*

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγές στο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 217754 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #252 στις: Μάρτιος 21, 2011, 09:06:18 μμ »
αντώνη,αυτό που  είπα είναι ότι αυτό με τις ώρες των αγγλικών το είδα πρώτο πρώτο  λόγω ειδικότητας...
δεύτερον, αν με παρακολουθούσες από τότε που άρχισα να ποστάρω, θα ήξερες ότι δεν είμαι πλέον εκπ/κός αφού έκανα μετάταξη στη διοίκηση...οκ, δε σε κατηγορώ, εξάλλου δεν είναι εδώ twitter να κάνεις follow απλά σου λέω ότι δεν ειμαι πια εκπ/κός για να το βλέπω στενά "συντεχνιακά".

τρίτον ....όσοι είναι Α λυκείου με proficiency είναι ελάχιστοι. Οι περισσότεροι είναι στο επίπεδο Β2 - και αυτό το ξέρω και ως καθηγήτρια όταν ήμουν και ως πρόεδρος των επιτροπών του ΚΠΓ στο Νομό...απ΄την άλλη, έλα να διδάξεις εσύ στο λύκειο σε όσους έχουν πάρει το prof. και μετά έλα πες μου αν ξέρουν την τύφλα τους. Θα μου πεις, θα μάθουν απ΄το σχολέιο με τρίωρα και δίωρα κι αυτά κουτσουρεμένα και συνήθως έκτες και έβδομες ώρες; όχι, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα - αν θες το κουβεντιάζουμε.... :D :D

η ξένη γλώσσα, κατ΄εμέ, είναι απαραιτητη (και δη τα αγγλικά ως η πλέον διαδεδομένη). Από κει και πέρα μπορούμε να συζητήσουμε για το πώς ακριβώς θα μπορούσε να διδαχθεί και ποιό θα ήταν το αντικείμενο διδασκαλίας της.
( πάντως όχι κι άλλο causative/vocabulary/ writing κτλ) Και επίσης, θεωρώ επιβεβλημένη τη διδασκαλία τουλάχιστον δύο ακόμα ξένων γλωσσών . Αλλά και αυτό είναι θέμα για άλλο thread.

Ωστόσο, αυτο που επεσήμανα με αφορμή το κείμενο της ΟΛΜΕ είναι ότι η πρόταση ειναι μάλλον προχειρογραμμένη και πάντως όχι σοβαρή. Για να αναμορφωθεί το Λϋκειο δε χρειάζεται απλά αναδιάταξη των ωρών που διδάσκονται ανά τάξη, (ώστε να βολευτούν με ώρες οι όποιες ειδικότητες, αλλά μάλλον αλλαγή νοοτροπίας, διδακτικών μεθόδων και προσεγγίσεων και βεβαίως υλικοτεχνική υποστήριξη. Διαφωνείς;  ;) ;)
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:33:51 »

Αποσυνδεδεμένος antonis2200

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #253 στις: Μάρτιος 21, 2011, 09:18:19 μμ »
bitch..καταρχας να σου πω πως δεν ειδα το δικο σου post!ξερω οτι εισαι στη διοικηση και σου χω και ενα ασχετο ερωτημα για μετα..!!συμφωνω απολυτα μαζι σου κι ο λογος που εγραψα οτι εγραψα ηταν για να δειξω, μεσα απο την υπερβολη ,οτι με αυτου του ειδους τις τοποθετησεις δεν αναζητουμε την ιδανικη λυση αλλα τη διαφυλαξη των οργανικων ο καθενας για την ειδικοτητα του. το προβλημα , οπως το διατυπωσες , δεν ειναι το μοιρασμα της τραπουλας των ωρων του λυκειου αλλα ενα εκ βαθρων αναμορφωμενο προγραμμα...!!ξερω δυστυχως πολυ καλα πως δε θα το κανουν ...γιατι δεν εχουν λεφτα..οποτε θα καταληξουν σε μια επιφανειακη αλλαγη..σε ωρες , μαθηματα.κ.τ.λ. και τελος......!!

