0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: spasiklaki στις Απρίλιος 08, 2011, 09:25:42 μμΒασικά η αγορά είναι μια και είναι η Ευρωπαϊκή. Η ελληνική έχει πεθάνει. Το μόνο μας προβάδισμα ήταν ότι λόγω της καθυστερημένης έλευσης της μοντέρνας "comprehensive" εκπαίδευσης και χάρη στις θυσίες του έλληνα γονιού που από το υστέρημά του κάλυπτε πάντα τις τρύπες των αναλυτικών προγραμμάτων με εξτρά μαθήματα διατηρούσαμε κάποιο αξιόλογο μορφωτικό επίπεδο. Τώρα, τη στιγμή που στο εξωτερικό έχουν καταλάβει ότι το σχολείο των "δεξιοτήτων" δεν πετυχαίνει τίποτα εμείς το εισάγουμε ως καινοτομία! Κούνια που μας κούναγε.... Mέχρι κι ένας περιπτεριούχος έχει πάρει χαμπάρι την "καινοτόμο" Α.Δ.! Πέτυχα έναν περιπτεριούχο(στην Α΄Αθήνας), να έχει κρεμασμένες γύρω από το περίπτερό του, εφημερίδες με πρόσφατα εξώφυλλα διαφόρων ημερομηνιών, που να έχουν φωτο της Α.Δ. και να αναφέρονται στα "έργα" της στο υπουργείο παιδείας. Έσκασα στα γέλια
Βασικά η αγορά είναι μια και είναι η Ευρωπαϊκή. Η ελληνική έχει πεθάνει. Το μόνο μας προβάδισμα ήταν ότι λόγω της καθυστερημένης έλευσης της μοντέρνας "comprehensive" εκπαίδευσης και χάρη στις θυσίες του έλληνα γονιού που από το υστέρημά του κάλυπτε πάντα τις τρύπες των αναλυτικών προγραμμάτων με εξτρά μαθήματα διατηρούσαμε κάποιο αξιόλογο μορφωτικό επίπεδο. Τώρα, τη στιγμή που στο εξωτερικό έχουν καταλάβει ότι το σχολείο των "δεξιοτήτων" δεν πετυχαίνει τίποτα εμείς το εισάγουμε ως καινοτομία! Κούνια που μας κούναγε....
Παράθεση από: aegeanel στις Απρίλιος 03, 2011, 03:16:09 μμΡωτάω ένα: ποια ειδικότητα θα αναλάβει το project; Δηλαδή, αν σε τμήμα 20 μαθητών, τα 5 θέλουν εργασία από τον ένα θεματικό κύκλο, τα 10 θέλουν από τον άλλο κύκλο κ.λπ., πώς θα γίνει; Θα πάρει ο φιλόλογος τα 5 παιδιά, ο μαθηματικός τα 10 κ.λπ., ο φυσικός τα άλλα, την ίδια ώρα; Υπάρχει υποδομή;Όλοι, σχεδόν, θα συμπληρώνουμε το ωράριό μας με τις 3 ώρες;Τέθηκε η ερώτηση 3-4 σελίδες πριν και μπλέξαμε σε μια ατέρμονη συζήτηση περί τεχνολογίας, ενώ υποτίθεται εδώ συζητάμε γενικά για τις αλλαγές. Αυτή η συζήτηση θα έπρεπε να υπάρχει σε νέο θέμα. Ας το ανοίξει κάποιος. Να υπάρχει κάποιος σεβασμός σε όσους ρωτάνε κάτι και χανόμαστε σε υπεραναλύσεις.Έπρεπε να κάνει την ίδια ερώτηση ο/η debio, για να δω μια σχετική απάντηση.
