0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Διαβάζω σε άλλα τόπικ κάποιες αισιόδοξες "ματιές" από πληροφορικούς και Βιολόγους...Τελικά θα βγουν όλοι ευχαριστημένοι; Μέχρι και ο Green χαλάρωσε... Οι φυσικοί σίγουρα αδικούνται!!
Aγνοείς τι σημαίνει επιστήμη ή στο δικό σου μυαλό υπάρχουν μόνο οι θετικές και εφαρμοσμένες επιστήμες, επειδή αυτές σε ενδιαφέρουν;Η οργανωμένη γνώση είναι πολύπλευρη και σύνθετη, όπως και ο κόσμος. Δεν υπάρχει πιο βαρετός και πιο επικίνδυνος τρόπος να τον κοιτάς, από το να επιλέγεις μόνο την επιστημονική γωνία που σου αρέσει. Είναι σαν να κοιτάς το σέλας και να σε ενδιαφέρουν μόνο τα ηλεκτρόνια που βομβαρδίζουν την ατμόσφαιρα. Πόσες πληροφορίες για τον ανθρώπινο πολιτισμό φεύγουν μέσα από τα χέρια σου έτσι;Όσο για το πρόβλημα της ορθογραφίας, έχει να κάνει με τον τρόπο διδασκαλίας της γλώσσας, όπως και πολλών άλλων αντικειμένων , που είναι προβληματικός. Στα περισσότερα μαθήματα παρουσιάζεται το ίδιο φαινόμενο: πολύ κακό για το τίποτα. Πολλές πληροφορίες, λίγη εμβάθυνση, που σε συνδυασμό με την γενικότερη προβληματική παιδεία των μαθητών, οδηγούν αναπόδραστα σε έναν ατελείωτο αχταρμά στο μυαλό τους. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι φταίει το μάθημα αυτό καθ' αυτό. Πίστεψέ με: Το παιδί σου δεν μάθει ποτέ να γράφει και να διαβάζει καλά ελληνικά, αν δεν μάθει στην Έκθεση να εκφράζει με ακρίβεια και ειρμό τις απόψεις του, αν δεν μάθει στη Λογοτεχνία να αναλύει κείμενα, αν δεν μάθει στα αρχαία πώς κλίνονται αρχαιοπρεπείς τύποι, αν δεν έρθει σε επαφή με τις σκέψεις και τις διατυπώσεις που επέλεξαν διαχρονικά στα κείμενά τους συγγραφείς και ποιητές, για να τις έχει ως πρότυπο.Στην καλύτερη περίπτωση θα έχει γίνει ένα μέτριο λεξικό και μια μέτρια γραμματική χωρίς ειρμό και χωρίς πνεύμα. Ίσως, βέβαια, να λύνει ασκήσεις φυσικής, αλλά θα έχει πρόβλημα να περιγράψει τη φύση...
Παράθεση από: Alexhs_27 στις Μάρτιος 30, 2011, 11:52:49 μμΣυγκρίνοντας το καινούριο πρόγραμμα με αυτό που ίσχυε μέχρι τώρα ( http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=228 ) διαπιστώνει κανείς ότι οι ώρες της πληροφορικής αυξάνονται έστω και λίγο από 14 σε 16 ενώ οι ώρες πληροφορικής ως υποχρεωτικό μάθημα αυξάνονται από 2 που ήταν μέχρι τώρα σε 9. Είναι επίσης γνωστό ότι τα παιδιά ανάμεσα σε πληροφορική και βιολογία θα διαλέξουν την πληροφορική εκτός από εκείνους που θα ασχοληθούν με τον τομέα της υγείας (ιατρική, φαρμακευτική κτλ.). Απ' ότι φαίνεται παρόλο που η Α΄ Λυκείου έμεινε χωρίς μάθημα πληροφορικής, η πληροφορική συνολικά δεν υποβαθμίζεται αλλά μένει περίπου στα ίδια, ίσως και λίγο καλύτερα...Καλά, τι υπολογισμοί είναι αυτοί; Πιάνουμε ένα πίνακα και αθροίζουμε τα νούμερα για να βγάλουμε συμπεράσματα; Σημασία έχει πόσα τμήματα δημιουργούνται με το κάθε πρόγραμμα σπουδών και πόσες ώρες κάνει το κάθε τμήμα. Με το νέο πρόγραμμα είναι μάλλον λιγότερες οι ώρες ή έστω οι ίδιες. Όλα εξαρτώνται και από το κάτω όριο στον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα.