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #254 στις: Μάρτιος 21, 2011, 10:26:08 μμ »
Από την σύνοψη της νομοθεσίας της ευρωπαϊκής ένωσης:
http://europa.eu/legislation_summaries/education_training_youth/general_framework/c11086_el.htm
αξίζει να σημειώσουμε ορισμένα:
Α) στρατηγικοί και συνδεδεμένοι στόχοι: Βελτίωση της εκπαίδευσης και της κατάρτισης εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών
Ημερομηνία έναρξης: 2002
κεντρικά ζητήματα « Να προσδιοριστούν οι δεξιότητες που θα πρέπει να διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί και οι εκπαιδευτές βάσει των μεταβαλλόμενων ρόλων τους στο πλαίσιο της κοινωνίας της γνώσης•
- Να παρασχεθούν οι προϋποθέσεις για επαρκή υποστήριξη στους εκπαιδευτικούς και τους εκπαιδευτές ώστε να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της κοινωνίας της γνώσης, μεταξύ άλλων μέσω της αρχικής κατάρτισης και της συνεχούς επιμόρφωσης στην προοπτική της δια βίου μάθησης •
- Να εξασφαλιστεί η επάρκεια ατόμων τα οποία θα ασχοληθούν επαγγελματικά με τη διδασκαλία, σε όλα τα αντικείμενα και τα επίπεδα, και να γίνουν προβλέψεις για τις μακροπρόθεσμες ανάγκες του κλάδου φροντίζοντας να καταστεί ελκυστικότερο το επάγγελμα του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτή•
- Προσέλκυση ατόμων που έχουν επαγγελματική πείρα σε άλλους τομείς, ώστε να εργασθούν ως εκπαιδευτικοί και εκπαιδευτές.»
δείκτες για την μέτρηση της προόδου «- Έλλειψη/πλεόνασμα προσοντούχων εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών στην αγορά εργασίας,
- Εξέλιξη του αριθμού των αιτούντων για προγράμματα επιμόρφωσης (εκπαιδευτικοί και εκπαιδευτές),
- Ποσοστό εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών που ακολουθούν συνεχή επαγγελματική επιμόρφωση.»

Β) στρατηγικοί και συνδεδεμένοι στόχοι:Ανάπτυξη δεξιοτήτων για την κοινωνία της γνώσης
Ημερομηνία έναρξης: δεύτερο εξάμηνο του 2001
 κεντρικά ζητήματα «Να προσδιοριστούν νέες βασικές δεξιότητες και ο τρόπος με τον οποίο οι δεξιότητες αυτές μαζί με τις παραδοσιακές βασικές δεξιότητες μπορούν να ενσωματωθούν στα αναλυτικά προγράμματα σπουδών•
- Να καταστεί η απόκτηση των βασικών δεξιοτήτων πράγματι προσιτή σε όλους, περιλαμβανομένων των λιγότερο ευνοημένων ατόμων, των ατόμων με ειδικές ανάγκες, αυτών που εγκαταλείπουν το σχολείο και των εκπαιδευόμενων ατόμων.
- Προώθηση της επίσημης επικύρωσης βασικών δεξιοτήτων, προκειμένου να διευκολύνεται η συνεχής εκπαίδευση και κατάρτιση και η απασχολησιμότητα.»
δείκτες για την μέτρηση της προόδου «- άτομα που ολοκληρώνουν τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση,
- συνεχής επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε τομείς ανάγκης για νέες δεξιότητες,
- επίπεδα γνώσεων ανάγνωσης και γραφής,
επίπεδα γνώσεων αριθμητικής/μαθηματικών, επίπεδα μεθοδολογίας για την απόκτηση γνώσεων ",
- ποσοστό ενηλίκων με εκπαίδευση κατώτερη του πρώτου κύκλου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι έχουν συμμετάσχει σε οιασδήποτε μορφής εκπαίδευση ή κατάρτιση ενηλίκων, κατά ομάδα ηλικίας.»

