσπάσεων (2010)
« Απάντηση #122 στις: Οκτώβριος 19, 2010, 10:05:16 πμ »
Πέρα από το γεγονός ότι η συγκεκρίμενη λείπει από την υπηρεσία της χωρίς άδεια σε τηλεφωνική συνενόηση, έχει προφανή πρόθεση να πάρει τα μόρια του σχολείου της οργανικής της, αφού πουθενά δεν υπάρχει απόφαση απόσπαση της στο υπουργείο (απλά αναμένεται....). ΤΟ μόνο που υπάρχει είναι προσωρινή τοποθέτηση σε σχολείο και λόγω έλλειψης κενής θέσης ολική διάθεση σε γράφειο....

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Νέο Πλαίσιο Αποσπάσεων (2010)
« Απάντηση #123 στις: Νοέμβριος 23, 2010, 07:51:40 μμ »
Υπουργείο Παιδείας: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών με νέο πλαίσιο

22/11/2010 - 14:57

Θα καθορίζονται κοινωνικά και αξιοκρατικά κριτήρια, ενώ τα προσόντα που θα ζητούνται θα συνδέονται με τη θέση απόσπασης. Απλοποιείται η συνυπηρέτηση συζύγων. Μελετάται οι αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο να είναι διετούς διάρκειας

Τέλος στο ασαφές πλαίσιο για τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών βάζει το υπουργείο Παιδείας, καθώς ετοιμάζεται νομοθετική πρωτοβουλία, στην οποία θα καθορίζονται κοινωνικά και αξιοκρατικά κριτήρια, ενώ τα προσόντα που θα ζητούνται θα συνδέονται με τη θέση απόσπασης.

Την ίδια στιγμή απλοποιείται η συνυπηρέτηση των συζύγων εκπαιδευτικών, προκειμένου να μπορούν να διδάσκουν στην ίδια πόλη και να μη διατηρούν δύο σπίτια. Σύμφωνα με πληροφορίες, μάλιστα, μελετάται από το υπουργείο Παιδείας να διαρκεί η απόσπαση από σχολείο σε σχολείο για δύο χρόνια και όχι ένα, όπως ισχύει μέχρι σήμερα.

Μιλώντας στο «Εθνος» η υφυπουργός Παιδείας, Εύη Χριστοφιλοπούλου, υπογράμμισε πως θα πρέπει να υπάρχει διαφάνεια σε ό,τι αφορά τα κριτήρια με τα οποία θα γίνονται οι αποσπάσεις. «Επεξεργαζόμαστε σχέδιο ώστε να ενταχθούν κοινωνικά και αξιοκρατικά κριτήρια για τις αποσπάσεις, ενώ προωθούμε τη συνυπηρέτηση συζύγων εκπαιδευτικών», τόνισε η κ. Χριστοφιλοπούλου. Μάλιστα προσέθεσε ότι θα δοθούν κίνητρα με τη μορφή συγκεκριμένων μορίων για αποσπάσεις σε δυσπρόσιτα σχολεία αλλά και σε υπηρεσίες όπου υπάρχει ανάγκη για εξειδικευμένο προσωπικό.

Απόρροια αυτών των αλλαγών είναι η εξοικονόμηση προσωπικού και η απόσπαση των εκπαιδευτικών με τα ανάλογα προσόντα στη σωστή θέση. «Θα υπάρχει εφεξής σύνδεση των κριτηρίων που ζητούνται με τη θέση απόσπασης», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ως εκ τούτου, θα συνεκτιμώνται μεταπτυχιακές σπουδές, εκπαιδευτική εμπειρία σε συγκεκριμένες θέσεις αλλά και κοινωνικά κριτήρια, όπως πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί.

Διαφάνεια
Με τις αλλαγές που προωθούνται επιχειρείται να υπάρχει μεγαλύτερη διαφάνεια στις αποσπάσεις, σαφή κριτήρια που να μην επιδέχονται αμφισβήτηση και, βέβαια, εξοικονόμηση προσωπικού. Αποτελεί κοινό μυστικό, άλλωστε, ότι πολλές αποσπάσεις πραγματοποιούνται με ασαφή κριτήρια που θέτουν οι αρμόδιοι κάθε φορά, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που εισάγονται ρουσφετολογικά κριτήρια, για να εξυπηρετηθούν «ημέτεροι». Αλλαγή στο πλαίσιο των αποσπάσεων ζητούν, άλλωστε, και οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, γεγονός που εν μέρει απλοποιεί τις μεταρρυθμιστικές διαδικασίες.

