*

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγές στο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 217739 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #714 στις: Απρίλιος 03, 2011, 04:36:24 μμ »
Δεν αναφέρθηκε καν σε ειδικότητες, διότι πολλά απλά ξέρει ότι υπάρχουν αντιδράσεις από το κλάδο της Τεχνολογίας.

Ξέρει ότι καταβάθος τους υποτιμά και τους αδικεί με το να λέει ότι και καλά οι μαθητές τόσα χρόνια δεν έκαναν ερευνητικές εργασίες. Πρόσεξε δεν μιλάμε για εργσίες, μιλάμε για ερευνητικές εργασίες. Η βιβλιογραφική εργασία που μπορεί να γίνεται σε άλλα μαθήματα, έχει τεράστια διαφορά από την ερευνητική που γίνεται στο μάθημα της Τεχνολογίας. Έρευνα δεν θεωρεί το μάθημα ότι είναι σωστή 'όταν μένει μόνο στην αναζήτηση πληροφοριών. Το μάθημα τόσα χρόνια εστίαζει στην έρευνα η οποία γίνεται για να δημιουργήσω κάτι, στην έρευνα η οποία προσπαθεί να πείσει το κοινωνικό σύνολο μια τάξης μαθητών για τα αποτελεσματά της, εστιάζει στον πειραματισμό και στην εξεύρευση λύσεων.
Αυτό ακριβώς είναι και η ερευνητική εργασία. 

Καλώ επαναλαμβάνω όλους τους κλάδους Τεχνολογίας να υπερασπιστούμε τα αυτονόητα.

Επίσης οι εργασίες θα εμπίπτουν σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου, σε 4 τομείς έρευνας, αναμεσά τους και ο τομέας της τεχνολογία

Εγώ στο πρόγραμμα της μείζονος επιμόρφωσης δεν είδα πουθενά να αναφέρει ερευνητική εργασία
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 03, 2011, 04:39:58 μμ από giannios »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:24:27 »

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #715 στις: Απρίλιος 03, 2011, 04:42:04 μμ »
Ο όρος  project  - μια παιδαγωγική διαδικασία μάθησης – χρησιμοποιήθηκε από τους παιδαγωγούς στις αρχές του 20ού αιώνα. Πρόκειται για έναν τρόπο ομαδικής διδασκαλίας στην οποία συμμετέχουν ισότιμα δάσκαλοι και μαθητές. Ο ρόλος του δασκάλου δεν είναι ο κεντρικός, αλλά καθοδηγητικός – συμβουλευτικός, με παρεμβάσεις που γίνονται μόνον όταν το απαιτούν οι μαθητές. Το κέντρο βάρους στον τρόπο αυτό μετατίθεται από το δάσκαλο στους μαθητές, από την ατομική στη συλλογική μορφή εργασίας. Είναι μια ανοικτή διαδικασία μάθησης, που τα όρια και οι διαδικασίες της δεν είναι αυστηρά καθορισμένα.
χωρις να θέλω να φιλονικήσω με κανέναν .. Όλες οι ειδικότητες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη μεθοδο project.Γιαννο καταλαβαίνουμε απολυτα την πικρία καθως και την απογοητευση σου αλλα δυστυχως για σενα  μπορουν ολοι .αλλωστε μη ξεχνας οτι η Αννο΄τλα ζητησε και την πιστοποίηση η/υ απ ολους τους εκπαιδευτικους ,νεας γενιας τουλαχιστον,επίσης εχουν ξεκινήσει και οι επιμορφώσεις.. Με φιλικη διαθεση παντα :)Συμμερίζομαι απολυτα τον θυμό σου αλλα ... :( :-\
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #716 στις: Απρίλιος 03, 2011, 04:54:59 μμ »
Επαναλαμβάνω για χιλιοστή φορά, για να μην γίνομαι κουραστικός, όταν στο επίσημο πρόγραμμα το Υπουργείο λέει: ερευνητική εργασία (project), δεν εννοεί το project ως μέθοδο διδασκαλίας. Εννοεί ότι εφαρμόζονται οι αρχές του project για να βγει εις πέρας η ερευνητική εργασία.

Ερευνητική εργασία, ως ερευνητική εργασία διδάσκεται επισήμως σήμερα μέσα από το μάθημα Τεχνολογία (Ερευνα και Πειραματισμός) της Α Λυκείου. Φυσικά ακολουθείται και η μέθοδος project

Εγώ όταν χρησιμοποιώ τη λέξη project στην καθομιλουμένη, εννοώ θα κάνω ένα project για αυτό το θέμα.

Μην προσπαθούμε να κάνουμε τα φύκια μεταξωτές κορδέλες: το κύριο μάθημα είναι η ερευνητική εργασία, όπως ακριβώς περιγράφεται και στο βιβλίο της Τεχνολογίας
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 03, 2011, 04:57:24 μμ από giannios »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #717 στις: Απρίλιος 03, 2011, 04:57:13 μμ »
giannios βεβαίως και καταλαβαίνω την αγωνία και την πικρία σου για την οργανική σου θέση αλλά πράγματι τα επιχειρήματα που μας παραθέτεις δεν τα βρίσκω απόλυτα πειστικά.

