*

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγές στο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 217730 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #686 στις: Απρίλιος 02, 2011, 11:30:46 μμ »
Να αναψετε λαμπαδα στην υπουργο οι αδιοριστοι,γιατι θα εχετε φουλ δουλεια στα φροντιστηρια.Επισης προτεινω να καθιερωθει και ειδικη μερα για να γιορταζεται ως "Η Αγια Αννα,η φροντιστηριοκρατουσα",μεγαλη η χαρη της..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:34:56 »

Αποσυνδεδεμένος belw

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #687 στις: Απρίλιος 02, 2011, 11:44:02 μμ »
Οι μεγαλοεπιχειρηματιες θα ευνοηθουν.........οπως αυτοι που εχουν αναλαβει τους φοιτητες του ΕΑΠ και τους συμμετεχοντες στο ΑΣΕΠ..............pano2 το ιδιο σχεδιο εξετασεων ειχε δημοσιευτει σε εφημεριδες το 2003 και 2004!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #688 στις: Απρίλιος 03, 2011, 01:28:58 πμ »

Επειδή βλέπω συναδέλφους να διαμαρτύρονται έντονα για το θέμα των 30 μαθητών στην τάξη και να αναθεματίζουν το υπουργείο κλπ οφείλω να τους θυμίσω ότι 30 μαθητές στην τάξη έχουμε ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. Όταν βγήκε η ΝΔ από 35 που ήμασταν μας πήγε 30. Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι νέο. Μπορεί το σχολείο μου την μια χρονιά να είχε στην Α τάξη 40 παιδιά οπότε θα είχα 2 τμήματα με 20 μαθητές αλλά την επόμενη να είχαμε 58 παιδιά και να είχαμε πάλι 2 τμήματα με 29 παιδιά. 

Το θέμα τι θα γίνει με τα μαθήματα στις Β και Γ και το πλήθος των μαθητών, δεν υπάρχουν πια τα μαθήματα κατεύθυνσης ούτε τα επιλογής με την έννοια που υπήρχαν

Άλλη απορία που έχω είναι η εξής. Αφού π.χ. 3 μαθήματα (Φυσική-Χημεία-Βιολογία) έγιναν 1 (Φυσικές Επιστήμες) τότε ο βαθμός που θα μπαίνει θα είναι ένας ? και άρα θα κάνει το μάθημα 1 εκπαιδευτικός ? ή θα γίνονται 3 διαφορετικά αντικείμενα από 3 διαφορετικούς και θα βγάζουν βαθμό κατά μέσο όρο ?

Αν είναι ένας ο εκπαιδευτικός τότε θα έχει πολύ πλάκα όσο αφορά την συμπλήρωση ωραρίου αφού όσο περισσότερες ώρες έχει ένα μάθημα τόσο δυσκολότερο να πιάσεις ας πούμε το 21.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #689 στις: Απρίλιος 03, 2011, 03:04:48 πμ »
Oπότε αν έχω καταλάβει καλά ο κλάδος των ΠΕ14.04 πετάχτηκε εντελώς εκτός του Γενικού Λυκείου, αφού καταργήθηκαν όλα τα επιλογής μαθήματα που είχαν αναθέσεις, ενώ και το μοναδικό μάθημα με project, η Τεχνολογία, το οποίο και δίδασκαν καταργήθηκε και αυτό και μπήκε το Σχέδιο Έρευνας στο οποίο να υποθέσω ότι οι γνωστές συνετεχνίες θα μοιράσουν και τις αναθέσεις μεταξύ τους, όπως μοίρασαν και τα μαθήματα. Και εις ανώτερα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:34:56 »

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #690 στις: Απρίλιος 03, 2011, 03:21:41 πμ »
Oπότε αν έχω καταλάβει καλά ο κλάδος των ΠΕ14.04 πετάχτηκε εντελώς εκτός του Γενικού Λυκείου, αφού καταργήθηκαν όλα τα επιλογής μαθήματα που είχαν αναθέσεις, ενώ και το μοναδικό μάθημα με project, η Τεχνολογία, το οποίο και δίδασκαν καταργήθηκε και αυτό και μπήκε το Σχέδιο Έρευνας στο οποίο να υποθέσω ότι οι γνωστές συνετεχνίες θα μοιράσουν και τις αναθέσεις μεταξύ τους, όπως μοίρασαν και τα μαθήματα. Και εις ανώτερα...

