*

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγές στο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 217718 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #840 στις: Απρίλιος 09, 2011, 03:22:58 πμ »
Έχω απαντήσει παραπάνω με επιχειρήματα και επι της ουσίας για το ρόλο των γεωπόνων εκπαιδευτικών στο Νέο Σχολείο στα πλαίσια του μαθήματος της ερυενητικής εργασίας και άλλων, όπως είναι η βιολογία και μαθήματα που ασχολούνται με το περιβάλλον. Ούτως ή άλλως τόσα χρόνια σε αυτά τα μαθήματα είχαν αναθέσεις οι γεωπόνοι. Ειδικότερα έχω απαντήσει και για το ρόλο που επιτελούν τόσα χρόνια στα γενικά γυμνάσια και λύκεια ως κλάδος διδασκαλίας του μαθήματος Τεχνολογίας και ερευνητικών εργασιών

Κακώς έχουν βάλει ιχθυοκαλλιεργητή. Πάντως επειδή δεν γνωρίζετε για αυτό λέτε και αυτά, εξήγησα παραπάνω, ότι η Τεχνολογία στο γυμνάσιο αλλά και Λύκειο εστιάζει αρκετά και στην πρωτογενή παραγωγή (γεωργία, βιοτεχνολογία, τρόφιμα κ.τ.λ.) . Βέβαια στο Λύκειο ο λόγος που εστίαζε το βιβλίο ήταν διαφορετικός, απλά για να πάρουν ιδέες οι μαθητές γύρω από ερευνητικές εξελίξεις στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα και να ασχοληθούν με κάποιο ερευνητικό project. Αν κοιτάξεις στο λύκειο Τεχνολογία ή αλλιώς ερευνητική εργασία (μιας και με ερευνητικές εργασίες ασχολείται το μάθημα μόνο και κακώς ονομάστηκε Τεχνολογία) έχουν οι πτυχιούχοι γεωπόνοι του πανεπιστημίου και όχι οι ιχθυοκαλλιεργητές

Το βιβλίο της Τεχνολογίας στο Λύκειο είναι για πέταμα..

Συμφωνώ ότι είναι κακογραμμένο. Αλλά σήμερα ένας καθηγητής ενημερώνεται από διάφορες πηγές. Θα έπρεπε να είχαν δώσει μεγαλύτερη έμφαση μιας και μαθαίνει στον μαθητή την μεθοδολογία έρευνας.

Θα προτιμούσα πάντως να μιλάμε λίγο καλύτερα για τα βιβλία μιας και έχουμε και εκπαιδευτικό ρόλο
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 09, 2011, 03:26:57 πμ από giannios »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:51:17 »

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #841 στις: Απρίλιος 09, 2011, 03:26:27 πμ »
Έχω απαντήσει παραπάνω με επιχειρήματα και επι της ουσίας για το ρόλο των γεωπόνων εκπαιδευτικών στο Νέο Σχολείο στα πλαίσια του μαθήματος της ερυενητικής εργασίας και άλλων, όπως είναι η βιολογία και μαθήματα που ασχολούνται με το περιβάλλον. Ούτως ή άλλως τόσα χρόνια σε αυτά τα μαθήματα είχαν αναθέσεις οι γεωπόνοι. Ειδικότερα έχω απαντήσει και για το ρόλο που επιτελούν τόσα χρόνια στα γενικά γυμνάσια και λύκεια ως κλάδος διδασκαλίας του μαθήματος Τεχνολογίας και ερευνητικών εργασιών

Κακώς έχουν βάλει ιχθυοκαλλιεργητή. Πάντως επειδή δεν γνωρίζετε για αυτό λέτε και αυτά, εξήγησα παραπάνω, ότι η Τεχνολογία στο γυμνάσιο αλλά και Λύκειο εστιάζει αρκετά και στην πρωτογενή παραγωγή (γεωργία, βιοτεχνολογία, τρόφιμα κ.τ.λ.) . Βέβαια στο Λύκειο ο λόγος που εστίαζε το βιβλίο ήταν διαφορετικός, απλά για να πάρουν ιδέες οι μαθητές γύρω από ερευνητικές εξελίξεις στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα και να ασχοληθούν με κάποιο ερευνητικό project. Αν κοιτάξεις στο λύκειο Τεχνολογία ή αλλιώς ερευνητική εργασία (μιας και με ερευνητικές εργασίες ασχολείται το μάθημα μόνο και κακώς ονομάστηκε Τεχνολογία) έχουν οι πτυχιούχοι γεωπόνοι του πανεπιστημίου και όχι οι ιχθυοκαλλιεργητές

Το βιβλίο της Τεχνολογίας στο Λύκειο είναι για πέταμα..

