0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: giannios στις Απρίλιος 09, 2011, 03:04:08 πμΈχω απαντήσει παραπάνω με επιχειρήματα και επι της ουσίας για το ρόλο των γεωπόνων εκπαιδευτικών στο Νέο Σχολείο στα πλαίσια του μαθήματος της ερυενητικής εργασίας και άλλων, όπως είναι η βιολογία και μαθήματα που ασχολούνται με το περιβάλλον. Ούτως ή άλλως τόσα χρόνια σε αυτά τα μαθήματα είχαν αναθέσεις οι γεωπόνοι. Ειδικότερα έχω απαντήσει και για το ρόλο που επιτελούν τόσα χρόνια στα γενικά γυμνάσια και λύκεια ως κλάδος διδασκαλίας του μαθήματος Τεχνολογίας και ερευνητικών εργασιώνΚακώς έχουν βάλει ιχθυοκαλλιεργητή. Πάντως επειδή δεν γνωρίζετε για αυτό λέτε και αυτά, εξήγησα παραπάνω, ότι η Τεχνολογία στο γυμνάσιο αλλά και Λύκειο εστιάζει αρκετά και στην πρωτογενή παραγωγή (γεωργία, βιοτεχνολογία, τρόφιμα κ.τ.λ.) . Βέβαια στο Λύκειο ο λόγος που εστίαζε το βιβλίο ήταν διαφορετικός, απλά για να πάρουν ιδέες οι μαθητές γύρω από ερευνητικές εξελίξεις στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα και να ασχοληθούν με κάποιο ερευνητικό project. Αν κοιτάξεις στο λύκειο Τεχνολογία ή αλλιώς ερευνητική εργασία (μιας και με ερευνητικές εργασίες ασχολείται το μάθημα μόνο και κακώς ονομάστηκε Τεχνολογία) έχουν οι πτυχιούχοι γεωπόνοι του πανεπιστημίου και όχι οι ιχθυοκαλλιεργητέςΤο βιβλίο της Τεχνολογίας στο Λύκειο είναι για πέταμα..
Έχω απαντήσει παραπάνω με επιχειρήματα και επι της ουσίας για το ρόλο των γεωπόνων εκπαιδευτικών στο Νέο Σχολείο στα πλαίσια του μαθήματος της ερυενητικής εργασίας και άλλων, όπως είναι η βιολογία και μαθήματα που ασχολούνται με το περιβάλλον. Ούτως ή άλλως τόσα χρόνια σε αυτά τα μαθήματα είχαν αναθέσεις οι γεωπόνοι. Ειδικότερα έχω απαντήσει και για το ρόλο που επιτελούν τόσα χρόνια στα γενικά γυμνάσια και λύκεια ως κλάδος διδασκαλίας του μαθήματος Τεχνολογίας και ερευνητικών εργασιώνΚακώς έχουν βάλει ιχθυοκαλλιεργητή. Πάντως επειδή δεν γνωρίζετε για αυτό λέτε και αυτά, εξήγησα παραπάνω, ότι η Τεχνολογία στο γυμνάσιο αλλά και Λύκειο εστιάζει αρκετά και στην πρωτογενή παραγωγή (γεωργία, βιοτεχνολογία, τρόφιμα κ.τ.λ.) . Βέβαια στο Λύκειο ο λόγος που εστίαζε το βιβλίο ήταν διαφορετικός, απλά για να πάρουν ιδέες οι μαθητές γύρω από ερευνητικές εξελίξεις στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα και να ασχοληθούν με κάποιο ερευνητικό project. Αν κοιτάξεις στο λύκειο Τεχνολογία ή αλλιώς ερευνητική εργασία (μιας και με ερευνητικές εργασίες ασχολείται το μάθημα μόνο και κακώς ονομάστηκε Τεχνολογία) έχουν οι πτυχιούχοι γεωπόνοι του πανεπιστημίου και όχι οι ιχθυοκαλλιεργητές