Πρώτον,γιατί η πρακτική άλλα δείχνει. Ως μητέρα ο θα σου πω ότι ΠΟΤΕ η κόρη μου  στο γυμνάσιο δεν έκανε ερευνητική εργασία. Της έβαλαν να φτιάξει ένα ψυγείο και ένα γήπεδο ποδοσφαίρου. Τα οποία φυσικά δεν έφτιαξε μόνη της ( μη γελιόμαστε και μεταξύ μας τώρα) και για τα οποία ΚΑΜΙΑ ερευνητική εργασία ουδέποτε εκπόνησε. Το ίδιο συμβαίνει ΚΑΙ στα πέντε γυμνάσια της πόλης στην οποία διαμένουμε - πράγμα που κάνει ασφαλές να πούμε ότι το φαινόμενο είναι γενικευμένο.
Στο Λύκειο πάλι - όσα χρόνια τουλάχιστον ήμουν εγώ εκεί ( πάνω από δέκα) ουδέποτε έγινε ερευνητική εργασία από τον τεχνολόγο. Αντίθετα ο χημικός μηχανικός που ανέλαβε το μάθημα επιλογής "περιβάλλον" έβαλε τους μαθητές να κάνουν ερευνητική εργασία. Το ίδιο και εγώ που τους χώρισα σε ομάδες και τους έδωσα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα καθώς και οδηγίες.
Αυτό που θέλω να πω επομένως είναι ότι σαφώς οι εκπ/κοί όλων των ειδικοτήτων μπορούν να προϊστανται της ερευνητικής εργασίας. Η εμπειρία που τυχόν έχουν κάποιοι τεχνολόγοι δεν τους κάνει απαραίτητα καλύτερους απο άλλους που δεν την έχουν. Και εν πάσει περιπτώσει καιρός ειναι να δοκιμαστούν όλοι και να μάθουν τη νέα μέθοδο ή όπως εσύ γράφεις, τις αρχές του project ώστε να βγει εις πέρας η ερευνητική εργασία.  :) :)
Έχω την αίσθηση ότι ο κλάδος σας θα πρέπει να κινηθεί με διαφορετικό τρόπο ώστε να κρατήσει τις ώρες του και άρα τις οργανικές του θέσεις.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:24:27 »

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #718 στις: Απρίλιος 03, 2011, 05:03:34 μμ »
Του Αποστολου Λακασα


- Οι εξετάσεις θα διεξάγονται κεντρικά και με αδιάβλητες διαδικασίες.

- Ο αριθμός των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων μειώνεται σε 4 από 6 σήμερα.

- Τα ΑΕΙ θα καθορίζουν τον συντελεστή βαρύτητας των μαθημάτων.

- Στα μόρια εισαγωγής θα μετράει, κατά ένα μικρό ποσοστό, η συνολική επίδοση του υποψηφίου στο Λύκειο.

Από την άλλη, το μεγαλύτερο «αγκάθι» φαίνεται να είναι η υλοποίηση της εξαγγελίας για εισαγωγή σε σχολή ή ΑΕΙ και όχι σε τμήμα, όπως γίνεται με το ισχύον σύστημα. Και αυτό διότι η υλοποίηση του συστήματος αυτού θέλει καλή προετοιμασία, καθώς απαιτεί την οργάνωση των ΑΕΙ με νέα δομή και με βάση τις σχολές. Επίσης, προς το παρόν δεν μπορούν τα ΑΕΙ να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις που έχει η πρόταση για εισαγωγή σε σχολή ή πανεπιστήμιο (π. χ. οργάνωση των σπουδών, διασφάλιση του αδιάβλητου της διαδικασίας κατανομής των φοιτητών στα τμήματα.)

Για τον λόγο αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», εξετάζεται η πιλοτική εφαρμογή του συστήματος αυτού σε ορισμένα πανεπιστήμια ή σχολές όπου είναι δυνατή η υλοποίησή της. Τέτοια θα μπορούσαν να είναι το Πάντειο Πανεπιστήμιο ή οι παιδαγωγικές σχολές. Αντίθετα, το προτεινόμενο σύστημα είναι δύσκολο να εφαρμοσθεί σε ιδρύματα όπως το ΕΜΠ ή οι ιατρικές σχολές. Ταυτόχρονα, τα στελέχη του υπουργείου Παιδείας εξετάζουν το σύστημα που θα προτείνουν να μην προσκρούει στην αρχή της ισότιμης πρόσβασης των υποψηφίων.

 Επίσης, στη Β΄ και τη Γ΄ Λυκείου προβλέπονται τέσσερις ώρες την εβδομάδα για εμβάθυνση σε δύο μαθήματα επιλογής (π. χ. Μαθηματικά, Αρχαία, Φυσική). Είναι ένας τύπος φροντιστηριακών ωρών, στις οποίες οι μαθητές θα μπορούν να εμβαθύνουν στην ύλη με ασκήσεις, εργασίες κ. ά.