Συμφωνώ ότι είναι κακογραμμένο. Αλλά σήμερα ένας καθηγητής ενημερώνεται από διάφορες πηγές. Θα έπρεπε να είχαν δώσει μεγαλύτερη έμφαση μιας και μαθαίνει στον μαθητή την μεθοδολογία έρευνας

Με το Τεχνολογικό Λύκειο, ελπίζω (και εύχομαι) να υπάρξουν νέες προοπτικές για όλες τις τεχνικές ειδικότητες, καθώς αποτελεί και το φυσικό τους χώρο.

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #842 στις: Απρίλιος 09, 2011, 03:33:31 πμ »
Ο φυσικός χώρος σου εξήγησα μιας ειδικότητας δεν είναι αυτός που ορίζει ο καθένας με βάση αυτά που σκέφτεται για το τι ασχολείται η κάθε ειδικότητα ή για το τι μπορεί να ασχοληθεί.

Τι σημαίνει τεχνική ειδικότητα;;

Κρίνετε ολόκληρους κλάδους χωρίς να γνωρίζετε επί της ουσίας με το τι ασχολούνται επιστημονικά τουλάχιστον ή με τι ασχολείται το μάθημα το οποίο κάνουν.

Σίγουρα το Τεχνολογικό λύκειο απασχολεί περισσότερους γεωπόνους
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 09, 2011, 03:37:08 πμ από giannios »

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #843 στις: Απρίλιος 09, 2011, 03:33:50 πμ »
Έχω απαντήσει παραπάνω με επιχειρήματα και επι της ουσίας για το ρόλο των γεωπόνων εκπαιδευτικών στο Νέο Σχολείο στα πλαίσια του μαθήματος της ερυενητικής εργασίας και άλλων, όπως είναι η βιολογία και μαθήματα που ασχολούνται με το περιβάλλον. Ούτως ή άλλως τόσα χρόνια σε αυτά τα μαθήματα είχαν αναθέσεις οι γεωπόνοι. Ειδικότερα έχω απαντήσει και για το ρόλο που επιτελούν τόσα χρόνια στα γενικά γυμνάσια και λύκεια ως κλάδος διδασκαλίας του μαθήματος Τεχνολογίας και ερευνητικών εργασιών

Κακώς έχουν βάλει ιχθυοκαλλιεργητή. Πάντως επειδή δεν γνωρίζετε για αυτό λέτε και αυτά, εξήγησα παραπάνω, ότι η Τεχνολογία στο γυμνάσιο αλλά και Λύκειο εστιάζει αρκετά και στην πρωτογενή παραγωγή (γεωργία, βιοτεχνολογία, τρόφιμα κ.τ.λ.) . Βέβαια στο Λύκειο ο λόγος που εστίαζε το βιβλίο ήταν διαφορετικός, απλά για να πάρουν ιδέες οι μαθητές γύρω από ερευνητικές εξελίξεις στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα και να ασχοληθούν με κάποιο ερευνητικό project. Αν κοιτάξεις στο λύκειο Τεχνολογία ή αλλιώς ερευνητική εργασία (μιας και με ερευνητικές εργασίες ασχολείται το μάθημα μόνο και κακώς ονομάστηκε Τεχνολογία) έχουν οι πτυχιούχοι γεωπόνοι του πανεπιστημίου και όχι οι ιχθυοκαλλιεργητές

Το βιβλίο της Τεχνολογίας στο Λύκειο είναι για πέταμα..