Παράθεση από: xaan στις Απρίλιος 09, 2011, 03:18:21 πμΠαράθεση από: giannios στις Απρίλιος 09, 2011, 03:04:08 πμΈχω απαντήσει παραπάνω με επιχειρήματα και επι της ουσίας για το ρόλο των γεωπόνων εκπαιδευτικών στο Νέο Σχολείο στα πλαίσια του μαθήματος της ερυενητικής εργασίας και άλλων, όπως είναι η βιολογία και μαθήματα που ασχολούνται με το περιβάλλον. Ούτως ή άλλως τόσα χρόνια σε αυτά τα μαθήματα είχαν αναθέσεις οι γεωπόνοι. Ειδικότερα έχω απαντήσει και για το ρόλο που επιτελούν τόσα χρόνια στα γενικά γυμνάσια και λύκεια ως κλάδος διδασκαλίας του μαθήματος Τεχνολογίας και ερευνητικών εργασιώνΚακώς έχουν βάλει ιχθυοκαλλιεργητή. Πάντως επειδή δεν γνωρίζετε για αυτό λέτε και αυτά, εξήγησα παραπάνω, ότι η Τεχνολογία στο γυμνάσιο αλλά και Λύκειο εστιάζει αρκετά και στην πρωτογενή παραγωγή (γεωργία, βιοτεχνολογία, τρόφιμα κ.τ.λ.) . Βέβαια στο Λύκειο ο λόγος που εστίαζε το βιβλίο ήταν διαφορετικός, απλά για να πάρουν ιδέες οι μαθητές γύρω από ερευνητικές εξελίξεις στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα και να ασχοληθούν με κάποιο ερευνητικό project. Αν κοιτάξεις στο λύκειο Τεχνολογία ή αλλιώς ερευνητική εργασία (μιας και με ερευνητικές εργασίες ασχολείται το μάθημα μόνο και κακώς ονομάστηκε Τεχνολογία) έχουν οι πτυχιούχοι γεωπόνοι του πανεπιστημίου και όχι οι ιχθυοκαλλιεργητέςΤο βιβλίο της Τεχνολογίας στο Λύκειο είναι για πέταμα..Συμφωνώ ότι είναι κακογραμμένο. Αλλά σήμερα ένας καθηγητής ενημερώνεται από διάφορες πηγές. Θα έπρεπε να είχαν δώσει μεγαλύτερη έμφαση μιας και μαθαίνει στον μαθητή την μεθοδολογία έρευνας
Παράθεση από: xaan στις Απρίλιος 09, 2011, 03:18:21 πμΠαράθεση από: giannios στις Απρίλιος 09, 2011, 03:04:08 πμΈχω απαντήσει παραπάνω με επιχειρήματα και επι της ουσίας για το ρόλο των γεωπόνων εκπαιδευτικών στο Νέο Σχολείο στα πλαίσια του μαθήματος της ερυενητικής εργασίας και άλλων, όπως είναι η βιολογία και μαθήματα που ασχολούνται με το περιβάλλον. Ούτως ή άλλως τόσα χρόνια σε αυτά τα μαθήματα είχαν αναθέσεις οι γεωπόνοι. Ειδικότερα έχω απαντήσει και για το ρόλο που επιτελούν τόσα χρόνια στα γενικά γυμνάσια και λύκεια ως κλάδος διδασκαλίας του μαθήματος Τεχνολογίας και ερευνητικών εργασιώνΚακώς έχουν βάλει ιχθυοκαλλιεργητή. Πάντως επειδή δεν γνωρίζετε για αυτό λέτε και αυτά, εξήγησα παραπάνω, ότι η Τεχνολογία στο γυμνάσιο αλλά και Λύκειο εστιάζει αρκετά και στην πρωτογενή παραγωγή (γεωργία, βιοτεχνολογία, τρόφιμα κ.τ.