0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΠαράθεσηΗ απάντηση επομένως είναι να γίνεται καλύτερη και ουσιαστικότερη δουλειά στο Γυμνάσιο. Να ανακυκλώνονται τα ίδια πράγματα απλά γιατί κάποιοι πριν δεν τα έκαναν καλα και πρέπει να τα ξαναπούνε κάποιοι επόμενοι, δεν το καταλαβαίνω.Πόσο χρειάζεται τελική η γνώση της παιδαγωγικής (θεωρίες μάθησης) και της ψυχολογίας (αναπτυξιακής-εξελικτικής) στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών.
Η απάντηση επομένως είναι να γίνεται καλύτερη και ουσιαστικότερη δουλειά στο Γυμνάσιο. Να ανακυκλώνονται τα ίδια πράγματα απλά γιατί κάποιοι πριν δεν τα έκαναν καλα και πρέπει να τα ξαναπούνε κάποιοι επόμενοι, δεν το καταλαβαίνω.
Έβγαλε ουσιαστικά αμόρφωτους ανθρώπους σε πολλές περιπτώσεις και βοήθησε να μεγαλουργήσουν τα φροντιστήρια.
Και ναι, στη Β' Λυκείου έχουν όλοι αποφασίσει τι θέλουν να κάνουν στη ζωή τους ή τουλάχιστον τι θα τους άρεσε να κάνουν.
Άλλο επαναφέρω την ίδια γνώση σε ένα επίπεδο παραπάνω και άλλο ξαναλέω τα ίδια για την προηγούμενη φορά κανείς δεν τα κατάλαβε ή, πολύ χειρότερα, κανέναν δεν ενδιέφεραν.
ΠαράθεσηΈβγαλε ουσιαστικά αμόρφωτους ανθρώπους σε πολλές περιπτώσεις και βοήθησε να μεγαλουργήσουν τα φροντιστήρια.ΠαράθεσηΚαι ναι, στη Β' Λυκείου έχουν όλοι αποφασίσει τι θέλουν να κάνουν στη ζωή τους ή τουλάχιστον τι θα τους άρεσε να κάνουν.Παράθεση Άλλο επαναφέρω την ίδια γνώση σε ένα επίπεδο παραπάνω και άλλο ξαναλέω τα ίδια για την προηγούμενη φορά κανείς δεν τα κατάλαβε ή, πολύ χειρότερα, κανέναν δεν ενδιέφεραν.Δικές σου εκτιμήσεις χωρίς απαραιτήτως να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Υπάρχουν πολλοί ουσιαστικά μορφωμένοι άνθρωποι, μη γίνεσαι αφοριστικός. Και όχι -δε γνωρίζω αν εργάζεσαι στην εκπαίδευση- τα περισσότερα παιδιά ΔΕΝ έχουν αποφασίσει από τη Β΄ Λυκείου τι θέλουν να ακολουθήσουν. Και πάρα πολλά στην πορεία αλλάζουν γνώμη. Μη είσαι λοιπόν απόλυτος. Η ύλη του Λυκείου διαφέρει από αυτή τη Γυμνασίου ως προς την προσέγγιση και εμβάθυνση. Μην το βλέπεις από τη σκοπιά του μαθητή (σύμφωνα με τα δικά σου βιώματα), αν δίδασκες κάποιο από τα μαθήματα αυτά, θα το αντιλαμβανόσουν.
Και αν θες να το πούμε αλλιώς, όταν στα 18 του κάποιος καλείται να επιλέξει τι επάγγελμα θα ακολουθήσει, απόφαση ζωής δηλαδή, θα έπρεπε να το εχει ήδη σκεφτεί και αποφασίσει. Αν το σχολείο μέχρι τώρα δεν τον βοηθούσε να το κάνει, καιρός να αρχίσει να τον ωθεί προς αυτό.
ΠαράθεσηΚαι αν θες να το πούμε αλλιώς, όταν στα 18 του κάποιος καλείται να επιλέξει τι επάγγελμα θα ακολουθήσει, απόφαση ζωής δηλαδή, θα έπρεπε να το εχει ήδη σκεφτεί και αποφασίσει. Αν το σχολείο μέχρι τώρα δεν τον βοηθούσε να το κάνει, καιρός να αρχίσει να τον ωθεί προς αυτό.Συμφωνούμε σε αυτό. Ο σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός, ένα από τα βασικότερα μαθήματα, δε λειτουργεί στην εκπαίδευση και πρέπει, επιτέλους, να γίνει. Επομένως, βλέπεις ότι αφενός οι μαθητές δυσκολεύονται και αργούν να αποφασίσουν (λίγες μέρες πριν από τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού) και αφετέρου υπάρχει ο κίνδυνος του λάθους στην επιλογή τους. Παραδέχεσαι, λοιπόν, ότι δεν είναι όλοι συνειδητοποιημένοι για το τι θέλουν να ακολουθήσουν.
Παιδια ειναι πολυ απλο . οι μαθητες θα διαλεγουν τα ευκολα μαθηματα στο λυκειο για να ξεμπερδευουν και να παιρνουν και τους βαθμους και το απογευμα θα κανουν φροντιστηριο για να μπουν στη σχολη που θελουν και να κριθουν εκει .
Παράθεση από: billimember στις Οκτώβριος 02, 2010, 04:58:15 μμΠαιδια ειναι πολυ απλο . οι μαθητες θα διαλεγουν τα ευκολα μαθηματα στο λυκειο για να ξεμπερδευουν και να παιρνουν και τους βαθμους και το απογευμα θα κανουν φροντιστηριο για να μπουν στη σχολη που θελουν και να κριθουν εκει .για καντο λιγο πιο λιανα αυτο...