*

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγές στο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 217757 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #826 στις: Απρίλιος 08, 2011, 10:32:36 μμ »
Βασικά η αγορά είναι μια και είναι η Ευρωπαϊκή. Η ελληνική έχει πεθάνει. Το μόνο μας προβάδισμα ήταν ότι λόγω της καθυστερημένης έλευσης της μοντέρνας "comprehensive" εκπαίδευσης και χάρη στις θυσίες του έλληνα γονιού που από το υστέρημά του κάλυπτε πάντα τις τρύπες των αναλυτικών προγραμμάτων με εξτρά μαθήματα διατηρούσαμε κάποιο αξιόλογο μορφωτικό επίπεδο. Τώρα, τη στιγμή που στο εξωτερικό έχουν καταλάβει ότι το σχολείο των "δεξιοτήτων" δεν πετυχαίνει τίποτα εμείς το εισάγουμε ως καινοτομία! Κούνια που μας κούναγε....
Mέχρι κι ένας περιπτεριούχος έχει πάρει χαμπάρι την "καινοτόμο" Α.Δ.! Πέτυχα έναν περιπτεριούχο(στην Α΄Αθήνας), να έχει κρεμασμένες  γύρω από το περίπτερό του, εφημερίδες με πρόσφατα εξώφυλλα διαφόρων ημερομηνιών, που να έχουν φωτο της Α.Δ. και να αναφέρονται στα "έργα" της στο υπουργείο παιδείας. Έσκασα στα γέλια  ;D ;D

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕΣ ΦΩΤΟ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ; Το γεγονός ειναι συλλεκτικής σημασίας!!!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:52:20 »

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #827 στις: Απρίλιος 08, 2011, 10:33:06 μμ »
Ρωτάω ένα: ποια ειδικότητα θα αναλάβει το project;
Δηλαδή, αν σε τμήμα 20 μαθητών, τα 5 θέλουν εργασία από τον ένα θεματικό κύκλο, τα 10 θέλουν από τον άλλο κύκλο κ.λπ., πώς θα γίνει; Θα πάρει ο φιλόλογος τα 5 παιδιά, ο μαθηματικός τα 10 κ.λπ., ο φυσικός τα άλλα, την ίδια ώρα; Υπάρχει υποδομή;
Όλοι, σχεδόν, θα συμπληρώνουμε το ωράριό μας με τις 3 ώρες;

Τέθηκε η ερώτηση 3-4 σελίδες πριν και μπλέξαμε σε μια ατέρμονη συζήτηση περί τεχνολογίας, ενώ υποτίθεται εδώ συζητάμε γενικά για τις αλλαγές. Αυτή η συζήτηση θα έπρεπε να υπάρχει σε νέο θέμα. Ας το ανοίξει κάποιος. Να υπάρχει κάποιος σεβασμός σε όσους ρωτάνε κάτι και χανόμαστε σε υπεραναλύσεις.
Έπρεπε να κάνει την ίδια ερώτηση ο/η debio, για να δω μια σχετική απάντηση.

Δεν νομίζω να τίθεται θέμα ανάληψης των Ερευνητικών Εργασιών από συγκεκριμένες ειδικότητες. Απαντες θα έχουν το σχετικό δικαίωμα, προσωπικά δε θεωρώ λογικό οι κάτοχοι διδακτορικών (Ph.D) και μεταπτυχιακών (Μ.Sc.) τίτλων σπουδών (απασών των ειδικοτήτων) να έχουν μια σχετική προτεραιότητα (π.χ. θεωρώ ευτελιστικό να υπάρχει σε ένα Γυμνάσιο ας πούμε κάποιος ΠΕ18.12 Φυτικής παραγωής, ή Ιχθυοκαλλιέργειας κλπ. ΤΕΙ και ένας ΠΕ14 Γεωπονίας του Καποδιστριακού ή του ΑΠΘ με διδακτορικό και να τίθεται θέμα ποιός θα αναλάβει το project. Kαι ευτελιστικό και λαϊκιστικό...