Γ)  στρατηγικοί και συνδεδεμένοι στόχοι: Αύξηση της προσέλευσης στις επιστημονικές και τεχνικές σπουδές
Ημερομηνία έναρξης: δεύτερο εξάμηνο του 2001
κεντρικά ζητήματα «Να αυξηθεί το ενδιαφέρον για τα μαθηματικά, τις θετικές επιστήμες και την τεχνολογία από μικρή ηλικία•
- Να δημιουργηθούν κίνητρα για τους νέους ώστε περισσότεροι να επιλέγουν σπουδές και σταδιοδρομίες στους τομείς των μαθηματικών, των θετικών επιστημών και της τεχνολογίας•
- Να βελτιωθεί η ισόρροπη εκπροσώπηση ανδρών και γυναικών μεταξύ των σπουδαστών στους τομείς αυτούς•
- Να εξασφαλιστεί επαρκής αριθμός ειδικευμένων εκπαιδευτικών που διδάσκουν αυτές τις επιστήμες.»

δείκτες για την μέτρηση της προόδου «αύξηση του αριθμού των εισαγομένων σε σπουδές μαθηματικών, θετικών επιστημών και τεχνολογίας (ανώτερη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση, κατά φύλο),
- αύξηση του αριθμού αποφοίτων από σχολές μαθηματικών, θετικών επιστημών και τεχνολογίας, κατά φύλο,
- αύξηση του αριθμού θετικών επιστημόνων και μηχανικών στην κοινωνία, κατά φύλο,
- αύξηση του αριθμού ειδικευμένων καθηγητών μαθηματικών, θετικών επιστημών και τεχνολογίας (δευτεροβάθμια εκπαίδευση)»

Δ)  στρατηγικοί και συνδεδεμένοι στόχοι : Βέλτιστη χρήση των πόρων
Ημερομηνία έναρξης: 2002
κεντρικά ζητήματα «- Να αυξηθεί η επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό εξασφαλίζοντας παράλληλα δίκαιη και πραγματική κατανομή των διαθέσιμων μέσων προκειμένου να διευκολύνεται η γενική πρόσβαση στην εκπαίδευση και την κατάρτιση και να βελτιώνεται η ποιότητά τους•
- Να υποστηριχθεί η ανάπτυξη συμβατών συστημάτων βεβαίωσης της ποιότητας με σεβασμό της ποικιλομορφίας σε όλη την Ευρώπη•
- Να αναπτυχθούν οι δυνατότητες των εταιρικών σχέσεων μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.»
δείκτες για την μέτρηση της προόδου «αύξηση των κατά κεφαλήν επενδύσεων σε ανθρώπινο δυναμικό (διαρθρωτικός δείκτης).» κλπ, κλπ.

Να πούμε ότι βάση του πλαισίου:
«Το χρονοδιάγραμμα προβλέπει την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων που θα πρέπει να υλοποιηθεί για τα μέσα του 2003, ακολουθούμενη από μία ενδιάμεση έκθεση για την εφαρμογή του προγράμματος εργασίας στη Διάσκεψη κορυφής της άνοιξης του 2004 και της τελικής έκθεσης το 2010.»
Ακριβώς ότι έγινε στην Ελλάδα :P :P :P


Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #255 στις: Μάρτιος 21, 2011, 10:40:43 μμ »
@bitch και antonis2200

Συνάδερφοι παρακαλούμε να ανοίγετε νέα θέματα για "άσχετες" ερωτήσεις. Μπορείτε να συνεχίσετε την συζήτηση σας σε αυτό που άνοιξα εγώ για εσάς

http://www.pde.gr/index.php?topic=22851.0

Ευχαριστώ! :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:33:51 »

Αποσυνδεδεμένος demonia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #256 στις: Μάρτιος 22, 2011, 05:23:37 μμ »
συναδελφοι το πρόγραμμα δεν ειναι της ΟΛΜΕ , απλώς εγώ το πρότεινα με αφορμή το επιστημονικό συνέδρριο της ΟΛΜΕ. Δεν διεκδικώ το αλάθητο αλλά κάποτε πρέπει να μιλάμε με σαφείς προτάσεις. Στα περί αλλαγής νοοτροπίας και υποδομών στο σχολείο δεν διαφωνεί κανένας, αλλά ως τότε τί?  Demonia

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #257 στις: Μάρτιος 25, 2011, 05:47:49 μμ »
Mετά τον μπακαλιάρο και τη σκορδαλιά...