Οι τέσσερις άξονες, στους οποίους αναμένεται να κινηθεί το υπουργείο Παιδείας στο θέμα των αποσπάσεων και οι οποίες θα εφαρμοστούν από το νέο σχολικό έτος, είναι οι εξής:

θεσπίζονται κοινωνικά και αξιοκρατικά κριτήρια για τις αποσπάσεις,
τα κριτήρια και τα προσόντα θα συνδέονται με τη θέση στην οποία θα αποσπάται ο εκπαιδευτικός (θα συνεκτιμώνται σχετικές μεταπτυχιακές σπουδές, εκπαιδευτική εμπειρία κ.ά.),
προωθείται η συνυπηρέτηση των συζύγων εκπαιδευτικών
υπάρχουν σκέψεις οι αποσπάσεις που αφορούν από σχολείο σε σχολείο να είναι διετούς διάρκειας.
Αναδιάρθρωση
Συγχωνεύσεις και σε οργανισμούς

Ο «Καλλικράτης στην Παιδεία» δεν σταματάει στα πανεπιστημιακά και τεχνολογικά ιδρύματα, αφού επεκτείνεται με ταχύτατους ρυθμούς σε εποπτευόμενους οργανισμούς του υπουργείου Παιδείας καθώς και στις υπηρεσίες εκπαίδευσης.

Η πρώτη απόφαση που έχει «κλειδώσει» αφορά τη συγχώνευση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου με τον Οργανισμό Επιμόρφωσης και Κατάρτισης και το Κέντρο Εκπαιδευτικών Ερευνών. Ανάλογες περιπτώσεις συγχωνεύσεων οργανισμών μελετώνται και θα ανακοινωθούν σύντομα. Πρόκειται για αποφάσεις που εξοικονομήσουν κονδύλια, αλλά θα έχουν και άλλες θετικές προεκτάσεις.

Ταυτόχρονα, αναδιαρθρώνονται οι υπηρεσίες εκπαίδευσης, όπως γραφεία και διευθύνσεις, με στόχο να υπάρχει καλύτερος συντονισμός σε κάθε περιφέρεια και να λαμβάνονται ταχύτερα οι αποφάσεις που χρειάζονται ανά περίπτωση.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΙΒΟΛΙΑΝΙΤΗΣ

ΕΘΝΟΣ, 22/11/2010
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο Πλαίσιο Αποσπάσεων (2010)
« Απάντηση #124 στις: Νοέμβριος 23, 2010, 08:29:25 μμ »
τα ίδια λέγανε και πέρισυ.

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο Πλαίσιο Αποσπάσεων (2010)
« Απάντηση #125 στις: Νοέμβριος 28, 2010, 01:51:34 μμ »
Υπουργείο Παιδείας: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών με νέο πλαίσιο

22/11/2010 - 14:57

Θα καθορίζονται κοινωνικά και αξιοκρατικά κριτήρια, ενώ τα προσόντα που θα ζητούνται θα συνδέονται με τη θέση απόσπασης. Απλοποιείται η συνυπηρέτηση συζύγων. Μελετάται οι αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο να είναι διετούς διάρκειας.

Τέλος στο ασαφές πλαίσιο για τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών βάζει το υπουργείο Παιδείας, καθώς ετοιμάζεται νομοθετική πρωτοβουλία, στην οποία θα καθορίζονται κοινωνικά και αξιοκρατικά κριτήρια, ενώ τα προσόντα που θα ζητούνται θα συνδέονται με τη θέση απόσπασης.

Την ίδια στιγμή απλοποιείται η συνυπηρέτηση των συζύγων εκπαιδευτικών, προκειμένου να μπορούν να διδάσκουν στην ίδια πόλη και να μη διατηρούν δύο σπίτια. Σύμφωνα με πληροφορίες, μάλιστα, μελετάται από το υπουργείο Παιδείας να διαρκεί η απόσπαση από σχολείο σε σχολείο για δύο χρόνια και όχι ένα, όπως ισχύει μέχρι σήμερα.