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #828 στις: Απρίλιος 08, 2011, 10:43:39 μμ »
Ρωτάω ένα: ποια ειδικότητα θα αναλάβει το project;
Δηλαδή, αν σε τμήμα 20 μαθητών, τα 5 θέλουν εργασία από τον ένα θεματικό κύκλο, τα 10 θέλουν από τον άλλο κύκλο κ.λπ., πώς θα γίνει; Θα πάρει ο φιλόλογος τα 5 παιδιά, ο μαθηματικός τα 10 κ.λπ., ο φυσικός τα άλλα, την ίδια ώρα; Υπάρχει υποδομή;
Όλοι, σχεδόν, θα συμπληρώνουμε το ωράριό μας με τις 3 ώρες;

Τέθηκε η ερώτηση 3-4 σελίδες πριν και μπλέξαμε σε μια ατέρμονη συζήτηση περί τεχνολογίας, ενώ υποτίθεται εδώ συζητάμε γενικά για τις αλλαγές. Αυτή η συζήτηση θα έπρεπε να υπάρχει σε νέο θέμα. Ας το ανοίξει κάποιος. Να υπάρχει κάποιος σεβασμός σε όσους ρωτάνε κάτι και χανόμαστε σε υπεραναλύσεις.
Έπρεπε να κάνει την ίδια ερώτηση ο/η debio, για να δω μια σχετική απάντηση.

Δεν νομίζω να τίθεται θέμα ανάληψης των Ερευνητικών Εργασιών από συγκεκριμένες ειδικότητες. Απαντες θα έχουν το σχετικό δικαίωμα, προσωπικά δε θεωρώ λογικό οι κάτοχοι διδακτορικών (Ph.D) και μεταπτυχιακών (Μ.Sc.) τίτλων σπουδών (απασών των ειδικοτήτων) να έχουν μια σχετική προτεραιότητα (π.χ. θεωρώ ευτελιστικό να υπάρχει σε ένα Γυμνάσιο ας πούμε κάποιος ΠΕ18.12 Φυτικής παραγωής, ή Ιχθυοκαλλιέργειας κλπ. ΤΕΙ και ένας ΠΕ14 Γεωπονίας του Καποδιστριακού ή του ΑΠΘ με διδακτορικό και να τίθεται θέμα ποιός θα αναλάβει το project. Kαι ευτελιστικό και λαϊκιστικό...

Δεν υπάρχει τμήμα γεωπονίας στο Καποδιστριακό. Υπάρχει ξεχωριστό Γεωπονικό Πανεπιστήμιο με Τμήματα και δικό του Πρύτανη στην Αθήνα.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #829 στις: Απρίλιος 08, 2011, 10:50:18 μμ »
Ρωτάω ένα: ποια ειδικότητα θα αναλάβει το project;
Δηλαδή, αν σε τμήμα 20 μαθητών, τα 5 θέλουν εργασία από τον ένα θεματικό κύκλο, τα 10 θέλουν από τον άλλο κύκλο κ.λπ., πώς θα γίνει; Θα πάρει ο φιλόλογος τα 5 παιδιά, ο μαθηματικός τα 10 κ.λπ., ο φυσικός τα άλλα, την ίδια ώρα; Υπάρχει υποδομή;
Όλοι, σχεδόν, θα συμπληρώνουμε το ωράριό μας με τις 3 ώρες;

Τέθηκε η ερώτηση 3-4 σελίδες πριν και μπλέξαμε σε μια ατέρμονη συζήτηση περί τεχνολογίας, ενώ υποτίθεται εδώ συζητάμε γενικά για τις αλλαγές. Αυτή η συζήτηση θα έπρεπε να υπάρχει σε νέο θέμα. Ας το ανοίξει κάποιος. Να υπάρχει κάποιος σεβασμός σε όσους ρωτάνε κάτι και χανόμαστε σε υπεραναλύσεις.
Έπρεπε να κάνει την ίδια ερώτηση ο/η debio, για να δω μια σχετική απάντηση.

Δεν νομίζω να τίθεται θέμα ανάληψης των Ερευνητικών Εργασιών από συγκεκριμένες ειδικότητες. Απαντες θα έχουν το σχετικό δικαίωμα, προσωπικά δε θεωρώ λογικό οι κάτοχοι διδακτορικών (Ph.D) και μεταπτυχιακών (Μ.Sc.) τίτλων σπουδών (απασών των ειδικοτήτων) να έχουν μια σχετική προτεραιότητα (π.χ. θεωρώ ευτελιστικό να υπάρχει σε ένα Γυμνάσιο ας πούμε κάποιος ΠΕ18.12 Φυτικής παραγωής, ή Ιχθυοκαλλιέργειας κλπ. ΤΕΙ και ένας ΠΕ14 Γεωπονίας του Καποδιστριακού ή του ΑΠΘ με διδακτορικό και να τίθεται θέμα ποιός θα αναλάβει το project. Kαι ευτελιστικό και λαϊκιστικό...