Τους βασικούς άξονες του «Νέου Λυκείου» ανακοινώνει, στην «ΗτΣ», η υφυπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου. Η Α΄ Λυκείου θα είναι τάξη γενικής παιδείας, ενώ οι Β΄ και Γ΄ τάξεις εξειδίκευσης. Θα δημιουργηθούν κατευθύνσεις σπουδών, οι οποίες και θα αντιστοιχούν στις βασικές κατηγορίες Σχολών.

Συνέντευξη στη Χαρά Καλημέρη

Πότε θα παρουσιάσετε το σχέδιό σας για το «Νέο Λύκειο»; Ποιοι θα είναι οι βασικοί άξονες της νέας δομής Λυκείου;

Πολύ σύντομα. Προχωρούμε από ένα Λύκειο παπαγαλίας και στείρας απομνημόνευσης σε μία πραγματική βαθμίδα εκπαίδευσης που προετοιμάζει αλλά δεν συνδέεται με την πρόσβαση στην τριτοβάθμια. Περιορίζονται τα σημερινά μαθήματα (εκ των οποίων οκτώ μονόωρα) και δίδεται η δυνατότητα στους μαθητές να επιλέξουν κατευθύνσεις και μαθήματα πάνω στα οποία θα εξειδικευτούν και θα εμβαθύνουν ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τους προσωπικούς επαγγελματικούς τους στόχους. Οι μαθητές δραστηριοποιούνται και με ατομικά σχέδια (projects) και ερευνητικές δράσεις μέσα στο κανονικό πρόγραμμα, έτσι ώστε να αναπτύσσεται η πρωτοβουλία, η αυτενέργεια και η αναλυτική και κριτική τους σκέψη. Παράλληλα, λειτουργούν όμιλοι δραστηριοτήτων (π.χ στον πολιτισμό και το περιβάλλον) για τη συλλογική δράση της μαθητικής κοινότητας, ενταγμένοι στην καρδιά του σχολείου και μέσα στο πρόγραμμα. Ξεκινάμε την επομένη σχολική χρόνια με την Α΄ Λυκείου, ώστε κλιμακωτά να επεκταθεί η νέα δομή και στις επόμενες τάξεις. Η Α' Λυκείου θα είναι τάξη γενικής παιδείας και θα λειτουργεί ως γέφυρα μεταξύ Γυμνασίου και Λυκείου, ενώ η Β' και Γ΄ θα αποτελέσουν τάξεις προοδευτικής εμβάθυνσης και εξειδίκευσης. Οι κατευθύνσεις είναι αρχικά δύο στη Β' Λυκείου, ενώ εξειδικεύονται στη Γ' Λυκείου σε τρεις, που αντιστοιχούν στις βασικές κατηγορίες Σχολών: Πολυτεχνικές Μαθηματικο-φυσικές και Ιατρικές, Οικονομικές Πολιτικές Κοινωνιολογικές και Παιδαγωγικές, Νομικές και Φιλοσοφικές. Δημιουργούμε το «Νέο Λύκειο» που δεν συνδέεται με τις εξετάσεις, αλλά προετοιμάζει ως αυτόνομη σχολική βαθμίδα τη μετάβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Σε πόσα μαθήματα θα εξετάζονται πανελλαδικά οι υποψήφιοι για εισαγωγή στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, και τι αλλάζει στον τρόπο της αξιολόγησής τους;

Τόσο οι αλλαγές που συντελούνται ήδη στο Λύκειο όσο και αυτές που προετοιμάζονται στα Πανεπιστημιακά και Τεχνολογικά Ιδρύματα προδιαγράφουν την αλλαγή του τρόπου εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Με δεδομένο ότι οι αλλαγές αυτές είναι εν εξελίξει φέτος, είναι εύλογο το 2012 να είναι κατ΄ εξοχήν η χρονιά τελικής προετοιμασίας του νέου συστήματος που επεξεργαζόμαστε.

