*

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγές στο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 217730 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος antonis2200

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #756 στις: Απρίλιος 03, 2011, 11:28:09 μμ »
Επομένως σε ένα σχολείο, που έχει ένα μόνο τμήμα ή και δύο ανά τάξη, και υπάρχουν μαθητές που θέλουν να ακολουθήσουν φιλολογικές, ιατρικές και μαθηματικές σπουδές, κάποιος πρέπει να μετακινηθεί σε άλλο σχολείο, καθώς η ερευνητική εργασία θα έχει μεγάλη βαρύτητα για να τον δεχθούν σε κάποια σχολή!?
Ειναι ενα βασικο ερωτημα τελικα πως θα γινεται η επιλογη των θεματων..!!τουλαχιστον για την α λυκειου που ανακοινωθηκε δεν τιθεται θεμα καθως εκει δεν υπαρχουν κατευθυνσεις..!!φανταζομαι οτι για τις αλλες ταξεις θα ειναι διαφορετικα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:40:43 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #757 στις: Απρίλιος 03, 2011, 11:36:31 μμ »
αν και μόνο υποθετικά μπορούμε να μιλήσουμε θα έλεγα ότι στη Β λυκείου εφόσον υπάρχουν μόνο κατευθύνσεις και όχι πλέον γενική παιδεία (με την έννοια που υπάρχει σήμερα) θα επιλέγουν εργασία ανάλογη της κατεύθυνσης.  Αν πάλι θέλουν μπορεί να επιλέξουν και μια εργασία απο το μάθημα επιλογής - πχ αγγλικά με θέμα το βρετανικό ροκ της δεκαετίας του 80!!!

αν ήμουν πάντως ακόμα εκπ/κός και μάλιστα απο τις λεγόμενες "αδικημένες" ειδικοτητες θα έδινα τέτοιου είδους ερευνητικές εργασίες ώστε να επιλέγουν το μάθημά μου και την εργασία μου οι μαθητές  8) 8) 8)

και ναι, τώρα δίνω ιδέες!!!! εγώ πάντως αν ήμουν μαθήτρια θα προτιμούσα να κάνω για το βρετανικό ροκ παρά για το πώς τετραγωνίζεται ο κύκλος.... ;D ;D ;D
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος antonis2200

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #758 στις: Απρίλιος 03, 2011, 11:39:00 μμ »
Εγω παλι θα επελεγα ως μαθητης ενα θεμα με χορο ή τραγουδι!!τοσα reality..καπου θα μετρησει η βαθμολογια του project...

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #759 στις: Απρίλιος 03, 2011, 11:42:25 μμ »
Εγω παλι θα επελεγα ως μαθητης ενα θεμα με χορο ή τραγουδι!!τοσα reality..καπου θα μετρησει η βαθμολογια του project...

α ναι γειά σου!!!  ;) ;) ;)   αυτά είναι!!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:40:43 »

Αποσυνδεδεμένος antonis2200

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #760 στις: Απρίλιος 03, 2011, 11:50:41 μμ »
Το σχολειο πρεπει να ειναι ανοικτο στην κοινωνια και να συμβαδιζει με τα νεα δεδομενα..εμπρος στο δρομο που χαραξε ο Τρυφωνας Σαμαρας..χα,χα...!!!

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #761 στις: Απρίλιος 04, 2011, 12:33:43 πμ »
θα ήθελα πάντως να μας απαντήσεις όταν δε θα βιάζεσαι....έτσι για να δουμε πόσο καλά το κατέχεις εσύ το θέμα...

κατά τα άλλα, για κοίτα εδώ τι λέει για τήν ΥΛΗ του  μαθήματος τεχνολογίας το ίδιο το υπουργείο...
http://www.texnologia.com/attachments/article/89/texnologia_a_lyk.pdf

μην μπερδεύεις την ΥΛΗ με τη μέθοδο διδασκαλίας !