Ο σύλλογος εκπαιδευτικών γεωπόνων έχει ήδη στείλει επιστολή στο Υπουργείο, μάλιστα πριν την ανακοίνωση του Νέου Λυκείου για το μάθημα της τεχνολογίας, καθώς και μια παράταξη του γεωτεχνικού επιμελητηρίου. Το ΓΕΩΤΤΕ έχει επίσης ενημερωθεί καθώς και κάποια site γεωτεχνικού ενδιαφέροντος. Ας στείλουμε και εμείς επιστολές. Δεν θα πεταχτεί μόνο ο κλάδος ΠΕ14.04 από έξω, αλλά και οι υπόλοιποι που δίδασκαν Τεχνολογία, σε περίπτωση που τα project δεν τα πάρουν οι κλάδοι που δίδασκαν Τεχνολογία. Το θεωρώ το ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΚΛΑΔΟΙ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ project από το μάθημα που δίδασκαν.

Πρέπει κατά την γνώμη μου να αντιδράσουμε συνολικά ως μια γροθιά όλοι οι κλάδοι της Τεχνολογίας και όχι μεμονωμένα ο καθένας, όσο είναι καιρός

Επίσης ο κλάδος ΠΕ14.04 θα πρέπει να παίξει σημαντικότατο ρόλο στο Τεχνολογικό Λύκειο που θα ανακοινωθεί μετά το Πάσχα. Θεωρώ ότι τα project θα πρέπει (για χίλιες φορές περισσότερους λόγους) οπωσδήποτε να εισαχθούν και σε όλους τους τομείς παλιούς και νέους που θα ιδρυθούν του νέου Τεχνολογικού Λυκείου.
.

Ερωδιός

  • Επισκέπτης
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #691 στις: Απρίλιος 03, 2011, 05:57:08 πμ »
Το θεωρώ το ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΚΛΑΔΟΙ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ project από το μάθημα που δίδασκαν.

Αν γίνει αυτό που προτείνεις συνάδελφε, τότε πώς θα παρακολουθεί και επιβλέπει ο καθηγητής ΠΕ14.04 μια πολύμηνη ερευνητική εργασία μαθητών της οποίας το θέμα σχετίζεται άμεσα με το μάθημα της Ιστορίας ή των Μαθηματικών; Ή μήπως προτείνεις τα θέματα των projects να επιλέγονται από τους μαθητές μόνο από τον τομέα της τεχνολογίας; Αυτό θα το θεωρούσες σωστό και δίκαιο;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 03, 2011, 07:38:48 πμ από fatsoula »

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #692 στις: Απρίλιος 03, 2011, 07:53:50 πμ »
Κοπτοραπτική στα βιβλία του Λυκείου από το Σεπτέμβριο
3/4/2011 - ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=28202

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #693 στις: Απρίλιος 03, 2011, 11:34:04 πμ »

Επειδή βλέπω συναδέλφους να διαμαρτύρονται έντονα για το θέμα των 30 μαθητών στην τάξη και να αναθεματίζουν το υπουργείο κλπ οφείλω να τους θυμίσω ότι 30 μαθητές στην τάξη έχουμε ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. Όταν βγήκε η ΝΔ από 35 που ήμασταν μας πήγε 30. Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι νέο. Μπορεί το σχολείο μου την μια χρονιά να είχε στην Α τάξη 40 παιδιά οπότε θα είχα 2 τμήματα με 20 μαθητές αλλά την επόμενη να είχαμε 58 παιδιά και να είχαμε πάλι 2 τμήματα με 29 παιδιά. 

Το θέμα τι θα γίνει με τα μαθήματα στις Β και Γ και το πλήθος των μαθητών, δεν υπάρχουν πια τα μαθήματα κατεύθυνσης ούτε τα επιλογής με την έννοια που υπήρχαν

Άλλη απορία που έχω είναι η εξής. Αφού π.χ. 3 μαθήματα (Φυσική-Χημεία-Βιολογία) έγιναν 1 (Φυσικές Επιστήμες) τότε ο βαθμός που θα μπαίνει θα είναι ένας ? και άρα θα κάνει το μάθημα 1 εκπαιδευτικός ? ή θα γίνονται 3 διαφορετικά αντικείμενα από 3 διαφορετικούς και θα βγάζουν βαθμό κατά μέσο όρο ?

