0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
1 ώρα στη β λυκείου... οπότε 4 συνολικάΔεν μπήκα στην διαδικασία να υποτιμήσω καμια άλλη επιστήμη σε αυτή τη συζήτηση.Άλλωστε έκανα και μια ερώτηση πριν , αν υπάρχουν άνθρωποι που υποτιμούν τη βιολογίαέναντι των άλλων θετικών επιστημών. Δεν θεώρησα ότι τα έχουν βάλει με τους βιολόγους. Η εξήγησή μου είναι ότι το μάθημα απομακρύνεται γιατί δεν υπάρχουν λεφτά. Όχι γιατί μασ μισούν οι χημικοί και οι φυσικοί. ΚΑταλαβαίνω όμως πως μέσα σε αυτό το αρνητικό κλίμα μπορεί να αισθάνονται κάποιοι ότι απειλείται η επαγγελματική τους επιβίωση από άλλους επιστημονικούς κλάδους. Και αυτό όδηγεί σε παρανοήσεις.Στην Α λυκείου δεν υπήρχε και δεν υπάρχει βιολογίαΣτη Β υπήρχε μια ώρα για όλους, τώρα υπάρχει μόνο ένα τμήμα 2ωρο ή κανένα. Έγώ που είμαι βιολόγος θα διάλεγα Η/Υ. Οπότε καμιά ώρα στη Β λυκείουΣτη Γ μόνο ένα τμήμα για ιατρικές και συναφείς σχολές (οι οποίοι δεν θα κάνουν Υπολογιστές!) 4+ (2)4 σίγουρα.Έτσι σε ένα 5 τάξιο λύκειο οι ώρες τις βιολογίας από 12 γίνονται 4-8.Εσύ δεν νομίζεις ότι χρειάζονται να ξέρουν τα παιδιά για το σώμα τους, για το περιβάλλον , για τη ζωή? ΔΕν λέω κόψε από Χημεία και Φυσική. Λέω τουλάχιστο μη βάζεις το Δίλλημα Η/Υ η Βιολογία. Αυτό είναι μια αρχή, και όπως αντιλαμβάνεσαι μια τέτοια πρόταση δεν αυξάνει τις ώρες.
Με μια γρήγορη σκέψη αναστασία, δεν θυμάμαι να βγήκε βιολόγος να κατηγορήσει την πληροφορική.Και το θέμα δεν είναι η επαγγελματική αποκατάσταση (για το υπουργείο είναι). Μην το πάρεις σαν επίθεση αυτό.1 μάθημα . 1 βαθμός, ένας καθηγητής = Φυσικο-Χημικός στην Α (που είναι το σωστό), Κυρίως Χημικός στη Β για να συμπληρώσει ώρες (που είναι λογικό).Επαναλαμβάνω από 12 σε 4-8
Με μια γρήγορη σκέψη αναστασία, δεν θυμάμαι να βγήκε βιολόγος να κατηγορήσει την πληροφορική.Και το θέμα δεν είναι η επαγγελματική αποκατάσταση (για το υπουργείο είναι). Μην το πάρεις σαν επίθεση αυτό.1 μάθημα . 1 βαθμός, ένας καθηγητής = Φυσικο-Χημικός στην Α (που είναι το σωστό), Κυρίως Χημικός στη Β για να συμπληρώσει ώρες (που είναι λογικό).Επαναλαμβάνω από 12 σε 4-8Και ο γιατρός σου θα σου λέει θα σου έλεγα τι έχεις, είναι καινούργια ασθένεια, αλλά δεν μπορώ να ανοιξω τον υπολογιστή για να ενημερωθώ. (εντάξει υπερβολές). Γιατί να υπάρχει τέτοιο δίλλημα ? Αυτά τα δύο μπορούν να συνδυαστούν. Είμαστε μέρος του κόσμου όπου η έρευνα προχωράει και στα δύο.
Δικαίωμα Αναστασία. Δεν θα χαθούν οι επιστήμες μας.
Α και δεν σε κατηγόρησα για αυτά που λές. ούτε εννούσα κάτι άλλο από αυτό που έγραψαΈχεις δίκιο!και εγώ ανησυχώ για τη δουλειά μου, αλλά ο λόγος που θέλω να μάθει ένα παιδί γιατί αρρωσταίνει, δεν είναι επειδή θέλω δουλειά. (αυτό το σχόλιο αφορά μόνο εμένα και δεν είναι κατηγορία εναντίον σου -οτι δηλαδή εσύ θέλεις το αντίθετο)
Και στα αρχαία στο γυμνάσιο που είναι δύο μαθήματα (πχ Οδύσσεια/Ηρόδοτος + αρχαία κείμενα γραμματική) και πολλές φορές άλλος καθηγητής και μπαίνουν διαφορετικά διαγωνίσματα ακόμη και στο τέλος της χρονιάς, τελικά ένας βαθμός βγαίνει ως μέσος όρος. Μπορεί λοιπόν το ίδιο να γίνει και για το μάθημα φυσικές επιστήμες της Α Λυκείου. Μην προτρέχουμε ως προς τις αναθέσεις...