Αγαπητή bitch, για να διδάξεις Τεχνολογία θα πρέπει να κατέχεις μεθοδολογίες έρευνας και πειραματισμού. Μια από τις αρχές είναι και η αναζήτηση πληροφοριών και εύρεση των καταλλήλων. Εσύ απλά μπήκες στο κόπο με μια πληκυτρολόγησ στο google να μουπετάξεις το πρώτο pdf που σου έβγαλε η μηχανή αναζήτησης. Μετά μου λέτε ότι ξέρουν όλοι οι κλάδοι από έρευνα και πειραματισμό, Αν ήταν έτσι η έρευνητική εργασία το μάθημα της τεχνολογίας το Υπουργείο θα το έδινε σε όλους τους κλάδους, γιατί όμως δεν το έδωσε;;;

Kάποιος προφανής λόγος υπάρχει

Δεν έχει καμία σχέση αυτή η ύλη που μου παρουσιάζεις με το μάθημα της Τεχνολογίας. Η ύλη που μου παρουσιάζεις προέρχεται από την Τεχνολογία που διδάσκεται αν δεν κάνω λάθος στην κύπρο. Είναι το αντίστοιχο site του συλλόγου καθηγητών στην Κύπρο. Και το μάθημα δεν λέγεται Τεχνολογία που μου παρουσίασες, λέγεται Σχεδιασμός και τεχνολογία. Μην πετάμε έτσι απλά οποιοδήποτε site μας βγάζει το google πρώτο.

Μάλλον αρχίζω να επιβεβαιώνομαι

Αμα βρω το αναλυτικό πόγραμμα κάπου στο διαδίκτυο θα το παρουσιάσω

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #762 στις: Απρίλιος 04, 2011, 01:10:10 πμ »
Σας παραθέτω τις επίσημες οδηγίες διδασκαλίας του υπουργείου για το μάθημα Τεχνολογία της Α τάξης Ενιαίου Λυκείου.

Για να ξέρουμε τι λέμε!!!!!!!

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ


Α΄ ΤΑΞΗ

Η Εφαρμογή της μεθόδου «έρευνα και πειραματισμός» για τη διδασκαλία του μαθήματος

1. Σκοποί της διδασκαλίας του μαθήματος.

Οι μαθητές θα εξοικειωθούν με την τεχνολογική έρευνα  και θα εφαρμόσουν απλές ερευνητικές διαδικασίες σε τεχνολογικά θέματα της επιλογής τους , εμπλεκόμενοι σε δραστηριότητες που προβλέπονται από τη μέθοδο «έρευνα και πειραματισμός».
Η σύγχρονη Βιομηχανία και γενικά η σύγχρονη τεχνολογική κοινωνία των προηγμένων χωρών, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην έρευνα. Η έρευνα συντελεί στην καλύτερη αξιοποίηση των πρώτων υλών, στη βελτίωση των συνθηκών εργασίας, στην ελαχιστοποίηση του κόστους παραγωγής, στη σχεδίαση νέων προϊόντων για βελτίωση της ποιότητας ζωής κλπ.
Έχει αναφερθεί ότι βασικό χαρακτηριστικό της σύγχρονης τεχνολογικής κοινωνίας είναι οι έντονες μεταβολές. Η έρευνα είναι ο βασικός συντελεστής για τις μεταβολές αυτές που έχουν σαν σκοπό τη βελτίωση των συνθηκών ζωής  και την εξυπηρέτηση νέων κοινωνικών συνθηκών.
Όλες οι σύγχρονες βιομηχανίες στον πολιτισμένο και ανεπτυγμένο κόσμο, διαθέτουν τμήμα ερευνών. Δηλαδή μια ομάδα επιστημόνων που εργάζεται με στόχο να βελτιώσει όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της βιομηχανίας.
Η μέθοδος «Έρευνα και Πειραματισμός» προϋποθέτει ότι οι μαθητές έχουν τις εμπειρίες των μεθόδων «Ατομικής Εργασίας» (Α Γυμνασίου), «Ομαδικής Εργασίας» (Β Γυμνασίου).
Για να ερευνήσουν ένα θέμα που θα επιλέξουν οι μαθητές θα πρέπει να μεταχειρισθούν όργανα ( τα οποία πολλές φορές κατασκευάζουν οι ίδιοι ) , να κατασκευάσουν ομοιώματα, να χρησιμοποιήσουν μηχανήματα για τα πειράματά τους κλπ.  Οι μαθητές δηλαδή και στη μέθοδο αυτή χρησιμοποιούν έναν αριθμό εργαλείων, υλικών, και μηχανημάτων , κατά λογικό τρόπο , και για ένα συγκεκριμένο σκοπό.