Ρωτάω ένα: ποια ειδικότητα θα αναλάβει το project; Δηλαδή, αν σε τμήμα 20 μαθητών, τα 5 θέλουν εργασία από τον ένα θεματικό κύκλο, τα 10 θέλουν από τον άλλο κύκλο κ.λπ., πώς θα γίνει; Θα πάρει ο φιλόλογος τα 5 παιδιά, ο μαθηματικός τα 10 κ.λπ., ο φυσικός τα άλλα, την ίδια ώρα; Υπάρχει υποδομή;Όλοι, σχεδόν, θα συμπληρώνουμε το ωράριό μας με τις 3 ώρες;
Παράθεση από: aegeanel στις Απρίλιος 04, 2011, 04:38:07 πμΠαράθεση από: aegeanel στις Απρίλιος 03, 2011, 03:16:09 μμΡωτάω ένα: ποια ειδικότητα θα αναλάβει το project; Δηλαδή, αν σε τμήμα 20 μαθητών, τα 5 θέλουν εργασία από τον ένα θεματικό κύκλο, τα 10 θέλουν από τον άλλο κύκλο κ.λπ., πώς θα γίνει; Θα πάρει ο φιλόλογος τα 5 παιδιά, ο μαθηματικός τα 10 κ.λπ., ο φυσικός τα άλλα, την ίδια ώρα; Υπάρχει υποδομή;Όλοι, σχεδόν, θα συμπληρώνουμε το ωράριό μας με τις 3 ώρες;Τέθηκε η ερώτηση 3-4 σελίδες πριν και μπλέξαμε σε μια ατέρμονη συζήτηση περί τεχνολογίας, ενώ υποτίθεται εδώ συζητάμε γενικά για τις αλλαγές. Αυτή η συζήτηση θα έπρεπε να υπάρχει σε νέο θέμα. Ας το ανοίξει κάποιος. Να υπάρχει κάποιος σεβασμός σε όσους ρωτάνε κάτι και χανόμαστε σε υπεραναλύσεις.Έπρεπε να κάνει την ίδια ερώτηση ο/η debio, για να δω μια σχετική απάντηση.Δεν νομίζω να τίθεται θέμα ανάληψης των Ερευνητικών Εργασιών από συγκεκριμένες ειδικότητες. Απαντες θα έχουν το σχετικό δικαίωμα, προσωπικά δε θεωρώ λογικό οι κάτοχοι διδακτορικών (Ph.D) και μεταπτυχιακών (Μ.Sc.) τίτλων σπουδών (απασών των ειδικοτήτων) να έχουν μια σχετική προτεραιότητα (π.χ. θεωρώ ευτελιστικό να υπάρχει σε ένα Γυμνάσιο ας πούμε κάποιος ΠΕ18.12 Φυτικής παραγωής, ή Ιχθυοκαλλιέργειας κλπ. ΤΕΙ και ένας ΠΕ14 Γεωπονίας του Καποδιστριακού ή του ΑΠΘ με διδακτορικό και να τίθεται θέμα ποιός θα αναλάβει το project. Kαι ευτελιστικό και λαϊκιστικό...
Μια (ίσως αφελής) απορία: τι δουλειά έχει ένας πτυχιούχος Ιχθυοκαλλιέργειας ή γεωπόνος σε γυμνάσιο; Το φυσικό τους εργασιακό περιβάλλον δεν είναι σε ιχθυοκαλλιέργειες και αγροτική παραγωγή αντίστοιχα; Ή, τέλος πάντων, σε κάτι σχετικό;Πραγματικά το έχω απορία
Παράθεση από: Landau στις Απρίλιος 08, 2011, 10:58:25 μμΜια (ίσως αφελής) απορία: τι δουλειά έχει ένας πτυχιούχος Ιχθυοκαλλιέργειας ή γεωπόνος σε γυμνάσιο; Το φυσικό τους εργασιακό περιβάλλον δεν είναι σε ιχθυοκαλλιέργειες και αγροτική παραγωγή αντίστοιχα; Ή, τέλος πάντων, σε κάτι σχετικό;Πραγματικά το έχω απορία Να εκτρέφει τα φρέσκα ψάρια του συστήματος. Να αναπτύσσει μαθητές με το βλέμμα του ροφού που τόσο επιθυμεί η σύγχρονη αγορά εργασίας, να δημιουργεί ψαρωμένους εργαζόμενους των 400ευρώ. Αυτός είναι ο στόχος του Νεου Σχολείου, να ψαρώσει τους νέους και να τους ρίξει στα δίχτυα των μεγαλοκαρχαριών. Μια χαρά ταιριάζει η ειδικότητα του ιχθυοκαλλιεργητή στο σχολείο νομίζω.
