0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Oπότε αν έχω καταλάβει καλά ο κλάδος των ΠΕ14.04 πετάχτηκε εντελώς εκτός του Γενικού Λυκείου, αφού καταργήθηκαν όλα τα επιλογής μαθήματα που είχαν αναθέσεις, ενώ και το μοναδικό μάθημα με project, η Τεχνολογία, το οποίο και δίδασκαν καταργήθηκε και αυτό και μπήκε το Σχέδιο Έρευνας στο οποίο να υποθέσω ότι οι γνωστές συνετεχνίες θα μοιράσουν και τις αναθέσεις μεταξύ τους, όπως μοίρασαν και τα μαθήματα. Και εις ανώτερα...
Το θεωρώ το ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΚΛΑΔΟΙ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ project από το μάθημα που δίδασκαν.
Επειδή βλέπω συναδέλφους να διαμαρτύρονται έντονα για το θέμα των 30 μαθητών στην τάξη και να αναθεματίζουν το υπουργείο κλπ οφείλω να τους θυμίσω ότι 30 μαθητές στην τάξη έχουμε ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. Όταν βγήκε η ΝΔ από 35 που ήμασταν μας πήγε 30. Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι νέο. Μπορεί το σχολείο μου την μια χρονιά να είχε στην Α τάξη 40 παιδιά οπότε θα είχα 2 τμήματα με 20 μαθητές αλλά την επόμενη να είχαμε 58 παιδιά και να είχαμε πάλι 2 τμήματα με 29 παιδιά. Το θέμα τι θα γίνει με τα μαθήματα στις Β και Γ και το πλήθος των μαθητών, δεν υπάρχουν πια τα μαθήματα κατεύθυνσης ούτε τα επιλογής με την έννοια που υπήρχανΆλλη απορία που έχω είναι η εξής. Αφού π.χ. 3 μαθήματα (Φυσική-Χημεία-Βιολογία) έγιναν 1 (Φυσικές Επιστήμες) τότε ο βαθμός που θα μπαίνει θα είναι ένας ? και άρα θα κάνει το μάθημα 1 εκπαιδευτικός ? ή θα γίνονται 3 διαφορετικά αντικείμενα από 3 διαφορετικούς και θα βγάζουν βαθμό κατά μέσο όρο ?Αν είναι ένας ο εκπαιδευτικός τότε θα έχει πολύ πλάκα όσο αφορά την συμπλήρωση ωραρίου αφού όσο περισσότερες ώρες έχει ένα μάθημα τόσο δυσκολότερο να πιάσεις ας πούμε το 21.
Κοπτοραπτική στα βιβλία του Λυκείου από το Σεπτέμβριο3/4/2011 - ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣhttp://www.alfavita.gr/artro.php?id=28202
Παράθεση από: giannios στις Απρίλιος 03, 2011, 03:21:41 πμ Το θεωρώ το ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΚΛΑΔΟΙ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ project από το μάθημα που δίδασκαν. Αν γίνει αυτό που προτείνεις συνάδελφε, τότε πώς θα παρακολουθεί και επιβλέπει ο καθηγητής ΠΕ14.04 μια πολύμηνη ερευνητική εργασία μαθητών της οποίας το θέμα σχετίζεται άμεσα με το μάθημα της Ιστορίας ή των Μαθηματικών; Ή μήπως προτείνεις τα θέματα των projects να επιλέγονται από τους μαθητές μόνο από τον τομέα της τεχνολογίας; Αυτό θα το θεωρούσες σωστό και δίκαιο;