Αν είναι ένας ο εκπαιδευτικός τότε θα έχει πολύ πλάκα όσο αφορά την συμπλήρωση ωραρίου αφού όσο περισσότερες ώρες έχει ένα μάθημα τόσο δυσκολότερο να πιάσεις ας πούμε το 21.

Επειδή μάλλον αναφέρεσαι σε μια τοποθέτησή μου που βρίσκεται πιο πάνω θέλω να σου θυμίσω πως φέτος ήταν η πρώτη χρονιά που ασκήθηκε τεράστια πίεση για την αύξηση του αριθμού των μαθητών  ανά τμήμα στους διευθύντες εκπαίδευσης και διευθυντές σχολείων. Είναι επισης πασιφανές  πως οι συγχωνεύσεις πολλών σχολείων σχετίζονται άμεσα με αυτό το θέμα. Γνωρίζω την νομοθεσία και τις οδηγίες...
Αναφέρομαι έντονα σ' αυτό το θέμα γιατί κάνω μάθημα σε τέτοια τμήματα. Σαν ΠΕ04 δεν μπορώ να κάνω μάθημα στο εργαστήριο γιατί δεν χωράνε, αλλά και να χωρούσαν δεν θα τολμούσα να ετοιμάσω μόνος μου εργαστηριακές ασκήσεις για 7 ομάδες. Εσύ δεν συναντάς δυσκολίες; Μπορείς και με 28 -30 παιδιά στη τάξη να παρακολουθείς την επίδοση του κάθε μαθητή ξεχωριστά για να παρέμβεις ανάλογα;
Ακόμη, είναι αδύνατο να εφαρμοστούν οι όποιες καινοτόμοι τρόποι διδασκαλίας... Για να σταθώ επιστρέφω στο παραδοσιακό μη ποιοτικό μάθημα που γινόταν αποκλειστικά και  πριν από 30 χρόνια. Με αυτούς τους τρόπους διδασκαλίας θα μπορούσα να έχω και 50 μαθητές στην τάξη.
Έχω πλήρη συνείδηση της δικής σου θέσης. Αναφέρομαι αναλυτικά στην προηγούμενη τοποθέτησή μου...

Αποσυνδεδεμένος margavare

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #694 στις: Απρίλιος 03, 2011, 11:51:39 πμ »
Κοπτοραπτική στα βιβλία του Λυκείου από το Σεπτέμβριο
3/4/2011 - ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=28202

Που είναι το περίεργο; Πολύ καλό και πρακτικό το βλέπω.
Ξέρετε τι μπαλωμένο έχει να φορεθεί;

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #695 στις: Απρίλιος 03, 2011, 12:00:16 μμ »
Το θεωρώ το ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΚΛΑΔΟΙ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ project από το μάθημα που δίδασκαν.

Αν γίνει αυτό που προτείνεις συνάδελφε, τότε πώς θα παρακολουθεί και επιβλέπει ο καθηγητής ΠΕ14.04 μια πολύμηνη ερευνητική εργασία μαθητών της οποίας το θέμα σχετίζεται άμεσα με το μάθημα της Ιστορίας ή των Μαθηματικών; Ή μήπως προτείνεις τα θέματα των projects να επιλέγονται από τους μαθητές μόνο από τον τομέα της τεχνολογίας; Αυτό θα το θεωρούσες σωστό και δίκαιο;
Δεν μπορείς να έχεις απαίτηση ένας γεωπόνος να επιβλέπει μία εργασία ιστορικού περιεχομένου, όπως αντίστοιχα μία φιλόλογος ένα περιβαλλοντικό θέμα. Αλλά και το να μην υπάρχουν με κάποιον τρόπο αναθέσεις (έστω κατά τομείς θεμάτων) και απλά να διαμορφώνονται τα προτεινόμενα θέματα σε κάθε Λύκειο με τέτοιον τρόπο που να βολεύονται ως επιβλέοντες όποιοι έχουν περισσευούμενες ώρες, δεν μου φαίνεται και ο πιο επιστημονικός τρόπος διαχείρησης επιστημονικών projects.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #696 στις: Απρίλιος 03, 2011, 12:09:38 μμ »
Κοπτοραπτική στα βιβλία του Λυκείου από το Σεπτέμβριο
3/4/2011 - ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=28202