σωστό - τις παραπάνω σπουδές τις κάνουμε για την πάρτη του ο καθένας μας και γιατί θέλουμε να εμβαθύνουμε στο αντικείμενό μας. Όχι για να συμπληρώνουμε ωράριο...( ή τουλάχιστον έτσι πρέπει να γινεται) ;) ;)
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:52:20 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #830 στις: Απρίλιος 08, 2011, 10:58:25 μμ »
Μια (ίσως αφελής) απορία: τι δουλειά έχει ένας πτυχιούχος Ιχθυοκαλλιέργειας ή γεωπόνος σε γυμνάσιο;  :-\
Το φυσικό τους εργασιακό περιβάλλον δεν είναι σε ιχθυοκαλλιέργειες και αγροτική παραγωγή αντίστοιχα; Ή, τέλος πάντων, σε κάτι σχετικό;
Πραγματικά το έχω απορία  ???
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος spasiklaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #831 στις: Απρίλιος 08, 2011, 11:06:26 μμ »
Μια (ίσως αφελής) απορία: τι δουλειά έχει ένας πτυχιούχος Ιχθυοκαλλιέργειας ή γεωπόνος σε γυμνάσιο;  :-\
Το φυσικό τους εργασιακό περιβάλλον δεν είναι σε ιχθυοκαλλιέργειες και αγροτική παραγωγή αντίστοιχα; Ή, τέλος πάντων, σε κάτι σχετικό;
Πραγματικά το έχω απορία  ???

Να εκτρέφει τα φρέσκα ψάρια του συστήματος. Να αναπτύσσει μαθητές με το βλέμμα του ροφού που τόσο επιθυμεί η σύγχρονη αγορά εργασίας, να δημιουργεί ψαρωμένους εργαζόμενους των 400ευρώ. Αυτός είναι ο στόχος του Νεου Σχολείου, να ψαρώσει τους νέους και να τους ρίξει στα δίχτυα των μεγαλοκαρχαριών. Μια χαρά ταιριάζει η ειδικότητα του ιχθυοκαλλιεργητή στο σχολείο νομίζω.
O  μεγαλύτερος δάσκαλος όλων των εποχών είχε μόνο 12 μαθητές και σε μένα βάζουν τουλάχιστον 25 στην τάξη!!

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #832 στις: Απρίλιος 08, 2011, 11:23:13 μμ »
Μια (ίσως αφελής) απορία: τι δουλειά έχει ένας πτυχιούχος Ιχθυοκαλλιέργειας ή γεωπόνος σε γυμνάσιο;  :-\
Το φυσικό τους εργασιακό περιβάλλον δεν είναι σε ιχθυοκαλλιέργειες και αγροτική παραγωγή αντίστοιχα; Ή, τέλος πάντων, σε κάτι σχετικό;
Πραγματικά το έχω απορία  ???

Να εκτρέφει τα φρέσκα ψάρια του συστήματος. Να αναπτύσσει μαθητές με το βλέμμα του ροφού που τόσο επιθυμεί η σύγχρονη αγορά εργασίας, να δημιουργεί ψαρωμένους εργαζόμενους των 400ευρώ. Αυτός είναι ο στόχος του Νεου Σχολείου, να ψαρώσει τους νέους και να τους ρίξει στα δίχτυα των μεγαλοκαρχαριών. Μια χαρά ταιριάζει η ειδικότητα του ιχθυοκαλλιεργητή στο σχολείο νομίζω.