Την ίδια ώρα, πάντως, εκδηλώνονται αντιδράσεις για τις συγχωνεύσεις σχολείων. Γιατί πιστεύετε ότι διαφωνούν οι εκπαιδευτικοί; Φοβούνται μήπως χάσουν τη δουλειά τους;

Η αξιοποίηση είναι στις προθέσεις μας, όχι οι απολύσεις. Η κατανομή του εκπαιδευτικού μας δυναμικού θα βελτιωθεί από τη σημερινή εντελώς ανορθολογική διάταξή του στις σχολικές μονάδες, προσφέροντας καλύτερη εκπαίδευση σε κάθε γωνιά της χώρας. Θα λάβουμε υπόψη το Νέο Σχολικό Χάρτη και τα κενά από τις συνταξιοδοτήσεις το 2011. Όσοι αντιδρούν, θεωρώντας το θεσμό των συνενώσεων πρόσφορο έδαφος για εύκολη κριτική και λαϊκισμό, αρνούνται να δουν τις πραγματικές ανάγκες της Παιδείας. Ας πέσουν οι παρωπίδες και τα κομματικά στεγανά. Εκεί όπου η κριτική είναι γόνιμη, υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο περιορισμένων διορθωτικών αλλαγών και προς τις δύο κατευθύνσεις: Να προστεθούν νέες συνενώσεις, ιδρύσεις ή καταργήσεις ή να διορθωθούν οι υπάρχουσες.

Πόσες οργανικές θέσεις καταργούνται; Οι ομοσπονδίες μιλούν για περίπου 4.000. Τι θα γίνει με αυτούς τους εκπαιδευτικούς; Με ποια κριτήρια θα τοποθετηθούν και πού;

Η λεπτομερής αποτύπωση των νέων οργανικών θέσεων για κάθε σχολείο θα ολοκληρωθεί σε σύντομο διάστημα. Οι αλλαγές για τις περισσότερες περιπτώσεις εκτιμώ ότι θα συντελεστούν στην ίδια περιοχή. Οπου υπάρξει ανάγκη μετακινήσεων πρωταρχικό κριτήριο είναι οι εκπαιδευτικές ανάγκες, ενώ θα ληφθούν υπόψη και κοινωνικά κριτήρια.

Με δεδομένο ότι θα αξιοποιηθούν οι εκπαιδευτικοί των οποίων η οργανική θέση έχει καταργηθεί και επειδή -όπως είπε η υπουργός- δεν μπορεί να συνεχιστεί το καθεστώς πρόσληψης αναπληρωτών, πόσες προβλέπετε να είναι οι προσλήψεις μονίμων και αναπληρωτών για την επόμενη χρονιά;

Στόχος μας είναι κάθε Σεπτέμβριο ο εκπαιδευτικός να περιμένει το μαθητή στην τάξη και όχι το αντίστροφο. Η χώρα μας διαθέτει 190 χιλιάδες εκπαιδευτικούς. Φέτος χρειαστήκαμε περίπου 15 χιλιάδες αναπληρωτές. Για την επομένη σχολική χρονιά θα είμαστε σε θέση να προσδιορίσουμε προσλήψεις όταν έχουμε όλα τα δεδομένα για τις οργανικές θέσεις και τις συνταξιοδοτήσεις στη διάθεσή μας. Στόχος μας, πάντως, είναι η μείωση όχι η αύξηση των αναπληρωτών και ιδίως των ωρομισθίων.