Φαίνεται και εδώ καθαρά, πως πολλά σχεδιάζονται στο "γόνατο". Πίεσαν οι ενώσεις των Βιολόγων -που καλώς έπραξαν- και παλεύουν να εντάξουν την Βιολογία σε μία θέση που δεν είχε προβλεφθεί στον αρχικό σχεδιασμό.
Μπορεί στο τέλος η  Βιολογία να ενταχθεί στο μάθημα των θρησκευτικών... ;D ;D
Και όλα αυτά με ένα παιδαγωγικό ινστιτούτο να αντιδρά...  Κοπτοραπτική γίνεται όχι μόνο στα βιβλία, αλλά και στο συνολικό σχεδιασμό.
 Η "κουρελού" που θα προκύψει στο τέλος για το νέο Λύκειο, δεν θα εκφράζει μόνο τον τρόπο που γίνονται οι σχεδιασμοί στην χώρα μας, αλλά κυρίως την φθήνια που προκύπτει από την υποχρηματοδότηση... :(

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #697 στις: Απρίλιος 03, 2011, 01:04:32 μμ »
Θα ήθελα να ακούσω την άποψη συνάδελφων στο παρακάτω υποθετικό σενάριο.
Ας υποθέσουμε πως  οι απόφοιτοι του νέου φθηνού Λυκείου μπαίνουν σε σχολές που θα απαρτίζονται από τα διάφορα τμήματα. Ας πάρουμε για παράδειγμα την σχολή του πολυτεχνείου.
Για να μπει ο υποψήφιος στις σχολές του  πολυτεχνείου  γενικότερα θα πρέπει να έχει κάποιον ελάχιστο βαθμό. Με την κλίμακα του 20 ένας ρεαλιστικός βαθμός θα μπορούσε να είναι το 16.
Σε πρώτη φάση οι άριστοι μαθητές μόλις δουν πως δεν υπάρχει σκληρός ανταγωνισμός και πως οι ώρες στα μαθήματα που θα διαγωνιστούν είναι αρκετές στο σχολείο πιθανόν να περιορίσουν τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια για να τους μείνουν χρήματα για τα φροντιστήρια του 1ου  έτους στην σχολή, αφού ο οικογενειακός προυπολογισμός θα έχει συγκεκριμένες και μάλιστα λιγότερες αντοχές, και στο 1ο έτος θα  μετατεθεί ο σκληρός ανταγωνισμός. Γιατί εκεί θα κριθεί αν κάποιος θα γίνει ηλεκτρολόγος ή πολιτικός μηχανικός ή αν θα γίνει γεωπόνος ή γεωλόγος. Δεν ξέρω αν εκεί θα κριθεί σε ποιας πόλης το πολυτεχνείο θα περάσει.
Μάλλον αυτό θα κριθεί με τις πανελλήνιες και θα δούμε αργότερα πως αυτό έχει ξεχωριστή σημασία.
 
Αν αρχίσει η διαρροή των άριστων μαθητών από τα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης θα φύγει σιγά - σιγά και η μάζα των υπολοίπων μαθητών που απλά "διακοσμούν" τον χώρο;

Το μεγάλο μέρος της πίττας στην παραπαιδεία μετατίθεται με αυτόν τον τρόπο στα πανεπιστημιακά φροντιστήρια. Βέβαια, οι μαθητές θα είναι ήδη 19 χρονών και ενδεχομένως σε θέση να εκτιμήσουν καλύτερα τις δυνατότητές τους και να απαλλάξουν σε κάποιο βαθμό τους γονείς τους από την απόφαση του αν και πόσο φροντιστήριο θα κάνουν...

Θέλω να πω πως τα φροντιστήρια της Μέσης εκπαίδευσης που χαίρονται τώρα ίσως να βρεθούν προ εκπλήξεων... Νέοι "παίχτες" από τα πανεπιστήμια θα μπουν στην φροντιστηριακή αγορά με μεγάλη δυναμική...
Τα φροντιστήρια Μέσης εκπαίδευσης των επαρχιακών πόλεων πιθανόν να έχουν και μικρότερη ζήτηση, γιατί η βάση πρόσβασης σε σχολή επαρχιακής πόλης θα είναι αρκετά μικρότερη σε σχέση με Αθήνα ή Θεσσαλονίκη...