Συμφωνώ ότι είναι κακογραμμένο. Αλλά σήμερα ένας καθηγητής ενημερώνεται από διάφορες πηγές. Θα έπρεπε να είχαν δώσει μεγαλύτερη έμφαση μιας και μαθαίνει στον μαθητή την μεθοδολογία έρευνας.

Θα προτιμούσα πάντως να μιλάμε λίγο καλύτερα για τα βιβλία μιας και έχουμε και εκπαιδευτικό ρόλο

Οσον αφορά για το πως πρέπει να μιλάμε για τα βιβλία, μάλλον κι εδώ θα διαφωνήσουμε. Προτιμώ τον ευθύ, τσεκουράτο λόγο, παρά τον πλάγιο και ραφιναρισμένο. Το ότι το βιβλίο Τεχνολογίας της Α' Λυκείου είναι για πέταμα το λένε  οι ίδιοι οι συνάδελφοι που το διδάσκουν)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:51:17 »

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #844 στις: Απρίλιος 09, 2011, 03:38:01 πμ »
Ο φυσικός χώρος σου εξήγησα μιας ειδικότητας δεν είναι αυτός που ορίζει ο καθένας με βάση αυτά που σκέφτεται για το τι ασχολείται η κάθε ειδικότητα ή για το τι μπορεί να ασχοληθεί.

Τι σημαίνει τεχνική ειδικότητα;;

Κρίνετε ολόκληρους κλάδους χωρίς να γνωρίζετε επί της ουσίας με το τι ασχολούνται επιστημονικά τουλάχιστον.

Σίγουρα το Τεχνολογικό λύκειο απασχολεί περισσότερους γεωπόνους

Τεχνική ειδικότητα βάσει (και) της Νομοθεσίας της Ελληνικής Δημοκρατίας (ν. 1566/85) είναι εκείνη που θεωρείται "μη καθηγητική" και για να ενταχθεί στην εκπαίδευση προϋποθέτει κατοχή παιδαγωγικού πτυχίου ΣΕΛΕΤΕ (νυν ΑΣΠΑΙΤΕ). Βλ. ν. 1566/85, αρθ. 14. 

Αυτό λέει ο νομοθέτης. Διαφωνείς, μήπως;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 09, 2011, 03:41:40 πμ από xaan »

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #845 στις: Απρίλιος 09, 2011, 03:43:14 πμ »
Ανέφερα και εγώ ότι είναι κακογραμμένο, όπως και πολλά άλλα βιβλία και ίσως είναι και περισσότερο και από τα άλλα. Αυτό σημαίνει ότι ο κλάδος που διδάσκει αυτό το μάθημα κάνει εις διπλούν προσπάθεια για να φτάσει στα αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα με πάρα πολλές ώρες προσωπικής εργασίας.
Όταν δεν έχεις και την κατάλληλη υποστήριξη και από το βιβλίο, αυτό προκαλεί επιπλέον φόρτιση και πάνω στα νεύρα σου λες ότι είναι για πέταμα

Αλλά εγώ προσωπικά δεν θα το πετούσα ή θα το έκαιγα.

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #846 στις: Απρίλιος 09, 2011, 03:50:40 πμ »
Ο φυσικός χώρος σου εξήγησα μιας ειδικότητας δεν είναι αυτός που ορίζει ο καθένας με βάση αυτά που σκέφτεται για το τι ασχολείται η κάθε ειδικότητα ή για το τι μπορεί να ασχοληθεί.

Τι σημαίνει τεχνική ειδικότητα;;

Κρίνετε ολόκληρους κλάδους χωρίς να γνωρίζετε επί της ουσίας με το τι ασχολούνται επιστημονικά τουλάχιστον.

Σίγουρα το Τεχνολογικό λύκειο απασχολεί περισσότερους γεωπόνους


Τεχνική ειδικότητα βάσει (και) της Νομοθεσίας της Ελληνικής Δημοκρατίας (ν. 1566/85) είναι εκείνη που θεωρείται "μη καθηγητική" και για να ενταχθεί στην εκπαίδευση προϋποθέτει κατοχή παιδαγωγικού πτυχίου ΣΕΛΕΤΕ (νυν ΑΣΠΑΙΤΕ). Βλ. ν. 1566/85, αρθ. 14. 