Παράθεση από: xaan στις Απρίλιος 08, 2011, 10:33:06 μμΠαράθεση από: aegeanel στις Απρίλιος 04, 2011, 04:38:07 πμΠαράθεση από: aegeanel στις Απρίλιος 03, 2011, 03:16:09 μμΡωτάω ένα: ποια ειδικότητα θα αναλάβει το project; Δηλαδή, αν σε τμήμα 20 μαθητών, τα 5 θέλουν εργασία από τον ένα θεματικό κύκλο, τα 10 θέλουν από τον άλλο κύκλο κ.λπ., πώς θα γίνει; Θα πάρει ο φιλόλογος τα 5 παιδιά, ο μαθηματικός τα 10 κ.λπ., ο φυσικός τα άλλα, την ίδια ώρα; Υπάρχει υποδομή;Όλοι, σχεδόν, θα συμπληρώνουμε το ωράριό μας με τις 3 ώρες;Τέθηκε η ερώτηση 3-4 σελίδες πριν και μπλέξαμε σε μια ατέρμονη συζήτηση περί τεχνολογίας, ενώ υποτίθεται εδώ συζητάμε γενικά για τις αλλαγές. Αυτή η συζήτηση θα έπρεπε να υπάρχει σε νέο θέμα. Ας το ανοίξει κάποιος. Να υπάρχει κάποιος σεβασμός σε όσους ρωτάνε κάτι και χανόμαστε σε υπεραναλύσεις.Έπρεπε να κάνει την ίδια ερώτηση ο/η debio, για να δω μια σχετική απάντηση.Δεν νομίζω να τίθεται θέμα ανάληψης των Ερευνητικών Εργασιών από συγκεκριμένες ειδικότητες. Απαντες θα έχουν το σχετικό δικαίωμα, προσωπικά δε θεωρώ λογικό οι κάτοχοι διδακτορικών (Ph.D) και μεταπτυχιακών (Μ.Sc.) τίτλων σπουδών (απασών των ειδικοτήτων) να έχουν μια σχετική προτεραιότητα (π.χ. θεωρώ ευτελιστικό να υπάρχει σε ένα Γυμνάσιο ας πούμε κάποιος ΠΕ18.12 Φυτικής παραγωής, ή Ιχθυοκαλλιέργειας κλπ. ΤΕΙ και ένας ΠΕ14 Γεωπονίας του Καποδιστριακού ή του ΑΠΘ με διδακτορικό και να τίθεται θέμα ποιός θα αναλάβει το project. Kαι ευτελιστικό και λαϊκιστικό...Δεν υπάρχει τμήμα γεωπονίας στο Καποδιστριακό. Υπάρχει ξεχωριστό Γεωπονικό Πανεπιστήμιο με Τμήματα και δικό του Πρύτανη στην Αθήνα.