λ.) . Βέβαια στο Λύκειο ο λόγος που εστίαζε το βιβλίο ήταν διαφορετικός, απλά για να πάρουν ιδέες οι μαθητές γύρω από ερευνητικές εξελίξεις στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα και να ασχοληθούν με κάποιο ερευνητικό project. Αν κοιτάξεις στο λύκειο Τεχνολογία ή αλλιώς ερευνητική εργασία (μιας και με ερευνητικές εργασίες ασχολείται το μάθημα μόνο και κακώς ονομάστηκε Τεχνολογία) έχουν οι πτυχιούχοι γεωπόνοι του πανεπιστημίου και όχι οι ιχθυοκαλλιεργητέςΤο βιβλίο της Τεχνολογίας στο Λύκειο είναι για πέταμα..Συμφωνώ ότι είναι κακογραμμένο. Αλλά σήμερα ένας καθηγητής ενημερώνεται από διάφορες πηγές. Θα έπρεπε να είχαν δώσει μεγαλύτερη έμφαση μιας και μαθαίνει στον μαθητή την μεθοδολογία έρευνας. Θα προτιμούσα πάντως να μιλάμε λίγο καλύτερα για τα βιβλία μιας και έχουμε και εκπαιδευτικό ρόλο
Ο φυσικός χώρος σου εξήγησα μιας ειδικότητας δεν είναι αυτός που ορίζει ο καθένας με βάση αυτά που σκέφτεται για το τι ασχολείται η κάθε ειδικότητα ή για το τι μπορεί να ασχοληθεί.Τι σημαίνει τεχνική ειδικότητα;; Κρίνετε ολόκληρους κλάδους χωρίς να γνωρίζετε επί της ουσίας με το τι ασχολούνται επιστημονικά τουλάχιστον. Σίγουρα το Τεχνολογικό λύκειο απασχολεί περισσότερους γεωπόνους
Παράθεση από: giannios στις Απρίλιος 09, 2011, 03:33:31 πμΟ φυσικός χώρος σου εξήγησα μιας ειδικότητας δεν είναι αυτός που ορίζει ο καθένας με βάση αυτά που σκέφτεται για το τι ασχολείται η κάθε ειδικότητα ή για το τι μπορεί να ασχοληθεί.Τι σημαίνει τεχνική ειδικότητα;; Κρίνετε ολόκληρους κλάδους χωρίς να γνωρίζετε επί της ουσίας με το τι ασχολούνται επιστημονικά τουλάχιστον. Σίγουρα το Τεχνολογικό λύκειο απασχολεί περισσότερους γεωπόνουςΤεχνική ειδικότητα βάσει (και) της Νομοθεσίας της Ελληνικής Δημοκρατίας (ν. 1566/85) είναι εκείνη που θεωρείται "μη καθηγητική" και για να ενταχθεί στην εκπαίδευση προϋποθέτει κατοχή παιδαγωγικού πτυχίου ΣΕΛΕΤΕ (νυν ΑΣΠΑΙΤΕ). Βλ. ν. 1566/85, αρθ. 14. Αυτό λέει ο νομοθέτης. Διαφωνείς, μήπως;
Παράθεση από: xaan στις Απρίλιος 09, 2011, 03:38:01 πμΠαράθεση από: giannios στις Απρίλιος 09, 2011, 03:33:31 πμΟ φυσικός χώρος σου εξήγησα μιας ειδικότητας δεν είναι αυτός που ορίζει ο καθένας με βάση αυτά που σκέφτεται για το τι ασχολείται η κάθε ειδικότητα ή για το τι μπορεί να ασχοληθεί.