Τι λέτε;

δηλαδή συμφωνα με το δικο σου υποθετικο σεναριο ενας μαθητης δεν θα παει καθολου φροντιστηριο , θα κοιταξει να μαθει π.χ μαθηματικα στο σημερινο δημοσιο σχολειο των 25-30 ατομων στην ταξη που ο εκπαιδευτικος αγκομαχαει να βγαλει την υλη , που δεν υπαρχει εξατομικευμενη μαθηση ,που ενα μεγαλο μερος της σχολικης χρονιας χανεται ασκοπα κτλ και θα ερθει μετα στο πανεπιστημιο και θα πει "γεια σας θελω να γινω πολιτικος μηχανικος῾
ας λαβουμε επισης υποψη οτι δεν θα υπαρχει πια καθορισμενη υλη κατι που γιγαντωνει τις απαιτησεις σε μεγαλο βαθμο  και στις πανελληνιες και στις εξετασεις στο τελος του πρωτου ετος...σε ενα χρονο στα πανεπιστημιακα φροντιστηρια πως θα καλυψει τα κενα 4-5 χρονων;θα καθισει να μαθει στα 19 πραγματα του λυκειου ή και του γυμνασιου ακομα  (και μην μου πεις οτι δεν θα εχει κενα)

Υ.Γ  συμφωνα με δημοσιευματα του κυριακατικου τυπου οι πληροφοριες λενε οτι ο βαθμος στις πανελληνιες θα συνυπολογιζεται και στις ενδοπανεπιστημιακες εξετασεις του πρωτου ετους...δηλαδη αυτος που συγκεντρωνει π.χ 14.000 μορια θα υστερει σε σχεση με αυτον που εχει συγκεντρωσει 17.000 οποια σχολη και αν εχει στοχο



Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #698 στις: Απρίλιος 03, 2011, 01:32:33 μμ »
Θα ήθελα να ακούσω την άποψη συνάδελφων στο παρακάτω υποθετικό σενάριο.
Ας υποθέσουμε πως  οι απόφοιτοι του νέου φθηνού Λυκείου μπαίνουν σε σχολές που θα απαρτίζονται από τα διάφορα τμήματα. Ας πάρουμε για παράδειγμα την σχολή του πολυτεχνείου.
Για να μπει ο υποψήφιος στις σχολές του  πολυτεχνείου  γενικότερα θα πρέπει να έχει κάποιον ελάχιστο βαθμό. Με την κλίμακα του 20 ένας ρεαλιστικός βαθμός θα μπορούσε να είναι το 16.
Σε πρώτη φάση οι άριστοι μαθητές μόλις δουν πως δεν υπάρχει σκληρός ανταγωνισμός και πως οι ώρες στα μαθήματα που θα διαγωνιστούν είναι αρκετές στο σχολείο πιθανόν να περιορίσουν τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια για να τους μείνουν χρήματα για τα φροντιστήρια του 1ου  έτους στην σχολή, αφού ο οικογενειακός προυπολογισμός θα έχει συγκεκριμένες και μάλιστα λιγότερες αντοχές, και στο 1ο έτος θα  μετατεθεί ο σκληρός ανταγωνισμός. Γιατί εκεί θα κριθεί αν κάποιος θα γίνει ηλεκτρολόγος ή πολιτικός μηχανικός ή αν θα γίνει γεωπόνος ή γεωλόγος. Δεν ξέρω αν εκεί θα κριθεί σε ποιας πόλης το πολυτεχνείο θα περάσει.
Μάλλον αυτό θα κριθεί με τις πανελλήνιες και θα δούμε αργότερα πως αυτό έχει ξεχωριστή σημασία.
 
Αν αρχίσει η διαρροή των άριστων μαθητών από τα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης θα φύγει σιγά - σιγά και η μάζα των υπολοίπων μαθητών που απλά "διακοσμούν" τον χώρο;

Το μεγάλο μέρος της πίττας στην παραπαιδεία μετατίθεται με αυτόν τον τρόπο στα πανεπιστημιακά φροντιστήρια. Βέβαια, οι μαθητές θα είναι ήδη 19 χρονών και ενδεχομένως σε θέση να εκτιμήσουν καλύτερα τις δυνατότητές τους και να απαλλάξουν σε κάποιο βαθμό τους γονείς τους από την απόφαση του αν και πόσο φροντιστήριο θα κάνουν...