Τα ερευνητικά πορίσματα και τη διαδικασία της έρευνας που επιλέγουν και εκτελούν οι μαθητές, την παρουσιάζουν και σε μορφή εργασίας όπως αναφέρεται παρακάτω.

2. Η προβλεπόμενη διαδικασία συνοπτικά

Σύμφωνα με τη μέθοδο «έρευνα και πειραματισμός», ο κάθε μαθητής επιλέγει να μελετήσει ένα θέμα τεχνολογικής έρευνας.  Η έρευνα μπορεί να αναφέρεται σε βελτίωση βιομηχανικών προϊόντων , σε βελτίωση βιομηχανικών διαδικασιών παραγωγής, στην προστασία του περιβάλλοντος από συγκεκριμένους κατά περίπτωση ρύπους ( ένα πρόβλημα που γίνεται καθημερινά και οξύτερο ) κλπ.
Μετά την επιλογή κάποιου ερευνητικού θέματος οι μαθητές αρχίζουν να συγκεντρώνουν πληροφορίες σχετικά με το ερευνητικό θέμα που έχουν επιλέξει να μελετήσουν.
Στη συνέχεια σχεδιάζουν τα πειράματα και τα «τεστ» πρέπει να πραγματοποιήσουν στο σχολικό εργαστήριο, αφού κατασκευάσουν τα σχετικά δοκίμια.
Η πραγματοποίηση των «τεστ» έχει ως αποτέλεσμα τη συγκέντρωση πειραματικών στοιχείων που υποστηρίζουν ή απορρίπτουν την «υπόθεση» της έρευνας, και έτσι προκύπτουν τα ανάλογα συμπεράσματα.
Ο κάθε μαθητής παρουσιάζει στους συμμαθητές του στην τάξη την πορεία της έρευνάς του σε διαδοχικά σεμινάρια που οργανώνονται στην τάξη υπό την επίβλεψη του καθηγητή, και επίσης δέχεται και τη βοήθεια των συμμαθητών του στα προβλήματα που αντιμετωπίζει.
Οι παρουσιάσεις των μαθητών κατά τη διάρκεια των διαδοχικών σεμιναρίων, είναι ένα από τα στοιχεία αξιολόγησης, όπως και στις άλλες μεθόδους.


Σαν αποτέλεσμα της έρευνάς τους οι μαθητές συγγράφουν εργασία σχετικά με την έρευνα που πραγματοποιούν, η οποία περιλαμβάνει τα κεφάλαια :

•   Παρουσίαση του προβλήματος
•   Παρουσίαση του σκοπού της έρευνας
•   Παρουσίαση των κοινωνικών αναγκών που εξυπηρετεί
•   Την «υπόθεση» της έρευνας
•   Ανάλυση των παραμέτρων που θεωρήθηκαν ότι δεν επηρεάζουν τα αποτελέσματα της έρευνας ( για παράδειγμα οι μεταβολές της θερμοκρασίας στο σχολικό εργαστήριο)
•   Περιγραφή των ορίων της έρευνας ( αναλύονται όλοι οι συντελεστές που τείνουν να περιορίσουν την αξιοπιστία της έρευνας. Για παράδειγμα το μέγεθος του δείγματος).
•   Περιγραφή της διαδικασίας που ακολούθησε ο ερευνητής  επακριβώς (ώστε να μπορεί να γίνει επανάληψη της έρευνας και έλεγχος).
•   Ορισμούς των μεταβλητών που εξέτασε η έρευνα.
•   Συμπεράσματα.
•   Προτάσεις για συμπληρωματικές έρευνας στο μέλλον από άλλους ερευνητές, με βάση τα πορίσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε.
•   Βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε

Πραγματοποίηση της μεθόδου «ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ» για την εξοικείωση με την ερευνητική διαδικασία στο τεχνολογικό περιβάλλον (Στόχοι, Θεματικές ενότητες, προβλεπόμενες δραστηριότητες, διατιθέμενος χρόνος ανά δραστηριότητα )

ΤΑΞΗ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Στόχοι    Θεματικές Ενότητες    Δραστηριότητες ( Διατιθέμενος χρόνος)
Οι μαθητές επιδιώκεται :
 
Να εξοικειωθούν με την ερευνητική διαδικασία στο τεχνολογικό περιβάλλον , και να τη συνδέσουν με την πρόοδο της ανθρωπότητας

Να αντιληφθούν τα οφέλη που προκύπτουν σε μια κοινωνία από την επένδυση στην τεχνολογική έρευνα.

Να αντιληφθούν τη σχέση της τεχνολογικής έρευνας με την ανακάλυψη διαδικασιών παραγωγής συμβατών με την προστασία του περιβάλλοντος.

Να συνδέουν την τεχνολογική έρευνα με το βιοτικό επίπεδο και το επίπεδο ανάπτυξης μιας κοινωνίας.

Να εξηγούν τους λόγους για τους οποίους μια συγκεκριμένη έρευνα βελτιώνει την υπάρχουσα κατάσταση στον τομέα που αναφέρεται.

Να εξηγούν τρόπους ανάλυσης ερευνητικών αποτελεσμάτων. Ορισμένες μέθοδοι ανάλυσης εξασφαλίζουν μεγαλύτερη αξιοπιστία συγκριτικά με άλλες.


Να κρίνουν την αξιοπιστία ερευνητικών αποτελεσμάτων.

Να καθορίζουν εξοπλισμό που απαιτείται να είναι διαθέσιμος στο σχολικό εργαστήριο για την πραγματοποίηση ερευνών του ενδιαφέροντός τους.   
Εισαγωγή των μαθητών στην ερευνητική διαδικασία

Επιλογή ερευνητικού θέματος στη βάση ουσιαστικών ενδιαφερόντων των μαθητών

Σχεδίαση της ερευνητικής διαδικασίας, αξιοποίηση πηγών πληροφόρησης

Κατασκευή δοκιμίων που θα χρησιμοποιηθούν στην ερευνητική διαδικασία, συλλογή των απαιτούμενων εργαλείων, υλικών, μηχανημάτων

Πραγματοποίηση της έρευνας στο σχολικό εργαστήριο

Συγγραφή της γραπτής εργασίας, εξαγωγή συμπερασμάτων.
   
Η ενημέρωση των μαθητών αποτελεί την αρχική φάση της μεθόδου. Για την ενημέρωση είναι επιθυμητό να χρησιμοποιηθούν ταινίες ή φωτογραφίες που να απεικονίζουν ερευνητικές δραστηριότητες παλαιών τάξεων.

Η προσπάθεια του καθηγητή στο στάδιο αυτό έχει σκοπό να καταλάβουν οι μαθητές τη φύση και τη μορφή της ερευνητικής διαδικασίας καθώς και τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουν.

[/b]

Ένα άλλο σημείο με ιδιαίτερη βαρύτητα στο στάδιο αυτό είναι το να συσχετισθεί η έρευνα  με πραγματικές καταστάσεις. Ένας πρακτικός τρόπος για να εμβαθύνουν οι μαθητές σε συσχετίσεις της μορφής αυτής είναι να υποβάλλουν σε καθορισμένα χρονικά διαστήματα ( π.χ. κάθε εβδομάδα) περιλήψεις άρθρων από εφημερίδες ή επιστημονικά βιβλία, ή από το δίκτυο Internet που θα αναφέρονται σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε κάποιο τομέα !!!!!!!!!!!!!!. 