Δεν ξέρω αν διδάσκουν στα γενικά γυμνάσια και λύκεια απόφοιτοι του ΤΕΙ ιχθυοκαλλιέργειας. Να ξέρετε πάντως ότι οι ιχθυολόγοι επίσημα θεωρούνται είτε απόφοιτοι βιολόγοι, κτηνίατροι, είτε απόφοιτοι γεωπόνοι που έχουν master στην ιχθυολογία. Επίσης υπάρχει και το τμήμα γεωπονίας στο Βόλο που βγάζει απευθείας ιχθυολόγους και γενικά επιστήμονες διαχείρισης των υδατικών οικοσυστήματων της χώρας μας
Σε όλες τις χώρες απασχολούνται στο εκπαιδευτικό σύστημα γεωπόνοι είτε σε γενικά είτε σε τεχνικά γυμνάσια λύκεια. Η αγάπη για τη γη και η μη αποστροφή προς αυτά τα επαγγέλματα θα πρέπει να ξεκινάει από μικρή ηλικία για να έχουμε γεωργούς σε αυτή τη χώρα μήπως και αρχίσουμε να παράγουμε τίποτα.
Πέρα από αυτό η γεωπονία έχει ένα σωρό κλάδους εξειδίκευσης που άπτονται από την καλλιέργεια της γης, μέχρι τη τεχνολογία των τροφίμων, την διατροφή, τη βιοτεχνολογία, την κοινωνιολογία των αγροτικών περιοχών κ.τ.λ.. Θεωρείται εφαρμοσμένη βιολογική επιστήμη με τεχνολογικό προσανατολισμό. Παράγει Τεχνολογία, έρευνα, και οι αποφοιτοί της είναι καλά καταρτισμένοι σε ερευνητικές διαδικασίες. Κάποιοι από αυτούς διδάσκουν βιολογία, λόγω της άμεσης συνάφειας που έχει η επιστήμη της γεωπονίας με όλους τους κλάδους της βιολογίας.
Στα πλαίσια της Τεχνολογίας που διδάσκουν σε γενικά γυμνάσια και λύκεια προωθούνται και ομαδικά project για δημιουργία μικρών θερμοκηπίων, βιομηχανιών παραγωγής τροφίμων, εξοικείωση των μαθητών με τη γεωργική τεχνολογία, την τεχνολογία τροφίμων, την βιοτεχνολογία κ.τ.λ., αντικείμενα της γεωπονικής επιστήμης.

Επίσης οι απόφοιτοι γεωπονικών τμημάτων αρκετές γνώσεις βιολογίας, περιβαλλοντολογίας, οικολογίας, χημείας, τεχνολογίας, φυσικής, οικονομολογίας, μοριακής βιολογίας, βιοτεχνολογίας, κοινωνιολογίας, απαραίτητα στοιχεία για να ΕΚΠΟΝΗΘΟΥΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ PROJECT ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΑ

Το βραβείo Nobel Laureate 1983 in Physiology or Medicine δόθηκε σε μια γεωπόνο την Barnara ΜcClindock για την ανακάλυψη των τρανσποζισονίων στο γονιδίωμα φυτών καλαμποκιού. Δεν έχει σημασία τι ακριβώς ήταν αυτά, αλλά αυτή ανακάλυψη ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ  ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ στο τομέα της ιατρικής και φαρμάκων ακόμα και σήμερα. Υπόψη ότι είναι από όσο ξέρω η μοναδική γυναίκα στο κόσμο που παίρνει βραβείο Nobel μόνη της.
Σε όλα τα πανεπιστήμια του κόσμου η γεωπονία κάνει πολύ σύγχρονες έρευνες που δεν άπτονται πλέον μόνο του τομέα της γεωργίας, αλλά και πολλών άλλων
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 08, 2011, 11:53:08 μμ από giannios »

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #833 στις: Απρίλιος 09, 2011, 02:51:11 πμ »
Ρωτάω ένα: ποια ειδικότητα θα αναλάβει το project;
Δηλαδή, αν σε τμήμα 20 μαθητών, τα 5 θέλουν εργασία από τον ένα θεματικό κύκλο, τα 10 θέλουν από τον άλλο κύκλο κ.λπ., πώς θα γίνει; Θα πάρει ο φιλόλογος τα 5 παιδιά, ο μαθηματικός τα 10 κ.λπ., ο φυσικός τα άλλα, την ίδια ώρα; Υπάρχει υποδομή;
Όλοι, σχεδόν, θα συμπληρώνουμε το ωράριό μας με τις 3 ώρες;

Τέθηκε η ερώτηση 3-4 σελίδες πριν και μπλέξαμε σε μια ατέρμονη συζήτηση περί τεχνολογίας, ενώ υποτίθεται εδώ συζητάμε γενικά για τις αλλαγές. Αυτή η συζήτηση θα έπρεπε να υπάρχει σε νέο θέμα. Ας το ανοίξει κάποιος. Να υπάρχει κάποιος σεβασμός σε όσους ρωτάνε κάτι και χανόμαστε σε υπεραναλύσεις.
Έπρεπε να κάνει την ίδια ερώτηση ο/η debio, για να δω μια σχετική απάντηση.