Αυτό λέει ο νομοθέτης. Διαφωνείς, μήπως;


Εγώ ξέρω ότι η νομοθεσία μιλάει για καθηγητικές και μη σχολές και όχι για τεχνικές και μη ειδικότητες

Εξήγησα και παραπάνω τις προηγούμενες ημέρες, ότι και οι λεγόμενες καθηγητικές ειδικότητες δεν έχουν παιδαγωγική κατάρτιση. Για αυτό άλλαξε και ο νόμος και απαιτείται πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης και από καθηγητικές και μη σχολές. Αλλωστε συνηγορούσε και  πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη το ότι το ποιος έχει παιδαγωγική κατάρτιση είναι ασαφές. Άλλωστε στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες όλες ανεξαιρέτως οι ειδικότητες εκπαιδευτικών αναγκάζονται να παρακολουθήσουν πρόγραμμα 1 έτους παιδαγωγικής κατάρτισης. Ο νόμος αυτός που αναφέρεις είναι πλεον απαρχαιωμένος και δεν θα ισχύει, μιας και οι καθηγητικές σχολές θα απαιτείται να έχουν πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης

Και προς θεου μην αφήνετε τους νομοθέτες να υποβιβάζουν τόσο πολύ τα πτυχία σας, διότι είναι σαν να σας λένε ότι οι χημικοί και φυσικοί δεν μπορείτε να δουλέψετε αλλού πουθενά, αλλά μόνο ως καθηγητές

Για να καταλάβω κάτι τέλος πάντων, ας υποθέσουμε ότι αναφέρει ο νόμος τη φράση τεχνική ειδικότητα: ο προηγούμενος νόμος που ανέφερες λέει πουθενά ότι φυσικός χώρος εργασίας των τεχνικών ειδικοτήτων είναι αυτός ή εκείνος;;;

Δεν νομίζω. Μην παραφράζετε επομένως
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 09, 2011, 04:00:33 πμ από giannios »

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #847 στις: Απρίλιος 09, 2011, 09:08:22 πμ »
Αν κάποιος διαβάσει τα posts θα νομίσει ότι η μόνη αλλαγή στο Λύκειο είναι η ερευνητική εργασία.
 :-\ :-\

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #848 στις: Απρίλιος 09, 2011, 11:21:17 πμ »
Ο φυσικός χώρος σου εξήγησα μιας ειδικότητας δεν είναι αυτός που ορίζει ο καθένας με βάση αυτά που σκέφτεται για το τι ασχολείται η κάθε ειδικότητα ή για το τι μπορεί να ασχοληθεί.

Τι σημαίνει τεχνική ειδικότητα;;

Κρίνετε ολόκληρους κλάδους χωρίς να γνωρίζετε επί της ουσίας με το τι ασχολούνται επιστημονικά τουλάχιστον.

Σίγουρα το Τεχνολογικό λύκειο απασχολεί περισσότερους γεωπόνους


Τεχνική ειδικότητα βάσει (και) της Νομοθεσίας της Ελληνικής Δημοκρατίας (ν. 1566/85) είναι εκείνη που θεωρείται "μη καθηγητική" και για να ενταχθεί στην εκπαίδευση προϋποθέτει κατοχή παιδαγωγικού πτυχίου ΣΕΛΕΤΕ (νυν ΑΣΠΑΙΤΕ). Βλ. ν. 1566/85, αρθ. 14. 

Αυτό λέει ο νομοθέτης. Διαφωνείς, μήπως;


Εγώ ξέρω ότι η νομοθεσία μιλάει για καθηγητικές και μη σχολές και όχι για τεχνικές και μη ειδικότητες

Εξήγησα και παραπάνω τις προηγούμενες ημέρες, ότι και οι λεγόμενες καθηγητικές ειδικότητες δεν έχουν παιδαγωγική κατάρτιση. Για αυτό άλλαξε και ο νόμος και απαιτείται πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης και από καθηγητικές και μη σχολές. Αλλωστε συνηγορούσε και  πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη το ότι το ποιος έχει παιδαγωγική κατάρτιση είναι ασαφές. Άλλωστε στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες όλες ανεξαιρέτως οι ειδικότητες εκπαιδευτικών αναγκάζονται να παρακολουθήσουν πρόγραμμα 1 έτους παιδαγωγικής κατάρτισης. Ο νόμος αυτός που αναφέρεις είναι πλεον απαρχαιωμένος και δεν θα ισχύει, μιας και οι καθηγητικές σχολές θα απαιτείται να έχουν πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης

Και προς θεου μην αφήνετε τους νομοθέτες να υποβιβάζουν τόσο πολύ τα πτυχία σας, διότι είναι σαν να σας λένε ότι οι χημικοί και φυσικοί δεν μπορείτε να δουλέψετε αλλού πουθενά, αλλά μόνο ως καθηγητές

Για να καταλάβω κάτι τέλος πάντων, ας υποθέσουμε ότι αναφέρει ο νόμος τη φράση τεχνική ειδικότητα: ο προηγούμενος νόμος που ανέφερες λέει πουθενά ότι φυσικός χώρος εργασίας των τεχνικών ειδικοτήτων είναι αυτός ή εκείνος;;;

Δεν νομίζω. Μην παραφράζετε επομένως

Το ποιός είναι ο φυσικός χώρος απασχόλησης ενός γεωπόνου, ενός μηχανικού, δεν χρειάζεται να το περιγράψει νόμος, το υπονοεί η ίδια η λογική....  Πιστεύω να συμφωνείς ότι οι γεωπονικές και πολυτεχνικές σχολές δεν παράγουν εκπαιδευτικούς αλλά επιστήμονες της εφαρμογής. Τώρα εάν κάποιος απόφοιτος του Πολυτεχνείου κρίνει ότι αντί για μελετές - επιβλέψεις - κατασκευές (δηλ. αντί για μηχανικός) θεωρεί καλύτερον να γίνει εκπαιδευτικός (και να διδάσκει π.χ Τεχνολογία, ή τεχνικά μαθήματα στο ΕΠΑΛ, κλπ), αυτό είναι προσωπικό θέμα.  Οπως και να το κάνουμε, όμως, άλλο μηχανικός και άλλο εκπαιδευτικός (δεν υποτιμώ καμμιά ιδιότητα, απλώς υπογραμμίζω την διαφορά τους)

* Με το ίδιο σκεπτικό θεωρώ ότι για ένα απόφοιτο Πολυτεχνείου, Γεωπονικής, κλπ. που εγκατέλειψε την εφαρμογή της επιστήμης που σπούδασε και επέλεξε να γίνει  εκπαιδευτικός, τότε αυτονοήτως ο φυσικός του χώρος είναι η τεχνολογική εκπαίδευση (ΕΠΑΛ. ΕΠΑΣ κλπ), με το αντίστοιχοι τμήμα κατάρτισης (μηχανικών αυτοκινήτου, ανθοκόμων, φυτικής παραγωγής, κλπ). Μακάρι η Τεχνολογική Εκπαίδευση και στη χώρα μας να αποκτήσει την αίγλη που έχει στην Ευρώπη.

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 09, 2011, 11:28:59 πμ από xaan »

Αποσυνδεδεμένος corina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #849 στις: Απρίλιος 09, 2011, 01:21:45 μμ »
Αν κάποιος διαβάσει τα posts θα νομίσει ότι η μόνη αλλαγή στο Λύκειο είναι η ερευνητική εργασία.
 :-\ :-\
όχι αγαπητέ -η.......... απλά ...ξεκατινιαζόμαστε με την ελπίδα ότι θα μας ανατεθεί και δικαίως το project .......... (άραγε έτσι να ξεκατινιάζονται και οι αντίστιχοι σύλλογοι;;;;;  :o) γιατί άραγε ΔΕΝ έχει ανακοινωθεί ακόμα ποιος κλάδος θα κάνει το project από το υπουργείο;;;;  ::)μήπως για να ασχολούμαστε με αυτό;;; να τσακωνόμαστε και να μην κοιτάμε τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ έρχεται;;;;; τι θα γίνει το Σεπτέμβριο του 11;;;; Θα μας πληρώνουν;;; τι μισθό;;;; :'( θα διορίζουν πόσους;;;;; σε τι σχολεία ...πόσες ώρες;;;; Θα γίνει ΑΣΕΠ;;;; Πόσοι θα διοριστούν από αυτόν;;;;  ??? ??? ??? ???