Ποια θα είναι η στάση του υπουργείου αν συνεχιστούν οι αντιδράσεις;

Θα εξαντλήσουμε τα περιθώρια για να αναπληρωθεί κάθε χαμένη διδακτική ώρα. Σε κάθε περίπτωση, οι αντιδράσεις δεν μας πείθουν για διορθώσεις συνενώσεων, παρά μόνο τα τεκμήρια και τα επιχειρήματα.

Υπάρχει σχέδιο για εφαρμογή «Καλλικράτη» και σε άλλα σχολεία, όπως είναι τα Πειραματικά, τα Αθλητικά, τα Μουσικά, ακόμα και στην τεχνολογική κατεύθυνση, για την οποία ετοιμάζετε αλλαγή του πλαισίου λειτουργίας;

Οι ειδικές κατηγορίες σχολείων αντιμετωπίζονται, λόγω της ιδιαίτερης αποστολής τους, η καθεμία ξεχωριστά. Για τα Πειραματικά Σχολεία κατατίθεται σχέδιο νόμου στη Βουλή, με στόχο να ξαναβρούν το ρόλο τους ως πρότυπα δημόσια σχολεία αριστείας. Αναφορικά με τα Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ) -γιατί αθλητικά σχολεία δεν υπήρξαν ποτέ- δρομολογείται ο συνολικός επανασχεδιασμός τους με στόχο την αναβάθμισή τους και την ουσιαστική σύνδεσή τους με τον αγωνιστικό αθλητισμό, όχι με απονομή προνομίων για εξασφάλιση θέσεων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Βάζουμε την Καλλιτεχνική και Μουσική Εκπαίδευση δυνατά στα Νέα Προγράμματα Σπουδών όλων των σχολείων και αναβαθμίζουμε το ρόλο των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων, έτσι ώστε να γίνουν φυτώρια ταλέντων, συνδεδεμένα με τα αντίστοιχα Τμήματα των Ανώτερων και Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων. Στην Τεχνική Εκπαίδευση ο βασικός στόχος είναι η καταξίωση του Επαγγελματικού Σχολείου, ως σχολείου πρώτης επιλογής, ικανού να εξασφαλίσει στον απόφοιτο εξειδίκευση, σταθερή εργασία και κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα. Προχωράμε στο νέο, ποιοτικό και επαρκώς χρηματοδοτούμενο Τεχνικό και Επαγγελματικό Σχολείο, το οποίο θα αποτελέσει μοχλό πράσινης και αειφόρου ανάπτυξης.

Μεταρρυθμίσεις
Χρειαζόμαστε πολιτικούς που δεν σέρνουν τα πόδια τους

Η «επόμενη μέρα» του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου φαίνεται πιο απαιτητική. Η κυβέρνηση πρέπει να αγγίξει τον πυρήνα των διαρθρωτικών αλλαγών. Εκδηλώνονται ήδη αντιδράσεις και μάλιστα από συνδικάτα που υπήρξαν κορμός του «ιστορικού» ΠΑΣΟΚ.

Οι διαρθρωτικές αλλαγές θα έπρεπε να έχουν γίνει χρόνια τώρα, ασχέτως οικονομικής κατάστασης. Ο δυσλειτουργικός, δαιδαλώδης κρατικός μηχανισμός συνδέθηκε με πελατειακές πρακτικές, και με κρατικοδίαιτες επιχειρήσεις και συνδικάτα στην παραπλανητική θαλπωρή της δημοκρατίας της μεταπολίτευσης. Οι δύσκολες ώρες που περνά η χώρα απαιτούν τόλμη, μεγαθυμία, ενότητα και αποφασιστικότητα. Οι αλλαγές είναι θεμιτό να θίξουν κατεστημένα και συμφέροντα ακόμα και αυτού του «ιστορικού» ΠΑΣΟΚ, αρκεί να προασπίσουν ευρύτερα κοινωνικά δικαιώματα και αγαθά, και κυρίως να φέρουν την επιβίωση της χώρας και την ανάταξη της οικονομίας.