Θα ήθελα να ακούσω την άποψη συνάδελφων στο παρακάτω υποθετικό σενάριο.Ας υποθέσουμε πως οι απόφοιτοι του νέου φθηνού Λυκείου μπαίνουν σε σχολές που θα απαρτίζονται από τα διάφορα τμήματα. Ας πάρουμε για παράδειγμα την σχολή του πολυτεχνείου.Για να μπει ο υποψήφιος στις σχολές του πολυτεχνείου γενικότερα θα πρέπει να έχει κάποιον ελάχιστο βαθμό. Με την κλίμακα του 20 ένας ρεαλιστικός βαθμός θα μπορούσε να είναι το 16.Σε πρώτη φάση οι άριστοι μαθητές μόλις δουν πως δεν υπάρχει σκληρός ανταγωνισμός και πως οι ώρες στα μαθήματα που θα διαγωνιστούν είναι αρκετές στο σχολείο πιθανόν να περιορίσουν τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια για να τους μείνουν χρήματα για τα φροντιστήρια του 1ου έτους στην σχολή, αφού ο οικογενειακός προυπολογισμός θα έχει συγκεκριμένες και μάλιστα λιγότερες αντοχές, και στο 1ο έτος θα μετατεθεί ο σκληρός ανταγωνισμός. Γιατί εκεί θα κριθεί αν κάποιος θα γίνει ηλεκτρολόγος ή πολιτικός μηχανικός ή αν θα γίνει γεωπόνος ή γεωλόγος. Δεν ξέρω αν εκεί θα κριθεί σε ποιας πόλης το πολυτεχνείο θα περάσει.Μάλλον αυτό θα κριθεί με τις πανελλήνιες και θα δούμε αργότερα πως αυτό έχει ξεχωριστή σημασία. Αν αρχίσει η διαρροή των άριστων μαθητών από τα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης θα φύγει σιγά - σιγά και η μάζα των υπολοίπων μαθητών που απλά "διακοσμούν" τον χώρο; Το μεγάλο μέρος της πίττας στην παραπαιδεία μετατίθεται με αυτόν τον τρόπο στα πανεπιστημιακά φροντιστήρια. Βέβαια, οι μαθητές θα είναι ήδη 19 χρονών και ενδεχομένως σε θέση να εκτιμήσουν καλύτερα τις δυνατότητές τους και να απαλλάξουν σε κάποιο βαθμό τους γονείς τους από την απόφαση του αν και πόσο φροντιστήριο θα κάνουν...Θέλω να πω πως τα φροντιστήρια της Μέσης εκπαίδευσης που χαίρονται τώρα ίσως να βρεθούν προ εκπλήξεων... Νέοι "παίχτες" από τα πανεπιστήμια θα μπουν στην φροντιστηριακή αγορά με μεγάλη δυναμική...Τα φροντιστήρια Μέσης εκπαίδευσης των επαρχιακών πόλεων πιθανόν να έχουν και μικρότερη ζήτηση, γιατί η βάση πρόσβασης σε σχολή επαρχιακής πόλης θα είναι αρκετά μικρότερη σε σχέση με Αθήνα ή Θεσσαλονίκη...Τι λέτε;
Παράθεση από: panos2 στις Απρίλιος 02, 2011, 11:14:35 μμΘα ήθελα να ακούσω την άποψη συνάδελφων στο παρακάτω υποθετικό σενάριο.Ας υποθέσουμε πως οι απόφοιτοι του νέου φθηνού Λυκείου μπαίνουν σε σχολές που θα απαρτίζονται από τα διάφορα τμήματα. Ας πάρουμε για παράδειγμα την σχολή του πολυτεχνείου.Για να μπει ο υποψήφιος στις σχολές του πολυτεχνείου γενικότερα θα πρέπει να έχει κάποιον ελάχιστο βαθμό. Με την κλίμακα του 20 ένας ρεαλιστικός βαθμός θα μπορούσε να είναι το 16.