Κάνουν ένα βήμα πάλι πίσω και συνεχίζουν με μπαλώματα...
Αν δεν γίνει τελικά η είσοδος σε σχολές, έχουμε ουσιαστικά την επαναφορά των δεσμών για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η αύξηση των ωρών στα μαθήματα που θα εξετάζονται πανελλαδικά μπορεί να απαλύνει λίγο τα πράγματα σε σχέση με την παραπαιδεία.  ::)  Τα πολυπληθή τμήματα, όμως, σίγουρα δεν παρουσιάζουν μια εναλλακτική πρόταση προετοιμασίας, συγκρινόμενα με τα ολιγομελή τμήματα των φροντιστηρίων ή των ιδιαιτέρων... Ας επαναφέρουν την ΠΔΣ.
Μένει μόνο το σχέδιο εργασίας... Ένας τρόπος διδασκαλίας που θα έπρεπε να εφαρμόζεται σε όλα τα μαθήματα, γίνεται αυτόνομο μάθημα...  :P

Μάλλον οι εμπνευστές του νέου Λυκείου είναι για γέλια...
χαχαχαχαχαχαχαχαχαΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #719 στις: Απρίλιος 03, 2011, 05:05:13 μμ »
giannios βεβαίως και καταλαβαίνω την αγωνία και την πικρία σου για την οργανική σου θέση αλλά πράγματι τα επιχειρήματα που μας παραθέτεις δεν τα βρίσκω απόλυτα πειστικά.

Πρώτον,γιατί η πρακτική άλλα δείχνει. Ως μητέρα ο θα σου πω ότι ΠΟΤΕ η κόρη μου  στο γυμνάσιο δεν έκανε ερευνητική εργασία. Της έβαλαν να φτιάξει ένα ψυγείο και ένα γήπεδο ποδοσφαίρου. Τα οποία φυσικά δεν έφτιαξε μόνη της ( μη γελιόμαστε και μεταξύ μας τώρα) και για τα οποία ΚΑΜΙΑ ερευνητική εργασία ουδέποτε εκπόνησε. Το ίδιο συμβαίνει ΚΑΙ στα πέντε γυμνάσια της πόλης στην οποία διαμένουμε - πράγμα που κάνει ασφαλές να πούμε ότι το φαινόμενο είναι γενικευμένο.
Στο Λύκειο πάλι - όσα χρόνια τουλάχιστον ήμουν εγώ εκεί ( πάνω από δέκα) ουδέποτε έγινε ερευνητική εργασία από τον τεχνολόγο. Αντίθετα ο χημικός μηχανικός που ανέλαβε το μάθημα επιλογής "περιβάλλον" έβαλε τους μαθητές να κάνουν ερευνητική εργασία. Το ίδιο και εγώ που τους χώρισα σε ομάδες και τους έδωσα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα καθώς και οδηγίες.
Αυτό που θέλω να πω επομένως είναι ότι σαφώς οι εκπ/κοί όλων των ειδικοτήτων μπορούν να προϊστανται της ερευνητικής εργασίας. Η εμπειρία που τυχόν έχουν κάποιοι τεχνολόγοι δεν τους κάνει απαραίτητα καλύτερους απο άλλους που δεν την έχουν. Και εν πάσει περιπτώσει καιρός ειναι να δοκιμαστούν όλοι και να μάθουν τη νέα μέθοδο ή όπως εσύ γράφεις, τις αρχές του project ώστε να βγει εις πέρας η ερευνητική εργασία.  :) :)
Έχω την αίσθηση ότι ο κλάδος σας θα πρέπει να κινηθεί με διαφορετικό τρόπο ώστε να κρατήσει τις ώρες του και άρα τις οργανικές του θέσεις.

Καταρχήν δεν έχω οργαινική θέση. Ήδη ο κλάδος έχει κινηθεί

Να σου απαντήσω σε αυτό που λες ότι όλοι μπορούν να αναλάβουν την ερευνητική εργασία, είναι τελείως λάθος. Θα σου εξηγήσω. Το μάθημα θα είναι 3 ώρες. Σε αυτές τις ώρες οι μαθητές ασχολούνται με τις εργασίες τους οι οποίες είναι από διαφορετικά θεματικά πεδία, όπως ίσχυε μέχρι τώρα στο μάθημα της Τεχνολογίας. Πως είναι δυνατόν να παρευρίσκονται την ίιδια ώρα μέσα στη τάξη ο ιστορικός, φυσικός, χημικός, βιολόγος κ.τ.λ αν έχουν απορίες οι μαθητές για τις εργασίες τους;;; ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΝΤΑΙ. επομένως θα πρέπει να υπάρχει ο καθηγητής του μαθήματος που θα συντονίζει και θα καθοδηγεί την όλη διαδικασία.