Το μέγεθος της κρίσης δείχνει το δραματικά επείγον των περιστάσεων...

Ένα «παλιό» πολιτικό προσωπικό, το οποίο κάθε άλλο παρά είναι αμέτοχο στην κρίση που σοβεί στη χώρα, καταλήγει να αναλαμβάνει το εγχείρημα της εξόδου. Οι πολίτες δεν το πολυπιστεύουν. Εσείς; Η χώρα χρειάζεται πολιτικούς που δεν σέρνουν τα πόδια τους, δεν φοβούνται μην πληγεί η πολύτιμη δημοφιλία τους και που μετρούν περισσότερο με τις πράξεις τους. Οι παλιοί που μπόρεσαν με σκληρή αυτοκριτική να αλλάξουν τον εαυτό τους μπορούν να συμβάλλουν στη μεγάλη αλλαγή της χώρας. Κατά τα άλλα, τόπο στους νέους και ικανούς.


http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=13115&subid=2&pubid=105129157

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #258 στις: Μάρτιος 25, 2011, 07:25:46 μμ »
Το μέγεθος της κρίσης δείχνει το δραματικά επείγον των περιστάσεων...( την διαπίστωση την κάνει  η δημοσιογράφος…)
Και η απάντηση της Χριστοφιλοπούλου:
«Ένα 'παλιό' πολιτικό προσωπικό, το οποίο κάθε άλλο παρά είναι αμέτοχο στην κρίση που σοβεί στη χώρα, καταλήγει να αναλαμβάνει το εγχείρημα της εξόδου. Οι πολίτες δεν το πολυπιστεύουν. Εσείς; Η χώρα χρειάζεται πολιτικούς που δεν σέρνουν τα πόδια τους, δεν φοβούνται μην πληγεί η πολύτιμη δημοφιλία τους και που μετρούν περισσότερο με τις πράξεις τους. Οι παλιοί που μπόρεσαν με σκληρή αυτοκριτική να αλλάξουν τον εαυτό τους μπορούν να συμβάλλουν στη μεγάλη αλλαγή της χώρας. Κατά τα άλλα, τόπο στους νέους και ικανούς.»

Αν μη τι άλλο η υφυπουργός δεν μασάει τα λόγια της  και ούτε χαρίζεται στην λάιτ δημοσιογραφία της συμπολιτευόμενης εφημερίδας ;) ;)  μια ευχάριστη έκπληξη να πούμε την αλήθεια :) :) :)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #259 στις: Μάρτιος 25, 2011, 07:47:07 μμ »
Η τελευταία παράγραφος έρχεται και δένει με την προηγούμενη όπου λέει η Χριστοφιλοπούλου
"Οι αλλαγές είναι θεμιτό να θίξουν κατεστημένα και συμφέροντα ακόμα και αυτού του «ιστορικού» ΠΑΣΟΚ, αρκεί να προασπίσουν ευρύτερα κοινωνικά δικαιώματα και αγαθά, και κυρίως να φέρουν την επιβίωση της χώρας και την ανάταξη της οικονομίας."

Πρόκειται μάλλον για μια εσωκομματική προειδοποίηση.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #260 στις: Μάρτιος 25, 2011, 08:41:26 μμ »
Αυτη (η Χριστοφιλοπουλου) οταν ανοιξει το στομα τις ολο μ@@@@κίες λεει !! Καλυτερα να μασά παρα να μιλά!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Panayota

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Πε2 μάχης η εκπαίδευση ... τς τς!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #261 στις: Μάρτιος 26, 2011, 12:32:05 πμ »
Λόγια, λόγια και πάλι λόγια....