Μιλώντας στο «Εθνος» η υφυπουργός Παιδείας, Εύη Χριστοφιλοπούλου, υπογράμμισε πως θα πρέπει να υπάρχει διαφάνεια σε ό,τι αφορά τα κριτήρια με τα οποία θα γίνονται οι αποσπάσεις. «Επεξεργαζόμαστε σχέδιο ώστε να ενταχθούν κοινωνικά και αξιοκρατικά κριτήρια για τις αποσπάσεις, ενώ προωθούμε τη συνυπηρέτηση συζύγων εκπαιδευτικών», τόνισε η κ. Χριστοφιλοπούλου. Μάλιστα προσέθεσε ότι θα δοθούν κίνητρα με τη μορφή συγκεκριμένων μορίων για αποσπάσεις σε δυσπρόσιτα σχολεία αλλά και σε υπηρεσίες όπου υπάρχει ανάγκη για εξειδικευμένο προσωπικό.

Απόρροια αυτών των αλλαγών είναι η εξοικονόμηση προσωπικού και η απόσπαση των εκπαιδευτικών με τα ανάλογα προσόντα στη σωστή θέση. «Θα υπάρχει εφεξής σύνδεση των κριτηρίων που ζητούνται με τη θέση απόσπασης», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ως εκ τούτου, θα συνεκτιμώνται μεταπτυχιακές σπουδές, εκπαιδευτική εμπειρία σε συγκεκριμένες θέσεις αλλά και κοινωνικά κριτήρια, όπως πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί.

Διαφάνεια
Με τις αλλαγές που προωθούνται επιχειρείται να υπάρχει μεγαλύτερη διαφάνεια στις αποσπάσεις, σαφή κριτήρια που να μην επιδέχονται αμφισβήτηση και, βέβαια, εξοικονόμηση προσωπικού. Αποτελεί κοινό μυστικό, άλλωστε, ότι πολλές αποσπάσεις πραγματοποιούνται με ασαφή κριτήρια που θέτουν οι αρμόδιοι κάθε φορά, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που εισάγονται ρουσφετολογικά κριτήρια, για να εξυπηρετηθούν «ημέτεροι». Αλλαγή στο πλαίσιο των αποσπάσεων ζητούν, άλλωστε, και οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, γεγονός που εν μέρει απλοποιεί τις μεταρρυθμιστικές διαδικασίες.

Οι τέσσερις άξονες, στους οποίους αναμένεται να κινηθεί το υπουργείο Παιδείας στο θέμα των αποσπάσεων και οι οποίες θα εφαρμοστούν από το νέο σχολικό έτος, είναι οι εξής:

θεσπίζονται κοινωνικά και αξιοκρατικά κριτήρια για τις αποσπάσεις,
τα κριτήρια και τα προσόντα θα συνδέονται με τη θέση στην οποία θα αποσπάται ο εκπαιδευτικός (θα συνεκτιμώνται σχετικές μεταπτυχιακές σπουδές, εκπαιδευτική εμπειρία κ.ά.),
προωθείται η συνυπηρέτηση των συζύγων εκπαιδευτικών
υπάρχουν σκέψεις οι αποσπάσεις που αφορούν από σχολείο σε σχολείο να είναι διετούς διάρκειας.


Αναδιάρθρωση
Συγχωνεύσεις και σε οργανισμούς
Ο «Καλλικράτης στην Παιδεία» δεν σταματάει στα πανεπιστημιακά και τεχνολογικά ιδρύματα, αφού επεκτείνεται με ταχύτατους ρυθμούς σε εποπτευόμενους οργανισμούς του υπουργείου Παιδείας καθώς και στις υπηρεσίες εκπαίδευσης.

Η πρώτη απόφαση που έχει «κλειδώσει» αφορά τη συγχώνευση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου με τον Οργανισμό Επιμόρφωσης και Κατάρτισης και το Κέντρο Εκπαιδευτικών Ερευνών. Ανάλογες περιπτώσεις συγχωνεύσεων οργανισμών μελετώνται και θα ανακοινωθούν σύντομα. Πρόκειται για αποφάσεις που εξοικονομήσουν κονδύλια, αλλά θα έχουν και άλλες θετικές προεκτάσεις.

Ταυτόχρονα, αναδιαρθρώνονται οι υπηρεσίες εκπαίδευσης, όπως γραφεία και διευθύνσεις, με στόχο να υπάρχει καλύτερος συντονισμός σε κάθε περιφέρεια και να λαμβάνονται ταχύτερα οι αποφάσεις που χρειάζονται ανά περίπτωση.

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=15017

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32312
  • Τελευταία: geokyria
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161066
  • Σύνολο θεμάτων: 19227
  • Σε σύνδεση σήμερα: 480
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 424
Σύνολο: 439

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.