 Οι περιλήψεις αυτές θα είναι ανεξάρτητες από την έρευνα που θα εκτελέσει ο κάθε μαθητής στο εργαστήριο του μαθήματος της τεχνολογίας, και ορισμένες από αυτές που αναφέρονται σε θέματα γενικού ενδιαφέροντος !!!!!!! θα μπορούν να παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια σεμιναρίων.

Σεμινάρια θα διοργανώνουν οι μαθητές κατά την εφαρμογή της μεθόδου «Έρευνα και Πειραματισμός» σε καθορισμένα χρονικά διαστήματα. Στα σεμινάρια, εκτός από τα θέματα γενικού ενδιαφέροντος που θα παρουσιάζονται, θα παρουσιάζει ο κάθε μαθητής και την πρόοδο της εργασίας του στην έρευνα με την οποία ασχολείται.

Ο καθηγητής θα εξηγήσει την ερευνητική διαδικασία στην οποία θα εμπλακούν οι μαθητές και τις απαιτήσεις του μαθήματος ( σχεδίαση ερευνητικής διαδικασίας,  κατασκευές και πειραματισμός με δοκίμια, συγγραφή γραπτής εργασίας σχετικά με την ατομική έρευνα που θα εκτελέσει ο κάθε μαθητής , παρουσιάσεις σε σεμινάρια προόδου των ερευνών τμηματικά που θα αποτελούν και σημεία ελέγχου και αξιολόγησης )

          ( 12  ώρες )
Ο κάθε μαθητής επιλέγει ένα ερευνητικό θέμα με το οποίο θα ασχοληθεί κατόπιν της εγκρίσεως του καθηγητή. Στο σημείο αυτό αξιοποιεί πληροφόρηση από κάθε πηγή συμπεριλαμβανομένου του δικτύου Internet. Από το δίκτυο Internet μπορούν οι μαθητές να αποκτήσουν χρήσιμες ιδέες και να συσχετίσουν τα ενδιαφέροντά τους, επισκεπτόμενοι τις ιστοσελίδες πανεπιστημίων ανά τον κόσμο και ιδιαίτερα των μεταπτυχιακών προγραμμάτων των πανεπιστημίων, και να αναζητήσουν πληροφορίες για το είδος των ερευνών που πραγματοποιούνται στα ιδρύματα αυτά στα πλαίσια των μεταπτυχιακών σπουδών για την απόκτηση μεταπτυχιακών τίτλων.

         (4  ώρες )

Ο κάθε μαθητής προσδιορίζει με ακρίβεια τα ερωτήματα στα οποία προσπαθεί να δώσει απάντηση η έρευνα , προσδιορίζει το σκοπό της και τις ανάγκες που θα ικανοποιήσει, και διαμορφώνει την ερευνητική υπόθεση. Επιπλέον, προσδιορίζει τα όρια και τους περιορισμούς της έρευνας.

     (  8 ώρες )

Ο κάθε μαθητής σχεδιάζει και απεικονίζει σε διάγραμμα την ερευνητική διαδικασία που θα ακολουθήσει, προσδιορίζει και κατασκευάζει τα δοκίμια που θα χρειασθεί αφού πρώτα τα σχεδιάσει, και τα μηχανήματα και τον εξοπλισμό που θα χρειασθεί για την εκτέλεση των πειραμάτων του, αξιοποιώντας όλες τις διαθέσιμες πηγές πληροφόρησης συμπεριλαμβανομένου και του δικτύου Internet
    ( 8 ώρες )

Πραγματοποίηση της ερευνητικής διαδικασίας
                ( 10 ώρες )