Σε πρώτη φάση οι άριστοι μαθητές μόλις δουν πως δεν υπάρχει σκληρός ανταγωνισμός και πως οι ώρες στα μαθήματα που θα διαγωνιστούν είναι αρκετές στο σχολείο πιθανόν να περιορίσουν τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια για να τους μείνουν χρήματα για τα φροντιστήρια του 1ου έτους στην σχολή, αφού ο οικογενειακός προυπολογισμός θα έχει συγκεκριμένες και μάλιστα λιγότερες αντοχές, και στο 1ο έτος θα μετατεθεί ο σκληρός ανταγωνισμός. Γιατί εκεί θα κριθεί αν κάποιος θα γίνει ηλεκτρολόγος ή πολιτικός μηχανικός ή αν θα γίνει γεωπόνος ή γεωλόγος. Δεν ξέρω αν εκεί θα κριθεί σε ποιας πόλης το πολυτεχνείο θα περάσει.Μάλλον αυτό θα κριθεί με τις πανελλήνιες και θα δούμε αργότερα πως αυτό έχει ξεχωριστή σημασία. Αν αρχίσει η διαρροή των άριστων μαθητών από τα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης θα φύγει σιγά - σιγά και η μάζα των υπολοίπων μαθητών που απλά "διακοσμούν" τον χώρο; Το μεγάλο μέρος της πίττας στην παραπαιδεία μετατίθεται με αυτόν τον τρόπο στα πανεπιστημιακά φροντιστήρια. Βέβαια, οι μαθητές θα είναι ήδη 19 χρονών και ενδεχομένως σε θέση να εκτιμήσουν καλύτερα τις δυνατότητές τους και να απαλλάξουν σε κάποιο βαθμό τους γονείς τους από την απόφαση του αν και πόσο φροντιστήριο θα κάνουν...Θέλω να πω πως τα φροντιστήρια της Μέσης εκπαίδευσης που χαίρονται τώρα ίσως να βρεθούν προ εκπλήξεων... Νέοι "παίχτες" από τα πανεπιστήμια θα μπουν στην φροντιστηριακή αγορά με μεγάλη δυναμική...Τα φροντιστήρια Μέσης εκπαίδευσης των επαρχιακών πόλεων πιθανόν να έχουν και μικρότερη ζήτηση, γιατί η βάση πρόσβασης σε σχολή επαρχιακής πόλης θα είναι αρκετά μικρότερη σε σχέση με Αθήνα ή Θεσσαλονίκη...Τι λέτε;δηλαδή συμφωνα με το δικο σου υποθετικο σεναριο ενας μαθητης δεν θα παει καθολου φροντιστηριο , θα κοιταξει να μαθει π.χ μαθηματικα στο σημερινο δημοσιο σχολειο των 25-30 ατομων στην ταξη που ο εκπαιδευτικος αγκομαχαει να βγαλει την υλη , που δεν υπαρχει εξατομικευμενη μαθηση ,που ενα μεγαλο μερος της σχολικης χρονιας χανεται ασκοπα κτλ και θα ερθει μετα στο πανεπιστημιο και θα πει "γεια σας θελω να γινω πολιτικος μηχανικος῾ ας λαβουμε επισης υποψη οτι δεν θα υπαρχει πια καθορισμενη υλη κατι που γιγαντωνει τις απαιτησεις σε μεγαλο βαθμο και στις πανελληνιες και στις εξετασεις στο τελος του πρωτου ετος...σε ενα χρονο στα πανεπιστημιακα φροντιστηρια πως θα καλυψει τα κενα 4-5 χρονων;θα καθισει να μαθει στα 19 πραγματα του λυκειου ή και του γυμνασιου ακομα (και μην μου πεις οτι δεν θα εχει κενα)Υ.Γ συμφωνα με δημοσιευματα του κυριακατικου τυπου οι πληροφοριες λενε οτι ο βαθμος στις πανελληνιες θα συνυπολογιζεται και στις ενδοπανεπιστημιακες εξετασεις του πρωτου ετους...δηλαδη αυτος που συγκεντρωνει π.χ 14.000 μορια θα υστερει σε σχεση με αυτον που εχει συγκεντρωσει 17.000 οποια σχολη και αν εχει στοχο