Θέλω να πω πως τα φροντιστήρια της Μέσης εκπαίδευσης που χαίρονται τώρα ίσως να βρεθούν προ εκπλήξεων... Νέοι "παίχτες" από τα πανεπιστήμια θα μπουν στην φροντιστηριακή αγορά με μεγάλη δυναμική...
Τα φροντιστήρια Μέσης εκπαίδευσης των επαρχιακών πόλεων πιθανόν να έχουν και μικρότερη ζήτηση, γιατί η βάση πρόσβασης σε σχολή επαρχιακής πόλης θα είναι αρκετά μικρότερη σε σχέση με Αθήνα ή Θεσσαλονίκη...

Τι λέτε;

δηλαδή συμφωνα με το δικο σου υποθετικο σεναριο ενας μαθητης δεν θα παει καθολου φροντιστηριο , θα κοιταξει να μαθει π.χ μαθηματικα στο σημερινο δημοσιο σχολειο των 25-30 ατομων στην ταξη που ο εκπαιδευτικος αγκομαχαει να βγαλει την υλη , που δεν υπαρχει εξατομικευμενη μαθηση ,που ενα μεγαλο μερος της σχολικης χρονιας χανεται ασκοπα κτλ και θα ερθει μετα στο πανεπιστημιο και θα πει "γεια σας θελω να γινω πολιτικος μηχανικος῾
ας λαβουμε επισης υποψη οτι δεν θα υπαρχει πια καθορισμενη υλη κατι που γιγαντωνει τις απαιτησεις σε μεγαλο βαθμο  και στις πανελληνιες και στις εξετασεις στο τελος του πρωτου ετος...σε ενα χρονο στα πανεπιστημιακα φροντιστηρια πως θα καλυψει τα κενα 4-5 χρονων;θα καθισει να μαθει στα 19 πραγματα του λυκειου ή και του γυμνασιου ακομα  (και μην μου πεις οτι δεν θα εχει κενα)

Υ.Γ  συμφωνα με δημοσιευματα του κυριακατικου τυπου οι πληροφοριες λενε οτι ο βαθμος στις πανελληνιες θα συνυπολογιζεται και στις ενδοπανεπιστημιακες εξετασεις του πρωτου ετους...δηλαδη αυτος που συγκεντρωνει π.χ 14.000 μορια θα υστερει σε σχεση με αυτον που εχει συγκεντρωσει 17.000 οποια σχολη και αν εχει στοχο
Δεν είπα πως κάποιος δεν θα κάνει καθόλου φροντιστήριο.
Εγώ μίλησα για την αναμενόμενη συμπεριφορά των άριστων μαθητών που θα φυλάξουν δυνάμεις και χρήματα για το προπαρασκευαστικό έτος και για τις όποιες επιτώσεις στην συμπεριφορά των υπόλοιπων...
Να μην παρεξηγούμε: Όσο υπάρχουν οι πανελλήνιες, με 6,4,2, μαθήματα θα υπάρχουν και τα φροντιστήρια.
Εγώ λέω κάτι άλλο: Με δεδομένο πως οι γονείς δεν μπορούν να προσφέρουν απεριόριστη οικονομική βοήθεια στα παιδιά τους για τα φροντιστήρια πολύ πιθανό να φυλάξουν τα χρήματά τους για το προπαρασκευαστικό έτος στις σχολές για τους καλούς μαθητές... Πολλοί από τους υπόλοιπους θα πράξουν από μίμηση το ίδιο...

ΥΓ. Σε ποιο δημοσίευμα του κυριακάτικου τύπου αναφέρεσαι;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 03, 2011, 01:34:12 μμ από panos2 »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #699 στις: Απρίλιος 03, 2011, 01:37:54 μμ »
τουλαχιστον για τα πρωτα χρονια , φροντιστηρια θα συνυπαρχουν και στις δυο βαθμιδες,εγω πιστευω θα μειωθουν τα ιδιαιτερα,για να ''φθανουν'' τα λεφτα και για τα φροντιστηρια του πρωτου ετους.Πολυ φοβαμαι οτι στο 1ο ετος θα γινονται πολλες αδικιες ...το παιδι του γιατρου,του καθηγητη πανεπιστημιου κτλ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 03, 2011, 01:58:38 μμ από anixia »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160172
  • Σύνολο θεμάτων: 19216
  • Σε σύνδεση σήμερα: 737
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 475
Σύνολο: 492

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.