 Συγγραφή της ερευνητικής εργασίας   - παρουσίαση της έρευνας σε σεμινάρια στο σχολικό εργαστήριο και παρατηρήσεις από τους συμμαθητές .
Η γραπτή εργασία του κάθε μαθητή θα περιλαμβάνει τα κεφάλαια που αναφέρθηκαν παραπάνω , δηλαδή :
•   Παρουσίαση του προβλήματος
•   Παρουσίαση του σκοπού της έρευνας
•   Παρουσίαση των κοινωνικών αναγκών που εξυπηρετεί
•   Την «υπόθεση» της έρευνας
•   Ανάλυση των παραμέτρων που θεωρήθηκαν ότι δεν επηρεάζουν  τα αποτελέσματα της έρευνας ( για παράδειγμα οι μεταβολές της θερμοκρασίας στο σχολικό εργαστήριο)
•   Περιγραφή των ορίων   της έρευνας ( αναλύονται   όλοι οι συντελεστές που τείνουν να περιορίσουν την αξιοπιστία της έρευνας. Για παράδειγμα το μέγεθος του δείγματος).
•   Περιγραφή της διαδικασίας που ακολούθησε ο ερευνητής επακριβώς ( ώστε να μπορεί να γίνει επανάληψη της έρευνας και έλεγχος).
•   Ορισμούς των μεταβλητών που εξέτασε η έρευνα.
•   Συμπεράσματα.
•   Προτάσεις για συμπληρωματικές έρευνας στο μέλλον από άλλους ερευνητές, με βάση τα πορίσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε.
•   Βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε

               ( 10 ώρες )

 Πραγματοποίηση έκθεσης στο σχολικό περιβάλλον με εκθέματα τις ερευνητικές εργασίες και τα δοκίμια των ερευνών των μαθητών .
Δημοσίευση των ερευνών των μαθητών σε ιστοσελίδα του εργαστηρίου του σχολείου, προκειμένου να αποτελέσει υλικό πληροφόρησης για αξιοποίηση από μελλοντικούς μαθητές.
Συλλογή ιστοσελίδων με έρευνες μαθητών από άλλα σχολεία της χώρας μας, και από άλλα σχολεία στον κόσμο ( Υπάρχουν διεθνείς ιστοσελίδες μαθητών που παρακολουθούν μαθήματα τεχνολογίας και ανταλλάσσουν πληροφορίες, παρουσιάσεις των ερευνών ή των έργων των μαθητών κλπ.)

Αξιολόγηση των μαθητών της Α’ Λυκείου 
 
Η αξιολόγηση των μαθητών θα γίνει με κριτήριο την επίδοσή τους σε κάθε δραστηριότητα που προβλέπεται από το πρόγραμμα και ειδικότερα με βάση :

•   Την ανάλυση ενός φάσματος πηγών πληροφόρησης για τη σύγχρονη έρευνα.
•   Την ποιότητα της γραπτής εργασίας.
•   Την ποιότητα της κατασκευής των δοκιμίων και της πρακτικής δουλειάς .
•   Την ποιότητα των παρουσιάσεων και της συμμετοχής στα σεμινάρια.
•   Την ικανότητα των μαθητών να προτείνουν θέματα για έρευνα
•   Τη δυνατότητα των μαθητών να εξηγούν το σκοπό και τη χρησιμότητα της έρευνας στη σύγχρονη τεχνολογική κοινωνία.
•   Την ικανότητα των μαθητών να διακρίνουν την αλληλοσυσχέτιση των μεταβλητών του προβλήματος που μελέτησαν.
•   Την οργάνωση της έρευνας που σχεδίασαν και πραγματοποίησαν.
•   Τα σχέδια και τα διαγράμματα που κατασκεύασαν σε σχέση με την έρευνα που πραγματοποίησαν.


Και μην μου θέσει κάποιος το χαζό επιχείρημα ότι μιλάει για τεχνολογική έρευνα γιατί και εγώ μπορώ να του θέσω ανετότατα το επιχείρημα ότι η τεχνολογία βρίσκεται παντού, από την ιστορία, πολιτισμό, περιβάλλον, φυσική κ,.τ.λ.