Ανέφερα εκτενώς για ποιους λόγους αυτός ο καθηγητής θα πρέπει να είναι από το κλάδο της Τεχνολογίας, διότι οι εργασίες σύμφωνα με το τίτλο του μαθήματος είναι ερευνητικές-διαθεματικές. Δες το παράδειγμα από την διαθεματική εργασία για την ένδυση που είχα αναφέρει πιο πάνω, πως ο Τεχνολόγος καθηγητής μπορούσε να την συντονίσει στο μάθημα της Τεχνολογίας. 

Με ενοχλεί όταν ακυρώνεται ο ρόλος ενός μαθήματος, σαν να μην υπήρχε καν και να λέεν όλοι ότι όλοι μπορούμε να κάνουμε εργασίες, όταν τόσα χρόνια στο μοναδικό μάθημα που γινόνταν καθαρά ερευνητικές διαθεματικές εργασίες ήταν η Τεχνολογία

Δεν μπορείς από παραδείγματα καθηγητών που δίδσκαν να βγάλεις συμπεράσματα για ολοκληρους κλάδους που διδάσκουν το μάθημα τόσα χρόνια και για το αν πρέπει ή όχι να το διδάσκουν. Με την ίδια λογική θα μπορούσα να σου αναφέρω και εγώ βιολόγους που ενώ συνιστά ξεκάθαρα το βιβλίο πειράματα, δεν έχουν κάνει ούτε ένα. Το σημαίνει δηλαδή ότι δεν πρέπι να δώσουμε τη βιολογία στους βιολόγους;;

H κατασκευή της κόρης σου, εννοείται ότι περιελάμβανε και ερευνητική εργασία (συγγραφή που αποτελείται από διάφορα κεφάλαια) και μάλιστα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΑΤΗ σύμφωνα με το Υπουργείο.

Σύμφωνα με το νόμο επέχει θέση τελικού διαγωνίσματος και ο μαθητής που δεν παραδώσει βαθμολογείται με μονάδα 1!!!!!!!!
Η εργασία αυτή είχε μέσα έρευνα, προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων κ.τ.λ. Το ότι δεν έκανε σωστά ο καθηγητής το μάθημα, δεν ακυρώνει τους κλάδους που διδάσκουν Τεχνολογία.

Το ότι κάποιοι καθηγητές δεν το εφαρμόζουν αυτό, οφείλεται και σε αντιδράσεις των γονειών που τους λένε μα καλά θα γράψει ο γιος μου εργασία;;; Μα καλά που θα του χρησιμεύσει;;;MONO STHN ELLADA ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ !!!!!!

Αν ψάξεις στο internet θα δεις ότι στα πιο πολλά σχολεία γίνονται εργασίες υποχρεωτικά στα πλαίσια του μαθήματος Τεχνολογία και μάλιστα έχουν εκθέσει διαδικτυακά τις δημιουργίες και έρευνες (πειραματικές) των μαθητών τους

Να αναφέρω το γεγονός ότι κάποιοι διευθυντές έλεγαν στους Τεχνολόγους, έλα μωρέ τώρα εργασία και βλακείες;;;

Σύμφωνα με συναδέλφους που έχω ρωτήσει, κάποιοι DIEΘΥΝΤΕΣ ΑΚΥΡΩΝΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΕ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!!!!



Tα ξέρει αυτά τα τόσο σοβαρά θέματα το Υπουργείο;;


Δεν είναι τυχαίο ότι καθηγητές τεχνολογίας, είχαν προχωρήσει σε υπογραφή υπεύθυνης δήλωσης από το κάθε γονέα του μαθητή ότι ο γονέας έχει ενημερωθεί ότι η ερευνητική εργασία είναι υποχρεωτική από το μαθητή και ότι επέχει θέση διαγωνίσματος για την βαθμολογία.

 
Oi ίδιοι οι γονείς στις ερευνητικές εργασίες έχουν τεράστια ευθύνη.
Δεν θα ξανααναλύσω το τι σημαίνει ερευνητική εργασία στο γυμνάσιο και Λύκειο και πολύ περισσότερο στο Λύκειο (δες πιο πάνω)

Άλλο είναι το να κάνω ιστορία και να βάζω μια εργασία και άλλο είναι να κάνω στο μάθημα  της Τεχνολογίας καθαρά και αποκλειστικά ερευνητικές εργασίες με διάφορες μορφές
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 03, 2011, 05:37:04 μμ από giannios »

Αποσυνδεδεμένος MAITS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 328
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #720 στις: Απρίλιος 03, 2011, 06:03:03 μμ »
Όντας άσχετος από δευτεροβάθμια πιστεύω ότι η Τεχνολογία μετουσιώνει τη θεωρία σε πράξη (κατασκευές, παρουσιάσεις κ.τ.λ.), οπότε, με τη συμβολή του καθηγητή, μπορεί να εξελιχθεί ίσως στο πιο ενδιαφέρον μάθημα σε γυμνάσιο-λύκειο. ;)
Οι εκπαιδευτικοί τελείωσαν...τους πάτησαν τα τραίνα!