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #850 στις: Απρίλιος 09, 2011, 02:05:29 μμ »
Διορθωστε με αν κανω λαθος.Το προτζεκτ ειναι αποτοκος της διαθεματικοτητας.ΑΡΑ εχει ανοιχτη θεματικη.Ολες οι ειδικοτητες μπορουν να το αναλαβουν αναλογα με την κατευθυνση του μαθητη βεβαια

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #851 στις: Απρίλιος 09, 2011, 03:53:12 μμ »
Αν κάποιος διαβάσει τα posts θα νομίσει ότι η μόνη αλλαγή στο Λύκειο είναι η ερευνητική εργασία.
 :-\ :-\
όχι αγαπητέ -η.......... απλά ...ξεκατινιαζόμαστε με την ελπίδα ότι θα μας ανατεθεί και δικαίως το project .......... (άραγε έτσι να ξεκατινιάζονται και οι αντίστιχοι σύλλογοι;;;;;  :o) γιατί άραγε ΔΕΝ έχει ανακοινωθεί ακόμα ποιος κλάδος θα κάνει το project από το υπουργείο;;;;  ::)μήπως για να ασχολούμαστε με αυτό;;; να τσακωνόμαστε και να μην κοιτάμε τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ έρχεται;;;;; τι θα γίνει το Σεπτέμβριο του 11;;;; Θα μας πληρώνουν;;; τι μισθό;;;; :'( θα διορίζουν πόσους;;;;; σε τι σχολεία ...πόσες ώρες;;;; Θα γίνει ΑΣΕΠ;;;; Πόσοι θα διοριστούν από αυτόν;;;;  ??? ??? ??? ???

Tι ειδικότητα έχεις, αν επιτρέπεται, συναδέλφισσα;

(xaan, ΠΕ01 - θεολόγος)

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #852 στις: Απρίλιος 09, 2011, 03:57:13 μμ »
Διορθωστε με αν κανω λαθος.Το προτζεκτ ειναι αποτοκος της διαθεματικοτητας.ΑΡΑ εχει ανοιχτη θεματικη.Ολες οι ειδικοτητες μπορουν να το αναλαβουν αναλογα με την κατευθυνση του μαθητη βεβαια

Το project είναι από τη φύση του διαθεματικό και όσοι υποστηρίζουν ότι υπεύθυνοι των projects  (ερευνητικών εργασιών) θα πρέπει να ορισθούν εκπαιδευτικοί συγκεκριμένων ειδικοτήτων, απλώς λαϊκίζουν ασυστόλως εξ αιτίας του άγχους που τους έχει καταλάβει για τη συμπλήρωση του ωραρίου τους.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #853 στις: Απρίλιος 09, 2011, 05:15:29 μμ »
Προβλέπω, ότι τα Project θα οργανωθούν έτσι ώστε να μην συμφέρει σε κανένα κλάδο. Θα γίνεται συνεργασία καθηγητών ανάλογα με το θέμα στην επιτήρηση και εξέταση, και οι ώρες που θα απασχολείται ο καθηγητής θα είναι εκτός ωραρίου (21 ωρών). Έτσι θα πετύχει το υπουργείο την έμμεση αύξηση του ωραρίου. Αν οι καθηγητές το αρνηθούν θα είναι ανεύθυνοι αργόσχολοι, αντιπαραγωγικοί, τεμπέληδες δημόσιοι υπάλληλοι, ανίκανοι στον επιστημονικό τους τομέα.
Π.χ. υποχρεωτικό ωράριο 8-2, και στα κενά επιτήρηση project.
Είναι άποψη, ναι είναι και το μακρύ μου και το κοντό μου.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32297
  • Τελευταία: tt777
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160141
  • Σύνολο θεμάτων: 19215
  • Σε σύνδεση σήμερα: 689
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 523
Σύνολο: 528

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.