Δεν νομίζω να τίθεται θέμα ανάληψης των Ερευνητικών Εργασιών από συγκεκριμένες ειδικότητες. Απαντες θα έχουν το σχετικό δικαίωμα, προσωπικά δε θεωρώ λογικό οι κάτοχοι διδακτορικών (Ph.D) και μεταπτυχιακών (Μ.Sc.) τίτλων σπουδών (απασών των ειδικοτήτων) να έχουν μια σχετική προτεραιότητα (π.χ. θεωρώ ευτελιστικό να υπάρχει σε ένα Γυμνάσιο ας πούμε κάποιος ΠΕ18.12 Φυτικής παραγωής, ή Ιχθυοκαλλιέργειας κλπ. ΤΕΙ και ένας ΠΕ14 Γεωπονίας του Καποδιστριακού ή του ΑΠΘ με διδακτορικό και να τίθεται θέμα ποιός θα αναλάβει το project. Kαι ευτελιστικό και λαϊκιστικό...

Δεν υπάρχει τμήμα γεωπονίας στο Καποδιστριακό. Υπάρχει ξεχωριστό Γεωπονικό Πανεπιστήμιο με Τμήματα και δικό του Πρύτανη στην Αθήνα.

Eντάξει. Γεωπονικό πανεπιστήμιο. Τοποθετήσου τώρα επί της ουσίας!

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #834 στις: Απρίλιος 09, 2011, 02:59:17 πμ »
Μια (ίσως αφελής) απορία: τι δουλειά έχει ένας πτυχιούχος Ιχθυοκαλλιέργειας ή γεωπόνος σε γυμνάσιο;  :-\
Το φυσικό τους εργασιακό περιβάλλον δεν είναι σε ιχθυοκαλλιέργειες και αγροτική παραγωγή αντίστοιχα; Ή, τέλος πάντων, σε κάτι σχετικό;
Πραγματικά το έχω απορία  ???

Να εκτρέφει τα φρέσκα ψάρια του συστήματος. Να αναπτύσσει μαθητές με το βλέμμα του ροφού που τόσο επιθυμεί η σύγχρονη αγορά εργασίας, να δημιουργεί ψαρωμένους εργαζόμενους των 400ευρώ. Αυτός είναι ο στόχος του Νεου Σχολείου, να ψαρώσει τους νέους και να τους ρίξει στα δίχτυα των μεγαλοκαρχαριών. Μια χαρά ταιριάζει η ειδικότητα του ιχθυοκαλλιεργητή στο σχολείο νομίζω.

Μάλλον ανάποδα διαβάζεις τη πραγματικότητα. Τους ιχθυοκαλλιεργητές (και ότι ειδικότητα μπορεί να φαντασθεί κανείς...) τους διόρισε το Παλαιό Σχολείο (2004 - 2009). Σήμερα εκατοντάδες εξ αυτών είναι, όχι απλά υπεράριθμοι, αλλά κυριολεκτικά άνευ αντικειμένου. Το Νέο Σχολείο (2010 -    ) επιχειρεί νοικοκύρεμα... (Εχεις κάποια πρόταση, κάποια ιδέα;)

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #835 στις: Απρίλιος 09, 2011, 03:04:00 πμ »
Μια (ίσως αφελής) απορία: τι δουλειά έχει ένας πτυχιούχος Ιχθυοκαλλιέργειας ή γεωπόνος σε γυμνάσιο;  :-\
Το φυσικό τους εργασιακό περιβάλλον δεν είναι σε ιχθυοκαλλιέργειες και αγροτική παραγωγή αντίστοιχα; Ή, τέλος πάντων, σε κάτι σχετικό;
Πραγματικά το έχω απορία  ???