Παράθεση από: spasiklaki στις Απρίλιος 08, 2011, 11:06:26 μμΠαράθεση από: Landau στις Απρίλιος 08, 2011, 10:58:25 μμΜια (ίσως αφελής) απορία: τι δουλειά έχει ένας πτυχιούχος Ιχθυοκαλλιέργειας ή γεωπόνος σε γυμνάσιο; Το φυσικό τους εργασιακό περιβάλλον δεν είναι σε ιχθυοκαλλιέργειες και αγροτική παραγωγή αντίστοιχα; Ή, τέλος πάντων, σε κάτι σχετικό;Πραγματικά το έχω απορία Να εκτρέφει τα φρέσκα ψάρια του συστήματος. Να αναπτύσσει μαθητές με το βλέμμα του ροφού που τόσο επιθυμεί η σύγχρονη αγορά εργασίας, να δημιουργεί ψαρωμένους εργαζόμενους των 400ευρώ. Αυτός είναι ο στόχος του Νεου Σχολείου, να ψαρώσει τους νέους και να τους ρίξει στα δίχτυα των μεγαλοκαρχαριών. Μια χαρά ταιριάζει η ειδικότητα του ιχθυοκαλλιεργητή στο σχολείο νομίζω.Δεν ξέρω αν διδάσκουν στα γενικά γυμνάσια και λύκεια απόφοιτοι του ΤΕΙ ιχθυοκαλλιέργειας. Να ξέρετε πάντως ότι οι ιχθυολόγοι επίσημα θεωρούνται είτε απόφοιτοι βιολόγοι, κτηνίατροι, είτε απόφοιτοι γεωπόνοι που έχουν master στην ιχθυολογία. Επίσης υπάρχει και το τμήμα γεωπονίας στο Βόλο που βγάζει απευθείας ιχθυολόγους και γενικά επιστήμονες διαχείρισης των υδατικών οικοσυστήματων της χώρας μαςΣε όλες τις χώρες απασχολούνται στο εκπαιδευτικό σύστημα γεωπόνοι είτε σε γενικά είτε σε τεχνικά γυμνάσια λύκεια. Η αγάπη για τη γη και η μη αποστροφή προς αυτά τα επαγγέλματα θα πρέπει να ξεκινάει από μικρή ηλικία για να έχουμε γεωργούς σε αυτή τη χώρα μήπως και αρχίσουμε να παράγουμε τίποτα.Πέρα από αυτό η γεωπονία έχει ένα σωρό κλάδους εξειδίκευσης που άπτονται από την καλλιέργεια της γης, μέχρι τη τεχνολογία των τροφίμων, την διατροφή, τη βιοτεχνολογία, την κοινωνιολογία των αγροτικών περιοχών κ.τ.λ.. Θεωρείται εφαρμοσμένη βιολογική επιστήμη με τεχνολογικό προσανατολισμό. Παράγει Τεχνολογία, έρευνα, και οι αποφοιτοί της είναι καλά καταρτισμένοι σε ερευνητικές διαδικασίες. Κάποιοι από αυτούς διδάσκουν βιολογία, λόγω της άμεσης συνάφειας που έχει η επιστήμη της γεωπονίας με όλους τους κλάδους της βιολογίας. Στα πλαίσια της Τεχνολογίας που διδάσκουν σε γενικά γυμνάσια και λύκεια προωθούνται και ομαδικά project για δημιουργία μικρών θερμοκηπίων, βιομηχανιών παραγωγής τροφίμων, εξοικείωση των μαθητών με τη γεωργική τεχνολογία, την τεχνολογία τροφίμων, την βιοτεχνολογία κ.τ.λ., αντικείμενα της γεωπονικής επιστήμης. Επίσης οι απόφοιτοι γεωπονικών τμημάτων αρκετές γνώσεις βιολογίας, περιβαλλοντολογίας, οικολογίας, χημείας, τεχνολογίας, φυσικής, οικονομολογίας, μοριακής βιολογίας, βιοτεχνολογίας, κοινωνιολογίας, απαραίτητα στοιχεία για να ΕΚΠΟΝΗΘΟΥΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ PROJECT ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΑΤο βραβείo Nobel Laureate 1983 in Physiology or Medicine δόθηκε σε μια γεωπόνο την Barnara ΜcClindock για την ανακάλυψη των