Τι σημαίνει τεχνική ειδικότητα;; Κρίνετε ολόκληρους κλάδους χωρίς να γνωρίζετε επί της ουσίας με το τι ασχολούνται επιστημονικά τουλάχιστον. Σίγουρα το Τεχνολογικό λύκειο απασχολεί περισσότερους γεωπόνουςΤεχνική ειδικότητα βάσει (και) της Νομοθεσίας της Ελληνικής Δημοκρατίας (ν. 1566/85) είναι εκείνη που θεωρείται "μη καθηγητική" και για να ενταχθεί στην εκπαίδευση προϋποθέτει κατοχή παιδαγωγικού πτυχίου ΣΕΛΕΤΕ (νυν ΑΣΠΑΙΤΕ). Βλ. ν. 1566/85, αρθ. 14. Αυτό λέει ο νομοθέτης. Διαφωνείς, μήπως;Εγώ ξέρω ότι η νομοθεσία μιλάει για καθηγητικές και μη σχολές και όχι για τεχνικές και μη ειδικότητεςΕξήγησα και παραπάνω τις προηγούμενες ημέρες, ότι και οι λεγόμενες καθηγητικές ειδικότητες δεν έχουν παιδαγωγική κατάρτιση. Για αυτό άλλαξε και ο νόμος και απαιτείται πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης και από καθηγητικές και μη σχολές. Αλλωστε συνηγορούσε και πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη το ότι το ποιος έχει παιδαγωγική κατάρτιση είναι ασαφές. Άλλωστε στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες όλες ανεξαιρέτως οι ειδικότητες εκπαιδευτικών αναγκάζονται να παρακολουθήσουν πρόγραμμα 1 έτους παιδαγωγικής κατάρτισης. Ο νόμος αυτός που αναφέρεις είναι πλεον απαρχαιωμένος και δεν θα ισχύει, μιας και οι καθηγητικές σχολές θα απαιτείται να έχουν πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισηςΚαι προς θεου μην αφήνετε τους νομοθέτες να υποβιβάζουν τόσο πολύ τα πτυχία σας, διότι είναι σαν να σας λένε ότι οι χημικοί και φυσικοί δεν μπορείτε να δουλέψετε αλλού πουθενά, αλλά μόνο ως καθηγητέςΓια να καταλάβω κάτι τέλος πάντων, ας υποθέσουμε ότι αναφέρει ο νόμος τη φράση τεχνική ειδικότητα: ο προηγούμενος νόμος που ανέφερες λέει πουθενά ότι φυσικός χώρος εργασίας των τεχνικών ειδικοτήτων είναι αυτός ή εκείνος;;;Δεν νομίζω. Μην παραφράζετε επομένως
Αν κάποιος διαβάσει τα posts θα νομίσει ότι η μόνη αλλαγή στο Λύκειο είναι η ερευνητική εργασία.
Παράθεση από: founes στις Απρίλιος 09, 2011, 09:08:22 πμΑν κάποιος διαβάσει τα posts θα νομίσει ότι η μόνη αλλαγή στο Λύκειο είναι η ερευνητική εργασία. όχι αγαπητέ -η.......... απλά ...ξεκατινιαζόμαστε με την ελπίδα ότι θα μας ανατεθεί και δικαίως το project .......... (άραγε έτσι να ξεκατινιάζονται και οι αντίστιχοι σύλλογοι;;;;; ) γιατί άραγε ΔΕΝ έχει ανακοινωθεί ακόμα ποιος κλάδος θα κάνει το project από το υπουργείο;;;; μήπως για να ασχολούμαστε με αυτό;;; να τσακωνόμαστε και να μην κοιτάμε τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ έρχεται;;;;; τι θα γίνει το Σεπτέμβριο του 11;;;; Θα μας πληρώνουν;;; τι μισθό;;;; θα διορίζουν πόσους;;;;; σε τι σχολεία ...πόσες ώρες;;;; Θα γίνει ΑΣΕΠ;;;; Πόσοι θα διοριστούν από αυτόν;;;;
Διορθωστε με αν κανω λαθος.Το προτζεκτ ειναι αποτοκος της διαθεματικοτητας.ΑΡΑ εχει ανοιχτη θεματικη.Ολες οι ειδικοτητες μπορουν να το αναλαβουν αναλογα με την κατευθυνση του μαθητη βεβαια