Εχουν ανάθεση (Α' ο γεωπόνος ΑΕΙ και Β΄ο ιχθυοκαλλιεργητές ΤΕΙ) το μάθημα της Τεχνολογίας.

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #836 στις: Απρίλιος 09, 2011, 03:04:08 πμ »
Έχω απαντήσει παραπάνω με επιχειρήματα και επι της ουσίας για το ρόλο των γεωπόνων εκπαιδευτικών στο Νέο Σχολείο στα πλαίσια του μαθήματος της ερυενητικής εργασίας και άλλων, όπως είναι η βιολογία και μαθήματα που ασχολούνται με το περιβάλλον. Ούτως ή άλλως τόσα χρόνια σε αυτά τα μαθήματα είχαν αναθέσεις οι γεωπόνοι. Ειδικότερα έχω απαντήσει και για το ρόλο που επιτελούν τόσα χρόνια στα γενικά γυμνάσια και λύκεια ως κλάδος διδασκαλίας του μαθήματος Τεχνολογίας και ερευνητικών εργασιών

Κακώς έχουν βάλει ιχθυοκαλλιεργητή. Πάντως επειδή δεν γνωρίζετε για αυτό λέτε και αυτά, εξήγησα παραπάνω, ότι η Τεχνολογία στο γυμνάσιο αλλά και Λύκειο εστιάζει αρκετά και στην πρωτογενή παραγωγή (γεωργία, βιοτεχνολογία, τρόφιμα κ.τ.λ.) . Βέβαια στο Λύκειο ο λόγος που εστίαζε το βιβλίο ήταν διαφορετικός, απλά για να πάρουν ιδέες οι μαθητές γύρω από ερευνητικές εξελίξεις στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα και να ασχοληθούν με κάποιο ερευνητικό project. Αν κοιτάξεις στο λύκειο Τεχνολογία ή αλλιώς ερευνητική εργασία (μιας και με ερευνητικές εργασίες ασχολείται το μάθημα μόνο και κακώς ονομάστηκε Τεχνολογία) έχουν οι πτυχιούχοι γεωπόνοι του πανεπιστημίου και όχι οι ιχθυοκαλλιεργητές
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 09, 2011, 03:17:53 πμ από giannios »

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #837 στις: Απρίλιος 09, 2011, 03:16:23 πμ »
Μια (ίσως αφελής) απορία: τι δουλειά έχει ένας πτυχιούχος Ιχθυοκαλλιέργειας ή γεωπόνος σε γυμνάσιο;  :-\
Το φυσικό τους εργασιακό περιβάλλον δεν είναι σε ιχθυοκαλλιέργειες και αγροτική παραγωγή αντίστοιχα; Ή, τέλος πάντων, σε κάτι σχετικό;
Πραγματικά το έχω απορία  ???

Να εκτρέφει τα φρέσκα ψάρια του συστήματος. Να αναπτύσσει μαθητές με το βλέμμα του ροφού που τόσο επιθυμεί η σύγχρονη αγορά εργασίας, να δημιουργεί ψαρωμένους εργαζόμενους των 400ευρώ. Αυτός είναι ο στόχος του Νεου Σχολείου, να ψαρώσει τους νέους και να τους ρίξει στα δίχτυα των μεγαλοκαρχαριών. Μια χαρά ταιριάζει η ειδικότητα του ιχθυοκαλλιεργητή στο σχολείο νομίζω.

