0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επιτέλους μετά από 20 χρόνια δικαιώνεται το μάθημα με τις περισσότερες εφαρμογές στην καθημερινή ζωή. Δηλαδή η ΧΗΜΕΙΑ!!!!!! Σχεδόν διπλασιάζονται οι υποχρεωτικές της ώρες.Στα + του νέου αναλυτικού προγράμματος: λιγότερα μαθήματα με περισσότερες ώρες διδασκαλίας.Στα - του νέου αναλυτικού προγράμματος: δυστυχώς παραμένει υποχρεωτικό το μάθημα των θρησκευτικών.
Αρχές Φυσικών και Περιβαλλοντικών Επιστημών: τι είναι αυτό; και το βιβλίο θα το γράψουν, θα το ελέγξουν και θα το έχουμε σε χιλιάδες αντίτυπα σε ένα χρόνο; και ποιος το διδάσκει: ο ενωποιημένος ξάνα κλάδος των φυσικών;
Αν όντως μπορέσει να γίνει ένα σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια χωρίς να απαιτείται εξέταση βασισμένη στην αποστήθιση και τις προκάτ απαντήσεις, θα είναι όντως ένα χτύπημα για τα φροντιστήρια.
Παράθεση από: Green στις Μάρτιος 30, 2011, 06:19:05 μμ Αν όντως μπορέσει να γίνει ένα σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια χωρίς να απαιτείται εξέταση βασισμένη στην αποστήθιση και τις προκάτ απαντήσεις, θα είναι όντως ένα χτύπημα για τα φροντιστήρια. κατα την γνωμη μου σημερα τα φροντιστηρια απεκτησαν την αγια και προστατιδα τους..την ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ οπως την απεκαλεσε σημερα φιλος μου φροντιστης...αν μεχρι τωρα τα φροντιστηρια ειχαν πελατεια για να διδασκουν 50 σελιδες ιστοριας και 40 βιολογιας φανταστειτε τι εχει να γινει αν υπαρχει χαωδης υλη , γενικολογη εξεταση κτλ ...
Πρέπει να επισημάνουμε ένα βασικό σημείο: ότι οι μαθητές θα υποχρεώνονται απ’ την β λυκείου να επιλέξουν μεταξύ δύο κατευθύνσεων. Με την επιλογή που θα κάνουν θα μπορούν στην Γ λυκείου να έχουν μια ακόμη, την ενδιάμεση ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ (Κοινωνικές-Οικονομικές Επιστήμες). Και κατά πάσα πιθανότητα προς τα εκεί θα καταλήξουν οι περισσότεροι. Είναι το αντίστοιχο της παλιάς τέταρτης δέσμης. Αυτή η ομάδα μαθητών μπορεί να προέρθει και απ’ τις δύο κατευθύνσεις της β λυκείου που συγκλίνουν στα μαθηματικά ,τις αρχές οικονομίας , την γλώσσα και την ιστορία. Αλλά οι περισσότεροι θα προέρχονται απ’ την Β κατεύθυνση που έχει κάποια σχετικά επιλεγόμενα μαθήματα.Το κακό είναι ότι υπάρχει πλήρης αντιδιαστολή μεταξύ θετικών και θεωρητικών μαθημάτων από την β τάξη του λυκείου, δηλαδή ένα μεγάλο μέρος μαθητών θα εμβαθύνουν σε γνώσεις θετικών επιστημών αγνοώντας παντελώς σημαντικές κοινωνικές και ανθρωπιστικές επιστήμες και αντίστροφα. Πχ η βιολογία. Είναι ένα μάθημα για όλους. Δεν είναι απαράδεκτο ένας να μην έχει ς ιδέα για την οργάνωση της ζωής ή την θεωρία της εξέλιξης; Ή αντίστροφα ένας μαθητής να μην έχει ακούσει ποτέ για τον Καντ και τον Σαρτρ; Αυτά δεν αποτελούν ουσιαστική μόρφωση και ερέθισμα; πότε θα τα δεχθεί κάποιος; στην δια βίου μάθηση;