τρανσποζισονίων στο γονιδίωμα φυτών καλαμποκιού. Δεν έχει σημασία τι ακριβώς ήταν αυτά, αλλά αυτή ανακάλυψη ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ στο τομέα της ιατρικής και φαρμάκων ακόμα και σήμερα. Υπόψη ότι είναι από όσο ξέρω η μοναδική γυναίκα στο κόσμο που παίρνει βραβείο Nobel μόνη της. Σε όλα τα πανεπιστήμια του κόσμου η γεωπονία κάνει πολύ σύγχρονες έρευνες που δεν άπτονται πλέον μόνο του τομέα της γεωργίας, αλλά και πολλών άλλων
Έχω απαντήσει παραπάνω με επιχειρήματα και επι της ουσίας για το ρόλο των γεωπόνων εκπαιδευτικών στο Νέο Σχολείο στα πλαίσια του μαθήματος της ερυενητικής εργασίας και άλλων, όπως είναι η βιολογία και μαθήματα που ασχολούνται με το περιβάλλον. Ούτως ή άλλως τόσα χρόνια σε αυτά τα μαθήματα είχαν αναθέσεις οι γεωπόνοι. Ειδικότερα έχω απαντήσει και για το ρόλο που επιτελούν τόσα χρόνια στα γενικά γυμνάσια και λύκεια ως κλάδος διδασκαλίας του μαθήματος Τεχνολογίας και ερευνητικών εργασιώνΚακώς έχουν βάλει ιχθυοκαλλιεργητή. Πάντως επειδή δεν γνωρίζετε για αυτό λέτε και αυτά, εξήγησα παραπάνω, ότι η Τεχνολογία στο γυμνάσιο αλλά και Λύκειο εστιάζει αρκετά και στην πρωτογενή παραγωγή (γεωργία, βιοτεχνολογία, τρόφιμα κ.τ.λ.) . Βέβαια στο Λύκειο ο λόγος που εστίαζε το βιβλίο ήταν διαφορετικός, απλά για να πάρουν ιδέες οι μαθητές γύρω από ερευνητικές εξελίξεις στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα και να ασχοληθούν με κάποιο ερευνητικό project. Αν κοιτάξεις στο λύκειο Τεχνολογία ή αλλιώς ερευνητική εργασία (μιας και με ερευνητικές εργασίες ασχολείται το μάθημα μόνο και κακώς ονομάστηκε Τεχνολογία) έχουν οι πτυχιούχοι γεωπόνοι του πανεπιστημίου και όχι οι ιχθυοκαλλιεργητές
Παράθεση από: spasiklaki στις Απρίλιος 08, 2011, 11:06:26 μμΠαράθεση από: Landau στις Απρίλιος 08, 2011, 10:58:25 μμΜια (ίσως αφελής) απορία: τι δουλειά έχει ένας πτυχιούχος Ιχθυοκαλλιέργειας ή γεωπόνος σε γυμνάσιο; Το φυσικό τους εργασιακό περιβάλλον δεν είναι σε ιχθυοκαλλιέργειες και αγροτική παραγωγή αντίστοιχα; Ή, τέλος πάντων, σε κάτι σχετικό;Πραγματικά το έχω απορία Να εκτρέφει τα φρέσκα ψάρια του συστήματος. Να αναπτύσσει μαθητές με το βλέμμα του ροφού που τόσο επιθυμεί η σύγχρονη αγορά εργασίας, να δημιουργεί ψαρωμένους εργαζόμενους των 400ευρώ. Αυτός είναι ο στόχος του Νεου Σχολείου, να ψαρώσει τους νέους και να τους ρίξει στα δίχτυα των μεγαλοκαρχαριών. Μια χαρά ταιριάζει η ειδικότητα του ιχθυοκαλλιεργητή στο σχολείο νομίζω.Μάλλον ανάποδα διαβάζεις τη πραγματικότητα. Τους ιχθυοκαλλιεργητές (και ότι ειδικότητα μπορεί να φαντασθεί κανείς...) τους διόρισε το Παλαιό Σχολείο (2004 - 2009). Σήμερα εκατοντάδες εξ αυτών είναι, όχι απλά υπεράριθμοι, αλλά κυριολεκτικά άνευ αντικειμένου. Το Νέο Σχολείο (2010 - ) επιχειρεί νοικοκύρεμα... (Εχεις κάποια πρόταση, κάποια ιδέα;)