Δεν ξέρω αν διδάσκουν στα γενικά γυμνάσια και λύκεια απόφοιτοι του ΤΕΙ ιχθυοκαλλιέργειας. Να ξέρετε πάντως ότι οι ιχθυολόγοι επίσημα θεωρούνται είτε απόφοιτοι βιολόγοι, κτηνίατροι, είτε απόφοιτοι γεωπόνοι που έχουν master στην ιχθυολογία. Επίσης υπάρχει και το τμήμα γεωπονίας στο Βόλο που βγάζει απευθείας ιχθυολόγους και γενικά επιστήμονες διαχείρισης των υδατικών οικοσυστήματων της χώρας μας
Σε όλες τις χώρες απασχολούνται στο εκπαιδευτικό σύστημα γεωπόνοι είτε σε γενικά είτε σε τεχνικά γυμνάσια λύκεια. Η αγάπη για τη γη και η μη αποστροφή προς αυτά τα επαγγέλματα θα πρέπει να ξεκινάει από μικρή ηλικία για να έχουμε γεωργούς σε αυτή τη χώρα μήπως και αρχίσουμε να παράγουμε τίποτα.
Πέρα από αυτό η γεωπονία έχει ένα σωρό κλάδους εξειδίκευσης που άπτονται από την καλλιέργεια της γης, μέχρι τη τεχνολογία των τροφίμων, την διατροφή, τη βιοτεχνολογία, την κοινωνιολογία των αγροτικών περιοχών κ.τ.λ.. Θεωρείται εφαρμοσμένη βιολογική επιστήμη με τεχνολογικό προσανατολισμό. Παράγει Τεχνολογία, έρευνα, και οι αποφοιτοί της είναι καλά καταρτισμένοι σε ερευνητικές διαδικασίες. Κάποιοι από αυτούς διδάσκουν βιολογία, λόγω της άμεσης συνάφειας που έχει η επιστήμη της γεωπονίας με όλους τους κλάδους της βιολογίας.
Στα πλαίσια της Τεχνολογίας που διδάσκουν σε γενικά γυμνάσια και λύκεια προωθούνται και ομαδικά project για δημιουργία μικρών θερμοκηπίων, βιομηχανιών παραγωγής τροφίμων, εξοικείωση των μαθητών με τη γεωργική τεχνολογία, την τεχνολογία τροφίμων, την βιοτεχνολογία κ.τ.λ., αντικείμενα της γεωπονικής επιστήμης.

Επίσης οι απόφοιτοι γεωπονικών τμημάτων αρκετές γνώσεις βιολογίας, περιβαλλοντολογίας, οικολογίας, χημείας, τεχνολογίας, φυσικής, οικονομολογίας, μοριακής βιολογίας, βιοτεχνολογίας, κοινωνιολογίας, απαραίτητα στοιχεία για να ΕΚΠΟΝΗΘΟΥΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ PROJECT ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΑ

Το βραβείo Nobel Laureate 1983 in Physiology or Medicine δόθηκε σε μια γεωπόνο την Barnara ΜcClindock για την ανακάλυψη των τρανσποζισονίων στο γονιδίωμα φυτών καλαμποκιού. Δεν έχει σημασία τι ακριβώς ήταν αυτά, αλλά αυτή ανακάλυψη ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ  ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ στο τομέα της ιατρικής και φαρμάκων ακόμα και σήμερα. Υπόψη ότι είναι από όσο ξέρω η μοναδική γυναίκα στο κόσμο που παίρνει βραβείο Nobel μόνη της.
Σε όλα τα πανεπιστήμια του κόσμου η γεωπονία κάνει πολύ σύγχρονες έρευνες που δεν άπτονται πλέον μόνο του τομέα της γεωργίας, αλλά και πολλών άλλων

1) ΝΑΙ, διδάσκουν ως "ΠΕ 18.12" σε Γυμνάσια και Λύκεια (και) οι ιχθυοκαλλιεργητές των ΤΕΙ. Πολλοί εξ αυτών διορίσθηκαν τη 5ετία 2004 - 2009, ρώτα να μάθεις πως κλπ. δεν θα δυσκολευθείς.

2) Δεν αμφισβητώ τις επιστημονικές ικανότητες των Γεωπόνων, κάθε άλλο, νομίζω ότι έχουμε από τις καλύτερες γεωπονικές σχολές στην Ευρώπη, με προβληματίζει όμως το γεγονός ότι πολλοί πτυχιούχοι γεωπονίας διορίσθηκαν στην εκπαίδευση χωρίς να διαθέτουν παιδαγωγική κατάρτιση (!). Και, νομίζω ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου ότι άλλο είναι η δουλειά στο θερμοκήπιο (όπου ο γεωπόνος λειτουργεί ως επιστήμονας εφαρμογής) και άλλη στη σχολική τάξη (όπου ενεργεί ως παιδαγωγός).

3) Iκανότητες να εκπονήσουν projects έχουν, κατά τεκμήριο, όλοι οι πτυχιούχοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και, κυρίως, οι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων σπουδών.
 