Αποσυνδεδεμένος parathira

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #721 στις: Απρίλιος 03, 2011, 06:05:28 μμ »
Τεχνολόγο, για να καταλάβω αποκαλείτε τον εκπαιδευτικό που διδάσκει τεχνολογία ή τον απόφοιτο ΤΕΙ; Γιατί αυτά τα δύο δεν συμπίπτουν πάντα, δηλαδή αυτός που διδάσκει τεχνολογία δεν είναι απόφοιτος ΤΕΙ. Κατά τη γνώμη μου δεν είναι σωστό να αποκαλούμε κάποιον απόφοιτο πολυτεχνείου ή γεωπονικής σχολής, τεχνολόγο επειδή διδάσκει τεχνολογία. Για να διαχωρίζουμε κάποια πράγματα.

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #722 στις: Απρίλιος 03, 2011, 06:08:38 μμ »
Tεχνολόγο, έτσι θέλουν κακώς να τον αποκαλούν στα σχολεία, είναι οι καθηγητές που διδάσκουν Τεχνολογία. Είναι απόφοιτοι πανεπιστημιακών σχολών.

Καθηγητές του μαθήματος Τεχνολογίας είναι το σωστό

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #723 στις: Απρίλιος 03, 2011, 06:10:52 μμ »

Καταρχήν δεν έχω οργαινική θέση. Ήδη ο κλάδος έχει κινηθεί

Δεν μπορείς από παραδείγματα καθηγητών που δίδσκαν να βγάλεις συμπεράσματα για ολοκληρους κλάδους που διδάσκουν το μάθημα τόσα χρόνια και για το αν πρέπει ή όχι να το διδάσκουν. Με την ίδια λογική θα μπορούσα να σου αναφέρω και εγώ βιολόγους που ενώ συνιστά ξεκάθαρα το βιβλίο πειράματα, δεν έχουν κάνει ούτε ένα. Το σημαίνει δηλαδή ότι δεν πρέπι να δώσουμε τη βιολογία στους βιολόγους;;

H κατασκευή της κόρης σου, εννοείται ότι περιελάμβανε και ερευνητική εργασία (συγγραφή που αποτελείται από διάφορα κεφάλαια). Η εργασία αυτή είχε μέσα έρευνα, προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων κ.τ.λ. Το ότι δεν έκανε σωστά ο καθηγητής το μάθημα, δεν ακυρώνει τους κλάδους που διδάσκουν Τεχνολογία.
Δεν θα ξανααναλύσω το τι σημαίνει ερευνητική εργασία στο γυμνάσιο και Λύκειο και πολύ περισσότερο στο Λύκειο (δες πιο πάνω)

Άλλο είναι το να κάνω ιστορία και να βάζω μια εργασία και άλλο είναι να κάνω στο μάθημα  της Τεχνολογίας καθαρά και αποκλειστικά ερευνητικές εργασίες με διάφορες μορφές

θα σου απαντήσω σε καθένα  από όσα έχω ξεχωρίσει απο τα γραφόμενά σου:
όπως εγώ δε μπορώ "από καθηγητές που δίδασκαν να βγάλω συμπεράσματα για ολόκληρους κλάδους" έτσι νομίζω και εσύ δε δικαιούσαι να κάνεις το ίδιο επειδή υπήρξαν - και υπάρχουν - κλάδοι που δεν έχουν κάνει project. Το τί έχει κάνει ή δεν έχει κάνει κάποιος δε σημαίνει ότι δε μπορεί να το κάνει. Είναι αφοριστική αυτή η λογική που έχεις.

Αν οι βιολόγοι δεν κάνουν πειράματα ως οφείλουν, να πάνε σπίτια τους. Το ίδιο οι πληροφορικής, οι φυσικοί, οι φιλόλογοι, οι αγγλικών, οι γυμναστές και όλοι, αν δεν κάνουν αυτό που οφείλουν να κάνουν.

Η κατασκευή της κόρης μου δεν εμπεριείχε καμία απολύτως έρευνα ή ερευνητική εργασία. Η μόνη έρευνα που κάναμε οικογενειακώς ήταν αυτή του να βρούμε έναν ξυλουργό να κόψει, να μας κολλησει και να μας βιδώσει τα ξύλα στη θέση τους. Επομένως, η κόρη μου - και μαζί της άλλα εκατό παιδιά - δεν έμαθαν ΠΟΤΕ πώς να ψάχνουν, να αρχειοθετούν, να αξιολογούν και να χρησιμοποιούν το υλικό τους - πολλώ δε μάλλον να κάνουν τη θεωρία πράξη. Και για αυτό δε θα κατηγορήσω την κόρη μου αλλά τον καθηγητή που δεν μπήκε καν σε αυτή τη λογική. ΟΚ, υπάρχουν τεχνολόγοι που έκαναν ερευνητική εργασία στην τάξη τους, αν ΄ομως το δικό μου παιδί δεν πετύχει σε κάποιον από αυτούς τότε θα πρέπει να χαραμιστεί και να καταποντιστεί επειδή η ανάθεση θα το δίνει υποχρεωτικά στους τεχνολόγους; Λίγη ποικιλία δε νομίζω ότι θα βλάψει κανέναν στο ζήτημα αυτό.