Μετά και το παραπάνω, θεωρώ ότι κάθε λογικός άνθρωπος θα πειστεί ότι ο κλάδος των καθηγητών Τεχνολογίας θεωρείται απαραίτητος και πρέπει να έχει το μάθημα ερευνητικής εργασίας ως Α ανάθεση.
Είναι σαν να αφαιρούν από ένα φυσικό τη φυσική και να του λένε: αντί για σένα θα την κάνει ο απόφοιτος της χημείας.
Για πείτε θα σας άρεσε αυτό;;;

Εξήγησα τα επιχειρήματα για πιο λόγο οι κλάδοι της Τεχνολογίας πρέπει να πάρουν το project ως Α ανάθεση

Μετά από τα παραπάνω θεωρώ ότι το Υπουργείο (το οποίο έχει ενημερωθεί εννοείται και θα συνεχίσει να εημερώνεται), πρέπει να κάνει τα αυτονόητα: Α ανάθεση του μαθήματος έρευνητική εργασία στο κλάδο των καθηγητών της τεχνολογίας

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ (ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Α' ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ). Η ΑΔΙΚΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ!!!!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 04, 2011, 01:44:44 πμ από giannios »

Αποσυνδεδεμένος aegeanel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #763 στις: Απρίλιος 04, 2011, 04:38:07 πμ »
Ρωτάω ένα: ποια ειδικότητα θα αναλάβει το project;
Δηλαδή, αν σε τμήμα 20 μαθητών, τα 5 θέλουν εργασία από τον ένα θεματικό κύκλο, τα 10 θέλουν από τον άλλο κύκλο κ.λπ., πώς θα γίνει; Θα πάρει ο φιλόλογος τα 5 παιδιά, ο μαθηματικός τα 10 κ.λπ., ο φυσικός τα άλλα, την ίδια ώρα; Υπάρχει υποδομή;
Όλοι, σχεδόν, θα συμπληρώνουμε το ωράριό μας με τις 3 ώρες;

Τέθηκε η ερώτηση 3-4 σελίδες πριν και μπλέξαμε σε μια ατέρμονη συζήτηση περί τεχνολογίας, ενώ υποτίθεται εδώ συζητάμε γενικά για τις αλλαγές. Αυτή η συζήτηση θα έπρεπε να υπάρχει σε νέο θέμα. Ας το ανοίξει κάποιος. Να υπάρχει κάποιος σεβασμός σε όσους ρωτάνε κάτι και χανόμαστε σε υπεραναλύσεις.
Έπρεπε να κάνει την ίδια ερώτηση ο/η debio, για να δω μια σχετική απάντηση.

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #764 στις: Απρίλιος 04, 2011, 03:06:13 μμ »
Ρωτάω ένα: ποια ειδικότητα θα αναλάβει το project;
Δηλαδή, αν σε τμήμα 20 μαθητών, τα 5 θέλουν εργασία από τον ένα θεματικό κύκλο, τα 10 θέλουν από τον άλλο κύκλο κ.λπ., πώς θα γίνει; Θα πάρει ο φιλόλογος τα 5 παιδιά, ο μαθηματικός τα 10 κ.λπ., ο φυσικός τα άλλα, την ίδια ώρα; Υπάρχει υποδομή;
Όλοι, σχεδόν, θα συμπληρώνουμε το ωράριό μας με τις 3 ώρες;