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #838 στις: Απρίλιος 09, 2011, 03:18:21 πμ »
Έχω απαντήσει παραπάνω με επιχειρήματα και επι της ουσίας για το ρόλο των γεωπόνων εκπαιδευτικών στο Νέο Σχολείο στα πλαίσια του μαθήματος της ερυενητικής εργασίας και άλλων, όπως είναι η βιολογία και μαθήματα που ασχολούνται με το περιβάλλον. Ούτως ή άλλως τόσα χρόνια σε αυτά τα μαθήματα είχαν αναθέσεις οι γεωπόνοι. Ειδικότερα έχω απαντήσει και για το ρόλο που επιτελούν τόσα χρόνια στα γενικά γυμνάσια και λύκεια ως κλάδος διδασκαλίας του μαθήματος Τεχνολογίας και ερευνητικών εργασιών

Κακώς έχουν βάλει ιχθυοκαλλιεργητή. Πάντως επειδή δεν γνωρίζετε για αυτό λέτε και αυτά, εξήγησα παραπάνω, ότι η Τεχνολογία στο γυμνάσιο αλλά και Λύκειο εστιάζει αρκετά και στην πρωτογενή παραγωγή (γεωργία, βιοτεχνολογία, τρόφιμα κ.τ.λ.) . Βέβαια στο Λύκειο ο λόγος που εστίαζε το βιβλίο ήταν διαφορετικός, απλά για να πάρουν ιδέες οι μαθητές γύρω από ερευνητικές εξελίξεις στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα και να ασχοληθούν με κάποιο ερευνητικό project. Αν κοιτάξεις στο λύκειο Τεχνολογία ή αλλιώς ερευνητική εργασία (μιας και με ερευνητικές εργασίες ασχολείται το μάθημα μόνο και κακώς ονομάστηκε Τεχνολογία) έχουν οι πτυχιούχοι γεωπόνοι του πανεπιστημίου και όχι οι ιχθυοκαλλιεργητές

Το βιβλίο της Τεχνολογίας στο Λύκειο είναι για πέταμα..

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #839 στις: Απρίλιος 09, 2011, 03:20:54 πμ »
Μια (ίσως αφελής) απορία: τι δουλειά έχει ένας πτυχιούχος Ιχθυοκαλλιέργειας ή γεωπόνος σε γυμνάσιο;  :-\
Το φυσικό τους εργασιακό περιβάλλον δεν είναι σε ιχθυοκαλλιέργειες και αγροτική παραγωγή αντίστοιχα; Ή, τέλος πάντων, σε κάτι σχετικό;
Πραγματικά το έχω απορία  ???

Να εκτρέφει τα φρέσκα ψάρια του συστήματος. Να αναπτύσσει μαθητές με το βλέμμα του ροφού που τόσο επιθυμεί η σύγχρονη αγορά εργασίας, να δημιουργεί ψαρωμένους εργαζόμενους των 400ευρώ. Αυτός είναι ο στόχος του Νεου Σχολείου, να ψαρώσει τους νέους και να τους ρίξει στα δίχτυα των μεγαλοκαρχαριών. Μια χαρά ταιριάζει η ειδικότητα του ιχθυοκαλλιεργητή στο σχολείο νομίζω.

Μάλλον ανάποδα διαβάζεις τη πραγματικότητα. Τους ιχθυοκαλλιεργητές (και ότι ειδικότητα μπορεί να φαντασθεί κανείς...) τους διόρισε το Παλαιό Σχολείο (2004 - 2009). Σήμερα εκατοντάδες εξ αυτών είναι, όχι απλά υπεράριθμοι, αλλά κυριολεκτικά άνευ αντικειμένου. Το Νέο Σχολείο (2010 -    ) επιχειρεί νοικοκύρεμα... (Εχεις κάποια πρόταση, κάποια ιδέα;)

Εγώ αμφιβάλλω πραγματικά αν υπάρχει έστω και ένας μόνιμος του ΤΕΙ ιχθυοκαλλιέργειας στα γενικά γυμνάσια και Λύκεια. Μην λέμε υπερβολές και πράγματα που δεν ισχύουν. Το νοικοκύρεμα προυποθέτει και σεβασμό των εργασιακών κεκτημένων δικαιωμάτων (αναφέρουμε στο κλάδο μου που διδάσκει ερευνητική εργασία στο Λύκειο)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 09, 2011, 03:24:06 πμ από giannios »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160211
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 818
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 528
Σύνολο: 541

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.249 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.