Τέλος, άλλη ερευνητική εργασία θέλει η Ιστορία και άλλη η τεχνολογία, άλλη τα αγγλικά και άλλη τα μαθηματικά. Δε μπορείς να αντιμετωπίζεις μονοδιάστατα την ερευνητική εργασία ( ως μέθοδο και ως διαδικασία) γιατί πολύ απλά ΔΕΝ είναι μονοδιάστατη.

Σε παραπέμπτω ωστόσο στη βιβλιογραφία -  και ας μου συγχωρήσουν οι amdm τα αγγλικά :
teaching toay by Geoff Petty, 4th edt., Nelson/Thornes - pp 296-299

terminology varies but the following is common
0 to 1 hr  an exercise
1 to 8 hr an assignment
8 to 50 hr a project
over 50 hr a dissertation or a thesis.

.... assignment criteria for a Chemistry project
DISTINCTION the water content is measured to an accuracy of plur or minus 3%. The report is well written, and includes a clear indication of all the main sources of error and how these could be reduced.
MERIT plus or minus 5% accuracy of analysis. Clear indication of the main sources of error and some idea of how some of these could be reduced.
PASS plus or minus 8% accuracy of analysis. Adequate report, the student needs help in determining all the sources of error and their means of reduction
REFER if the above criteria are not met the project will be handed back to the student for completion.

skill development
use of computers - the assignment is to be written up on computer, marks will be awarded for use of bold, underline and similar effects. Text should be well laid out and fully formatted.
self management  - marks will be awarded for finishing on time, and keeping adequate records....

αυτό λοιπόν το project  πώς θα τα διαχειριζόνταν ένας τεχνολόγος; Ποιές πηγές θα σύστηνε στους μαθητές για να ανατρέξουν - με ποιόν τρόπο θα τους έλυνε τυχόν απορίες τους; Πώς θα το προωθούσε στους μαθητές ώστε τα βαθμολογικά κριτήρια που αναφέρονται πιο πάνω να είναι αυτά που θα έχει θέσει ο καθηγητής Χημείας ώστε το project  να είναι όπως ακιρβώς πρέπει και όπως το θέλει ο Χημικός;
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος parathira

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #724 στις: Απρίλιος 03, 2011, 06:23:43 μμ »
@bitch
Mπορείς να μας πεις πρώτον ποιους εννοείς λέγοντας τεχνολόγους; Αυτούς που διδάσκουν τεχνολογία (θρησκευτικά άρα θρησκευτικούς;)  ή τους απόφοιτους ΤΕΙ;
Και δεύτερον εσύ ποιους θεωρείς κατάλληλους να διδάξουν το μάθημα;

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #725 στις: Απρίλιος 03, 2011, 06:30:09 μμ »
@bitch
Mπορείς να μας πεις πρώτον ποιους εννοείς λέγοντας τεχνολόγους; Αυτούς που διδάσκουν τεχνολογία (θρησκευτικά άρα θρησκευτικούς;)  ή τους απόφοιτους ΤΕΙ;
Και δεύτερον εσύ ποιους θεωρείς κατάλληλους να διδάξουν το μάθημα;

Τι άσχετα είναι αυτά που ακούω (τεχνολόγος= θρησκευτικά). Τεχνολόγοι είναι οι αποόφοιτοι ΤΕΙ

Αποσυνδεδεμένος parathira

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #726 στις: Απρίλιος 03, 2011, 06:40:10 μμ »
Δεν κατάλαβες giannios. Θέλω να πω αν αποκαλούμε τεχνολόγο αυτόν που κάνει τεχνολογία θα έπρεπε να λέμε αυτόν που κάνει θρησκευτικά, θρησκευτικό; Θεωρώ ξαναλέω ότι δεν πρέπει να αποκαλούμε τεχνολόγο τον εκπαιδευτικό που διδάσκει το μάθημα Τεχνολογίας διότι πολλές φορές το μάθημα το διδάσκουν απόφοιτοι πενταετών σχολών και είναι άδικο να τους ταυτίζουμε με τους απόφοιτους ΤΕΙ. Βέβαια το μάθημα το έχουν ανάθεση και απόφοιτοι ΤΕΙ αλλά επιμένω μην τα εξισώνουμε όλα με τη λέξη "Τεχνολόγος"

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #727 στις: Απρίλιος 03, 2011, 06:54:13 μμ »

Καταρχήν δεν έχω οργαινική θέση. Ήδη ο κλάδος έχει κινηθεί

Δεν μπορείς από παραδείγματα καθηγητών που δίδσκαν να βγάλεις συμπεράσματα για ολοκληρους κλάδους που διδάσκουν το μάθημα τόσα χρόνια και για το αν πρέπει ή όχι να το διδάσκουν. Με την ίδια λογική θα μπορούσα να σου αναφέρω και εγώ βιολόγους που ενώ συνιστά ξεκάθαρα το βιβλίο πειράματα, δεν έχουν κάνει ούτε ένα. Το σημαίνει δηλαδή ότι δεν πρέπι να δώσουμε τη βιολογία στους βιολόγους;;