Συγκρίνοντας το καινούριο πρόγραμμα με αυτό που ίσχυε μέχρι τώρα ( http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=228 ) διαπιστώνει κανείς ότι οι ώρες της πληροφορικής αυξάνονται έστω και λίγο από 14 σε 16 ενώ οι ώρες πληροφορικής ως υποχρεωτικό μάθημα αυξάνονται από 2 που ήταν μέχρι τώρα σε 9. Είναι επίσης γνωστό ότι τα παιδιά ανάμεσα σε πληροφορική και βιολογία θα διαλέξουν την πληροφορική εκτός από εκείνους που θα ασχοληθούν με τον τομέα της υγείας (ιατρική, φαρμακευτική κτλ.). Απ' ότι φαίνεται παρόλο που η Α΄ Λυκείου έμεινε χωρίς μάθημα πληροφορικής, η πληροφορική συνολικά δεν υποβαθμίζεται αλλά μένει περίπου στα ίδια, ίσως και λίγο καλύτερα...
ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ...ΒΑΣΙΛΕΥΕ......πάρτε το χαμπάρι όλοι....... ,όσο και να σφαζόμαστε νέες θέσεις δεν θα προκύψουν και θα προσπαθούν ματαίως ΟΛΟΙ για τα επόμενα 15 χρόνια για να διοριστούν....... για ένα μισθό της πείνας και για 30 μαθητές στην τάξη σε ένα κράτος που καταρρέει.........ΑΝΤΙ να τρώγεστε σαν τα σκυλιά να κατακρίνετε αλλήλους , να απαξιώνετε επιστήμες κ.λ.π. ενώ ΟΛΟΙ οι σύλλογοι- ενώσεις δρουν συντεχνιακά και το υπουργείο εκμεταλεύεται την φαγωμάρα και την διάσπαση.... δεν κοιτάμε πως για ΜΙΑ φορά θα φανούμε ενωμένοι και να πούμε 5 πράγματα;;;;;;1 αντί να μειώνονται τα φροντιστήρια θα αυξάνονται2 με τι λεφτά θα υλοποιηθούν;;;;; σε τι σχολεία;;;;; .................................................................................φωνή βοόντος εν τη ερήμω.......
Παράθεση από: corina στις Μάρτιος 31, 2011, 09:31:55 πμΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ...ΒΑΣΙΛΕΥΕ......πάρτε το χαμπάρι όλοι....... ,όσο και να σφαζόμαστε νέες θέσεις δεν θα προκύψουν και θα προσπαθούν ματαίως ΟΛΟΙ για τα επόμενα 15 χρόνια για να διοριστούν....... για ένα μισθό της πείνας και για 30 μαθητές στην τάξη σε ένα κράτος που καταρρέει.........ΑΝΤΙ να τρώγεστε σαν τα σκυλιά να κατακρίνετε αλλήλους , να απαξιώνετε επιστήμες κ.λ.π. ενώ ΟΛΟΙ οι σύλλογοι- ενώσεις δρουν συντεχνιακά και το υπουργείο εκμεταλεύεται την φαγωμάρα και την διάσπαση.... δεν κοιτάμε πως για ΜΙΑ φορά θα φανούμε ενωμένοι και να πούμε 5 πράγματα;;;;;;1 αντί να μειώνονται τα φροντιστήρια θα αυξάνονται2 με τι λεφτά θα υλοποιηθούν;;;;; σε τι σχολεία;;;;; .................................................................................φωνή βοόντος εν τη ερήμω.......Φοβάμαι ότι η φαγωμάρα και οι ανταγωνισμοί δεν ξεκινούν σε αυτό το forum, στο οποίο και να γίνονται καμία επίδραση δεν έχουν στις εξελίξεις. Είναι ουποκριτικό να πιστεύουμε ότι δεν υπάρχουν συντεχνιακές νοοτροπίες και συμφέροντα στην εκπαίδευση, που παρασκηνιακά, ή και λιγότερο παρασκηνιακά κάποιες φορές, προσπαθούν να παρέμβουν και να επηρεάσουν καταστάσεις. Μα τα βλέπουμε για χρόνια να γίνονται...
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ φαγοποτι θα γινει στο 1ο ετος πανεπιστημιου ολα τ'αλλα ειναι...ψιχουλα.