Τέθηκε η ερώτηση 3-4 σελίδες πριν και μπλέξαμε σε μια ατέρμονη συζήτηση περί τεχνολογίας, ενώ υποτίθεται εδώ συζητάμε γενικά για τις αλλαγές. Αυτή η συζήτηση θα έπρεπε να υπάρχει σε νέο θέμα. Ας το ανοίξει κάποιος. Να υπάρχει κάποιος σεβασμός σε όσους ρωτάνε κάτι και χανόμαστε σε υπεραναλύσεις.
Έπρεπε να κάνει την ίδια ερώτηση ο/η debio, για να δω μια σχετική απάντηση.
μα συγγνωμη ολες αυτες τις σελιδες δεν παρακολουθεις;; ολοι οι υπολοιποι λενε οτι θα γινει και με αλλες ειδικότητες ενω ο Γιαννιος υποστηρίζει οτι θα πρεπει να το κανουν οι τεχνολογοι..που σε αγνοήσαμε δλδ... Αμαν στην τσιτα ειμαστε ολοι και ετοιμοι για καυγα.. :( :-\Για περαιτέρω διευκρινησεις απευθυνσου   στην Αννουλα!! ;D ;D ;D
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #765 στις: Απρίλιος 04, 2011, 03:10:05 μμ »
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 04, 2011, 03:11:54 μμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #766 στις: Απρίλιος 04, 2011, 03:15:41 μμ »
Παράθεση
Παράθεση από: gvasilis στις Απρίλιος 01, 2011, 00:17:18
Παράθεση από: Green στις Μάρτιος 31, 2011, 23:35:48
Το ερώτημα είναι με τόσο μεγάλο εύρος θεμάτων για τα project, ποιές ειδικότητες θα αναλάβουν το μάθημα.
Όσοι και όποιοι περισσεύουν. Δεν θα έχει σημασία η ειδικότητα! Αμφιβάλλω αν θα διαλέγουν και οι μαθητές ελεύθερα. ϊσως οι καθηγητές που θα είναι διαθέσιμοι να βγάζουν από μια λίστα με θέματα.
Δεν μπορεί να μην υπάρξουν συγκεκριμένες αναθέσεις, εφόσον τα project αφορούν σε συγκεκριμένα αντικείμενα.
και εδω τελειωνει ο διαλογος!!! καπως ετσι εχουν τα πραγματα... :)
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #767 στις: Απρίλιος 04, 2011, 04:05:50 μμ »
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=28124

Σύμφωνα με άρθρο της Χ. Καλημέρη όλοι οι εκπαιδευτικοί θα έχουν το δικαίωμα να αναλάβουν το δίωρο με τα project των μαθητών.

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 04, 2011, 05:05:48 μμ από sikat »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #768 στις: Απρίλιος 04, 2011, 04:44:14 μμ »
Παρατηρώ τόσες μέρες αυτή την ανησυχία και την έντονη προθυμία να αναλάβουν όλοι, όλων των κλάδων τις "ερευνητικές εργασίες". Και να χύνονται κροκοδείλια δάκρυα για το ποιος αξίζει περισσότερο και ποιος λιγότερο.
Να προτείνω στην ΑΔ να γίνεται ανάθεση αυτών των "ερευνητικών εργασιών" (ο Λαντάου να τις κάνει ερευνητικές βέβαια) εκτός του κανονικού ωραρίου (δηλ. χωρίς να προστίθενται σαν ώρες διδασκαλίας), να δούμε πόσοι εθελοντές θα βρεθούν για το καλό των μαθητών... Τι είναι 1-2 ώρες επιπλέον μέσα στη βδομάδα; Εκεί που θα σχολάει μετά την 4η ώρα κάποιος, ας κάτσει 1 ωρίτσα να ασχοληθεί με κάτι δημιουργικό με τα παιδιά. Ε;  :)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #769 στις: Απρίλιος 04, 2011, 04:50:27 μμ »
Παρατηρώ τόσες μέρες αυτή την ανησυχία και την έντονη προθυμία να αναλάβουν όλοι, όλων των κλάδων τις "ερευνητικές εργασίες". Και να χύνονται κροκοδείλια δάκρυα για το ποιος αξίζει περισσότερο και ποιος λιγότερο.
Να προτείνω στην ΑΔ να γίνεται ανάθεση αυτών των "ερευνητικών εργασιών" (ο Λαντάου να τις κάνει ερευνητικές βέβαια) εκτός του κανονικού ωραρίου (δηλ. χωρίς να προστίθενται σαν ώρες διδασκαλίας), να δούμε πόσοι εθελοντές θα βρεθούν για το καλό των μαθητών... Τι είναι 1-2 ώρες επιπλέον μέσα στη βδομάδα; Εκεί που θα σχολάει μετά την 4η ώρα κάποιος, ας κάτσει 1 ωρίτσα να ασχοληθεί με κάτι δημιουργικό με τα παιδιά. Ε;  :)

είσαι... Landau τελικά!!!! Εγώ πάντως, ευχαρίστως πήγαινα!!! ;)
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160172
  • Σύνολο θεμάτων: 19216
  • Σε σύνδεση σήμερα: 737
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 622
Σύνολο: 638

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.