Δήθεν και καλά θα έρθουν σε σύγκρουση με τα κατεστημένα συμφέροντα. Δήθεν και καλά θα φέρουν το νέο λύκειο που δε θα είναι της παπαγαλίας κτλ κτλ... Η κυρία Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ είχε δηλώσει, όταν την κάλεσαν σε συνέδριο για τις αλλαγές στη δευτεροβάθμια, "έχετε σκοπό να αλλάξετε κάτι στην 1η δημοτικού? Όχι. Τότε δεν έχουν σημασία οι αλλαγές στο λύκειο." Και φυσικά δεν ξαναέλαβε μέρος. Απ'τα θεμέλια ξεκινάμε, αν θέλουμε να βελτιώσουμε την κατάσταση, όχι από τη σκεπή = κοινή λογική. Για άλλη μια φορά γίνονται κινήσεις εντυπωσιασμού και όχι ουσίας. Για άλλη μια φορά μπαλώματα και όχι καινούργιο ρούχο. Και αυτοί που την πληρώνουν είναι τα παιδιά. Τι να πω? Ανθρωπάκια μας κυβερνούν...
...στη γάμπα μου να τρέμει μια ουρά...
 Αυτός ο Τούρκος Τούρκο θα με κάνει...

Αποσυνδεδεμένος tamar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Φύλο: Άντρας
  • Φυσικός Ρ/Η
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #262 στις: Μάρτιος 26, 2011, 04:50:50 μμ »
Λόγια, λόγια και πάλι λόγια....

Δήθεν και καλά θα έρθουν σε σύγκρουση με τα κατεστημένα συμφέροντα. Δήθεν και καλά θα φέρουν το νέο λύκειο που δε θα είναι της παπαγαλίας κτλ κτλ... Η κυρία Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ είχε δηλώσει, όταν την κάλεσαν σε συνέδριο για τις αλλαγές στη δευτεροβάθμια, "έχετε σκοπό να αλλάξετε κάτι στην 1η δημοτικού? Όχι. Τότε δεν έχουν σημασία οι αλλαγές στο λύκειο." Και φυσικά δεν ξαναέλαβε μέρος. Απ'τα θεμέλια ξεκινάμε, αν θέλουμε να βελτιώσουμε την κατάσταση, όχι από τη σκεπή = κοινή λογική. Για άλλη μια φορά γίνονται κινήσεις εντυπωσιασμού και όχι ουσίας. Για άλλη μια φορά μπαλώματα και όχι καινούργιο ρούχο. Και αυτοί που την πληρώνουν είναι τα παιδιά. Τι να πω? Ανθρωπάκια μας κυβερνούν...
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Όταν βλέπεις τυρί, ψάξε για τη φάκα....

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #263 στις: Μάρτιος 28, 2011, 12:42:13 μμ »
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=391821&sms_ss=facebook&at_xt=4d9033013b98a0d3%2C0

οι τελικές προτάσεις για τα λύκεια

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #264 στις: Μάρτιος 28, 2011, 12:50:46 μμ »
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=391821&sms_ss=facebook&at_xt=4d9033013b98a0d3%2C0

οι τελικές προτάσεις για τα λύκεια

Eργασίες που θα εκπονούν και θα παραδίδουν οι μαθητές ανά τετράμηνο, θα βαθμολογούνται και ο βαθμός αυτός θα συνυπολογίζεται για την εισαγωγή στα ΑΕΙ και ΤΕΙ




χωρίς σχόλια

Αποσυνδεδεμένος KERY12

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 709
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04 02
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #265 στις: Μάρτιος 28, 2011, 12:54:44 μμ »
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=391821&sms_ss=facebook&at_xt=4d9033013b98a0d3%2C0

οι τελικές προτάσεις για τα λύκεια

Eργασίες που θα εκπονούν και θα παραδίδουν οι μαθητές ανά τετράμηνο, θα βαθμολογούνται και ο βαθμός αυτός θα συνυπολογίζεται για την εισαγωγή στα ΑΕΙ και ΤΕΙ




χωρίς σχόλια

Να κανω εγω ενα σχολιο , υπαρχουν μαθητες στη Β αλλα και Γ Λυκειου που δε μπορουν να γραψουν μια σελιδα μονοι τους, ειναι αυτοι που ετσι κι αλλιως καπου θα περασουν!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160209
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 818
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 536
Σύνολο: 552

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.