H κατασκευή της κόρης σου, εννοείται ότι περιελάμβανε και ερευνητική εργασία (συγγραφή που αποτελείται από διάφορα κεφάλαια). Η εργασία αυτή είχε μέσα έρευνα, προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων κ.τ.λ. Το ότι δεν έκανε σωστά ο καθηγητής το μάθημα, δεν ακυρώνει τους κλάδους που διδάσκουν Τεχνολογία.
Δεν θα ξανααναλύσω το τι σημαίνει ερευνητική εργασία στο γυμνάσιο και Λύκειο και πολύ περισσότερο στο Λύκειο (δες πιο πάνω)

Άλλο είναι το να κάνω ιστορία και να βάζω μια εργασία και άλλο είναι να κάνω στο μάθημα  της Τεχνολογίας καθαρά και αποκλειστικά ερευνητικές εργασίες με διάφορες μορφές

θα σου απαντήσω σε καθένα  από όσα έχω ξεχωρίσει απο τα γραφόμενά σου:
όπως εγώ δε μπορώ "από καθηγητές που δίδασκαν να βγάλω συμπεράσματα για ολόκληρους κλάδους" έτσι νομίζω και εσύ δε δικαιούσαι να κάνεις το ίδιο επειδή υπήρξαν - και υπάρχουν - κλάδοι που δεν έχουν κάνει project. Το τί έχει κάνει ή δεν έχει κάνει κάποιος δε σημαίνει ότι δε μπορεί να το κάνει. Είναι αφοριστική αυτή η λογική που έχεις.

Αν οι βιολόγοι δεν κάνουν πειράματα ως οφείλουν, να πάνε σπίτια τους. Το ίδιο οι πληροφορικής, οι φυσικοί, οι φιλόλογοι, οι αγγλικών, οι γυμναστές και όλοι, αν δεν κάνουν αυτό που οφείλουν να κάνουν.

Η κατασκευή της κόρης μου δεν εμπεριείχε καμία απολύτως έρευνα ή ερευνητική εργασία. Η μόνη έρευνα που κάναμε οικογενειακώς ήταν αυτή του να βρούμε έναν ξυλουργό να κόψει, να μας κολλησει και να μας βιδώσει τα ξύλα στη θέση τους. Επομένως, η κόρη μου - και μαζί της άλλα εκατό παιδιά - δεν έμαθαν ΠΟΤΕ πώς να ψάχνουν, να αρχειοθετούν, να αξιολογούν και να χρησιμοποιούν το υλικό τους - πολλώ δε μάλλον να κάνουν τη θεωρία πράξη. Και για αυτό δε θα κατηγορήσω την κόρη μου αλλά τον καθηγητή που δεν μπήκε καν σε αυτή τη λογική. ΟΚ, υπάρχουν τεχνολόγοι που έκαναν ερευνητική εργασία στην τάξη τους, αν ΄ομως το δικό μου παιδί δεν πετύχει σε κάποιον από αυτούς τότε θα πρέπει να χαραμιστεί και να καταποντιστεί επειδή η ανάθεση θα το δίνει υποχρεωτικά στους τεχνολόγους; Λίγη ποικιλία δε νομίζω ότι θα βλάψει κανέναν στο ζήτημα αυτό.

Τέλος, άλλη ερευνητική εργασία θέλει η Ιστορία και άλλη η τεχνολογία, άλλη τα αγγλικά και άλλη τα μαθηματικά. Δε μπορείς να αντιμετωπίζεις μονοδιάστατα την ερευνητική εργασία ( ως μέθοδο και ως διαδικασία) γιατί πολύ απλά ΔΕΝ είναι μονοδιάστατη.

Σε παραπέμπτω ωστόσο στη βιβλιογραφία -  και ας μου συγχωρήσουν οι amdm τα αγγλικά :
teaching toay by Geoff Petty, 4th edt., Nelson/Thornes - pp 296-299

terminology varies but the following is common
0 to 1 hr  an exercise
1 to 8 hr an assignment
8 to 50 hr a project
over 50 hr a dissertation or a thesis.

.... assignment criteria for a Chemistry project
DISTINCTION the water content is measured to an accuracy of plur or minus 3%. The report is well written, and includes a clear indication of all the main sources of error and how these could be reduced.
MERIT plus or minus 5% accuracy of analysis. Clear indication of the main sources of error and some idea of how some of these could be reduced.
PASS plus or minus 8% accuracy of analysis. Adequate report, the student needs help in determining all the sources of error and their means of reduction
REFER if the above criteria are not met the project will be handed back to the student for completion.

skill development
use of computers - the assignment is to be written up on computer, marks will be awarded for use of bold, underline and similar effects. Text should be well laid out and fully formatted.
self management  - marks will be awarded for finishing on time, and keeping adequate records....

αυτό λοιπόν το project  πώς θα τα διαχειριζόνταν ένας τεχνολόγος; Ποιές πηγές θα σύστηνε στους μαθητές για να ανατρέξουν - με ποιόν τρόπο θα τους έλυνε τυχόν απορίες τους; Πώς θα το προωθούσε στους μαθητές ώστε τα βαθμολογικά κριτήρια που αναφέρονται πιο πάνω να είναι αυτά που θα έχει θέσει ο καθηγητής Χημείας ώστε το project  να είναι όπως ακιρβώς πρέπει και όπως το θέλει ο Χημικός;

Με βάζετε να επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια. Δεν είπαμε ότι δεν μπορείς να κάνεις project ή ερευνητική εργασία. Επαναλαμάβων για χιλιοστή επίσης φορά, ότι σκοπός του μαθήματος Τεχνολογία δεν ήταν ο καθηγητής να μεταδώσει ύλη ή γνώσεις, αλλά να πληροφορηθεί ο ίδιος και ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. Αυτός είναι και ο απώτερος σκοπός των ερευνητικών εργασιών-δεν είναι να λες στους μαθητές ότι αυτό θα βγει έτσι, αλλά να τους αφήνεις να το ανακαλύπτουν οι ίδιοι. Το μάθημα διεθνώς εστιάζει στον τρόπο αναζήτησης της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων

 Το Υπουργείο αμα θέλει ας προσθέσει κλάδους στο μάθημα της ερευνητικής εργασίας, αλλά ως Α ανάθεση δεν μπορεί και το θεωρώ τελείως παράνομο να αφαιρέσει τους ήδη υπάρχοντες.

Λυπάμαι, αλλά καταλαβαίνω ότι από αυτά που λες δεν έχεις κάνει ποτέ ερευνητική εργασία με μαθητές, διότι είναι τελείως διαφορετική η φιλοσοφία αντιμετώπισης, μιλάς ως αυθεντία που ξέρω τέλεια γνώσεις χημείας και έτσι πρέπει να τις παραδώσεις.

Σου απαντώ στα αγγλικά που μου έγραψες. Καταρχήν δεν κατάλαβα για ποιο project χημείας μιλούσε

Αυτό που μου έγραψες είναι κριτήρια αξιολόγησης για μια ανάλυση που έκανε ένας μαθητής για να προσδιορίσει την περιεκτικότητα του νερού σε κάτι.

Το γεγονός ότι λες να συστήσει ο καθηγητής πηγές ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.

Σε αυτή την περίπτωση ο καθηγητής χημείας συστήνει στον υπεύθυνο καθηγητή της Τεχνολογίας κάποιες πηγές πληροφόρησης.  Ο καθηγητής ενημερώνεται επαρκώς. Στην συνέχεια εκτελείται το υποτιθέμενο πείραμα. Οι γεωπόνοι τουλάχιστον έχουν εμπειρία από χημικά εργαστήρια. Ο καθηγητής επιβλέπει αν οι μαθητές κατανοούν τον σκοπό της έρευνας, αν μπορούν να κάνουν υποθέσεις, την διαδικασία της ερευνητικής εργασίας κ.τ.λ

όλες οι ερευνητικές εργασίες (σχεδόν όλες) ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ!!!!!!

Περίληψη, εισαγωγή υλικά -μέθοδοι κ.τ.λ.

Σε πληροφορώ ότι ανά το κόσμο όλο αντίστοιχα μαθήματα δεν γίνονται σε ένα εργαστήριο εξειδικευμένο στη χημεία ή φυσικά, αλλά σε ένα εργαστήριο ΓΕΝΙΚΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.

Η πιο σωστή μέθοδος που ακολοθείται όχι στην ελλάδα είναι η εξής: Ο καθηγητής τεχνολογίας αν πρόκειται για πειραματική έρευνα βάζει τις διάφορες ομάδες στο κοινό εργαστήριο, υπάρχουν οπωσδήποτε και ένας τεχνικός  του εργαστηρίου που βοηθάει στην όλη διαδικασία

Δεν βλέπω το λόγο για ποιοι λόγο ένας καθηγητής Τεχνολογίας δεν μπορεί να εκπληρώσει το παραπάνω project. Mην κοιτάτε την επιφάνεια, δηλαδή έχει γνώσεις χημείας, άρα πρέπει χημικός, αλλά την ουσία. Η ουσία είναι η καθοδήγηση των μαθητών.

Σε πληροφορώ ότι όλοι οι κλάδοι που διδάσκουν μέχρι τώρα Τεχνολογία έχουν μια διαθεματική προσέγγιση στις σπουδές που έχουν κάνει: π.χ. ο γεωπόνος έχει γνώσεις οικονομίας, βιολογίας, χημείας, φυσικής, διατροφής κ.τ.λ. Ο μηχανικός έχει γνώσεις μαθηματικών, χημείας, φυσικήη, κατασκευών, οικονομίας κ.τ.λ.

Είναι οι κλάδοι που μπορούν να ανταποκριθούν καλύτερα στις απαιτήσεις του μαθήματος ερευνητική εργασία

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160187
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 818
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 582
Σύνολο: 600

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.